Ligt er natuurlijk aan of je hele spaarrekening dan gelijk leeg is. Dan is t niet handigquote:Op zondag 24 november 2024 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik doe dat wel. Dan heb je het maar gehad. Betalen zal je toch moeten.
Dit.quote:Op zondag 24 november 2024 09:51 schreef Mikeytt het volgende:
Altijd. Wel voor een hele domme reden. Als ik t in 1x betaal, dan voelt het alsof het voor de rest van het jaar gratis is
Tip zet je eigen risico maximaal, dan krijg je nog veel meer korting.quote:Op zondag 24 november 2024 09:14 schreef roos94 het volgende:
Je krijgt zowaar 1% korting als je het in 1 keer neerlegt
Ik kan je tips geven om je vermogen nog meer te laten slinken.quote:Op zondag 24 november 2024 09:50 schreef 215 het volgende:
Ik ben er ooit mee begonnen om het vermogen iets te drukken. Dat vermogen is nu wel voldoende geslonken maar ik heb het nooit weer aangepast naar maandelijks betalen. Vind het wel goed zo.
Hm goede ja, ook maar doen.quote:Op zondag 24 november 2024 09:25 schreef Folkwin het volgende:
Ik.
Ook omdat vermogen omlaag gaat, en dus minder belasting.
en dan gebeurd er wat onverwachts en mag je even ¤800+ aftikkenquote:Op zondag 24 november 2024 10:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tip zet je eigen risico maximaal, dan krijg je nog veel meer korting.
Die kans schat ik voor mijzelf klein genoeg in om dat risico te nemen in ruil voor de korting. Eigen risico zou ik niet op duizenden euro's zetten (als dat mogelijk was geweest), maar 800 euro doe ik dan nog wel. Kut als je het af moet tikken, zeker, maar als het echt nodig is wel op te brengen.quote:Op zondag 24 november 2024 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan gebeurd er wat onverwachts en mag je even ¤800+ aftikken
Misschien ben ik heel dom maar als je per maand betaalt gaat je vermogen toch net zo goed naar beneden?quote:Op zondag 24 november 2024 09:25 schreef Folkwin het volgende:
Ik.
Ook omdat vermogen omlaag gaat, en dus minder belasting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |