SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaaaaquote:
Wilde je net vragen
Heb je genoten ??
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaaaquote:Op zondag 24 november 2024 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa
Wilde je net vragen
Heb je genoten ??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht je bent er wel vanmorgen om 7 uurquote:
Hier op fok
Niet op FOK!, wel op de bankquote:Op zondag 24 november 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht je bent er wel vanmorgen om 7 uur
Hier op fok![]()
![]()
Inderdaad. En mooie uitspraken na de racequote:Op zondag 24 november 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was niet heel bijzonder idd. Maar dat maakt niet uit
En interviews
Nja Max is wel kampioen gewordenquote:Op zondag 24 november 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel een aantal, maar niet heel spannend verder
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaquote:Op zondag 24 november 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad. En mooie uitspraken na de race
En interviews![]()
![]()
WD-40quote:Op zondag 24 november 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Pijltje van mijn muis blijft steeds hangen![]()
Precies op de rapporteer button zekerquote:Op zondag 24 november 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Pijltje van mijn muis blijft steeds hangen![]()
![]()
Is voor veel dingen handig oplossing, maar niet voor mijn muisquote:
Bijna bij jouw post jaquote:Op zondag 24 november 2024 18:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Precies op de rapporteer button zeker
Oh wat een jaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Your sex is on fireThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hj heeft het wel een klein beetje nabewerkt, maar was pissed dat mensen zeggen dat hij vals speelt, dus heeft hij ergens in een bos dat zelfde stukje op z'n telefoon ingesproken/gezongen.quote:![]()
![]()
Zwarte DinoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Don't make a soundquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb die cd van Kings of Leon.
Kan m alleen nog in de auto luisteren
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mooi muziekquote:Op zondag 24 november 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb die cd van Kings of Leon.
Kan m alleen nog in de auto luisteren![]()
Heb zelf helemaal geen cd's meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan me er nog niet toe zetten ze weg te gooien. Toch een klein kapitaal aan cd's, weet nog goed toen ze nog 39,95 bij de FreeRecordShop waren:Dquote:Op zondag 24 november 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi muziek![]()
Heb zelf helemaal geen cd's meerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Goede ouwe tijdquote:Op zondag 24 november 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niet toe zetten ze weg te gooien. Toch een klein kapitaal aan cd's, weet nog goed toen ze nog 39,95 bij de FreeRecordShop waren:D
Ik heb een hele collectie, koop er af en toe nog wat bij![]()
![]()
Ik heb ze allemaal weggedaan, er zat ook helaas een zeldzame gesigneerde CD tussen, van de band Epica toen ze nog Sahara Dust heetten.quote:Op zondag 24 november 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niet toe zetten ze weg te gooien. Toch een klein kapitaal aan cd's, weet nog goed toen ze nog 39,95 bij de FreeRecordShop waren:D
Ik heb nog wel een verhuisdoos vol met DVD's liggen hier, maar ik heb geen DVD speler meer.![]()
![]()
Klassiekerquote:Op zondag 24 november 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Vis een optie?
En zo ja: hoeveel kost het?![]()
![]()
Ik koop er niet meer voor mezelf, nog wel eens voor een vriendin.quote:Op zondag 24 november 2024 19:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goede ouwe tijd
Ik heb een hele collectie, koop er af en toe nog wat bij
Ik luister nu alles via SpotifyCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar het is belangrijker om aardig te zijnquote:Op zondag 24 november 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is best aardig om belangrijk te zijn.![]()
![]()
Dan gewoon houden.. heb ze zelf naar de kringloop gebrachtquote:Op zondag 24 november 2024 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan soms ook ff cd's daar luisteren
Wel jammer dat het niet meer bestaat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Één, twee politie!quote:Op zondag 24 november 2024 19:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het is belangrijker om aardig te zijn![]()
![]()
Ik heb bijna alle CDs naar de stort gebracht. Alleen special editions of gesigneerde exemplaren nog gehouden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Naar de stort ookquote:Op zondag 24 november 2024 19:13 schreef Fogel het volgende:
Ik heb bijna alle CDs naar de stort gebracht. Alleen special editions of gesigneerde exemplaren nog gehouden.![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat moet ik met CDs? Niks. Dus weg ermee.I'm surrounded by morons!
Ik heb ze verkocht aan de kringloop waar ik herintrede-werk deed.quote:Op zondag 24 november 2024 19:13 schreef Fogel het volgende:
Ik heb bijna alle CDs naar de stort gebracht. Alleen special editions of gesigneerde exemplaren nog gehouden.
Kreeg er 25 cent per stuk voor!Hij verkocht ze voor 5 euro per stuk en binnen een dag was vrijwel alles weg.
Ik had ze beter op Marktplaats kunnen slingeren, maar ik zat toen midden in mijn burn-out en ik wilde gewoon zonder te veel gedoe van alle overtollige zooi af.![]()
Ook vooral geen anderen er plezier van laten hebbenquote:Op zondag 24 november 2024 19:15 schreef Fogel het volgende:
Wat moet ik met CDs? Niks. Dus weg ermee.![]()
Kringloop (die hier heel handig ook bij de stort zit) wilde het niet hebben.quote:Op zondag 24 november 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ze verkocht aan de kringloop waar ik herintrede-werk deed.
Kreeg er 25 cent per stuk voor!Hij verkocht ze voor 5 euro per stuk en binnen een dag was vrijwel alles weg.
Ik had ze beter op Marktplaats kunnen slingeren, maar ik zat toen midden in mijn burn-out en ik wilde gewoon zonder te veel gedoe van alle overtollige zooi af.I'm surrounded by morons!
Ook briefjes van 50 als ze op de grond hebben gelegen?quote:Op zondag 24 november 2024 19:15 schreef Lovely het volgende:
Alleen wat stuk of vies is gaat naar de stort
Ja, vies he!
Mooie Gucci jurk, kruimels van een saussijzenbroodje op gekomen; hup, naar de stort!![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kringloop (die hier heel handig ook bij de stort zit) wilde het niet hebben.!!! WTF????
![]()
Maar als je een dvd speler wilt @ToT dan eens bij een kringloop kijken
Ze hebben zelfs nog videobanden en spelers![]()
Dan was het wel hele slechte muziekquote:Op zondag 24 november 2024 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kringloop (die hier heel handig ook bij de stort zit) wilde het niet hebben.![]()
![]()
Whehehe, I know!quote:Op zondag 24 november 2024 19:17 schreef Lovely het volgende:
Maar als je een dvd speler wilt @:tot dan eens bij een kringloop kijken
Ze hebben zelfs nog videobanden en spelers![]()
![]()
![]()
Wat een onzin zeg. Tevens, zie post 141.quote:Op zondag 24 november 2024 19:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook vooral geen anderen er plezier van laten hebbenI'm surrounded by morons!
Dingen die ze niet of moeilijk kwijt kunnen willen ze niet. Zo simpel is dat.quote:I'm surrounded by morons!
Nou dat dan weer niet..quote:Op zondag 24 november 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook briefjes van 50 als ze op de grond hebben gelegen?
Ja, vies he!
Mooie Gucci jurk, kruimels van een saussijzenbroodje op gekomen; hup, naar de stort!
Ja die kringloop waar ik werkte was er ook niet dol op, veel (gothic) metal enzo, maar zoals gezegd was vrijwel alles binnen een dag weg.quote:Op zondag 24 november 2024 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen die ze niet of moeilijk kwijt kunnen willen ze niet. Zo simpel is dat.
Kon die eigenaar geen reet schelen.![]()
Post 137 deed anders vermoedenquote:Op zondag 24 november 2024 19:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Tevens, zie post 141.![]()
"Weg er mee" betekent alleen dat hij er van af wilde, niet dat hij het per sé naar de dump wilde brengen.quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 18:39 schreef maily het volgende:
@:gebrokenglas
nog maar een keer jouw mooie schilderij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Na 133 en 134 had dat wat meer nuance mogen hebbenquote:Op zondag 24 november 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Weg er mee" betekent alleen dat hij er van af wilde, niet dat hij het per sé naar de dump wilde brengen.![]()
![]()
Minder aannames maken is ook een nuancequote:Op zondag 24 november 2024 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Na 133 en 134 had dat wat meer nuance mogen hebben
Je weet precies wat je deedquote:Op zondag 24 november 2024 19:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Minder aannames maken is ook een nuance![]()
![]()
Ik gooi ook regelmatig shit weg waarvoor ik met veel moeite misschien wel iemand zou kunnen vinden die het misschien wel had kunnen gebruiken, maar het is me allemaal te veel rompslomp.quote:Op zondag 24 november 2024 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Na 133 en 134 had dat wat meer nuance mogen hebben
Een keer een ledikantje op een weggeefhoek gezet.
Een paar mensen wilden 'm graag komen ophalen. Ik zet het in de gang en daar kwamen ze aan.
"RONDE spijlen? Ik wil alleen PLATTE!"
- "Ja nou, de foto's waren duidelijk genoeg en ik kan de vorm niet veranderen."
"Nou nee, laat maar zitten hoor!"
Diezelfde mensen hebben later nog een paar keer gereageerd op spullen die ik wilde weggeven, maar dikke lul hoor!![]()
En op een gegeven moment vond ik het allemaal gewoon te veel gedoe; weg met die troep, tenzij ik zo iemand ken waarvan ik denk dat die het wel zou kunnen gebruiken.![]()
Je bent erg goed in aannames, dat geef ik jequote:
Jij bent ook een schatje, volgende keer niet zo stoer doenquote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent erg goed in aannames, dat geef ik je![]()
![]()
Wat is er stoer aan thuis opruimen?quote:Op zondag 24 november 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent ook een schatje, volgende keer niet zo stoer doenI'm surrounded by morons!
Welja, je probeert een punt te maken wat uitsluitend in jouw hoofd bestaat. Daar kan ik gewoon erg weinig mee.quote:Op zondag 24 november 2024 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we er niet verder op doorgaanI'm surrounded by morons!
Prima!quote:Op zondag 24 november 2024 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welja, je probeert een punt te maken wat uitsluitend in jouw hoofd bestaat. Daar kan ik gewoon erg weinig mee.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
Ik snap dit ook allemaal ff niet, dus bier voor allen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap dit ook allemaal ff niet, dus bier voor allen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
Goeiedag zeg.... Dat gaat er vlotjes inquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die dikke van de Plus?quote:Op zondag 24 november 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit hier weer wazige superheld-filmpjes te kijken met die ene dikzak in de hoofdrol.![]()
![]()
O er was even wat onduidelijkheid geloof ik.quote:
Ik ga even wat eten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat ga je eten?quote:Op zondag 24 november 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O er was even wat onduidelijkheid geloof ik.
Ik ga even wat eten.![]()
![]()
Jij vindt @JustinK toch ook een stuk?quote:Op zondag 24 november 2024 19:15 schreef Lovely het volgende:
Alleen wat stuk of vies is gaat naar de stort![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jij vindt @:JustinK toch ook een stuk?![]()
![]()
![]()
![]()
Patatjes met stoofvlees.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Punthoofdquote:Op zondag 24 november 2024 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welja, je probeert een punt te maken wat uitsluitend in jouw hoofd bestaat. Daar kan ik gewoon erg weinig mee.![]()
![]()
Zekersquote:Op zondag 24 november 2024 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jij vindt @:JustinK toch ook een stuk?
Oh dank o ToTquote:Op zondag 24 november 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
![]()
Braddie?quote:Op zondag 24 november 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit hier weer wazige superheld-filmpjes te kijken met die ene dikzak in de hoofdrol.![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 24 november 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Wel een like geven en dan zo reageren![]()
![]()
![]()
Bååååålk! En proost met water
Een sapje hier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die rechtse heeft manboobsquote:Op zondag 24 november 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
@:DerRabbit of @:homijn, en de andere 2 mag je zelf bepalen!
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
, trouwens
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zeker nietquote:
Met de ene heb je de broek wel nat en bij die van jou niet
Oppassen met je nieren dan!quote:Op zondag 24 november 2024 19:43 schreef JustinK het volgende:
Oh lieve Liev,
je steelt m'n hart wat ben je een dief
Bekijk deze YouTube-video![]()
Duracell konijn nog steeds in goede staatquote:Op zondag 24 november 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
Homijn homijn
Wat is dat toch een super konijn 🐰![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 19:43 schreef JustinK het volgende:
Oh lieve Liev,
je steelt m'n hart wat ben je een dief![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen met je nieren dan!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Duracell konijn nog steeds in goede staat
Bedanktquote:Op zondag 24 november 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
Homijn homijn
Wat is dat toch een super konijn 🐰![]()
![]()
Ik zal het afgesproken bedrag vanavond overmaken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Die fotoquote:Op zondag 24 november 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen met je nieren dan!
Bekijk deze YouTube-video
Ik dacht dat het Brody Dale was![]()
![]()
Verschrikkelijk, dat konijn.quote:Op zondag 24 november 2024 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Duracell konijn nog steeds in goede staatStond een tijdje geleden een keer vlak voor mijn hol op een trommel te slaan. Wist van geen ophouden. Ging niet alleen de hele nacht door, maar ook de volgende dag nog, zelfs tot 04:00 uur die nacht.
Beter dat-íe voor je holletje staat te trommelen dan er tegenaan.quote:Op zondag 24 november 2024 19:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat konijn.Stond een tijdje geleden een keer vlak voor mijn hol op een trommel te slaan. Wist van geen ophouden. Ging niet alleen de hele nacht door, maar ook de volgende dag nog, zelfs tot 04:00 uur die nacht.
![]()
![]()
Klopt, maar het heeft me toch maar mooi een punt opgeleverd
Het is je gegund!quote:Op zondag 24 november 2024 19:50 schreef Homijn het volgende:
Klopt, maar het heeft me toch maar mooi een punt opgeleverd![]()
![]()
Had dan nog even gewacht, had ie TWEE dikke vette sappige punten erbij gehadquote:
O jongens., jongens, het ruikt naar haasquote:
Mini-ToT z'n vriendinnetje was hier vandaag.quote:
Ze zaten op een gegeven moment Sinterklaasliedjes te luisteren en kijken op tv.
Ik op een gegeven moment zingen:
"Sinterklaas is jarig,
zet 'm op de pot!
Oh, wat zal-ie stinken,
doe de deur op slot!"Die meid helemaal flippen!
(Wel vrolijk hoor! Is helemaal haar soort humor!
)
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 19:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt![]()
![]()
Ik zal het afgesproken bedrag vanavond overmaken.
Expeditie tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe weet je zo zeker dat er niet een hont of kad op like heeft gekliktquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In Rotterdam maken we het wel open wanneer het ons uitkomtquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Exit kiranThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar zeg je watquote:Op zondag 24 november 2024 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat er niet een hont of kad op like heeft geklikt
De Bolkskrant is trouwens de enige krant met @hemarookworst op de voorpagina
@hemarookworstquote:Op zondag 24 november 2024 20:05 schreef Homijn het volgende:
Al die bolkjes, dat moet in de krant:
[ afbeelding ]
met je tompouce in de krant![]()
![]()
We hebben de krant gehaald
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: