SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaaaaquote:
Wilde je net vragen
Heb je genoten ??
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaaaquote:Op zondag 24 november 2024 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa
Wilde je net vragen
Heb je genoten ??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht je bent er wel vanmorgen om 7 uurquote:
Hier op fok
Niet op FOK!, wel op de bankquote:Op zondag 24 november 2024 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht je bent er wel vanmorgen om 7 uur
Hier op fok![]()
![]()
Inderdaad. En mooie uitspraken na de racequote:Op zondag 24 november 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was niet heel bijzonder idd. Maar dat maakt niet uit
En interviews
Nja Max is wel kampioen gewordenquote:Op zondag 24 november 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel een aantal, maar niet heel spannend verder
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaquote:Op zondag 24 november 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad. En mooie uitspraken na de race
En interviews![]()
![]()
WD-40quote:Op zondag 24 november 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Pijltje van mijn muis blijft steeds hangen![]()
Precies op de rapporteer button zekerquote:Op zondag 24 november 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Pijltje van mijn muis blijft steeds hangen![]()
![]()
Is voor veel dingen handig oplossing, maar niet voor mijn muisquote:
Bijna bij jouw post jaquote:Op zondag 24 november 2024 18:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Precies op de rapporteer button zeker
Oh wat een jaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Your sex is on fireThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hj heeft het wel een klein beetje nabewerkt, maar was pissed dat mensen zeggen dat hij vals speelt, dus heeft hij ergens in een bos dat zelfde stukje op z'n telefoon ingesproken/gezongen.quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: