Het heeft niet mogen zijn voor Stegeman junior.quote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat Moreno de vermoeiende Pol Lim sloopt.
Heeft ie niet zo gezegd, maar dat maken alle clickbaitdartssites ervan. Hij zei:quote:
Ik sta voor aap.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ie niet zo gezegd, maar dat maken alle clickbaitdartssites ervan. Hij zei:
"I feel this could be my last time playing in a tournament like this. Im 70 years old now, gonna be 71 soon."
Tis geen aankondiging van n pensioen meer een soort van ik weet niet of het nog zo gemakkelijk gaat zijn mij te plaatsen
Dit kan toch allemaal niet. Doe het licht maar uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb te doen met die 2 vrouwen die front row in een carnavalsoutfit zitten terwijl de zaal verder leeg is.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb te doen met die 2 vrouwen die front row in een carnavalsoutfit zitten terwijl de zaal verder leeg is.
DRT on Tourquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeermakers van de avond.
Die zitten al de hele week op precies dezelfde plek. Ik sluit niet uit dat dit onderdeel is van een taakstraf.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeermakers van de avond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |