Wel een geruststelling.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net alsof we dat in een half jaar zouden kunnen realiseren.
Wanneer ben je eigenlijk voorbereid op een nucleair treffen. Wat heb je daar voor nodig?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel een geruststelling.
Onze overheid kan het niet teveel laten escaleren want wij zijn niet voorbereid op een nucleair treffen.
Goede vraagquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk voorbereid op een nucleair treffen. Wat heb je daar voor nodig?
Ken je het spel en/of serie Fallout? Dat komt in de buurtquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk voorbereid op een nucleair treffen. Wat heb je daar voor nodig?
Nou zeg!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oekraïense soldaten worden ook gedood als ze zich overgeven. Dan kunnen ze beter zoveel mogelijk Russen mollen.
Apart dan dat er gevangenenruilen plaatsvinden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oekraïense soldaten worden ook gedood als ze zich overgeven. Dan kunnen ze beter zoveel mogelijk Russen mollen.
Als je een beetje buiten de Randstad woont en een aardige voorraad hebt met voedsel voor een paar jaar kun je het wel uithouden. Na een paar jaar wordt het pas lastig als je buiten de blast radius was.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wordt vast een leuke tijd met de rest van de maatschappij in totale chaos. Je kunt beter in de eerste explosie omkomen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je een beetje buiten de Randstad woont en een aardige voorraad hebt met voedsel voor een paar jaar kun je het wel uithouden. Na een paar jaar wordt het pas lastig als je buiten de blast radius was.
Ik zou het wel een aardig tijdje kunnen volhouden denk ik, groepje vormen, gebouw uitzoeken om te verblijven, beetje looten enzo, wapens fixen, beetje de boel proberen op te bouwen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wordt vast een leuke tijd met de rest van de maatschappij in totale chaos. Je kunt beter in de eerste explosie omkomen.
Zekers.quote:
Ik denk niet dat Nederland bepaalt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel een geruststelling.
Onze overheid kan het niet teveel laten escaleren want wij zijn niet voorbereid op een nucleair treffen.
De eerste jaren is voedsel het grootste probleem. Er zullen meer mensen van de honger dan van de vuurzee omkomen. Op nog langere termijn verstoring klimaat, gereedschappen, brandstoffenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je een beetje buiten de Randstad woont en een aardige voorraad hebt met voedsel voor een paar jaar kun je het wel uithouden. Na een paar jaar wordt het pas lastig als je buiten de blast radius was.
Als ik nog 30 was zou ik er wel zin in hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou het wel een aardig tijdje kunnen volhouden denk ik, groepje vormen, gebouw uitzoeken om te verblijven, beetje looten enzo, wapens fixen, beetje de boel proberen op te bouwen.
De meeste bommen vallen in Brabantquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat op Volkel die a bommen liggen?quote:
Ja niet dus.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je hebt denk ik wel gelijk met dat domino effect dat plaats kan vinden. Op dit kantelpunt lijkt het te zitten nu.quote:
Je bedoelt de doorbraak in de ua verdediging en niet zozeer de nucleaire escalie neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt denk ik wel gelijk met dat domino effect dat plaats kan vinden. Op dit kantelpunt lijkt het te zitten nu.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-oekraine-a4874477
Ja. Als er eenmaal het geloof er niet meer is kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt de doorbraak in de ua verdediging en niet zozeer de nucleaire escalie neem ik aan.
Ik denk als het sentiment aan het front negatief wordt (beangstigend) dat mensen dan inderdaad het hazenpad kiezen. Beetje wat de Russen deden in 09-2022 toen UA het initiatief had.
Het probleem is eenvoudig op te lossen door zonder waarschuwing Rusland plat te nuken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Kan dat gespeculeer over een nucleair armageddon niet in een ander topic
In Brabant zijn de meeste dorlenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat op Volkel die a bommen liggen?
Zou het niet zo zijn dat die elders liggen omdat iedereen denkt dat ze daar liggen?
Ik ook niet. Ik denk dat Rusland nauwelijks iets bruikbaars heeft om te nuken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja. Als er eenmaal het geloof er niet meer is kan het snel gaan.
Die hele nucleaire escalatie geloof ik niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |