SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema:
TV:
Heeft u BLAZE, Hearst Networks? Dan heeft u geluk. Zo niet dan ook, want dit feest is ook in zijn geheel te volgen op youtube, en wel op het volgende kanaaltje: https://www.youtube.com/@GREATgame247
[ Bericht 3% gewijzigd door wimderon op 25-11-2024 02:24:15 ]
Had ik nog over paul lim heengekeken ookquote:Op maandag 25 november 2024 09:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er was een tijd dat je nog wel wat namen herkende bij de mannen, maar op Paul Lim na niemand nu.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:22 schreef Wertha het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Anca godin?
Zo te zien gaat ze er niet beter van gooien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:52 schreef wimderon het volgende:
Anca heeft een permanentje genomen, toe maar.
Lachwekkend weer. Maar niet zo lachwekkend als de worp van Franswa Swaeyen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:19 schreef wimderon het volgende:
Mark Barilli heeft de presentielijst weer getekend dit jaar @:Mani89
We noteren 71 gemiddeld.
Minderjarige Gijbelaars?quote:Op zondag 1 december 2024 14:21 schreef wimderon het volgende:
Sybren Gijbels heeft op zeker een kelder met inhoud.
Hier voeg ik graag @Poepz0r nog aan toe.quote:Op zondag 1 december 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Meningen @:Alaphilippe_ @:Mani89?
Dit kan niet meer. Vroeger groot talent, nu middelmaatquote:Op zondag 1 december 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een spierziekte.quote:Op zondag 1 december 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2024 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Een scala aan nikszeggende Britse pubdarters met negatieve charisma. Met worpen die niet misstaan op de Dutch Open.
Ja deze was heel erg, maar het darteritus hikje van Johnston is ook altijd een vloek voor het oog.quote:
Bijna gelukt.quote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat Moreno de vermoeiende Pol Lim sloopt.
Het heeft niet mogen zijn voor Stegeman junior.quote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat Moreno de vermoeiende Pol Lim sloopt.
Heeft ie niet zo gezegd, maar dat maken alle clickbaitdartssites ervan. Hij zei:quote:
Ik sta voor aap.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ie niet zo gezegd, maar dat maken alle clickbaitdartssites ervan. Hij zei:
"I feel this could be my last time playing in a tournament like this. Im 70 years old now, gonna be 71 soon."
Tis geen aankondiging van n pensioen meer een soort van ik weet niet of het nog zo gemakkelijk gaat zijn mij te plaatsen
Dit kan toch allemaal niet. Doe het licht maar uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb te doen met die 2 vrouwen die front row in een carnavalsoutfit zitten terwijl de zaal verder leeg is.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb te doen met die 2 vrouwen die front row in een carnavalsoutfit zitten terwijl de zaal verder leeg is.
DRT on Tourquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeermakers van de avond.
Die zitten al de hele week op precies dezelfde plek. Ik sluit niet uit dat dit onderdeel is van een taakstraf.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeermakers van de avond.
Vrijdag 8 december. Moet 6 december zijn.quote:
Bottie zit bij een maat van mij in het Superleagueteam die hadden gister nog even contact. Die Hogarth was vooral razend op Bottie zijn fans, die nogal enthousiast waren. Na de tijd wilde Hogarth eigenlijk meteen al zijn excuses aanbieden maar hij durfde eerst niet naar hem toe te komen vanwege angst voor zijn entourage. (lol)quote:
Pics?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:59 schreef wimderon het volgende:
Aileen is weer een stukje meer tokkie middels een tattoo op haar werparm.
Bot won Dutch open. Denk dat je hem behoorlijk onderschat. V Schie teveel dubbels gemist helaasquote:Op donderdag 5 december 2024 22:12 schreef wimderon het volgende:
Bottie staat boven zijn kunnen te spelen, Sjimmie lang niet zo goed als in zijn eerste pot.
Met 82 toernooigemiddelde ja, wat toevallig ook zijn jaargemiddelde is over alle wedstrijden. Nou kan hij op een podium vaak net wat meer, maar dit was wel boven zijn niveau. Hij strafte alles, zeker op de belangrijke momenten, af.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bot won Dutch open. Denk dat je hem behoorlijk onderschat. V Schie teveel dubbels gemist helaas
Die is geld aan het scheppen in Taiwan.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zit Chris Froome aan dat tafeltje rechts?
Live beelden van Poepz0r bij het zien van een tiet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lerena heerlijke tietjes. Zou aan haar tepels zuigen @:de_boswachter
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:53 schreef Wertha het volgende:
[..]
Live beelden van Poepz0r bij het zien van een tiet.
[ afbeelding ]
Niks aan gelogen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:53 schreef Wertha het volgende:
[..]
Live beelden van Poepz0r bij het zien van een tiet.
[ afbeelding ]
Wilde gewoon even die 148 gooien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:27 schreef Wertha het volgende:
Ik hoor het Zjak nog zeggen: "Je moet durven winnen."
Amerikaantje durft niet te winnen. MAGA!
Deta Hedmanquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie verdiend het om kampioen te worden?
Sjan Mikkurk dan maar? Het niveau is echt om te janken verder. Eigenlijk alleen Van Schie heeft niveau.quote:Op zaterdag 7 december 2024 01:27 schreef wimderon het volgende:
Bottie oogde de gehele wedstrijd een tikje passief-agressief en mag gaan zitten na een spannende maar weinig verheffende wedstrijd. Zonde, want de weg naar de titel ligt open.
Arme Sjimmie van Schie ook.
En een 17 jarige in een finale?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:53 schreef TornadoDK het volgende:
70 jarige in de halve finale zegt toch alles over dit toernooi
Wel leuk voor Lim
Uitzonderlijk talent. Lim zou bij pdc niet eens voorbij de eerste ronde komen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En een 17 jarige in een finale?
Wayne Warren werd wereldkampioen bij de BDO en kwam daarna niet eens door bij de eerste ronde van Q-school. Onvergelijkbaar niveau.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Uitzonderlijk talent. Lim zou bij pdc niet eens voorbij de eerste ronde komen.
Tis dit jaar wel heel dramatisch gesteld met t niveau bij de wdf. Zwakste wk ooit. Zelfs seniors was sterker. En hoeveel ik ook fan ben van Lim, ik zie niemand anders dam McGuirk dit winnenquote:Op zondag 8 december 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wayne Warren werd wereldkampioen bij de BDO en kwam daarna niet eens door bij de eerste ronde van Q-school. Onvergelijkbaar niveau.
Volgend jaar 128 spelers bij de PDC. Dan moeten ze maar opdoeken. Jammer, ik denk dat er best behoefte is aan een leuk competitief amateur circuit.quote:Op zondag 8 december 2024 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis dit jaar wel heel dramatisch gesteld met t niveau bij de wdf. Zwakste wk ooit. Zelfs seniors was sterker. En hoeveel ik ook fan ben van Lim, ik zie niemand anders dam McGuirk dit winnen
Klopt was ook mijn punt. Een 70 jarige in een wk finale zie je nergens, ja misschien bij klaverjassen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wayne Warren werd wereldkampioen bij de BDO en kwam daarna niet eens door bij de eerste ronde van Q-school. Onvergelijkbaar niveau.
Die was op Q-school ook wel flink wat minder dan tijdens dat WK.quote:Op zondag 8 december 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gordijnen hangen in mn nieuwe huis. Stukje exhibitionisme. Stukje voyeurquote:Op zondag 8 december 2024 20:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lekker even het handje ertussen, gluren naar dit vlezige podium.
Hitsige huisvrouwen voor het raam. GEIL.quote:Op zondag 8 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gordijnen hangen in mn nieuwe huis. Stukje exhibitionisme. Stukje voyeur
Beau is een angsthaasquote:Op zondag 8 december 2024 21:03 schreef Wertha het volgende:
Goed, Beau heeft haar soort van gratis cheque opgehaald. Nu naar dé VINALE.
Tsja.. het is ook maar net wat je onder presteren verwacht hier. Dit hele toernooi 4 gemiddeldes van 95+, waarvan 1x 100+. Meerdere winnende gemiddeldes van 60 en 70+. Lim doet met 80-85 gemiddeld niets geks.quote:
Dit niveau van McGuirk is wel uitstekend. Daarmee kom je een heel eind op Q school. Ik weet alleen niet hoe hij het de rest van het jaar deed. De enige andere fatsoenlijke speler is Van Schie.quote:Op zondag 8 december 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |