SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema:
TV:
Heeft u BLAZE, Hearst Networks? Dan heeft u geluk. Zo niet dan ook, want dit feest is ook in zijn geheel te volgen op youtube, en wel op het volgende kanaaltje: https://www.youtube.com/@GREATgame247
[ Bericht 3% gewijzigd door wimderon op 25-11-2024 02:24:15 ]
Had ik nog over paul lim heengekeken ookquote:Op maandag 25 november 2024 09:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er was een tijd dat je nog wel wat namen herkende bij de mannen, maar op Paul Lim na niemand nu.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:22 schreef Wertha het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Anca godin?
Zo te zien gaat ze er niet beter van gooien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:52 schreef wimderon het volgende:
Anca heeft een permanentje genomen, toe maar.
Lachwekkend weer. Maar niet zo lachwekkend als de worp van Franswa Swaeyen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:19 schreef wimderon het volgende:
Mark Barilli heeft de presentielijst weer getekend dit jaar @:Mani89
We noteren 71 gemiddeld.
Minderjarige Gijbelaars?quote:Op zondag 1 december 2024 14:21 schreef wimderon het volgende:
Sybren Gijbels heeft op zeker een kelder met inhoud.
Hier voeg ik graag @Poepz0r nog aan toe.quote:Op zondag 1 december 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Meningen @:Alaphilippe_ @:Mani89?
Dit kan niet meer. Vroeger groot talent, nu middelmaatquote:Op zondag 1 december 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een spierziekte.quote:Op zondag 1 december 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2024 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Een scala aan nikszeggende Britse pubdarters met negatieve charisma. Met worpen die niet misstaan op de Dutch Open.
Ja deze was heel erg, maar het darteritus hikje van Johnston is ook altijd een vloek voor het oog.quote:
Bijna gelukt.quote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat Moreno de vermoeiende Pol Lim sloopt.
Het heeft niet mogen zijn voor Stegeman junior.quote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat Moreno de vermoeiende Pol Lim sloopt.
Heeft ie niet zo gezegd, maar dat maken alle clickbaitdartssites ervan. Hij zei:quote:
Ik sta voor aap.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ie niet zo gezegd, maar dat maken alle clickbaitdartssites ervan. Hij zei:
"I feel this could be my last time playing in a tournament like this. Im 70 years old now, gonna be 71 soon."
Tis geen aankondiging van n pensioen meer een soort van ik weet niet of het nog zo gemakkelijk gaat zijn mij te plaatsen
Dit kan toch allemaal niet. Doe het licht maar uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb te doen met die 2 vrouwen die front row in een carnavalsoutfit zitten terwijl de zaal verder leeg is.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb te doen met die 2 vrouwen die front row in een carnavalsoutfit zitten terwijl de zaal verder leeg is.
DRT on Tourquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeermakers van de avond.
Die zitten al de hele week op precies dezelfde plek. Ik sluit niet uit dat dit onderdeel is van een taakstraf.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeermakers van de avond.
Vrijdag 8 december. Moet 6 december zijn.quote:
Bottie zit bij een maat van mij in het Superleagueteam die hadden gister nog even contact. Die Hogarth was vooral razend op Bottie zijn fans, die nogal enthousiast waren. Na de tijd wilde Hogarth eigenlijk meteen al zijn excuses aanbieden maar hij durfde eerst niet naar hem toe te komen vanwege angst voor zijn entourage. (lol)quote:
Pics?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:59 schreef wimderon het volgende:
Aileen is weer een stukje meer tokkie middels een tattoo op haar werparm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |