SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jezus wat een gekut meid. Dat kan toch wel op te lossen zijn?quote:Op zondag 24 november 2024 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
1x ID verloren 2x heeft kut-ex het van me afgepakt. Niks bijzonders verder dus. Maar je staat wel gesignaleerd voor 10 jaar.
December 2028 mag ik weer een paspoort geloof ik.
Maar ik ben blij met Spanje of ItaliëLach met een schone bips![]()
ik wil nu naar frankrijk
paar steden op het oog maar ik wil ook wat kunnen praten en mijn frans is niet meer je van het voor zover het het ooit was
dus duolingo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Indonesiëquote:Op zondag 24 november 2024 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En wat is jouw favoriete vakantieland? En hoi! Wat ben je laat nog![]()
![]()
Neuh zit mijn tijd wel uit en heb toch niet de behoefte buiten Schengen te gaanquote:Op zondag 24 november 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus wat een gekut meid. Dat kan toch wel op te lossen zijn?![]()
![]()
ouiquote:Op zondag 24 november 2024 00:40 schreef sp3c het volgende:
ik wil nu naar frankrijk
paar steden op het oog maar ik wil ook wat kunnen praten en mijn frans is niet meer je van het voor zover het het ooit was
dus duolingo![]()
pationoirequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn opa vond Indonesië supermatigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soixante neufquote:Op zondag 24 november 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
69 maar dan in frans is ook een ding.
tellen kan ik nog welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok, maar het zou bij mij echt alle stoppen doen doorslaanquote:Op zondag 24 november 2024 00:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuh zit mijn tijd wel uit en heb toch niet de behoefte buiten Schengen te gaanNiet "mogen". Ik kan daar heel slecht tegen
Lach met een schone bips![]()
niet mogen kan ik mee leven, niet kunnen vind ik vervelendquote:Op zondag 24 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, maar het zou bij mij echt alle stoppen doen doorslaanNiet "mogen". Ik kan daar heel slecht tegen
dan wil ik juistOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is zoals het is.quote:Op zondag 24 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, maar het zou bij mij echt alle stoppen doen doorslaanNiet "mogen". Ik kan daar heel slecht tegen
![]()
Iemand die mij verteld dat ik iets niet mag, daar heb ik eerder problemen mee.quote:Op zondag 24 november 2024 00:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet mogen kan ik mee leven, niet kunnen vind ik vervelend
dan wil ik juist
Stel jij zegt nu tegen mij dat ik ik hier geen kut meer mag roepen. Wat doe ik dan?Lach met een schone bips![]()
Kut roepen?quote:Op zondag 24 november 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iemand die mij verteld dat ik iets niet mag, daar heb ik eerder problemen mee.
Stel jij zegt nu tegen mij dat ik ik hier geen kut meer mag roepen. Wat doe ik dan?![]()
Maar serieus KUT voor je, het zou niet moeten kunnen in ons gave landje.quote:Lach met een schone bips![]()
blijft toch mooi dat er kinderen aan me deur komen van flink enzo om zeg maar dat ik trek heb.
om 12 uur in de nacht.
voor de 5 euro per uur ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
als je (als mod) zegt je mag het niet dan doe ik het nietquote:Op zondag 24 november 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Stel jij zegt nu tegen mij dat ik ik hier geen kut meer mag roepen. Wat doe ik dan?
als je zegt je kunt het niet dan zeg ik kut kut kut kut KUT KUT KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT op je hoofd!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
was beetje mijn punt die ik aan haalde laatst.quote:Op zondag 24 november 2024 00:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je (als mod) zegt je mag het niet dan doe ik het niet
als je zegt je kunt het niet dan zeg ik kut kut kut kut KUT KUT KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT op je hoofd!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 00:47 schreef kree het volgende:
blijft toch mooi dat er kinderen aan me deur komen van flink enzo om zeg maar dat ik trek heb.
om 12 uur in de nacht.
voor de 5 euro per uur ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2024 00:47 schreef kree het volgende:
om 12 uur in de nacht.
voor de 5 euro per uur ookBen je weer ziedend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je mept je toetsenbord kapot tegen je hoofd en houdt je in. Ja KUT!quote:Op zondag 24 november 2024 00:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je (als mod) zegt je mag het niet dan doe ik het niet
als je zegt je kunt het niet dan zeg ik kut kut kut kut KUT KUT KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT op je hoofd!Lach met een schone bips![]()
serieus geen probleem mee. Consequenties van jarenlang met een idioot een relatie hebben.quote:Op zondag 24 november 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar serieus KUT voor je, het zou niet moeten kunnen in ons gave landje.
Het is wat het is.![]()
wat was het punt ook weerquote:Op zondag 24 november 2024 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
was beetje mijn punt die ik aan haalde laatst.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mariah Carey plaatjes postenquote:Op zondag 24 november 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Stel jij zegt nu tegen mij dat ik ik hier geen kut meer mag roepen. Wat doe ik dan?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
dat het dus soms lastig is of mods als mods opereren of gewoon als user, althans daar kwam het op neer.quote:
zijn wel twee verschillende nl.Do what you love, love what you do!![]()
ja wat moet dat moetquote:Op zondag 24 november 2024 00:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat iedereen naar de Grote Kree moet luisteren.
maar ik weet niet of ik het kanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
goed plan welquote:Op zondag 24 november 2024 00:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat iedereen naar de Grote Kree moet luisteren.
Do what you love, love what you do!![]()
als ze blauw zijn dan zijn ze modquote:Op zondag 24 november 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
dat het dus soms lastig is of mods als mods opereren of gewoon als user, althans daar kwam het op neer.
zijn wel twee verschillende nl.
zo niet dan nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zouden ze ook nog partijdig zijn die mods?quote:Op zondag 24 november 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
dat het dus soms lastig is of mods als mods opereren of gewoon als user, althans daar kwam het op neer.
zijn wel twee verschillende nl.![]()
Je snapt mijn punt dat je mag posten wat je wil, zeker hierquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nou zo duidelijk is dat niet>? dat was mijn hele punt erover ook...quote:Op zondag 24 november 2024 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze blauw zijn dan zijn ze mod
zo niet dan niet
want heeeeej blauw of niet allemaal even beste vrienden, maar het zijn mensen met "macht" op fok en moeten er ook zijn natuurlijk.
Dus tja zeg dan sommige dingen mss toch anders.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben een volger van de kerk van kree![]()
![]()
soms?quote:Op zondag 24 november 2024 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog partijdig zijn die mods?Do what you love, love what you do!![]()
ALLEMAAL....quote:Op zondag 24 november 2024 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog partijdig zijn die mods?
Of niet, I don't give a shitDat is toch wel makkelijker posten dan je daarom druk te maken
als je kleurenblind bent is het wat lastig, dat snap ikquote:Op zondag 24 november 2024 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou zo duidelijk is dat niet>? dat was mijn hele punt erover ook...
want heeeeej blauw of niet allemaal even beste vrienden, maar het zijn mensen met "macht" op fok en moeten er ook zijn natuurlijk.
Dus tja zeg dan sommige dingen mss toch anders.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
welkom broederquote:Op zondag 24 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben een volger van de kerk van kree
Zou ik niet moeten begrijpen dat aangaandequote:Op zondag 24 november 2024 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt dat je mag posten wat je wil, zeker hier
neee nee. probeer n iet mijn punt onderuit te halen. want ook jullie snappen dondersgoed wat ik bedoelquote:Op zondag 24 november 2024 00:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je kleurenblind bent is het wat lastig, dat snap ik
zeker te weten dat ik het geloof?quote:Op zondag 24 november 2024 00:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je gelooft het nog echt ook hé?
anders maakte ik er geen punt van, dit is keer op keer bewezen ook wel. Dus echt nieuw is het ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
ding is
fok! heeft heel weinig regels, daar moet je je gewoon aan houden, maakt niet uit of je nu in gesprek bent met een user of een mod of de mod van het desbetreffende forum
doe je het niet dan riskeer je een ban
simpeler gaat het niet wordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik snap er geen klote vanquote:Op zondag 24 november 2024 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
neee nee. probeer n iet mijn punt onderuit te halen. want ook jullie snappen dondersgoed wat ik bedoelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar ik snap geen klote van een heleboel dingen dus dat zegt niet heel veelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je begrijpt het echt nietquote:Op zondag 24 november 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
zeker te weten dat ik het geloof?
anders maakte ik er geen punt van, dit is keer op keer bewezen ook wel. Dus echt nieuw is het ook niet.![]()
![]()
Euhm zo zou het moeten zijn. ? en fok heeft wel veel regels.quote:Op zondag 24 november 2024 00:55 schreef sp3c het volgende:
ding is
fok! heeft heel weinig regels, daar moet je je gewoon aan houden, maakt niet uit of je nu in gesprek bent met een user of een mod of de mod van het desbetreffende forum
simpeler gaat het niet worden
maar dan mis je mijn punt, ik zeg het niet om mods ofzo onderuit te halen eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook welquote:Op zondag 24 november 2024 00:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je gelooft het nog echt ook hé?Iedereen is een kutlultrut
nee man bijna nulquote:Op zondag 24 november 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm zo zou het moeten zijn. ? en fok heeft wel veel regels.
maar dan mis je mijn punt, ik zeg het niet om mods ofzo onderuit te halen eigenlijk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar dat ik je punt mis klopt welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij hebt geen macht en toch doe je alsof we naar jou moeten luisteren.quote:Op zondag 24 november 2024 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou zo duidelijk is dat niet>? dat was mijn hele punt erover ook...
Dus tja zeg dan sommige dingen mss toch anders.![]()
ok ja bekend probleem van mij, oplossing is simpel, nog een keer vragen wat en dan zal ik het anders uitleggen en typen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb om de haverklap een ban, ben vriendjes met jou.quote:Op zondag 24 november 2024 00:55 schreef sp3c het volgende:
ding is
simpeler gaat het niet worden
Dus wat nou partijdigheid of wat dan ook.![]()
ik begrijp het wel, begrijpen jullie mij? dat is meestal meer het punt nlquote:
Nee.quote:Op zondag 24 november 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
ok ja bekend probleem van mij, oplossing is simpel, nog een keer vragen wat en dan zal ik het anders uitleggen en typen.![]()
ok nogmaals wat is het probleem nu eigenlijk?quote:Op zondag 24 november 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
ok ja bekend probleem van mij, oplossing is simpel, nog een keer vragen wat en dan zal ik het anders uitleggen en typen.
want je kunt vanalles roepen maar mods kunnen niet bannen, dat is precies om jouw probleem te voorkomen volgens mij ... ik wil het ook niet kunnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dus aan wie zal het dan liggen?quote:Op zondag 24 november 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, begrijpen jullie mij? dat is meestal meer het punt nl![]()
dat zei ik niet hequote:Op zondag 24 november 2024 00:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij hebt geen macht en toch doe je alsof we naar jou moeten luisteren.
Je misbruikt je macht nu al jaquote:Op zondag 24 november 2024 00:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok nogmaals wat is het probleem nu eigenlijk?
want je kunt vanalles roepen maar mods kunnen niet bannen, dat is precies om jouw probleem te voorkomen volgens mij ... ik wil het ook niet kunnen![]()
![]()
Nee maar maat, sp3c heeft gewoon gelijk. Het kan je aanstaan of niet. Maar er is geen onderscheid in users of mods. Dat heb ik ook meegemaakt toen ik mod was. En je wordt net zo goed aangesproken op alles wat je als mod fout doet op het forum. Misschien zelfs nog meer. Ik denk dat je op spokenjacht bent maat. Als het beleid je niet aanstaat kun je weggaan, dat is voor iedereen een vrije keuze. Maar eigenlijk weet jij ook dat het best fair is. Anders was je hier niet meer.quote:Op zondag 24 november 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
zover hoeft het ook niet te gaan hahahaha
En het is geen Hotel California he?
ik gebruik mijn machtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ok probeer het opnieuw. geen zorgen he? tis niet om mensen onderuit te halen...quote:Op zondag 24 november 2024 00:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok nogmaals wat is het probleem nu eigenlijk?
want je kunt vanalles roepen maar mods kunnen niet bannen, dat is precies om jouw probleem te voorkomen volgens mij ... ik wil het ook niet kunnen
Probleem is, dat mods hier meeposten alsof user te zijn etc etc.
dat zijn ze ook in feite. Maar het probleem is het volgende, ze zijn ook de politie van fok om het simpel te noemen.Do what you love, love what you do!![]()
Zo reageer je altijd wel. Jij bent degene die onbegrepen is.quote:
Je dwingt ons bijna te vragen naar je kerkgeloof etc.![]()
mods zijn beidenquote:Op zondag 24 november 2024 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
ok probeer het opnieuw. geen zorgen he? tis niet om mensen onderuit te halen...
dat zijn ze ook in feite. Maar het probleem is het volgende, ze zijn ook de politie van fok om het simpel te noemen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
niet qua persoon nee. wel als functie, dat is het hele probleem ook.quote:Op zondag 24 november 2024 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maar maat, sp3c heeft gewoon gelijk. Het kan je aanstaan of niet. Maar er is geen onderscheid in users of mods. Dat heb ik ook meegemaakt toen ik mod was. En je wordt net zo goed aangesproken op alles wat je als mod fout doet op het forum. Misschien zelfs nog meer. Ik denk dat je op spokenjacht bent maat. Als het beleid je niet aanstaat kun je weggaan, dat is voor iedereen een vrije keuze. Maar eigenlijk weet jij ook dat het best fair is. Anders was je hier niet meer.
En het is geen Hotel California he?Do what you love, love what you do!![]()
Die heb je idd niet, wel zijn er zeker voorkeuren. Mod's zijn ook net mensen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Eens met kreequote:Op zondag 24 november 2024 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
ok probeer het opnieuw. geen zorgen he? tis niet om mensen onderuit te halen...
dat zijn ze ook in feite. Maar het probleem is het volgende, ze zijn ook de politie van fok om het simpel te noemen.
♡♡♡♡![]()
hoi
hahaha nouja geloof denk niet jullie veel te doen hebben, dus noem het maar ff.quote:Op zondag 24 november 2024 01:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar zo denk je wel.
Je blijft anders toch net zolang drammen.
Ik heb mijn punt wel gemaakt trouwens en denk ook valide iets.Do what you love, love what you do!![]()
als ik niet meer mag fok!ken om het fok!ken stop ik met modden
denk niet dat fok! daarmee geholpen isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Je praat wartaal.quote:Op zondag 24 november 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nouja geloof denk niet jullie veel te doen hebben, dus noem het maar ff.
Ik heb mijn punt wel gemaakt trouwens en denk ook valide iets.![]()
thanks happy. ik weet niet waarom dit niet gesnapt is ook.quote:
maarja ok het maakt iig mooie discussie
En ja hoor, daar komt weer de belediging.quote:Op zondag 24 november 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nouja geloof denk niet jullie veel te doen hebben, dus noem het maar ff.
Ik heb mijn punt wel gemaakt trouwens en denk ook valide iets.
Tip: als je meent iemand te moeten beledigen om je punt te maken, dan is je punt gewoon onzinnig en kut.![]()
quote:Dit, en en blauwe hier die geen mod is in dit sub forum mag ook niet ingrijpen als de werkelijke mod er geen toestemming voor gegeven heeft in dit sub forum. Tenzij het echt over de schreef gaat.quote:Op zondag 24 november 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
niet qua persoon nee. wel als functie, dat is het hele probleem ook.
Dus zoals je ziet is sp3c gewoon user hier.
En kan ik zeggen dat ik @sp3c een hommo vind. Kan ie niks aan doen dat ik dat vind anders dan een TR plaatsen
Ik welquote:Op zondag 24 november 2024 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
thanks happy. ik weet niet waarom dit niet gesnapt is ook.
maarja ok het maakt iig mooie discussie
Maar geen zin in weer gedoe
net wakker
♡♡♡♡![]()
Dat doe jij nooitquote:Op zondag 24 november 2024 01:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ja hoor, daar komt weer de belediging.
Tip: als je meent iemand te moeten beledigen om je punt te maken, dan is je punt gewoon onzinnig en kut.
Eensquote:Op zondag 24 november 2024 01:03 schreef sp3c het volgende:
als ik niet meer mag fok!ken om het fok!ken stop ik met modden
denk niet dat fok! daarmee geholpen isLach met een schone bips![]()
omg onverbeterlijk ook jullie, maar heb er wel weer genoeg over gezegd denkquote:
hou van jullie, weet je toch
Hommoquote:Op zondag 24 november 2024 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Dit, en en blauwe hier die geen mod is in dit sub forum mag ook niet ingrijpen als de werkelijke mod er geen toestemming voor gegeven heeft in dit sub forum. Tenzij het echt over de schreef gaat.
Dus zoals je ziet is sp3c gewoon user hier.
En kan ik zeggen dat ik sp3c een hommo vind. Kan ie niks aan doen dat ik dat vind anders dan een TR plaatsenIedereen is een kutlultrut
Klopt. En vice versa.quote:
De laatste belediging die ik hier maakte was maanden geleden toen ik zwaar beinvloed werd door een raar figuur, waarvoor ik bij desbetreffende personen ook (geaccepteerde) excuses gemaakt hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2024 01:06:55 ]![]()
Je poging wordt gewaardeerdquote:Op zondag 24 november 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
omg onverbeterlijk ook jullie, maar heb er wel weer genoeg over gezegd denk
hou van jullie, weet je toch
Fijne dag gehad?♡♡♡♡![]()
ik ook wel, maargoed tis zondagochtend enzo. en het is ook wel weer humor dan enzo.quote:Op zondag 24 november 2024 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wel
Maar geen zin in weer gedoe
net wakker
hoewel sta wel achter wat ik zeg.
morning dan
Ok skeetquote:Op zondag 24 november 2024 01:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt. En vice versa.
De laatste belediging die ik hier maakte was maanden geleden toen ik zwaar beinvloed werd door een raar figuur.Iedereen is een kutlultrut
Cryptischquote:Op zondag 24 november 2024 01:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt. En vice versa.
De laatste belediging die ik hier maakte was maanden geleden toen ik zwaar beinvloed werd door een raar figuur.
En hoi
♡♡♡♡![]()
Maar van mij mag je blijven haten hoor, Ik laat me niet meer beïnvloeden. Maar geen relletje of @Soury is er niet bij.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2024 01:07:42 ]![]()
Ohja zondagochtendquote:Op zondag 24 november 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel, maargoed tis zondagochtend enzo. en het is ook wel weer humor dan enzo.
hoewel sta wel achter wat ik zeg.
morning dan
Voelt als zaterdagnacht
Straks naar de kerk?♡♡♡♡![]()
Dat is wel weer waar.quote:Op zondag 24 november 2024 01:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar van mij mag je blijven haten hoor, Ik laat me niet meer beïnvloeden. Maar geen relletje of @:soury is er niet bij.
rustig. beetje house of cards opnieuw kijken ben ik.quote:Op zondag 24 november 2024 01:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je poging wordt gewaardeerd
Fijne dag gehad?
was ziek van de week natuurlijk, maar ga maandag weer aan de slag.
en jij?Do what you love, love what you do!![]()
het gaat niet echt nergens over, ik zit hier enkel voor de lol, ik ga pas in modmodus als je iets zegt wat niet mag
dan heb je wat gezegd wat niet mag en dan zou hiet niet uit moeten maken welke mod het weghaaldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het blijft een vreemd probleemOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaat het weer hieroverquote:Op zondag 24 november 2024 01:08 schreef sp3c het volgende:
het gaat niet echt nergens over, ik zit hier enkel voor de lol, ik ga pas in modmodus als je iets zegt wat niet mag
dan heb je wat gezegd wat niet mag en dan zou hiet niet uit moeten maken welke mod het weghaald
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh dat heb ik gemistquote:Op zondag 24 november 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
rustig. beetje house of cards opnieuw kijken ben ik.
was ziek van de week natuurlijk, maar ga maandag weer aan de slag.
en jij?
Hele week ziek?
Jeetje balen zeg♡♡♡♡![]()
Ik vind je pi stomquote:Op zondag 24 november 2024 01:08 schreef sp3c het volgende:
dan heb je wat gezegd wat niet mag en dan zou hiet niet uit moeten maken welke mod het weghaaldIedereen is een kutlultrut
hahaha ik ben helemaal niet zo kerkvast als jullie denken.quote:Op zondag 24 november 2024 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja zondagochtend
Voelt als zaterdagnacht
Straks naar de kerk?
want zag alweer koorknaapje enzo, sowieso is dat ff de andere denominatie enzo. maar nee ik hecht er niet echt aan om elke week in de kerk te zitten.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet niet uit mijn hoofd welke ik hebquote:
welke is leuk?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
koffiekopje heb ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Merkvast..quote:Op zondag 24 november 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik ben helemaal niet zo merkvast als jullie denken.
want zag alweer koorknaapje enzo, sowieso is dat ff de andere denominatie enzo. maar nee ik hecht er niet echt aan om elke week in de kerk te zitten.
Mooi woord
♡♡♡♡![]()
jaaaaaa grieperig, maar ok het gaat alweer beter, de ellende is de back-log van werk die ik weer moet achterhalen. maar das voor maandag.quote:Op zondag 24 november 2024 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist
Hele week ziek?
Jeetje balen zegDo what you love, love what you do!![]()
Zo is datquote:Op zondag 24 november 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa grieperig, maar ok het gaat alweer beter, de ellende is de back-log van werk die ik weer moet achterhalen. maar das voor maandag.
Morgen even uitzieken♡♡♡♡![]()
had hem ge-edit, lol dit doet spellingscontrole trouwens he. kerkvast dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
dit vind ik wel echt iets vreemdsquote:Op zondag 24 november 2024 01:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
We gaan even een dansje doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik wel beetje in het beginquote:Op zondag 24 november 2024 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal jou ook nooit haten HC![]()
maargoed zoals vaker mss niet altijd op het eerste ingaan van wat je denkt.Do what you love, love what you do!![]()
Druk maken om niks, waarom?quote:Op zondag 24 november 2024 01:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik haat sowieso niemand op FOK!.
Anders om is dat misschien wat anders, maar ach moeten zij weten.Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op zondag 24 november 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Druk maken om niks, waarom?![]()
Het leven is te kort om te hatenquote:Op zondag 24 november 2024 01:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik haat sowieso niemand op FOK!.
Anders om is dat misschien wat anders, maar ach moeten zij weten..
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
had hem ge-edit, lol dit doet spellingscontrole trouwens he. kerkvast dus.![]()
Ik vond merkvast juist zo leuk in deze
*nee ik blijf protestants, ik ben merkvast*
♡♡♡♡![]()
ach definieer druk maken? ik lig hier echt geen minuut wakker van. althans vroeger wel want ben aardig afgezeken. maarja al met al blijven het allemaal mensen en users die hier komen om te kletsen. meeste iig hebben nooit t doel om iemand af te zeiken.quote:Op zondag 24 november 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Druk maken om niks, waarom?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal jou ook nooit haten HC
♡♡♡♡![]()
maakt niet uit, de rock is de grootste boss ter wereldquote:
die kan letterlijk allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ook protestant, mss is het beetje merk? althans zo proberen de mega Church Zig wel te verkopen.quote:Op zondag 24 november 2024 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik vond merkvast juist zo leuk in deze
*nee ik blijf protestants, ik ben merkvast*Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het leven is te kort om te haten.
Te lang om geen hekel aan iemand te krijgenquote:Op zondag 24 november 2024 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het leven is te kort om te haten.
Ik denk serieus dat er maar 1 reden is om je op internet druk te maken. Dat is wanneer je een biertje wil pakken, de koelkast leeg is en de winkels dicht zijn.quote:
Anders dan dat? Meh.Lach met een schone bips![]()
T was maar een voorbeeldjequote:Op zondag 24 november 2024 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook protestant, mss is het beetje merk? althans zo proberen de mega Church Zig wel te verkopen.
♡♡♡♡![]()
kachel op 22 en het boeit me geen ruk, dan maar kuub gas extra.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar een hekel is geen haten.quote:Op zondag 24 november 2024 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Te lang om geen hekel aan iemand te krijgen![]()
Gast! Schwarzenegger was old skool bad boi. Die kan de rock nog niet terminaten.quote:Op zondag 24 november 2024 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt niet uit, de rock is de grootste boss ter wereld
die kan letterlijk allesLach met een schone bips![]()
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 november 2024 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar een hekel is geen haten.Iedereen is een kutlultrut
Heb raam v slaapkamer wagenwijd openstaanquote:Op zondag 24 november 2024 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
kachel op 22 en het boeit me geen ruk, dan maar kuub gas extra.
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast! Schwarzenegger was old skool bad boi. Die kan de rock nog niet terminaten.![]()
![]()
op een gegeven moment gaan we vechten als je zo blijft doenquote:Op zondag 24 november 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast! Schwarzenegger was old skool bad boi. Die kan de rock nog niet terminaten.
echt op zo'n pleintjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat is ook wel waar. maar altijd fijn lijntje ertussen denk.quote:Op zondag 24 november 2024 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar een hekel is geen haten.Do what you love, love what you do!![]()
Neem je buddies maar mee om je af te zien gaan, zorg ik dat ze friet hebben terwijl ze kijkenquote:Op zondag 24 november 2024 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
op een gegeven moment gaan we vechten als je zo blijft doen
echt op zo'n pleintjeLach met een schone bips![]()
ja als je het dan koud hebt? en zeg maar ff, mss goed idee om die dicht te doen.quote:Op zondag 24 november 2024 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb raam v slaapkamer wagenwijd openstaan
Best wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heb hoofdpijn.. dus hopelijk helpt frisse lucht..quote:Op zondag 24 november 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je het dan koud hebt? en zeg maar ff, mss goed idee om die dicht te doen.♡♡♡♡![]()
Oeh lekkerquote:Op zondag 24 november 2024 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neem je buddies maar mee om je af te zien gaan, zorg ik dat ze friet hebben terwijl ze kijken![]()
♡♡♡♡![]()
Lekker soesenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
awh ok beetje water drinken enzo? hoofdpijn komt vaak door uitdroging.quote:Op zondag 24 november 2024 01:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja heb hoofdpijn.. dus hopelijk helpt frisse lucht..
of bakkie koffie als je die niet genoeg gehad had, want afkick daarvan dan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja water gedronken netquote:Op zondag 24 november 2024 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
awh ok beetje water drinken enzo? hoofdpijn komt vaak door uitdroging.
of bakkie koffie als je die niet genoeg gehad had, want afkick daarvan dan.♡♡♡♡![]()
Neuhquote:Op zondag 24 november 2024 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
dat is ook wel waar. maar altijd fijn lijntje ertussen denk.![]()
Of begrijp jij de mijne niet?quote:Op zondag 24 november 2024 01:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn hint niet
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
echt dit hier trouwens is wel gelijk de totale essentie van fok. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
ja hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawat?haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 24 november 2024 01:24 schreef kree het volgende:
echt dit hier trouwens is wel gelijk de totale essentie van fok. hahahahaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet alles is fries.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hahahahahahahahaha!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Amyquote:
R.I.P DTS.![]()
Wellewaar! (in memorium Fresh Fruit) Tot ie weer tot leven gewekt word door de godenquote:Lach met een schone bips![]()
ja toch??? we mogen het gewoon met elkaar oneens zijn over alles.quote:Op zondag 24 november 2024 01:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawat?haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
toch komen we hier weer om iedereen weer van alles te zien zeggen en niet eens en weet ik veel niet wat.
Maakt t uit? niet onwijs toch? zolang het maar open discussie blijft.Do what you love, love what you do!![]()
Gangnam style?quote:Op zondag 24 november 2024 01:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit gaan we vieren met een dansje!Lach met een schone bips![]()
als ik niet mee mag doen aan de discussie vind ik het niet leukquote:Op zondag 24 november 2024 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch??? we mogen het gewoon met elkaar oneens zijn over alles.
toch komen we hier weer om iedereen weer van alles te zien zeggen en niet eens en weet ik veel niet wat.
Maakt t uit? niet onwijs toch? zolang het maar open discussie blijft.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hahaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker bezig kree , heel goed van jou.quote:Op zondag 24 november 2024 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
kachel op 22 en het boeit me geen ruk, dan maar kuub gas extra.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ook jij hoort erbij, mag allemaalquote:Op zondag 24 november 2024 01:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik niet mee mag doen aan de discussie vind ik het niet leuk
Net even gestopt moest vooral veel installeren.quote:Op zondag 24 november 2024 01:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mikey
Niet druk aan het gamen op je nieuwe ps5?
Wel even Dragonball sparking Zero gedaan kreeg geen uitleg en werd gelijk door Frieza en Vegeta in elkaar gebeukt
R.I.P DTS.![]()
Poh ik schrok heel evenquote:Op zondag 24 november 2024 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar! (in memorium Fresh Fruit) Tot ie weer tot leven gewekt word door de goden♡♡♡♡![]()
ik heb niet gezegd dat dat niet mochtquote:Op zondag 24 november 2024 01:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik niet mee mag doen aan de discussie vind ik het niet leuk
maar het zou handiger zijn als het duidelijker was wie als mod is of niet enzo.
of althans dat is het. maar wanneer opereer je als mod dus.Do what you love, love what you do!![]()
Jij gedraagt je dus anders als er een mod in functie bij is?quote:Op zondag 24 november 2024 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat dat niet mocht
of althans dat is het. maar wanneer opereer je als mod dus.![]()
iedereen die blauw is is modquote:Op zondag 24 november 2024 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
of althans dat is het. maar wanneer opereer je als mod dus.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beter beterquote:Op zondag 24 november 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoeft niet, die is druk met zijn Fryske paarden nu.♡♡♡♡![]()
gaap
slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
niet echt, maar daardoor kreeg ik ook wel eens een ban.quote:Op zondag 24 november 2024 01:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij gedraagt je dus anders als er een mod in functie bij is?
gaat niet zo uit vanuit user kant nl dit, want die zeggen meestal toch wat ze denken.
maar als je me nu dus eigenlijk vraagt maakt het verschil welke mod er in dienst is en meeleest.
zeker wel.Do what you love, love what you do!![]()
dat weet ik dat is mss wel stukje van t probleem, post je als uit van functie mod of als persoon?quote:
ik reageer er bij die twee anders over dan nl?Do what you love, love what you do!![]()
Jullie discussie van beide kanten aangehoord te hebben. Nou ja lezen dan, waar wil je nou heen?quote:Op zondag 24 november 2024 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt, maar daardoor kreeg ik ook wel eens een ban.
gaat niet zo uit vanuit user kant nl dit, want die zeggen meestal toch wat ze denken.
maar als je me nu dus eigenlijk vraagt maakt het verschil welke mod er in dienst is en meeleest.
zeker wel.Lach met een schone bips![]()
Oh ja, das altijd dat er eerst vanalles geïnstalleerd moet worden.quote:Op zondag 24 november 2024 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net even gestopt moest vooral veel installeren.
Wel even Dragonball sparking Zero gedaan kreeg geen uitleg en werd gelijk door Frieza en Vegeta in elkaar gebeukt
Ach, nog genoeg tijd om te gamen. Wel fijn dat hier wel een stekker aan zat
Ik wil @MizzezAmy bolkenquote:Op zondag 24 november 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jullie discussie van beide kanten aangehoord te hebben. Nou ja lezen dan, waar wil je nou heen?![]()
lolZquote:Op zondag 24 november 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik dat is mss wel stukje van t probleem, post je als uit van functie mod of als persoon?
ik reageer er bij die twee anders over dan nl?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit is ONZ dus het hoeft geen richting te hebbenquote:Op zondag 24 november 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jullie discussie van beide kanten aangehoord te hebben. Nou ja lezen dan, waar wil je nou heen?![]()
WANNEER KRIJG JE DOOR DAT JIJ DE ENIGE BENT DIE HIER EEN PROBLEEM MEE HEEFT EN HET ALLEMAAL NIET ZO GOED BEGRIJPT?quote:Op zondag 24 november 2024 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
of althans dat is het. maar wanneer opereer je als mod dus.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2024 01:34:45 ]![]()
nouja het was meer observatie van mij alsdan ik ergens heen wil.quote:Op zondag 24 november 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jullie discussie van beide kanten aangehoord te hebben. Nou ja lezen dan, waar wil je nou heen?
handig zou zijn. als je blauw bent als mod. wanneer post je in een topic als mod en wanneer als user.Do what you love, love what you do!![]()
Ok, dan fuck it.quote:Op zondag 24 november 2024 01:33 schreef Rob het volgende:
[..]
Dit is ONZ dus het hoeft geen richting te hebbenLach met een schone bips![]()
stop met zeuren.quote:Op zondag 24 november 2024 01:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
WANNEER KRIJG JE DOOR DAT JIJ DE ENIGE BENT DIE HIER EEN PROBLEEM MEEHEBT EN HET ALLEMAAL NIET ZO GOED BEGRIJPT?
boeie of post wat anders leuks, ik post zolang ik denk dat ik het leuk vind.
Ow ja, en waarom? Om dat je dan meer op je woorden moet passen omdat er een blauwe bij is? En tegen een zwarte kun je meer zeggen?quote:Op zondag 24 november 2024 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het was meer observatie van mij alsdan ik ergens heen wil.
handig zou zijn. als je blauw bent als mod. wanneer post je in een topic als mod en wanneer als user.Lach met een schone bips![]()
Deze vrouw hequote:Op zondag 24 november 2024 01:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
WANNEER KRIJG JE DOOR DAT JIJ DE ENIGE BENT DIE HIER EEN PROBLEEM MEE HEEFT EN HET ALLEMAAL NIET ZO GOED BEGRIJPT?![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 01:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, das altijd dat er eerst vanalles geïnstalleerd moet worden.
Ach, nog genoeg tijd om te gamen. Wel fijn dat hier wel een stekker aan zatQFT
R.I.P DTS.![]()
discriminatie.. Die mag je niet uitscheldenquote:Op zondag 24 november 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ja, en waarom? Om dat je dan meer op je woorden moet passen omdat er een blauwe bij is? En tegen een zwarte kun je meer zeggen?![]()
![]()
Jij mag datquote:Op zondag 24 november 2024 01:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil @:mizzezamy bolken![]()
Blijkbaarquote:Op zondag 24 november 2024 01:36 schreef Rob het volgende:
[..]
discriminatie.. Die mag je wel uitschelden
Elk jaar probeer ik er toch even te zijn.quote:
R.I.P DTS.![]()
Moe?quote:Op zondag 24 november 2024 01:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom las ik aardbevingenyoghurt?![]()
Ik las aambeienyoghurt.....quote:Op zondag 24 november 2024 01:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom las ik aardbevingenyoghurt?Lach met een schone bips![]()
ik kom er niet zo vaak meer maar het is mijn geboortestadquote:Op zondag 24 november 2024 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elk jaar probeer ik er toch even te zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ziedendquote:Op zondag 24 november 2024 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee hoe je die credits verdiende. maar ok![]()
Moest lachenquote:Op zondag 24 november 2024 01:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom las ik aardbevingenyoghurt?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dankzij de beste man van dit hele forum @AardappelSchotel wens ik jullie vaarwel en ga nog even genieten van deze man en wat ie kan.Lach met een schone bips![]()
Slaaplekkerquote:Op zondag 24 november 2024 01:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar weer verder slapen.
![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 24 november 2024 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dankzij de beste man van dit hele forum @:AardappelSchotel wens ik jullie vaarwel en ga nog even genieten van deze man en wat ie kan.♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dankzij de beste man van dit hele forum @:AardappelSchotel wens ik jullie vaarwel en ga nog even genieten van deze man en wat ie kan.![]()
zelluf![]()
okquote:Op zondag 24 november 2024 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dankzij de beste man van dit hele forum @:AardappelSchotel wens ik jullie vaarwel en ga nog even genieten van deze man en wat ie kan.. tot morgen.
Met watquote:Op zondag 24 november 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neehee.... te druk om te slapen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben er opgegroeid vanaf mijn eerste jaar.quote:Op zondag 24 november 2024 01:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik kom er niet zo vaak meer maar het is mijn geboortestad
Broers zijn er wel geboren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deventer blijft mooiquote:Op zondag 24 november 2024 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid vanaf mijn eerste jaar.
Broers zijn er wel geboren.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ohquote:Op zondag 24 november 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neehee.... te druk om te slapen.♡♡♡♡![]()
Hou eens opquote:Op zondag 24 november 2024 01:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat je lekker slaapt. Dat is toch niet raar?♡♡♡♡![]()
Ja veel veranderd maar ook veel hetzelfde.quote:
R.I.P DTS.![]()
Mooie stad welquote:Op zondag 24 november 2024 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja veel veranderd maar ook veel hetzelfde.
♡♡♡♡![]()
Ja het is heel erg veranderdquote:Op zondag 24 november 2024 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja veel veranderd maar ook veel hetzelfde.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik zie jullie iig allemaal volgende zomer wel keertje op het strand in Katwijk?Do what you love, love what you do!![]()
Hou eens opquote:Op zondag 24 november 2024 01:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Of heb je je kleine teen vandaag gestoten?
Dat is ook niet leuk.
Nogmaals: fijne nachtrust.♡♡♡♡![]()
Ik zal zwaaienquote:Op zondag 24 november 2024 01:54 schreef kree het volgende:
ik zie jullie iig allemaal volgende zomer wel keertje op het strand in Katwijk?♡♡♡♡![]()
Ja en soms een harde stad er gebeurt veel was vroeger ook al ene kant het elitaire statische andere kant het volkse. Ik woonde altijd op de rand tussen Deventer en Colmschate dan zat je goed.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en soms een harde stad er gebeurt veel was vroeger ook al ene kant het elitaire statische andere kant het volkse. Ik woonde altijd op de rand tussen Deventer en Colmschate dan zat je goed.
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: