abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215710611
Kan een modje de titel van het topic wijzigen naar: Microblog Wars? #66 ? Dit dekt, zoals in dit topic al is aangegeven, iets meer de lading.

@sp3c @Straatcommando.
De enige echte.
pi_215710732
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor een insignificant platform houdt het je wel enorm bezig...

Maar wel fijn dat je vindt dat dit topic niet uitsluitend over X hoeft te gaan.
Dan kunnen Threads en die andere er ook mooi in
Ja ik heb n.a.v. alle posts hier over BlueSky echt een hele hoge verwachting, het nieuwe "X" gaat het worden heb ik gehoord. Is toch niets mis mee dat ik af en toe naar de statistieken qua growth kijk?

Daarnaast heb ik ook altijd ja gezegd tegen implementatie van een BlueSky knopje om posts te laten zien hier, ik gun het jullie van harte.

Ik zit namelijk niet vol haat en frustratie, "X" blijft toch wel bestaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215710787
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja ik heb n.a.v. alle posts hier over BlueSky echt een hele hoge verwachting, het nieuwe "X" gaat het worden heb ik gehoord. Is toch niets mis mee dat ik af en toe naar de statistieken qua growth kijk?

Daarnaast heb ik ook altijd ja gezegd tegen implementatie van een BlueSky knopje om posts te laten zien hier, ik gun het jullie van harte.

Ik zit namelijk niet vol haat en frustratie, "X" blijft toch wel bestaan.
Jullie?

Anyway, ik vind het allemaal best dat jij geobsedeerd bent door de groei van Bluesky.

Ieder zijn ding.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215710899
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jullie?

Anyway, ik vind het allemaal best dat jij geobsedeerd bent door de groei van Bluesky.

Ieder zijn ding.
Mag jij vinden. Ligt niemand wakker van. Kusje!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 28 november 2024 @ 21:33:30 #280
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215710940
Bluesky zal nooit het nieuwe X worden, ik verwacht dat het een beetje zal dood bloeden.
En mensen terug gaan naar X, of helemaal geen Social Media meer gebruiken.
Bluesky is al eens eerder een Hype geweest.
pi_215711121
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mag jij vinden. Ligt niemand wakker van. Kusje!
Ach, hij ligt wakker van de stats van Bluesky...

Dat vind ik al heel bijzonder.

Lees: eigenaardig.

Dat zoiets je zo bezig kan houden.
pi_215711157
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, hij ligt wakker van de stats van Bluesky...

Dat vind ik al heel bijzonder.

Lees: eigenaardig.

Dat zoiets je zo bezig kan houden.
Wie is hij mijn goede vriend?

Daarnaast, als het tientallen miljoenen users binnenhaalt? waarom mag het mij niet interesseren? Ik ben van de statistieken, KPI's, capex/opex en cijfers als SLM'er.

What is Bluesky? Why tens of millions of people are heading for a ‘decentralised’ social media platform
pi_215711221
quote:
6s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wie is hij mijn goede vriend?

Daarnaast, als het tientallen miljoenen users binnenhaalt? waarom mag het mij niet interesseren? Ik ben van de statistieken, KPI's, capex/opex en cijfers als SLM'er.

What is Bluesky? Why tens of millions of people are heading for a ‘decentralised’ social media platform
Het houdt je ongelooflijk bezig.

En dat mag best, maar ik vind het bijzonder.
Zeker voor iemand die zelf niet op social media zit.

Dat je niet slaapt voordat je weer gekeken hebt.
pi_215711232
Het is namelijk erg interessant dat de anti-X'ers (welke tevens anti-Trumpers zijn) daadwerkelijk het voor elkaar krijgen door overpopulariseren van een platform, iets wat ook niet voor Kamala heeft gewerkt.

Dus ben eigenlijk best wel benieuwd of het hypen van een sociaal platform ook de verwachte doelstellingen gaat halen.

Het is net zoiets als roepen dat poep lekker is door miljoenen mensen en dit herhaald wordt, maar zou het echt daadwerkelijk aanslaan onder het volk? gaan mensen echt geloven dat poep lekker is om te eten?

Je kan populariteit niet forceren, als het een goed platform is. Dan komt het vanzelf, maar daar lijkt het helaas niet op.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Heb je je leesbril niet opgehad? ik zei niet dat ik niet, dat ik niet kon slapen.
Ik zei dat ik elke avond even voor het slapen ging naar de statistieken keek, zodat ik lachend naar bed kon.
pi_215711266
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het houdt niet alleen Baardmans bezig. Ook minister Musk is niet blij met de vrije jongens die komen concurreren met zijn staatsomroep. Hij is echt viesmad.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbxbzrd6qc2i

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2024 22:01:44 ]
pi_215711276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Niet alleen hem. Ook minister Musk is niet blij met de vrije jongens die komen concurreren met zijn staatsomroep.

[ afbeelding ]
Maar Elon Musk is een Afrikaan, X is dus de afrikaanse staatsomroep? :{ Hoe zie je dit voor je?
pi_215711280
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef epicbeardman het volgende:
Het is namelijk erg interessant dat de anti-X'ers (welke tevens anti-Trumpers zijn) daadwerkelijk het voor elkaar krijgen door overpopulariseren van een platform, iets wat ook niet voor Kamala heeft gewerkt.

Dus ben eigenlijk best wel benieuwd of het hypen van een sociaal platform ook de verwachte doelstellingen gaat halen.

Het is net zoiets als roepen dat poep lekker is door miljoenen mensen en dit herhaald wordt, maar zou het echt daadwerkelijk aanslaan onder het volk? gaan mensen echt geloven dat poep lekker is om te eten?

Je kan populariteit niet forceren, als het een goed platform is. Dan komt het vanzelf, maar daar lijkt het helaas niet op.
[..]
Heb je je leesbril niet opgehad? ik zei niet dat ik niet, dat ik niet kon slapen.
Ik zei dat ik elke avond even voor het slapen ging naar de statistieken keek, zodat ik lachend naar bed kon.
Tussen Trump en Kamala zat 2% verschil.

Stel dat Bluesky 48% van X weet af te snoepen.
Dan is dat platform even onsuccesvol als Kamala.

Althans volgens jouw beleving.
pi_215711305
quote:
3s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar Elon Musk is een Afrikaan, X is dus de afrikaanse staatsomroep? :{ Hoe zie je dit voor je?
Hoezo moet hij een beeld hebben van jouw hersenscheet?
pi_215711314
quote:

[..]
Het houdt niet alleen Baardmans bezig. Ook minister Musk is niet blij met de vrije jongens die komen concurreren met zijn staatsomroep. Hij is echt viesmad.

[ afbeelding ]
Ja, daar slaapt baardmans pas na het zien van de laatste statistieken.
pi_215711319

Plus zit dit er uit als iemand die viesmad is? Elon heeft de tijd van zijn leven.
pi_215711323
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Plus zit dit er uit als iemand die viesmad is? Elon heeft de tijd van zijn leven.
Kijk eens goed naar zijn ogen.
pi_215711330
twitter

quote:
Elon Musk's mom, Maye Musk, just confirmed that Elon and Trump are basically best friends.

"They just seem to be having fun, a lot of fun. And it's nice for both of them to have fun. And Elon really respects him a lot and is really happy that there's a future for America now."

Elon is now an honorary member of the Trump family, and Trump is now an honorary member of the Musk family. It's really cool to see.
Mama Musk zegt zelfs dat Elon eindelijk weer een nieuwe bestie heeft.
pi_215711331
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wacht, dit is serieus een poging tot humor van Musk? Mijn 8 jarige ik zou het misschien grappig gevonden hebben. Let op het woord 'misschien' ..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215711380
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:06 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Wacht, dit is serieus een poging tot humor van Musk? Mijn 8 jarige ik zou het misschien grappig gevonden hebben. Let op het woord 'misschien' ..
Grote visionaire mensen zoals hij worden vaak verkeerd begrepen, pas achteraf wordt het duidelijk wat voor genialiteit deze mensen hebben.

Al zijn successen.

PayPal,
Tesla,
SpaceX,
Starlink,
X.
Ga maar door.
pi_215711429
quote:

[..]

[ afbeelding ]
twitter

Waarom post je trouwens niet de tweet zelf? probeer je iets te verbergen soms? Dat Joe Rogan zegt dat je binnen paar seconden gebanned wordt op het nieuwe populaire platform?

Worden daarom die honderden extra moderators ingevlogen?

Iets extra content!
pi_215711501
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Grote visionaire mensen zoals hij worden vaak verkeerd begrepen, pas achteraf wordt het duidelijk wat voor genialiteit deze mensen hebben.

Al zijn successen.

PayPal,
Tesla,
SpaceX,
Starlink,
X.
Ga maar door.
Mijn post ging vooral, of eigenlijk alleen over het gebrek aan humor in zijn tweetje. Hihi, pedosky, hihi :+

Maar om toch maar even te happen; hoe ging het ook alweer, iets als "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"?

We zien inderdaad over een tijdje hoe verstandig het was om een verkiesbaar persoon zover in z'n reet te kruipen door zijn platform met enorm bereik dienstbaar aan hem te stellen. Ben benieuwd :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215711523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:20 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Mijn post ging vooral, of eigenlijk alleen over het gebrek aan humor in zijn tweetje. Hihi, pedosky, hihi :+

Maar om toch maar even te happen; hoe ging het ook alweer, iets als "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"?

We zien inderdaad over een tijdje hoe verstandig het was om een verkiesbaar persoon zover in z'n reet te kruipen door zijn platform met enorm bereik dienstbaar aan hem te stellen. Ben benieuwd :)
Elon weet donders goed dat hij dankzij SpaceX untouchable is.
Hij is de man die ons naar Mars brengt als mensheid.
pi_215711678
quote:
6s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]
Waarom post je trouwens niet de tweet zelf? probeer je iets te verbergen soms? Dat Joe Rogan zegt dat je binnen paar seconden gebanned wordt op het nieuwe populaire platform?

Worden daarom die honderden extra moderators ingevlogen?

Iets extra content!

Ik heb even gekeken op BS.
De claim van Rogan klopt niet.

See for yourself. :P
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215711719
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb even gekeken op BS.
De claim van Rogan klopt niet.

See for yourself. :P
Ja als Joe Rogan het zegt, dan gaan de moderators natuurlijk niemand bannen die dat nu zegt. Want anders heeft hij nog gelijk ook, Joe Rogan heeft zo veel invloed dat dit filmpje vast een tik op de vingers is geweest voor het moderatie team vanuit de BlueSky CEO.

Tenminste, dat zou ik doen als BlueSky CEO.
pi_215711722
quote:
6s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Iets extra content!

Ik komt niet op X. Saai daar. Allemaal gefrustreerde lui die continu boos zijn. Ik ken het nou wel. Maar wWat me opviel is dat Bluesky Musk zo razend weet te maken dat die gelijk de pedokaart trekt. Een beetje de Godwin van de sociale netwerken. Hij ziet Bluesky dus duidelijk niet als een irrelevant fenomeen, als iets dat voorbij gaat. Hij maakt zich er druk over. Heel erg druk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')