Ga je in je eigen dagboek kijken? Moet je even terug gaan naar dag 6 van november.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
Eens even wat meltdowns bekijken.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee maar aangezien jij zijn post aanhaalt ben je het duidelijk niet met hem eens en zou je hem verbannen willen zien. Toch?
Nee Ulx, je begint waanideeėn te krijgen. Niemand heeft dat gezegd, kan jij mij dat even quoten anders dat ik dit zeg? BlueSky is irrelevant. Enige wat ik heb geroepen is dat jij waarschijnlijk liefste deze user verbannen zag, want hoe vindt je deze post van die user anders? je bent duidelijk getriggered door zijn andere mening.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?
Er wordt hier om het hardst geroepen dat alleen maar linkse deugmensen mogen posten op BSky en dat andersdenkenden een ban krijgen. Zie hier je ongelijk.
Precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ga je in je eigen dagboek kijken? Moet je even terug gaan naar dag 6 van november.
Die meltdown gaat hondertallen posts door van je!
[ afbeelding ]
Arme xpompompomx.
Elke paar seconde een post vol met woede, emotie, frustratie.
Echt he, wat was dat een nachtmerrie voor jou die 6 November, bijna net zo erg of erger dan de 2pac biggie oorlog die Ulx hier meemaakte op Fok forum in 2000.quote:
Eindelijk ben ik het eens met je eens, heb je toch je +1tje weer binnen voor vandaag pommetjes!quote:Op woensdag 27 november 2024 16:40 schreef xpompompomx het volgende:
Dit toppa is wel echt een gift that keeps on giving.![]()
zelfreflectie best baardmans vertel het publiek hier eens hoeveel posts jij maakt de afgelopen weken in alleen dit topic.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:37 schreef epicbeardman het volgende:
158 posts op 6 november, het heeft je diep geraakt.
Je weet dat ik, femenientje, hier erg van geniet. Al die aandacht, al die mensen die furieus op mij zijn en ze totaal geen woord in te brengen hebben dan wel ook maar een punt hebben gemaakt tegen mij.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
zelfreflectie best baardmans vertel het publiek hier eens hoeveel posts jij maakt de afgelopen weken in alleen dit topic.
Het waardeoordeel of dat komt omdat het je diep raakt of door ptss copium of ander vage beschuldigingen laat ik maar aan jezelf over.
Is dat de reden dat je zo flipt van de mogelijkheden die Bluesky gewone gebruikers biedt om andere users op stil te zetten? Als je geilt op dat soort aandacht kan ik me voorstellen dat je de Talk to the Hand optie niet zult waarderen. Sta je je best te doen om mensen over de zeik te krijgen geeft niemand er ene moer om.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je weet dat ik, femenientje, hier erg van geniet. Al die aandacht, al die mensen die furieus op mij zijn en ze totaal geen woord in te brengen hebben dan wel ook maar een punt hebben gemaakt tegen mij.
Als dit voetbal zou zijn stond ik letterlijk 1000-0 voor. Feed me feed me!
Dit topic is een goudmijntje. Niemand heeft wat in te brengen tegen de epischebaardman.
Het enige wat jullie vaste circlejerk kliekje doen is hopen dat jullie een oneliner tegen mij kunnen inleggen en dan een +1tje krijgt, zoals je nu doet. Hopen op een positieve feedbackloop van je makkers. Maar die krijgen jullie zelfs al niet eens meer van elkaar.
Kortom, je komt hier om te trollen.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je weet dat ik, femenientje, hier erg van geniet. Al die aandacht, al die mensen die furieus op mij zijn en ze totaal geen woord in te brengen hebben dan wel ook maar een punt hebben gemaakt tegen mij.
Als dit voetbal zou zijn stond ik letterlijk 1000-0 voor. Feed me feed me!
Dit topic is een goudmijntje. Niemand heeft wat in te brengen tegen de epischebaardman.
Het enige wat jullie vaste circlejerk kliekje doen is hopen dat jullie een oneliner tegen mij kunnen inleggen en dan een +1tje krijgt, zoals je nu doet. Hopen op een positieve feedbackloop van je makkers. Maar die krijgen jullie zelfs al niet eens meer van elkaar.
Voor een irrelevant platform heb je het er wel erg vaak over..quote:Op woensdag 27 november 2024 16:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee Ulx, je begint waanideeėn te krijgen. Niemand heeft dat gezegd, kan jij mij dat even quoten anders dat ik dit zeg? BlueSky is irrelevant. Enige wat ik heb geroepen is dat jij waarschijnlijk liefste deze user verbannen zag, want hoe vindt je deze post van die user anders? je bent duidelijk getriggered door zijn andere mening.
We hadden het over de Twitter files en het bannen op Twitter voordat ElonGod het kocht via een Tikkie.
Daar is weer een meltdown...quote:Op woensdag 27 november 2024 16:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ga je in je eigen dagboek kijken? Moet je even terug gaan naar dag 6 van november.
Die meltdown gaat hondertallen posts door van je!
[ afbeelding ]
Arme xpompompomx.
Elke paar seconde een post vol met woede, emotie, frustratie.
Wat? je begint steeds onduidelijkere statements te maken. Op twitter kan je ook gewoon mensen muten, zelfs ElonGod. Derhalve is de rest van je statement compleet irrelevant.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je zo flipt van de mogelijkheden die Bluesky gewone gebruikers biedt om andere users op stil te zetten? Als je geilt op dat soort aandacht kan ik me voorstellen dat je de Talk to the Hand optie niet zult waarderen. Sta je je best te doen om mensen over de zeik te krijgen geeft niemand er ene moer om.
Jij beweert het, dus laat maar zien. Langer dan een minuutje hoeft het testen van je 20 seconden stelling niet te duren, en je telt niet als actieve gebruiker mee in de stats als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk dat ik binnen 20 seconden verbannen ben op BlueSky als ik dat zou willen, maar ik geef ze niet eens de kans om mij te tellen als een extra user.
https://bsky.app/profile/mkarolian.bsky.social/post/3lbunm54agc2kquote:Traffic from Bluesky to @bostonglobe.com is already 3x that of Threads, and we are seeing 4.5x the conversions to paying digital subscribers.
Het schijnt dat als je Musk mute, hij je weer unmute.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
Op twitter kan je ook gewoon mensen muten, zelfs ElonGod.
Dus je maakte een hoop poeha om niets.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? je begint steeds onduidelijkere statements te maken. Op twitter kan je ook gewoon mensen muten, zelfs ElonGod. Derhalve is de rest van je statement compleet irrelevant.
Je blijft dus liever in de echokamer, ipv dat je een platform leest dat je als een links bolwerk ziet.quote:Nogmaals, ik heb het nooit over "verbannen" users gehad op BlueSky, want geen enkele rechts iemand heeft daar wat te zoeken, wil er nou naar een dood platform, de enige reden dat BlueSky opgericht is namelijk om de andere kant te censureren, want waarom is het maar 1 demografische groep gebruikers (democraten, anti-Trumpers, mensen met linkse standpunten) die daar heengaan?
Kortom, je bluft.quote:Ik denk dat ik binnen 20 seconden verbannen ben op BlueSky als ik dat zou willen, maar ik geef ze niet eens de kans om mij te tellen als een extra user.
Ik bewonder je fantasie.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
Elon Musk gaat de naast de boeken in als de grootste visionair die de wereld ooit heeft gekend, als diegene die de wereld heeft bevrijd van de MSM agenda en retoriek.
En dat allemaal voor de lulz.
Kijk, nu begin jij weer over Bluesky in een X topic.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
What is Bluesky? Why tens of millions of people are heading for a ‘decentralised’ social media platform
Ik las net dit artikel van gisteren, maar is dit niet een beetje hopium?
"Tens of millions" haha.
Want waar zijn die miljoenen?
[ afbeelding ]
Ze halen nog net aan 100,000 nieuwe boomers per dag over de hele wereld. Dat het nu al stagneert, de joy verdwijnt sneller dan Kamala's campagne.
Er kijken gemiddeld meer mensen naar de tweets van Elon op "X" dan op dat platform geregistreerd zijn.
Daarom is dit topic waarschijnlijk ook in eens zo rustig.
Jullie zijn allemaal weer welkom op "X"
Wat zullen de activisten van NU.nl balen. Ze hadden al weinig traction op Twitter, nu nog minder op hen safespace.
Klopt, ik moet FOK toch wel wat hits blijven geven en ad-revenue. Het was hier zo rustig, maakte mij een beetje zorgen.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk, nu begin jij weer over Bluesky in een X topic.
Voor een insignificant platform houdt het je wel enorm bezig...quote:Op donderdag 28 november 2024 20:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, ik moet FOK toch wel wat hits blijven geven en ad-revenue.
You've got me!
Dankzij al dat gepoch leven de statistieken van BlueSky nu huurvrij in mijn hoofd. Voordat ik ga slapen check ik het nog even, zodat ik lachend naar bed kan gaan.
Plus, ik deel de mening dat dit topic wel een multi-socialplatform topic mag worden. Aangezien ik heb gehoord dat er tientallen miljoenen mensen zich elke dag registreren.
"What is Bluesky? Why tens of millions of people are heading for a 'decentralised' social media platform'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |