quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:46 schreef AnneX het volgende:
Zeg mensen, die Sinterklaasjournaal ook kijken: wie speelt eigenlijk de SmeerpoetsPiet?
Ik kijk geen Sinterklaasjournaal, maar ik heb wel een Google abonnement…quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:51 schreef AnneX het volgende:
Oh, ik opende ook.
Met de vraag aan mensen, die ook naar Sinterklaasjournaal kijken: wie speelt eigenlijk SmeerpoetsPiet.
Speculaasies is trouwens ook wel grinniken.
Nee die staat in Utregquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die foto van sigme: de winkel van Sinkel.
Das waar. 😉quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee die staat in Utreg
[ afbeelding ]
Wij keken ook. Leuk programmaquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het ook geen balkon weer wanneer ik naar buiten kijk.
Ik kijk nu naar Oranje van Boven. Van alles rondom de hofkeuken. Enorm leuk en de recepten staan op haar site.
Heb natuurlijk vroeger ook veel grote diners en conferenties, niet op dit niveau maar ook die moesten perfect verlopen. Er kwam veel bekends langs. Hoe leuk het ook was, zou het nu niet meer willen doen.quote:
Ik zie geen uitsparing om de ringen uit de kachel te halen. Kookringen liggen los, die kan je eruit wippen met een vermikkie en dan kijk je zo in het vuur. De pan hang je dan door dat gat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:20 schreef Barreltje het volgende:
Ja plaatjes bij het praatje:
Morsø kachel
[ afbeelding ]
Met kookringen? ( ik had er niet eerder van gehoord )
[ afbeelding ]
De ventilator zorgt nu voor circulatie, due gaat tijdens het koken een verdiepinkje hoger
Zoiets?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie geen uitsparing om de ringen uit de kachel te halen. Kookringen liggen los, die kan je eruit wippen met een vermikkie en dan kijk je zo in het vuur. De pan hang je dan door dat gat.
(Google even op ‘zakketel’, dan zie je hoe een waterketel die bedoeld is voor zulke kookringen eruit ziet. Er zijn ook zakpannen maar die zie je zelden).
Zo te zien zijn die cirkels bij jou enkel decoratief. Dan kan je de kachel beschouwen als een warmtebron, ongeveer als een gasfornuis. Of misschien meer vergelijkbaar: als een oud elektrisch fornuis met van die slome hete platen.
Waarom kijk je daar zo boos bij?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Geen ideequote:
Ik had meteen een associatie met de IJslandse vulkaanquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |