abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215688062
Weer een nieuwe dag met linkse extremisten in mijn timeline op Twitter.

Elke dag weer, de woede, frustratie en dreigementen die langskomen. Ze hebben het wel zwaar na 6 november.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215688153
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
_O- _O- _O-
Dit is het probleem van het zien van politiek als religie. Elon Musk heeft een politieke positie ingenomen die haaks staat op het progressieve ideaal. Elon Musk die eerst werd gezien als een held op links vanwege zijn inzet voor het klimaat door middel van elektrische auto’s word nu gehaat alsof hij Donald Trump zelf is.
De redenen zijn slechts politiek gemotiveerd, bij een normaal mens is dat slechts bijzaak.
Bij ideologen zoals xpompomx en Fok-it is het een halszaak. Hoeveel vooruitgang Elon Musk bezorgt aan de mensheid doet er niet meer toe.
Hij is fout in de ogen van de progressieve medemens en derhalve verdient hij geen enkele erkenning voor zijn prestaties en zijn inzet voor de mensheid.
Elon Musk hoort in een heel klein groepje mensen thuis die een blijvende positieve impact op de wereld hebben gehad en het mooiste moet nog komen.
Over 100 jaar is iedereen xpompomx en Fok-It vergeten. Maar een persoon als Elon Musk gaat de geschiedenisboeken in als een man die heeft gezorgd voor vooruitgang in de automobiele sector en in de commerciële ruimtevaart. We gaan het misschien nog meemaken dat we de eerste man op Mars mogen aanschouwen en dat is dankzij de leiderschap en visie van een man en die man is Elon Musk.
pi_215688257
Wat je hier toch allemaal naar je hoofd krijgt als je niet mee gaat in de blinde adoratie van Muskoviet _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215688315
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2024 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Wat je hier toch allemaal naar je hoofd krijgt als je niet mee gaat in de blinde adoratie van Muskoviet _O-
Je bent voor of tegen, nuance is verboden.
  dinsdag 26 november 2024 @ 15:10:20 #105
319979 Fok-it
All is well
pi_215688336
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2024 14:32 schreef epicbeardman het volgende:
Weer een nieuwe dag met linkse extremisten in mijn timeline op Twitter.

Elke dag weer, de woede, frustratie en dreigementen die langskomen. Ze hebben het wel zwaar na 6 november.
Maar je hebt dus serieus een authentiek account zodat je samen met je 'genuanceerde' mede fanboy kunt geilen op Musk en 'libs' kunt uitlachen. En tegelijkertijd heb je een tweede account waar je als je 'extreemlinkse' alterego net doet alsof je het tegenovergestelde bent! Om vervolgens te schuimbekken om precies hetzelfde als wat je op je authentieke account doet?

Ja jij hebt wel echt flinke issues
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215688354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar je hebt dus serieus een authentiek account zodat je samen met je 'genuanceerde' mede fanboy kunt geilen op Musk en 'libs' kunt uitlachen. En tegelijkertijd heb je een tweede account waar je als je 'extreemlinkse' alterego net doet alsof je het tegenovergestelde bent! Om vervolgens te schuimbekken om precies hetzelfde als wat je op je authentieke account doet?

Ja jij hebt wel echt flinke issues
Nee hoor, dat is een aanname die ontstaat bij jou uit pure frustratie en onderbuik gevoelens.
Heb maar 1 account en dat is Femenientje :*

Ik heb zelfs destijds aanbiedingen gehad om te komen werken als komediant. Zo goed was ik. Dat jullie alleen maar met woede op het internet zitten en nog meer woede hebben de aankomende 4 jaar doet mij niet zo veel.

De grootste lol heb ik.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 26 november 2024 @ 15:13:48 #107
319979 Fok-it
All is well
pi_215688358
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik heb zelfs destijds aanbiedingen gehad om te komen werken als komediant. Zo goed was ik.
_O-

Je werkt vooral op mijn lachspieren dan op mijn frustratie moet ik zeggen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215688367
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
_O-

Je werkt vooral op mijn lachspieren dan op mijn frustratie moet ik zeggen
Je maakt het continue persoonlijk, het is duidelijk dat ik het bloed onder je nagels vandaan haal. Zoals bij velen hier. :* :9
pi_215688434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Er is altijd ruimte voor nuance, helaas zien de mensen op links vaak zelf de nuance niet.
Elon heeft het favoriete speeltje van progressief links gekocht en geopend voor een ieder en hij steunt Donald Trump die nu hard op weg is om mogelijk de meest verbindende president van de VS te worden in jaren.
Alleen de ideologen blijven volharden in hun haat, die kunnen de prestaties van Musk niet los zien van zijn politieke overtuigingen.
Daarom maakt xpompomx grapjes over zijn naam, Muskoviet.
Een slappe poging tot humor gebaseerd op zijn eigen politieke overtuigingen. Want Elon steunt Trump en Trump muh Russia natuurlijk haha…..
  dinsdag 26 november 2024 @ 15:42:50 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215688516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is altijd ruimte voor nuance, helaas zien de mensen op links vaak zelf de nuance niet.
Elon heeft het favoriete speeltje van progressief links gekocht en geopend voor een ieder en hij steunt Donald Trump die nu hard op weg is om mogelijk de meest verbindende president van de VS te worden in jaren.
Alleen de ideologen blijven volharden in hun haat, die kunnen de prestaties van Musk niet los zien van zijn politieke overtuigingen.
Daarom maakt xpompomx grapjes over zijn naam, Muskoviet.
Een slappe poging tot humor gebaseerd op zijn eigen politieke overtuigingen. Want Elon steunt Trump en Trump muh Russia natuurlijk haha…..
Huilen dan.
pi_215688555
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat word hij zeker, hij is nu al legendarisch. Verslagen en afgeschreven in 2020. Geplaagd door rechtszaken etc vecht hij zijn eigen terug met een positieve boodschap. Moordaanslagen, rechtszaken, negatieve media aandacht hij blijft vooruitgaan en dat betaald zich uit in een overwinning waar hij een hoop minderheden aan zich heeft weten te binden ondanks de leugens vanuit de media dat hij een enorme racist zou zijn.
Overal tijdens sportwedstrijden, of het nu MMA, voetbal, American Football is iedereen doet dat domme Trump dansje als ze hebben gescoord/gewonnen.
Hij heeft de politiek nu overstegen en alle leugens over vermeend racisme worden slechts nog geloofd door dezelfde ideologen die Musk zien als het kwaad.
Het enige wat hij hoeft te doen is zorgen dat zijn termijn succesvol gaat zijn en de geschiedenis zal zeer positief over Donald Trump oordelen.
pi_215688600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat word hij zeker, hij is nu al legendarisch. Verslagen en afgeschreven in 2020. Geplaagd door rechtszaken etc vecht hij zijn eigen terug met een positieve boodschap. Moordaanslagen, rechtszaken, negatieve media aandacht hij blijft vooruitgaan en dat betaald zich uit in een overwinning waar hij een hoop minderheden aan zich heeft weten te binden ondanks de leugens vanuit de media dat hij een enorme racist zou zijn.
Overal tijdens sportwedstrijden, of het nu MMA, voetbal, American Football is iedereen doet dat domme Trump dansje als ze hebben gescoord/gewonnen.
Hij heeft de politiek nu overstegen en alle leugens over vermeend racisme worden slechts nog geloofd door dezelfde ideologen die Musk zien als het kwaad.
Het enige wat hij hoeft te doen is zorgen dat zijn termijn succesvol gaat zijn en de geschiedenis zal zeer positief over Donald Trump oordelen.
Wat mij vooral opvalt is, dat de anti-Biden/Bush/Obama/Kamala lui zoals wij nooit met woede en frustratie de discussie ingaan.

De anti-Trumpers/Elons/Orbans/Wilders zitten maar altijd vol met opgekropte frustratie en woede, ze hebben oprecht psychische problemen. Het is altijd maar name calling, racisten, facisten, putinpijpers, elonmanbad, spacemanbad en ga zo maar door.

Ook heel POL AMV topic blijft dit maar doen, ze blijven maar in een feedback loop zitten en denken dat ze tof zijn omdat ze af en toe een +1tje krijgen van hen mede doomers.

Wij lachen om links en hen extremisme, agenda.
Zij haten,dreigen en huilen om rechts.

Ben nooit boos geweest dat Biden/Obama/Bush/Cheney/Kamala de afgelopen 4 jaar de wereld de afgrond in hebben geholpen, ik heb ze alleen maar uitgelachen. En mensen hier zijn furieus op mij. Het is echt allemaal projectie wat ze doen.

Daarom lachen wij nu des te hard, na 9 jaar roepen dat Trump HITLER is en de aanhang NAZI's, komen ze nog steeds niet tot de conclusie dat dit niet werkt. Zoiets doms heb ik nog nooit meegemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 26-11-2024 16:08:27 ]
pi_215688647
twitter

Dit filmpje blijft zo relevant de aankomende 4 jaar.
pi_215689046
twitter

Moederliefde O+ Maya Musk op TV
pi_215689143
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Er is al 65 delen niks positiefs over Musk gedeeld door de usual suspects. Wat nou nuance? :')
De enige echte.
pi_215689194
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 17:36 schreef Rnie het volgende:

[..]
Er is al 65 delen niks positiefs over Musk gedeeld door de usual suspects. Wat nou nuance? :')
Ben je uiteindelijk dan ook geen usual suspect aan de andere kant van het spectrum?
pi_215689208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 17:36 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je bent een racist, bigot, facist, putinpijper, wappie, muskoviet, twitterleaver, magat, domrechts, hitler, extreem rechtse conspiracy verspreider!! oneoneone

How dare you say things like this!

Voor de usual suspects hier, ben ik nog iets vergeten?
pi_215689410
quote:
Bluesky is quadrupling the size of its moderation team. It plans to grow the team to 100 to oversee its community of 22M+ users. https://www.platformer.ne(...)st-safety-interview/
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbsvhrzetc2w

Dat is wel lekker. Flink wat handjes erbij is altijd een goed idee.
pi_215689477
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 12:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja.

Elon maakt breidt ons mensheid uit naar meerdere planeten.
Hij redt het klimaat dankzij Tesla en alle producten die daar uitkomen.
Miljoenen minder verkeersdoden dankzij FSD in Tesla's.
Robots van Tesla die straks in elk verzorgingstehuis zijn.
Robots van Tesla die straks al het arbeid overnemen die wij niet willen doen.
Elon zorgt er voor dat iedereen straks eigen internet heeft met Starlink. Ook in remote gebieden en tijdens rampen als de infrastructuur is geraakt. Redt duizenden levens.

Ga zo maar door en door.

Iemand die haat op Elon Musk is gewoon een afrikanen hater, een bigot. Een racist die het afrikanen niet gunt om succesvol te zijn.

Elon is een man van het volk. Tegen de deepstate en de oorlogen. Hij is een vredestichter.
Maar ondertussen rij jij in een BMW.

Is het dan wel jouw Musk?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215689512
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 16:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat mij vooral opvalt is, dat de anti-Biden/Bush/Obama/Kamala lui zoals wij nooit met woede en frustratie de discussie ingaan.

De anti-Trumpers/Elons/Orbans/Wilders zitten maar altijd vol met opgekropte frustratie en woede, ze hebben oprecht psychische problemen. Het is altijd maar name calling, racisten, facisten, putinpijpers, elonmanbad, spacemanbad en ga zo maar door.

Ook heel POL AMV topic blijft dit maar doen, ze blijven maar in een feedback loop zitten en denken dat ze tof zijn omdat ze af en toe een +1tje krijgen van hen mede doomers.

Wij lachen om links en hen extremisme, agenda.
Zij haten,dreigen en huilen om rechts.

Ben nooit boos geweest dat Biden/Obama/Bush/Cheney/Kamala de afgelopen 4 jaar de wereld de afgrond in hebben geholpen, ik heb ze alleen maar uitgelachen. En mensen hier zijn furieus op mij. Het is echt allemaal projectie wat ze doen.

Daarom lachen wij nu des te hard, na 9 jaar roepen dat Trump HITLER is en de aanhang NAZI's, komen ze nog steeds niet tot de conclusie dat dit niet werkt. Zoiets doms heb ik nog nooit meegemaakt.
Wat werkt niet?

Ik ben benieuwd naar je uitleg.

Verder ben je zelf nog steeds kwaad dat Biden de verkiezingen had gewonnen en accepteer je nog steeds die verkiezingsuitslag niet.
pi_215689565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:35 schreef Chivaz het volgende:
Elon is zeker een man van het volk, hij had in alle rust zich zelf kunnen focussen op Tesla en lekker op een jacht kunnen zitten en genieten van zijn geld. In plaats daar van garandeert hij vvmu op het internet ten koste van 44 miljard. Is hij betrokken bij rampen en oorlogen door starlink aan te bieden aan mensen in nood.
En zijn droom om naar Mars te gaan zorgt voor innovatie waar de mensheid op lange termijn veel profijt van heeft.
Een missie naar Mars levert weinig tot niets op, zo’n onderneming kost alleen maar geld dus kan ik niet anders concluderen dat hij het doet voor de mensheid zelf.
Elon Musk mag zich in het rijtje scharen van grootste mensen aller tijden.
En door Starlink uit te zetten op cruciale momenten bij de verdediging van Oekraïne :Y
pi_215689657
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 18:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbsvhrzetc2w

Dat is wel lekker. Flink wat handjes erbij is altijd een goed idee.
Misschien wat voor jou en @Wantie ? dan kunnen jullie het platform safe houden van andere meningen.
pi_215689676
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 18:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat werkt niet?

Ik ben benieuwd naar je uitleg.
Het populariseren van Kamala/BlueSky e.d door te roepen dat iets populair is.

Populariteit kan je niet kopen, zelfs niet met J-Lo, Beyonce,Jay-Z, Cardi B, P Diddy, Whoopi Goldberg, Bush, Clinton, Pelosi, Obama, Mike Obama, Biden, alle RINO republikeinen zoals Liz Cheney en haar vader. Eminem, al die B acteurs zoals Ron Swanson.
Of al die gekochte bots op reddit die Kamala overhypte, of Kamala Wins op "X" met alle slechte meme's.

Met al die populariteit, kon Kamala niet eens winnen van letterlijk een oranje Hitler..

Maar dit is nu al de 200ste keer dat ik dit heb gezegd, populariteit vergaar je, je kan het niet forceren.

Dat de democraten alleen al dachten dat ze de zwarte stem konden "kopen" door optredens van Rappers te organiseren is racistisch. "oh we kopen die domme zwarte stem wel, we laten gewoon cardi B optreden bij Kamala"

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 26-11-2024 18:49:01 ]
pi_215689680
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Misschien wat voor jou en @:Wantie ? dan kunnen jullie het platform safe houden van andere meningen.
Waarom zou ik dat willen?
pi_215689704
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 18:43 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom zou ik dat willen?
Omdat je continue roept dat je van "X" bent afgegaan dankzij meningen en discussies e.d. die je niet aanstaan, is dat niet de reden dat BlueSky gepropageerd wordt? door Eus? door NOS? door NU.nl? door zielige activisten die zichzelf journalisten noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')