SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vind ik ook. Daarom ook niet aangepastquote:
Ook omdat ik anders gekaapt werd
Waarom wil je dan openen als je toch de tt niet aanpast. Het mag hoor, is gewoon een vraag.quote:Op maandag 25 november 2024 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daarom ook niet aangepast
Ook omdat ik anders gekaapt werdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Omdat het kan..quote:Op maandag 25 november 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil je dan openen als je toch de tt niet aanpast. Het mag hoor, is gewoon een vraag."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het gaat echt snel hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Fijn dat ik dat mag, daar maak ik dan ook graag gebruik vanquote:
Gelijk heb jequote:Op maandag 25 november 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Fijn dat ik dat mag, daar maak ik dan ook graag gebruik van![]()
![]()
Instant hitquote:Op maandag 25 november 2024 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou een goede Marvel film zijn![]()
Veel ui op, zal morgen weer een knetterfestijn worden op werkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat heb je goed gehoord inderdaadquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sterkte aan je collega'squote:Op maandag 25 november 2024 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Veel ui op, zal morgen weer een knetterfestijn worden op werk![]()
Eet je elke dag zoveel uien?quote:Op maandag 25 november 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je elke kantoordag wel zeggen dan![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: