Wayne Warren werd wereldkampioen bij de BDO en kwam daarna niet eens door bij de eerste ronde van Q-school. Onvergelijkbaar niveau.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Uitzonderlijk talent. Lim zou bij pdc niet eens voorbij de eerste ronde komen.
Tis dit jaar wel heel dramatisch gesteld met t niveau bij de wdf. Zwakste wk ooit. Zelfs seniors was sterker. En hoeveel ik ook fan ben van Lim, ik zie niemand anders dam McGuirk dit winnenquote:Op zondag 8 december 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wayne Warren werd wereldkampioen bij de BDO en kwam daarna niet eens door bij de eerste ronde van Q-school. Onvergelijkbaar niveau.
Volgend jaar 128 spelers bij de PDC. Dan moeten ze maar opdoeken. Jammer, ik denk dat er best behoefte is aan een leuk competitief amateur circuit.quote:Op zondag 8 december 2024 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis dit jaar wel heel dramatisch gesteld met t niveau bij de wdf. Zwakste wk ooit. Zelfs seniors was sterker. En hoeveel ik ook fan ben van Lim, ik zie niemand anders dam McGuirk dit winnen
Klopt was ook mijn punt. Een 70 jarige in een wk finale zie je nergens, ja misschien bij klaverjassen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wayne Warren werd wereldkampioen bij de BDO en kwam daarna niet eens door bij de eerste ronde van Q-school. Onvergelijkbaar niveau.
Die was op Q-school ook wel flink wat minder dan tijdens dat WK.quote:Op zondag 8 december 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gordijnen hangen in mn nieuwe huis. Stukje exhibitionisme. Stukje voyeurquote:Op zondag 8 december 2024 20:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lekker even het handje ertussen, gluren naar dit vlezige podium.
Hitsige huisvrouwen voor het raam. GEIL.quote:Op zondag 8 december 2024 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gordijnen hangen in mn nieuwe huis. Stukje exhibitionisme. Stukje voyeur
Beau is een angsthaasquote:Op zondag 8 december 2024 21:03 schreef Wertha het volgende:
Goed, Beau heeft haar soort van gratis cheque opgehaald. Nu naar dé VINALE.
Tsja.. het is ook maar net wat je onder presteren verwacht hier. Dit hele toernooi 4 gemiddeldes van 95+, waarvan 1x 100+. Meerdere winnende gemiddeldes van 60 en 70+. Lim doet met 80-85 gemiddeld niets geks.quote:
Dit niveau van McGuirk is wel uitstekend. Daarmee kom je een heel eind op Q school. Ik weet alleen niet hoe hij het de rest van het jaar deed. De enige andere fatsoenlijke speler is Van Schie.quote:Op zondag 8 december 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |