Het heeft niet mogen zijn voor Stegeman junior.quote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat Moreno de vermoeiende Pol Lim sloopt.
Heeft ie niet zo gezegd, maar dat maken alle clickbaitdartssites ervan. Hij zei:quote:
Ik sta voor aap.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ie niet zo gezegd, maar dat maken alle clickbaitdartssites ervan. Hij zei:
"I feel this could be my last time playing in a tournament like this. Im 70 years old now, gonna be 71 soon."
Tis geen aankondiging van n pensioen meer een soort van ik weet niet of het nog zo gemakkelijk gaat zijn mij te plaatsen
Dit kan toch allemaal niet. Doe het licht maar uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb te doen met die 2 vrouwen die front row in een carnavalsoutfit zitten terwijl de zaal verder leeg is.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb te doen met die 2 vrouwen die front row in een carnavalsoutfit zitten terwijl de zaal verder leeg is.
DRT on Tourquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeermakers van de avond.
Die zitten al de hele week op precies dezelfde plek. Ik sluit niet uit dat dit onderdeel is van een taakstraf.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sfeermakers van de avond.
Vrijdag 8 december. Moet 6 december zijn.quote:
Bottie zit bij een maat van mij in het Superleagueteam die hadden gister nog even contact. Die Hogarth was vooral razend op Bottie zijn fans, die nogal enthousiast waren. Na de tijd wilde Hogarth eigenlijk meteen al zijn excuses aanbieden maar hij durfde eerst niet naar hem toe te komen vanwege angst voor zijn entourage. (lol)quote:
Pics?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:59 schreef wimderon het volgende:
Aileen is weer een stukje meer tokkie middels een tattoo op haar werparm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |