Ja lul maar een eind in de ronde Jaap.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja allang. (gaap) Talloze filmpjes van omvallende mensen.
Maar veel interessanter is om te begrijpen waarom, en waardoor het komt dat die spuitjes mRNA die je eigen lichaamscellen aanzetten overal door je hele lichaam heen spike eiwitten te produceren. Samen met de bijkomende DNA plasmiden vervuiling met de gevaarlijke SV40 promotor die is gebruikt voor de massale productie van de mRNA dat codeert voor Spike, verpakt in de lipo nano partikels. Normaliter maakt "niet lichaamseigen DNA" geen kans om in het lichaam schade aan te richten en wordt dat direct afgebroken en vernietigd. Echter verpakt in polyethyleen glycol dringt het (net als de mRNA) als paard van troje je lichaamscellen in en kan het integreren in chromosomen.
Dat soort dingen onderzoeken is nuttiger dan het aanschouwen van dergelijke filmpjes.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lul maar een eind in de ronde Jaap.
Heftig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dit filmpje al gezien?
Gaat over een carbaretier uit de VS.
Ze zegt net dat alle spuiten heeft gehad, en nergens last van heeft, EN EVEN JEZUS LOVES ME! BAM.
Valt op haar hoofd met een zware schedelbreuk tot gevolg.
Ik geloof niet in God en zulke maar als er een is is het een behoorlijke cynische dude.
Kijk, de timing is zeer accuraat.
Bekijk deze YouTube-video
Ja, maar omdat John Campbell een verpleger is, is het dus niet waar he?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Definitive vaccine myocarditis paper
Klopt, de interpretatie moeten we aan "experts" over laten. Vooral niet zelf gaan lopen grasduinen in onderzoeken. Je moet minimaal PhD hebben om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. En dat handjevol PhD-ers dat zich toch uitspreekt zijn gewoon wappies. Kortom, er is niets aan de hand.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:15 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja, maar omdat John Campbell een verpleger is, is het dus niet waar he?
Het lijkt er op dat wij de proefdieren voor de ratten waren?quote:Conclusies : Onze bevindingen suggereren dat zowel mRNA- als geïnactiveerde COVID-19-vaccins een nadelige invloed kunnen hebben op de ovariële reserve bij ratten, voornamelijk door versneld folliculair verlies en veranderingen in apoptotische routes tijdens de folliculogenese. Gezien deze observaties in een rattenmodel is verder onderzoek naar de effecten van de vaccins op de menselijke ovariële reserve nodig.
Grasduinen is overbodig daar het inmiddels een kudde olifanten in een kamer betreft.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Klopt, de interpretatie moeten we aan "experts" over laten. Vooral niet zelf gaan lopen grasduinen in onderzoeken. Je moet minimaal PhD hebben om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. En dat handjevol PhD-ers dat zich toch uitspreekt zijn gewoon wappies. Kortom, er is niets aan de hand.
Ja, doe dat eens!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:36 schreef Bananenbennie het volgende:
Sowieso wil je niet zomaar andermans bloed of organen in je lijf. Je neemt in veel gevallen de eigenschappen vd donor over. Zoek goed uit wat DNA precies is.
Er vindt niet voor niets vaak afstoting plaats tussen een lichaam en orgaan.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:36 schreef Bananenbennie het volgende:
Sowieso wil je niet zomaar andermans bloed of organen in je lijf. Je neemt in veel gevallen de eigenschappen vd donor over. Zoek goed uit wat DNA precies is.
Ja, 22 minuten uitleg maar liefst hierover.quote:
Jarenlang bedelen om donaties zodat 'de tribunalen er eindelijk gaan komen' en dan als je zelf voor de rechter staat omdat je je volgers opgelicht hebt dan wraak je de rechter zo vaak dat die een wraakverzoek op moet leggenquote:Man die ‘corona-tribunalen’ wilde, maar tonnen aan donaties achteroverdrukte, wraakt rechters
Internetpastor Pieter Kuit (60), die 420.000 euro inzamelde voor een corona-tribunaal, ontkent dat hij honderdduizenden euro’s van donateurs heeft verduisterd. Kuit moest dinsdagochtend voor de rechter verschijnen, maar vroeg om meer tijd om zich te kunnen verdedigen tegen de aantijgingen.
Tijdens een tweede zitting in de strafzaak tegen hem vroeg Kuit, die eerder in Alphen aan den Rijn woonde en nu in Hillegom, zes maanden uitstel om zich beter te kunnen voorbereiden op zijn verdediging.
Toen de drie rechters in de Haagse rechtbank dinsdagochtend weigerden, wraakte hij het trio. Eén van de rechters had hij begin dit jaar ook al gewraakt. Dat verzoek werd afgewezen.
Kuit ging opnieuw op dezelfde weg op. Volgens Kuit wekt de bewuste rechter partijdigheid op, waardoor hij geen eerlijk proces krijgt. Hij stelt dat de rechter veel te makkelijk voorbijgaat aan de aangifte die hij na de zitting in januari deed tegen de aanklager van het Openbaar Ministerie (OM).
Ambtsmisdrijf
Die laatste nam Kuit bij de zitting in januari tijdens een schorsing even apart op de gang. Daar, zo claimt K., zou de aanklager hem hebben geïntimideerd. Daarom deed hij aangifte van een ambtsmisdrijf. Volgens K. moet deze OM-medewerker worden vervangen door een andere aanklager.
De aanklager en de rechter waren het daar niet mee eens. De aanklager stelt dat hij Kuit slechts adviseerde voorzichtig te zijn met het wraken van rechters. De verdachte begon daar meteen mee te dreigen bij de zitting in januari. Zo loopt hij het risico dat hij geen rechter meer kan wraken als ‘dat echt nodig zou zijn’, zo stelde de aanklager volgens hem. En Kuit zou een wrakingsverbod riskeren. Zo’n verbod gaat de rechter, die inmiddels tweemaal is beschuldigd niet objectief te zijn, nu inderdaad ook vragen.
Kinderachtig
„Het is kinderachtig dat Kuit nu net doet alsof ik hem aanviel”, reageerde de aanklager. Hij vindt het onverstandig dat het vroegere BOPC-boegbeeld opnieuw zonder advocaat naar de rechtbank kwam. „Meneer haalt nu allerlei zaken door elkaar.” Kuit verklaarde dat hij wel een raadsman heeft, maar dat hij zijn eigen verweer wil voeren om de rechters en zijn voormalige donateurs te tonen wie hij écht is.
Kuit wordt verdacht van oplichting en verduistering. Kuit was het gezicht van de BPOC, die enkele jaren terug tijdens de coronacrisis kritisch was over het overheidsbeleid en daar rapporten over schreef. Om bewijs te vergaren, werden getuigenverklaringen afgenomen.
Duizenden donateurs financierden die activiteiten. Maar (een deel van) dat geld, volgens het OM bijna twee ton, zou Kuit in eigen zak hebben gestoken. Hij leefde vooral van een uitkering. Het OM eist dat Kuit 4000.000 euro terugbetaalt.
Geen bewijs
Volgens Kuit is het verhaal van het OM ‘ver bezijden de waarheid’. Hij legde verklaringen af bij de politie nadat hij in maart 2023 thuis in Alphen werd opgepakt. Hij verklaarde onder druk te zijn gezet om zaken toe te geven, en zo naar huis te mogen. Eerder zei Kuit dat hij destijds psychisch labiel was. Nu wil Kuit ‘elke vraag van de rechercheurs overdoen’.
Wanneer de zaak wordt vervolgd, is onduidelijk. Kuit zegt dat hij de rechtszaak niet doelbewust wil vertragen, maar toewerkt naar een eerlijk proces. „De aanklacht emotioneert me, dus wil ik me goed voorbereiden. De maand die ik van het OM kreeg is te kort.” Dat zien het OM en de rechter anders.
https://www.ad.nl/alphen-(...)t-rechters~a45e17fb/
De een na de andere opper-wappie blijkt niets minder dan een gewiekste oplichter te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jarenlang bedelen om donaties zodat 'de tribunalen er eindelijk gaan komen' en dan als je zelf voor de rechter staat omdat je je volgers opgelicht hebt dan wraak je de rechter zo vaak dat die een wraakverzoek op moet leggenEn uiteindelijk zelfs claimen dat je psychisch labiel bent om onder je straf uit te komen.
Wat een succesverhaal is dat BPOC toch gebleven![]()
En laat ons Ursula niet vergeten die zichzelf en echtgenoot walgelijk verrijkt heeft met de vaccins voor Europa.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:04 schreef capricia het volgende:
[..]
De een na de andere opper-wappie blijkt niets minder dan een gewiekste oplichter te zijn.
Die Duitse advocaat Reiner Fuellmich, die wel even Neurenberg 2.0 zou optuigen met zijn miljoenen aan donaties, ging er ook vandoor met het geld. Ook gearresteerd en veroordeeld. Zit nu zijn straf uit.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jarenlang bedelen om donaties zodat 'de tribunalen er eindelijk gaan komen' en dan als je zelf voor de rechter staat omdat je je volgers opgelicht hebt dan wraak je de rechter zo vaak dat die een wraakverzoek op moet leggenEn uiteindelijk zelfs claimen dat je psychisch labiel bent om onder je straf uit te komen.
Wat een succesverhaal is dat BPOC toch gebleven![]()
Kuit en Fuellmich zijn heel effectief kaltgestellt door de overheid ism de corrupte media bedoelen jullie natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:04 schreef capricia het volgende:
[..]
De een na de andere opper-wappie blijkt niets minder dan een gewiekste oplichter te zijn.
Die Duitse advocaat Reiner Fuellmich, die wel even Neurenberg 2.0 zou optuigen met zijn miljoenen aan donaties, ging er ook vandoor met het geld. Ook gearresteerd en veroordeeld. Zit nu zijn straf uit.
Hoeveel heb jij gedoneerd dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:47 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
[..]
Kuit en Fuellmich zijn heel effectief kaltgestellt door de overheid ism de corrupte media bedoelen jullie natuurlijk.
Als ze vastgezet zijn - Fuellmich zelfs langere tijd in de isoleercel - kunnen ze ook niet veel meer waarmaken he. Beetje kromme redenatie dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Want alle donaties voor die beloofde tribunalen staan onaangeraakt te wachten tot die tribunalen beginnen. Met een deugdelijke boekhouding.
Het is nooit voor prive doeleinden gebruikt en er is nooit een greep in gedaan door deze figuren.
Maar het geld is er dus gewoon nog?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:57 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als ze vastgezet zijn - Fuellmich zelfs langere tijd in de isoleercel - kunnen ze ook niet veel meer waarmaken he. Beetje kromme redenatie dus.
Waarom vraag je dit aan mij? Nooit aan ze gedoneerd en ik heb geen flauw idee verder aangezien het nog voor de rechter moet komen. Mensen die er vertrouwen in hadden hebben vrijwillig gedoneerd en nu ze vastzitten kunnen ze niet verder met hun werkzaamheden. In die zin heeft de gevestigde orde bereikt wat ze wilden bereiken. Of ze het anders wel hadden kunnen waarmaken is een tweede.quote:
Hij heeft gewoon erkend dat hij fout zat door geld te pakken waar hij geen recht op had, omdat het van de stichting was.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit aan mij? Nooit aan ze gedoneerd en ik heb geen flauw idee verder aangezien het nog voor de rechter moet komen. Mensen die er vertrouwen in hadden hebben vrijwillig gedoneerd en nu ze vastzitten kunnen ze niet verder met hun werkzaamheden. In die zin heeft de gevestigde orde bereikt wat ze wilden bereiken. Of ze het anders wel hadden kunnen waarmaken is een tweede.
Ach het AD, het clubblaadje van de NCTV. Niet netjes de gerechtelijke uitspraak afwachten, niet netjes aan hoor en wederhoor doen, maar meteen lekker de publieke opinie beïnvloeden. Jij bent er zo te zien niet ongevoelig voor, wat dat betreft missie geslaagdquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon erkend dat hij fout zat door geld te pakken waar hij geen recht op had, omdat het van de stichting was.
Het geld van de Kuitjes is gewoon weg.
Hij haalde met zijn stichting "Buitenparlementaire Onderzoekscommissie" minimaal 380.000 euro aan donaties op. Daarvan gaf hij 64.056 euro uit in het buitenland en maakte 22.507 euro over aan deurwaarders. Zijn vrouw ontving 86.728 euro en zijn dochter Jade kreeg 50.610 euro. Bij zijn zoon op Aruba zou 33.456 euro aan donatiegeld terecht zijn gekomen. Dat blijkt uit stukken van het openbaar ministerie.
Hij is nu aangehouden op verdenking van oplichting, witwassen en verduistering. De curator verwacht dat het geld niet meer terug te halen is. Pieter leeft van een uitkering en het geld is gewoon weg.
De oplichter.
Open een ander topic over deze onzin. Dit topic gaat over die fijne spuitjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gedoneerd dan?
Want alle donaties voor die beloofde tribunalen staan natuurlijk onaangeraakt te wachten tot die tribunalen beginnen. Met een deugdelijke boekhouding.
Het is nooit voor prive doeleinden gebruikt en er is nooit een greep in gedaan door deze figuren.
Ja de covid periode hier op Fok herinner ik mij nog levendigquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:28 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Open een ander topic over deze onzin. Dit topic gaat over die fijne spuitjes.
Ja de covid periode hier op Fok herinner ik mij nog levendigquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:28 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Open een ander topic over deze onzin. Dit topic gaat over die fijne spuitjes.
Niet alleen op Fok maar de gehele samenleving.quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja de covid periode hier op Fok herinner ik mij nog levendig
:x
Dat beerputje mag ook gerust es geopend worden.quote:Ursula von der Leyen krijgt ongelijk in zaak rond vrijgave geheime sms'en over aankoop coronavaccins
Een journaliste van de New York Times vroeg bij de Commissie alle sms’en gedurende anderhalf jaar op tussen von der Leyen en Albert Bourla, de algemeen directeur van pharmabedrijf Pfizer. Ze onderhandelden op die manier over de aankoop van coronavaccins. De EU bestelde uiteindelijk 900 miljoen vaccins voor 35 miljard euro.
https://www.msn.com/nl-be(...)a650a3f2fbf29c&ei=14
Mooie links om totaal te negeren als geprikte.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:25 schreef -jos- het volgende:
[ x ]
[ x ]
De NAVO-doctrine voor StratCom, PsyOps en Info Ops: Battle for the Hearts & Minds
De NAVO heeft sinds tien jaar een netwerkorganisatie opgetuigd voor psychologische oorlogsvoering
https://bomenenbos.substa(...)voor-stratcom-psyops
Lareb, VWS, RIVM en CBS frustreren elk onderzoek dat een verband zou kunnen aantonen tussen oversterfte en de coronavaccins. Toen deze vaccins hun intreden deden, gebeurde het omgekeerde.
https://bomenenbos.substack.com/p/maat-en-meester
Wordt de oversterfte stilletjes genormaliseerd?
https://deanderekrant.nl/(...)tjes-genormaliseerd/
Paradoxical increase in global COVID-19 deaths with vaccination coverage: World Health Organization estimates (2020–2023)
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/09246479251336610
Als je je toch al hebt laten injecteren dan sluit je je daar voor af. Het lijkt op een soort van hypnose.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:43 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zitten ze daar op dit soort info te wachten?
Je bent dus blij dat een kritisch geluid weg is. Als er niks aan de hand was met het hele coronabeleid dan is er toch ook niks om voor te vrezen? Blijkbaar ben je toch bang dat er narigheid naar boven komt, anders zou je niet zo reageren.quote:
Ik heb geen enkel vertrouwen in Gideon zijn onpartijdigheid. Er is al een opvolger gekozen van de BBB en ondanks dat ik haar niet ken zal dit de kwaliteit van de parlementaire enquêtecommissie alleen maar ten goede komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:30 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je bent dus blij dat een kritisch geluid weg is. Als er niks aan de hand was met het hele coronabeleid dan is er toch ook niks om voor te vrezen? Blijkbaar ben je toch bang dat er narigheid naar boven komt, anders zou je niet zo reageren.
Je gaat niet in op wat ik zeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel vertrouwen in Gideon zijn onpartijdigheid. Er is al een opvolger gekozen van de BBB en ondanks dat ik haar niet ken zal dit de kwaliteit van de parlementaire enquêtecommissie alleen maar ten goede komen.
Jawel. Jij begreep mijn antwoord alleen niet.quote:
Nee, die conclusie van jou is fout. Ik ben blij dat zo'n bevooroordeeld iemand als Gideon weg is. Zijn oordeel is voor mij waardeloos. De commissie word er zo alleen maar beter op en ik verwacht geen schokkende uitkomst van hun onderzoek.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:30 schreef Bananenbennie het volgende:
Je bent dus blij dat een kritisch geluid weg is. Als er niks aan de hand was met het hele coronabeleid dan is er toch ook niks om voor te vrezen?
Lareb zegt dat de data niet geschikt is om oorzakelijke verbanden te leggen, iets wat Meesters juist wilt doen. Lareb heeft hierin gelijk, de data van Lareb is gewoon niet geschikt om oorzakelijke verbanden aan te tonen, en correlaties kun je altijd wel vinden.quote:Op
woensdag 21 mei 2025 20:47 schreef Bananenbennie het volgende:
Het Lareb wil de vaccindata niet met professor Ronald Meester delen. Hebben ze wat te verbergen ofzo![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel een heel erg slecht stuk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:51 schreef Bananenbennie het volgende:
De COVID-19-sterfte is paradoxaal toegenomen in het vaccinatietijdperk, vooral in regio's met een hogere vaccinatiegraad.
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/09246479251336610
Toen men begon met vaccineren, hadden eigenlijk nog maar weinig mensen covid gehad. Daar corrigeren ze niet voor. Ook corrigeren ze niet voor het feit dat in Afrika er veel minder gediagnosticeerd wordt. Ik kan me nog een studie herinneren die lijken in een mortuarium in Zambia checkte op Covid, en vond dat veel van die mensen Covid hadden toen ze overleden, en vaak ook symptomen hadden die gerelateerd konden worden aan Covid, maar geen van die mensen was voor het overlijden gediagnosticeerd met Covid.quote:COVID-19 deaths were compared between the pre-vaccines and vaccination eras to observe how vaccination impacted COVID-19 death trajectory worldwide during the pandemic emergency.
Results
COVID-19 deaths increased with vaccination coverage ranging from 43.3% (Africa) to 1275.0% (Western Pacific). The Western Pacific (1.5%) and Africa (3.8%) regions contributed least to the global cumulative COVID-19 deaths pre-vaccines, while the Americas (49.9%) and Europe (27.6%) had the highest counts. The Americas (39.8%) and Europe (34.1%) accounted for >70% of global COVID-19 deaths despite high vaccination, and the percentage increase in COVID-19 mortality and the percentage of person’s ≥65 years were significantly correlated (0.48) in Africa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |