Enige progressie nog wel. De enige reden dat het hier een dagelijkse wisselkoers van de Roebel is, is omdat er werkelijk 0.0 goed nieuws komt vanuit Oekraïne.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wij ons hok in getrapt door Rusland? De enige reden dat er enige progressie wordt gemaakt, is omdat Rusland bereid is honderdduizenden doden te accepteren. Het Westen is in werkelijk elk opzicht de bovenliggende partij.
Hard gelachen om zoveel onzin
Ah, dat verklaar het wel. Ik wist niet dat de centrale bank hiermee gestopt was idd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik weet niet een specifieke reden, het kan zijn dat dit een normale stijging is, nu de centrale bank de roebel niet meer ondersteunt met aankopen.
Er is wel een zichzelf versterkend effect. Een lagere roebel koers betekent bijv. dat de waarde van de reserves afneemt + alle andere negatieve factoren.
Het is niet voor niets dat rusland alles op alles had gezet om juist deze situatie te voorkomen.
Ze hebben nog steeds minder grondgebied bezet dan tijdens het begin van de invasie.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Enige progressie nog wel. De enige reden dat het hier een dagelijkse wisselkoers van de Roebel is, is omdat er werkelijk 0.0 goed nieuws komt vanuit Oekraïne.
Laatste stand van zaken:
https://www.reuters.com/w(...)ysts-say-2024-11-26/
Status quo is definitief voorbij.
En nu maken ze stevige gains omdat de rek er volledig uit is bij Oekraïne. Als deze druk aanhoudt dan klapt de boel straks volledig in elkaar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds minder grondgebied bezet dan tijdens het begin van de invasie.
Net als de roebel zekerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En nu maken ze stevige gains omdat de rek er volledig uit is bij Oekraïne. Als deze druk aanhoudt dan klapt de boel straks volledig in elkaar.
Vooral bij de vredesbeweging ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een stelligheid in dit topic
Die roebelkoers elke pagina is een leuke gimmick inmiddels.quote:
Tot nu toe is er nergens een serieuze doorbraak.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En nu maken ze stevige gains omdat de rek er volledig uit is bij Oekraïne. Als deze druk aanhoudt dan klapt de boel straks volledig in elkaar.
Maar dan vind je het ook geen probleem dat er meer Oekraïners dood gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zolang er meer Russen doodgaan is dat toch geen groot probleem?
Binnen no time Kurakhove en dan Pokrovsk en dan is de foothold van de Oekraïners weg in de regio. Het is hopen op intense vrieskou en veel sneeuwval.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds minder grondgebied bezet dan tijdens het begin van de invasie.
De Oekraïners willen bij meerderheid doorvechten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan vind je het ook geen probleem dat er meer Oekraïners dood gaan.
Aan weerszijden zijn er 200k + doden gevallen. Je rekent je rijk met niks.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wij ons hok in getrapt door Rusland? De enige reden dat er enige progressie wordt gemaakt, is omdat Rusland bereid is honderdduizenden doden te accepteren. Het Westen is in werkelijk elk opzicht de bovenliggende partij.
Hard gelachen om zoveel onzin
Het gaat niet om de km2 slimmeke, als de ''dijken doorbreken'' gaan het héél hard.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat wil jij.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Oekraïners willen bij meerderheid doorvechten.
Heb je een bron voor deze bewering?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wil jij.
De bevolking aldaar heeft ook wel door dat er weinig te verwachten valt van liberale politici zoals Rutte en Macron.
Oekraïense soldaten worden ook gedood als ze zich overgeven. Dan kunnen ze beter zoveel mogelijk Russen mollen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan vind je het ook geen probleem dat er meer Oekraïners dood gaan.
Wees niet bevreesd! GeertGOD heeft dit in no time opgelost als hij niet te druk is met shillen voor Likudquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:39 schreef TLC het volgende:
We zijn echt fucked als de atoombom hier ergens valt
https://nos.nl/artikel/25(...)-blijft-voorlopig-zo
![]()
Heb je een bron hiervoor?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat niet om de km2 slimmeke, als de ''dijken doorbreken'' gaan het héél hard.
Je kan wel hysterisch naar een bron vragen, maar je kan zelf ook eens wat lezen.quote:
maak er maar een grapje van Europa mag niet toegeven aan deze volslagen idioot die de USSR weer in oude "glorie" will herstellenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan wel hysterisch naar een bron vragen, maar je kan zelf ook eens wat lezen.
Vooruit, zomaar een voorbeeld:
De Duitse doorbraak bij Sedan (mei 1940) leidde tot een snelle ineenstorting van Franse verdedigingen. Binnen zes weken had Duitsland heel Frankrijk bezet.
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Sedan_(1940)
Net alsof we dat in een half jaar zouden kunnen realiseren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:39 schreef TLC het volgende:
We zijn echt fucked als de atoombom hier ergens valt
https://nos.nl/artikel/25(...)-blijft-voorlopig-zo
![]()
We gaan ook niet toegeven, hij krijgt niks cadeau. Als hij de USSR in oude glorie wil herstellen weet ik niet (sluit het niet uit). Dat alles hebben wij zelf in de hand.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maak er maar een grapje van Europa mag niet toegeven aan deze volslagen idioot die de USSR weer in oude "glorie" will herstellen
De man leeft in het rose gekleurde verleden
begrip tonen? Wat..quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In ruil voor vrede?
Ja hoor.
Doorvechten lost niks op. Het gesprek aangaan en begrip tonen wel.
Wel een geruststelling.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net alsof we dat in een half jaar zouden kunnen realiseren.
Wanneer ben je eigenlijk voorbereid op een nucleair treffen. Wat heb je daar voor nodig?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel een geruststelling.
Onze overheid kan het niet teveel laten escaleren want wij zijn niet voorbereid op een nucleair treffen.
Goede vraagquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk voorbereid op een nucleair treffen. Wat heb je daar voor nodig?
Ken je het spel en/of serie Fallout? Dat komt in de buurtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk voorbereid op een nucleair treffen. Wat heb je daar voor nodig?
Nou zeg!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oekraïense soldaten worden ook gedood als ze zich overgeven. Dan kunnen ze beter zoveel mogelijk Russen mollen.
Apart dan dat er gevangenenruilen plaatsvinden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oekraïense soldaten worden ook gedood als ze zich overgeven. Dan kunnen ze beter zoveel mogelijk Russen mollen.
Als je een beetje buiten de Randstad woont en een aardige voorraad hebt met voedsel voor een paar jaar kun je het wel uithouden. Na een paar jaar wordt het pas lastig als je buiten de blast radius was.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wordt vast een leuke tijd met de rest van de maatschappij in totale chaos. Je kunt beter in de eerste explosie omkomen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je een beetje buiten de Randstad woont en een aardige voorraad hebt met voedsel voor een paar jaar kun je het wel uithouden. Na een paar jaar wordt het pas lastig als je buiten de blast radius was.
Ik zou het wel een aardig tijdje kunnen volhouden denk ik, groepje vormen, gebouw uitzoeken om te verblijven, beetje looten enzo, wapens fixen, beetje de boel proberen op te bouwen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wordt vast een leuke tijd met de rest van de maatschappij in totale chaos. Je kunt beter in de eerste explosie omkomen.
Zekers.quote:
Ik denk niet dat Nederland bepaalt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel een geruststelling.
Onze overheid kan het niet teveel laten escaleren want wij zijn niet voorbereid op een nucleair treffen.
De eerste jaren is voedsel het grootste probleem. Er zullen meer mensen van de honger dan van de vuurzee omkomen. Op nog langere termijn verstoring klimaat, gereedschappen, brandstoffenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je een beetje buiten de Randstad woont en een aardige voorraad hebt met voedsel voor een paar jaar kun je het wel uithouden. Na een paar jaar wordt het pas lastig als je buiten de blast radius was.
Als ik nog 30 was zou ik er wel zin in hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou het wel een aardig tijdje kunnen volhouden denk ik, groepje vormen, gebouw uitzoeken om te verblijven, beetje looten enzo, wapens fixen, beetje de boel proberen op te bouwen.
De meeste bommen vallen in Brabantquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat op Volkel die a bommen liggen?quote:
Ja niet dus.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je hebt denk ik wel gelijk met dat domino effect dat plaats kan vinden. Op dit kantelpunt lijkt het te zitten nu.quote:
Je bedoelt de doorbraak in de ua verdediging en niet zozeer de nucleaire escalie neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt denk ik wel gelijk met dat domino effect dat plaats kan vinden. Op dit kantelpunt lijkt het te zitten nu.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-oekraine-a4874477
Ja. Als er eenmaal het geloof er niet meer is kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt de doorbraak in de ua verdediging en niet zozeer de nucleaire escalie neem ik aan.
Ik denk als het sentiment aan het front negatief wordt (beangstigend) dat mensen dan inderdaad het hazenpad kiezen. Beetje wat de Russen deden in 09-2022 toen UA het initiatief had.
Het probleem is eenvoudig op te lossen door zonder waarschuwing Rusland plat te nuken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Kan dat gespeculeer over een nucleair armageddon niet in een ander topic
In Brabant zijn de meeste dorlenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat op Volkel die a bommen liggen?
Zou het niet zo zijn dat die elders liggen omdat iedereen denkt dat ze daar liggen?
Ik ook niet. Ik denk dat Rusland nauwelijks iets bruikbaars heeft om te nuken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja. Als er eenmaal het geloof er niet meer is kan het snel gaan.
Die hele nucleaire escalatie geloof ik niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |