Wat een snelheid, nu maar hopen dat de koeien geen zure melk gaan geven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanaf half december wordt er op de HSL ook weer 120 km/h gereden
Hij is te downloaden van de SSN-website. Moet je alleen wel even inloggen als donateurquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:29 schreef toblorone het volgende:
Is de dienstregeling van de ssn kerstexpres al ergens gelekt?
Ik vraag dit voor een vriend
Eerst zien, dan geloven. Een half jaar geleden zou de snelheid ook al omhoog gaan, waarna een week later juist alles verder omlaag ging naar 80 km/u.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanaf half december wordt er op de HSL ook weer 120 km/h gereden
Dat is precies waarom ik de thread linkte. Ik wilde eigenlijk een paar specifieke voorbeelden posten maar; was in India en dan moet je door hoepels om op fok te kunnen. Nou jah, ik moet ff m'n squid thuis instellen als proxy, maar dan stortte de performance in want die dat is allemaal TLS1.3 exclusively én over WireGuard maar dat hield de DPI-oplossing van Marriott/Ritz Carlton niet bepaald bij en het werd takketyfustraag. VPN naar het werk was niet bepaald beter.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de reacties is het nog leuker...
Ze hebben een gloednieuw seinhuis opgetuigd, maar dat blijkt het verkeerde type te zijn. SIMIS C kan geen ETCS.
[ x ]
Zwervers welke een warme en droge plek zoeken.quote:Op zondag 8 december 2024 21:11 schreef Adrie072 het volgende:
Wat is dat toch, met door die Schiphol tunnel lopende mensen....
Is ook best interessant hoorquote:Op zondag 8 december 2024 21:11 schreef Adrie072 het volgende:
Wat is dat toch, met door die Schiphol tunnel lopende mensen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat pas vanaf zondag rijdenquote:Op maandag 9 december 2024 10:49 schreef Jeroboam het volgende:
Heeft iemand de nieuwe snelle trein naar Brussel al gepakt? Ik vind het zo ideaal dat ik misschien wel de hogere prijs er vaker voor over heb. Ik hoop ook dat de belangstelling tegenvalt en dat er veel acties komen.
Er zijn testritten/speciale ritten met publiek geweest. Ik mocht door uitval van de reguliere Brussel express ook zonder zo'n speciale uitnodiging mee op 1 van de ritten. Was geweldigquote:Op maandag 9 december 2024 11:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die gaat pas vanaf zondag rijden
Dagtripjes naar Bulgarije zijn lastig, met name door de trage en gebrekkige hoeveelheid aan treinen aldaar.quote:Op maandag 9 december 2024 16:42 schreef greavy het volgende:
Iemand bekend met de treinen in Roemenië? En wat leuk rondje kan zijn?
Ik ben in Februari paar dagen in Roemenië, en de dinsdags ga ik ff rondje Wadlopers doen.
Op woensdag heb ik evt tijd om nog een ander rondje vanuit Boekarest te doen (moet ik wel terugkomen).
Misschien iets van een dagtripje via Bulgarije te doen? Of ergens een leuke route in Roemenië wat als rondje kan?
Ik kon je niet geloven maar heb het gecheckt en het is waar, #blessedquote:Op maandag 9 december 2024 18:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nog zes nachtjes tot de middagen weer langer worden. We kunnen dit GO GO GO!
Nog wel tot 1 of 2 januari wachten tot de ochtenden weer lengen maar c'est ca.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kon je niet geloven maar heb het gecheckt en het is waar, #blessed
ja nog 8 maanden voordat er een trein op mag hoor ik net.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
Het laatste deel van de Friesenbrücke is geplaatst
https://www.rtvnoord.nl/v(...)erprecisie-geplaatst
Hey lekker ding. Alles okay?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nog 8 maanden voordat er een trein op mag hoor ik net.
bedacht me vanochtend nog dat ik niet zo weten waar ik over moest klagen. So yeah.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hey lekker ding. Alles okay?
mwah, dan moet nog alles getest worden en voordat Arriva weer eens een trein met reizigers over die brug rijdt ben je al minstens oktoberquote:Op donderdag 12 december 2024 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nog 8 maanden voordat er een trein op mag hoor ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |