SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had lamellen als TTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit dus!quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Horizontale lamellen vind ik meer tokkie dan verticale lamellen/luxaflex
Maar luxaflex is toch horizontaal?
Verticale hebben meer een kantoor-vibe.![]()
Waarom associeer je die met Limburgers en Brabo's?quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Om niet te spreken over rolluiken....
* ieniminimuis duikt weg, want er zitten hier Brabo's en Limburgers![]()
heb die dingen niet.. hangen hier in de straat ook bijna niet op.Smile, it's free therapy.![]()
Oh nee precies andersom eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus!
Maar luxaflex is toch horizontaal?
Verticale hebben meer een kantoor-vibe.
Verticaal is meer tokkieTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee precies andersom eigenlijk
Verticaal is meer tokkie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee precies andersom eigenlijk
Verticaal is meer tokkie![]()
![]()
Zie je nou ToT![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb gewoon gordijnen. Lekker ouderwetsquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Om niet te spreken over rolluiken....
* ieniminimuis duikt weg, want er zitten hier Brabo's en Limburgers![]()
![]()
Met horizontale luxaflex zie je er vaak een dode cactus doorheen steken of dat het geknakt is omdat de bewoner (die die dingen chronisch gesloten heeft) boos regelmatig naar buiten zit te staren er tussendoor.![]()
![]()
Pakketjes waren binnen nu pizzareteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ik ga een lade in elkaar zetten en dan hebben we de ikea zooi weer gehadTrotste mama van Ambar
Mijn vader had begin dit jaar alles in mijn slaapkamer in elkaar gezet van IKEAquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga een lade in elkaar zetten en dan hebben we de ikea zooi weer gehad![]()
![]()
Liefquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn vader had begin dit jaar alles in mijn slaapkamer in elkaar gezet van IKEA![]()
![]()
Ik doe dat het liefste zelf, want het is leukquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn vader had begin dit jaar alles in mijn slaapkamer in elkaar gezet van IKEATrotste mama van Ambar
Zellufquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dat het liefste zelf, want het is leuk![]()
Ik ben totaal niet handig, heb geen inzicht enzo dus dan is vaders erg fijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dat het liefste zelf, want het is leuk![]()
Hebben samen mijn huis gedaan, ik wist hoe ik het wilde hij zorgde dat het gerealiseerd werd![]()
![]()
Jaaaaa en hij vond 't ook zo fijn om dit jaar de slaapkamer te doen.quote:
Na zijn corona-coma dachten we niet dat hij ooit nog wat kon doen.
Hij is echt onze held.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 18:27:08 ]![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa en hij vond 't ook zo fijn om dit jaar de slaapkamer te doen.
Hij is echt onze held.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa en hij vond 't ook zo fijn om dit jaar de slaapkamer te doen.
Hij is echt onze held.Beter!
![]()
![]()
Nu heb ik niets meer om in elkaar te zetten
Trotste mama van Ambar
Dan haal je iets uit elkaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu heb ik niets meer om in elkaar te zetten![]()
![]()
Ja, hele dag al in bed gelegen en op de bank geslapen. Hoofdpijn is nu minder, maar wel moequote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je wordt niet ziek toch?quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hele dag al in bed gelegen en op de bank geslapen. Hoofdpijn is nu minder, maar wel moe
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hele dag al in bed gelegen en op de bank geslapen. Hoofdpijn is nu minder, maar wel moe![]()
![]()
![]()
Ahhh sterktequote:Op zaterdag 23 november 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hele dag al in bed gelegen en op de bank geslapen. Hoofdpijn is nu minder, maar wel moe![]()
![]()
Jah het waren mooie dagenquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het was leuk je gekend te hebben Justin![]()
![]()
Weet niet, vond het gisteren ook al heel warm, terwijl de verwarming op 18 stond. En nu weer warm en koud. Naja hopelijk na een nachtje slapen weer fris en fruitig.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Misschien wel vroeg naar bed vanavond. Beterschapquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet niet, vond het gisteren ook al heel warm, terwijl de verwarming op 18 stond. En nu weer warm en koud. Naja hopelijk na een nachtje slapen weer fris en fruitig.
Dat is maar afwachten, ik ben natuurlijk niet van de IKEAquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ze zet je toch ook weer in elkaar?![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, maar ben pas net wakkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel vroeg naar bed vanavond. Beterschap
Bedankt!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oei, dan maar hopen dat je op een leuke puzzel lijktquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten, ik ben natuurlijk niet van de IKEA
Maar ik heb geen nachtdienstquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed ritme voor de nieuwe werkweek
Ja, veel te serieus!quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh shit, weer verkeerde smiley gebruikt![]()
Ja hoor, zekers als ik hem uit elkaar heb gehaaldquote:Trotste mama van Ambar
FOK! is kapotquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Avond![]()
Is het forum zo traag of loopt Odido weer te kutten?![]()
Daarom, zo kunnen wij ook gewoon meespelen!quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geeft ons wel de tijd snel te reageren
Ik had je cavia in de magnetron maar durfde niet op start te drukken.quote:Lach met een schone bips![]()
Alles heeft zo z'n voor- en nadelenquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, niet mis mee, 2-minutenman![]()
![]()
Gewoon een beetje de gulden middenweg bewandelenquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles heeft zo z'n voor- en nadelenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat lijkt me zonne lieven hond hequote:Op zaterdag 23 november 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Dacht dat ze naast me onder de dekens lag op de bank.
Niet dus![]()
[ link | afbeelding ]image hosting
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon een beetje de gulden middenweg bewandelen![]()
![]()
Geknal steeds buiten, van vuurwerk. Ik schrik elke keer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat lijkt me zonne lieven hond he
foto's normaal posten op laptop doet t ook niet best terwijl ik mobiel het wel normaal zie.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Dacht dat ze naast me onder de dekens lag op de bank.
Niet dus![]()
[ link | afbeelding ]image hosting
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja maar is ook echt fakking irritant aan het worden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Geknal steeds buiten, van vuurwerk. Ik schrik elke keer.Lach met een schone bips![]()
Duurde hier op de pc ook even voor de foto normaal formaat kreeg. Loopt toch nog niet alles lekker op het forum.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
foto's normaal posten op laptop doet t ook niet best terwijl ik mobiel het wel normaal zie.Lach met een schone bips![]()
Het begon volgens mij met twitter, das nu weer normaal.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Duurde hier op de pc ook even voor de foto normaal formaat kreeg. Loopt toch nog niet alles lekker op het forum.
Youtube is kut zoals het nu is.
En bijna al een week errors.![]()
Ik dacht breng even snel het oud papier weg. Regent het buitenTrotste mama van Ambar
Inderdaad, het hapert wel wat. Vast hopelijk niet door mij.
Ik haal inmiddels alleen nog maar het laatste topic op voor de puntenteller ipv 50Mb per keer, dus het netwerkverkeer is geminimaliseerd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel toevallig elke keer als jij de data ophaalt, dat het forum er tijdelijk uit ligtquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik haal inmiddels alleen nog maar het laatste topic op voor de puntenteller ipv 50Mb per keer, dus het netwerkverkeer is geminimaliseerd.![]()
![]()
Ja, ik ben ook maar niet wezen wandelen vandaag....quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht breng even snel het oud papier weg. Regent het buitenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij loopt het forum via datacenter, dus dat beetje traffic zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik haal inmiddels alleen nog maar het laatste topic op voor de puntenteller ipv 50Mb per keer, dus het netwerkverkeer is geminimaliseerd.Lach met een schone bips![]()
Nee dat is niet zo.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel toevallig elke keer als jij de data ophaalt, dat het forum er tijdelijk uit ligt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vanmiddag toen het droog wasquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook maar niet wezen wandelen vandaag....![]()
![]()
Wel wat? Er was eerder geen doorkomen aanquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik haal inmiddels alleen nog maar het laatste topic op voor de puntenteller ipv 50Mb per keer, dus het netwerkverkeer is geminimaliseerd.![]()
![]()
Ik heb gelopen door de Ikea was wel genoegquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook maar niet wezen wandelen vandaag....Trotste mama van Ambar
De nasleep van de winter op het internetquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wel wat? Er was eerder geen doorkomen aan
Moet nog winter worden !quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De nasleep van de winter op het internet![]()
Ik door Obelink voor 1 fucking ding. En je hebt gelijk de avondvierdaagse gelopen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gelopen door de Ikea was wel genoegLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet nog winter worden !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel gezondquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik door Obelink voor 1 fucking ding. En je hebt gelijk de avondvierdaagse gelopen.![]()
Ik mocht vandaag zelfs met 2 verschillende winkelwagentjes spelenTrotste mama van Ambar
Lekker racen door de stellingen, kleine kinderen aanrijdenTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht vandaag zelfs met 2 verschillende winkelwagentjes spelen![]()
![]()
![]()
Maatje van mij gaar winterkamperen in Noorwegen in Januari dus die moest er toch heen om spul te kopen. En ik wilde nieuwe heater voor buiten. Maar Jezus wat is dat groot.quote:Lach met een schone bips![]()
Je komt voor 1 dingetje en loopt de winkel weer uit met een kar vol.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik door Obelink voor 1 fucking ding. En je hebt gelijk de avondvierdaagse gelopen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fok! Werkt weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij is vrij extreem ja. Gaat ook rustig met rugzak op de rug met al zijn meuk erin 2 maanden door europa wandelen en kamperen in wild.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Winterkamperen? In Noorwegen? Is hij moe van het leven?Lach met een schone bips![]()
He loves a challengequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Winterkamperen? In Noorwegen? Is hij moe van het leven?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet ervan houdenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is vrij extreem ja. Gaat ook rustig met rugzak op de rug met al zijn meuk erin 2 maanden door europa wandelen en kamperen in wild.![]()
Laatste keer dat ik daar was jaar of 10 geleden was het al gigantisch, maar nu is echt bizar groot geworden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt voor 1 dingetje en loopt de winkel weer uit met een kar vol.Lach met een schone bips![]()
Die doet wel vaker dingen waarvan een normaal mens zegt.... Rot op met je gekke gedoequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Winterkamperen? In Noorwegen? Is hij moe van het leven?
Dat heeft ook mijn voorkeur. Nouja sinds laatst in Spanje liever appartement.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mij niet gezien, alleen warme landen en hotels voor mij![]()
Want?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat heeft ook mijn voorkeur. Nouja sinds laatst in Spanje liever appartement.Lach met een schone bips![]()
Een echte man dusquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is vrij extreem ja. Gaat ook rustig met rugzak op de rug met al zijn meuk erin 2 maanden door europa wandelen en kamperen in wild.Trotste mama van Ambar
Ugh.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Doen jullie ook allemaal side quests als je eigenlijk met iets anders bezig bent?
Trotste mama van Ambar
Vond het wel relaxt. Zeker in de ochtend, alles op mijn gemakske met mijn thee en ontbijtje en mijn soapquote:![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen jullie ook allemaal side quests als je eigenlijk met iets anders bezig bent?![]()
Neanderthaler meerquote:Heeft ook geen mobiele telefoon. En komt gewoon soms langs, ben je niet thuis dan andere keer maar weer
Valt geen pijl op te trekken die gast. Maar hij is wel echt goeie gast. Gewoon beetje anders dan het gangbare.
Ik ging thee zetten en bedacht mij terwijl ik op de waterkoker aan het wachten was: oh ik kan ondertussen wel de snijplank insmeren met olie.Trotste mama van Ambar
Maar dat doe ik in hotels ook, vind guesthouses ook wel prettig trouwens. Zeker als je beneden ook gewoon wat te eten kan bestellen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vond het wel relaxt. Zeker in de ochtend, alles op mijn gemakske met mijn thee en ontbijtje en mijn soapLach met een schone bips![]()
Ohja, regelmatig.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging thee zetten en bedacht mij terwijl ik op de waterkoker aan het wachten was: oh ik kan ondertussen wel de snijplank insmeren met olie.
Maar ik heb ook een concentratievermogen van een gup![]()
![]()
En ik moet echt tijdens het tandpoetsen mezelf dwingen om bij de wastafel te blijven staan zodat ik ondertussen niet duizend en een dingen doe met een tandenborstel in mijn mondTrotste mama van Ambar
Wij noemen dat een concentratieboog van een vierkantquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja, regelmatig.
Maar ik heb ook een concentratievermogen van een gupTrotste mama van Ambar
Fyfyquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is vrij extreem ja. Gaat ook rustig met rugzak op de rug met al zijn meuk erin 2 maanden door europa wandelen en creperen in wild.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik trek de grens bij als ik niet fatsoenlijk naar de wc kan.Trotste mama van Ambar
Ik trek de grens bij geen zwembad bij mijn vakantiewoning
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hotel is ontbijt tussen bepaalde tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dat doe ik in hotels ook, vind guesthouses ook wel prettig trouwens. Zeker als je beneden ook gewoon wat te eten kan bestellen.
Zat in Spanje volop tussen horeca dus altijd eten.
En gewoon koelkast in appartement lekker gevuld ook natuurlijk.![]()
Hij graaft kuiltje met speciaal schepje, doet hoopje en gooit kuiltje weer dicht. Maar goed hij doet niemand kwaad, dus primaquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik trek de grens bij als ik niet fatsoenlijk naar de wc kan.
Als man in het wild iets doen is altijd nog makkelijk dan als vrouw zijndequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij graaft kuiltje met speciaal schepje, doet hoopje en gooit kuiltje weer dicht. Maar goed hij doet niemand kwaad, dus prima
Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij graaft kuiltje met speciaal schepje, doet hoopje en gooit kuiltje weer dicht. Maar goed hij doet niemand kwaad, dus prima![]()
Geeneens aangelegde riolering
Ja ok, in Azië is er altijd tijd voor etenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hotel is ontbijt tussen bepaalde tijd.
Zat in Spanje volop tussen horeca dus altijd eten.
En gewoon koelkast in appartement lekker gevuld ook natuurlijk.Ook in hotels meestal wel.
Ik houd ook meer van huisjes dan van hotels.Trotste mama van Ambar
Dat doe ik sowieso omdat ik altijd klieder en dan zit het halve huis onder de tandpasta-kloddersquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet echt tijdens het tandpoetsen mezelf dwingen om bij de wastafel te blijven staan zodat ik ondertussen niet duizend en een dingen doe met een tandenborstel in mijn mond![]()
![]()
Altijd meestalquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ok, in Azië is er altijd tijd voor etenOok in hotels meestal wel.
Wat is het nu
Oh ik pis overalquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als man in het wild iets doen is altijd nog makkelijk dan als vrouw zijnde
Kakken niet![]()
![]()
Zoveel die wandelt? Dan beter met subsidie naar Afrika sturen dan hebben ze daar binnen een jaar ook riolering overals als ie dat zou aanleggen overal waar ie komtquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Geeneens aangelegde riolering
Ik heb iets meer dan een uurtje 's ochtends nodig en in dat uurtje heb ik mijzelf dus 2x omgekleed. Ik kleed mij pas om als ik naar werk ga ivm dat ik niet fatsoenlijk kan eten of poetsenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso omdat ik altijd klieder en dan zit het halve huis onder de tandpasta-kloddersTrotste mama van Ambar
Goede doelenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zoveel die wandelt? Dan beter met subsidie naar Afrika sturen dan hebben ze daar binnen een jaar ook riolering overals als ie dat zou aanleggen overal waar ie komt
Ben jij stiekem mij?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan een uurtje 's ochtends nodig en in dat uurtje heb ik mijzelf dus 2x omgekleed. Ik kleed mij pas om als ik naar werk ga ivm dat ik niet fatsoenlijk kan eten of poetsen![]()
![]()
![]()
Ja duh! Ligt beetje aan hotel he? Maar over algemeen vreten ze daar toch de hele dag door dus is er altijd wel watquote:En anders maken ze wel wat voor je voor klein fooitje in de hotels. Roomservice is wel duur in vergelijking. Dus dan beter ff naar beneden lopen, en serveerster aanspreken. En voor 2 euro heb je 3 gebakken eieren op toast
Mss ik doe een pyjama aan dus als ik uit bed kom en dan vlak voor werk, kleed ik mij nog een keer om. Ik probeer ook te voorkomen dat ik het avond eten opeet in mijn 'goede' kledingquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb liever een eigen huisjequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja duh! Ligt beetje aan hotel he? Maar over algemeen vreten ze daar toch de hele dag door dus is er altijd wel watEn anders maken ze wel wat voor je voor klein fooitje in de hotels. Roomservice is wel duur in vergelijking. Dus dan beter ff naar beneden lopen, en serveerster aanspreken. En voor 2 euro heb je 3 gebakken eieren op toast
Met een eigen keuken etc
En dan elke dag uit eten gaan
Sowquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan een uurtje 's ochtends nodig en in dat uurtje heb ik mijzelf dus 2x omgekleed. Ik kleed mij pas om als ik naar werk ga ivm dat ik niet fatsoenlijk kan eten of poetsen![]()
Ik sta om 8u op meestal, loop even onder het gemalen water door. Tanden poetsen, aankleden, op de fiets naar werk (11km). Stop halverwege in Duitsland om lekkere belegde broodjes te kopen, en ben om 8u51 meestal op de zaak
Vakantie doe je wat je wilt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen huisje
Met een eigen keuken etc
En dan elke dag uit eten gaanLach met een schone bips![]()
Jij begrijpt! En als je een keer in je huisje wil eten dan kan dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen huisje
Met een eigen keuken etc
En dan elke dag uit eten gaan![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij begrijpt! En als je een keer in je huisje wil eten dan kan dat ook gewoon.
En als je een eigen huisje hebt, heb je ook iets meer ruimte voor jezelf dan alleen een bed. En je hoeft niet te genieten van andermans eetgewoontes enzo. Je hebt meer een eigen bubbelTrotste mama van Ambar
Ik slaap al in pyjama. Maar dat geknoei. Echt hequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss ik doe een pyjama aan dus als ik uit bed kom en dan vlak voor werk, kleed ik mij nog een keer om. Ik probeer ook te voorkomen dat ik het avond eten opeet in mijn 'goede' kleding![]()
![]()
Knoeien, stoten, er vallen spontaan dingen uit mijn handen. Het gebeurt mij allemaal dagelijks.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik slaap al in pyjama. Maar dat geknoei. Echt heTrotste mama van Ambar
Ik ga de deur niet uit zonder eerst een douche genomen te hebben. Maar goed, ik heb geen lange haren dus zo droog.quote:Lach met een schone bips![]()
Het erge is dat het ook allemaal wordt gezien als er iemand anders bij is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Knoeien, stoten, er vallen spontaan dingen uit mijn handen. Het gebeurt mij allemaal dagelijks.
Het kan ook nooit onopvallend ofzo![]()
![]()
Ik in het weekend om de haren te wassen, zeker in de winter.quote:Trotste mama van Ambar
Who cares?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het erge is dat het ook allemaal wordt gezien als er iemand anders bij is.
Het kan ook nooit onopvallend ofzoLach met een schone bips![]()
Jups. Ik herken het.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het erge is dat het ook allemaal wordt gezien als er iemand anders bij is.
Het kan ook nooit onopvallend ofzo
Dat er op het lab trouwens nog nooit een ernstig ongeluk gebeurd is, vind ik nog steeds een godswonder.Trotste mama van Ambar
Op mn werk zeiden ze op de infectiepreventie training dat we het beste 's ochtends konden douchen. Het was een vriendelijk verzoek
Ik was vaak mijn haar eind van de middagquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik in het weekend om de haren te wassen, zeker in de winter.
Apart
Omdat dat lang duurt
Nou proberen drinken waar iedereen bij is en dat het dan zo langs je mond naar beneden loopt, is niets iets dat je wilt als iedereen naar je kijkt.quote:Trotste mama van Ambar
Lol!quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Ik herken het.
Dat er op het lab trouwens nog nooit een ernstig ongeluk gebeurd is, vind ik nog steeds een godswonder.
Dat ik met vorige werk. Soms hadden we wel 40 kleuters....ze hebben het allemaal overleefd![]()
![]()
Denk dat anderen er minder om geven dan jezelf.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou proberen drinken waar iedereen bij is en dat het dan zo langs je mond naar beneden loopt, is niets iets dat je wilt als iedereen naar je kijkt.Lach met een schone bips![]()
Ik neem gerust een slok als mijn glas of beker nog niet bij mijn mond is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou proberen drinken waar iedereen bij is en dat het dan zo langs je mond naar beneden loopt, is niets iets dat je wilt als iedereen naar je kijkt.
Heb je weer een schoot vol thee![]()
![]()
Ik ga altijd 's avonds. Voorheen zekers omdat ik de hele dag met chemicaliën in de weer was geweest en zweterig door het fietsen thuis kwam.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Op mn werk zeiden ze op de infectiepreventie training dat we het beste 's ochtends konden douchen. Het was een vriendelijk verzoek
En ik vind het fijn om fris het bed in te stappenTrotste mama van Ambar
Ik heb een paar zekerheden in het leven ingebouwd. Een daarvan is dat ik pas een drinkbeweging maak als ik de mok voel, niet dat het altijd goed gaat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik neem gerust een slok als mijn glas of beker nog niet bij mijn mond is.
Heb je weer een schoot vol theeTrotste mama van Ambar
Amyzzquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Op mn werk zeiden ze op de infectiepreventie training dat we het beste 's ochtends konden douchen. Het was een vriendelijk verzoek![]()
![]()
Je merkt toch wel dat we er met humor over praten?quote:
Ik lach vaak zelf nog het hardste.
Ook als de ander dus niks heeft gezien en dan dus weet dat ik weer wat stupides heb gedaan.![]()
Onze volgende pandemie start bij jou?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga altijd 's avonds. Voorheen zekers omdat ik de hele dag met chemicaliën in de weer was geweest en zweterig door het fietsen thuis kwam.
En ik vind het fijn om fris het bed in te stappen![]()
Don’t go that wayquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Onze volgende pandemie start bij jou?
Ow, sorry, Ik dacht dit was serieus als de doodquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je merkt toch wel dat we er met humor over praten?
Ik lach vaak zelf nog het hardste.
Ook als de ander dus niks heeft gezien en dan dus weet dat ik weer wat stupides heb gedaan.
Met deze kou vind ik het ook heerlijk om 's avonds even een hete douche te nemen en dan schone tokkie-kloffie of pyjama aanquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Op mn werk zeiden ze op de infectiepreventie training dat we het beste 's ochtends konden douchen. Het was een vriendelijk verzoek![]()
![]()
Kan ook vragen aan de ochtenddouchers hoe vies en ranzig hun bed isTrotste mama van Ambar
Ja, toen ik in de thuiszorg werkte douchte ik ook altijd graag na het werk even alle viezigheid van me af. Maar vind het nu altijd wel fijn wakker worden onder de douche.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga altijd 's avonds. Voorheen zekers omdat ik de hele dag met chemicaliën in de weer was geweest en zweterig door het fietsen thuis kwam.
En ik vind het fijn om fris het bed in te stappenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Paar minuten voor en na slapen douchen. Breekt de bank ook niet qua gas of stroom. Maar douche altijd kort. Ik verveel me echt stierlijk met alleen onder dat warme water staan. Snap ook nooit dan mensen half uur douchen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ook vragen aan de ochtenddouchers hoe vies en ranzig hun bed isLach met een schone bips![]()
Als ik haren moet was en de boel glad moet maken ben ik wel even bezig hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paar minuten voor en na slapen douchen. Breekt de bank ook niet qua gas of stroom. Maar douche altijd kort. Ik verveel me echt stierlijk met alleen onder dat warme water staan. Snap ook nooit dan mensen half uur douchen.![]()
Heel vies, daarom moet ik s ochtends altijd douchenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ook vragen aan de ochtenddouchers hoe vies en ranzig hun bed is
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel vies, daarom moet ik s ochtends altijd douchen![]()
![]()
2x per dag douchenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paar minuten voor en na slapen douchen. Breekt de bank ook niet qua gas of stroom. Maar douche altijd kort. Ik verveel me echt stierlijk met alleen onder dat warme water staan. Snap ook nooit dan mensen half uur douchen.da's echt vet slecht voor de huid
Trotste mama van Ambar
Ik ben zo blij dat ik als jongetje geboren ben. Ff onder de douche inzepen, haren wassen, afspoelen en klaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik haren moet was en de boel glad moet maken ben ik wel even bezig hoor.
Eigenlijk is elke dag douchen al slecht voor de huidquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2x per dag douchenda's echt vet slecht voor de huid
Dit ritueel doe jij elke dag? 2x daags?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik als jongetje geboren ben. Ff onder de douche inzepen, haren wassen, afspoelen en klaarTrotste mama van Ambar
Afspoelen en alles met zeep wassen is wel een verschilquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2x per dag douchenda's echt vet slecht voor de huid
's-ochtends wassen, en in de avond ff afspoelen
Neen, zie mijn post boven.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit ritueel doe jij elke dag? 2x daags?Lach met een schone bips![]()
Dat je nog huid hebt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afspoelen en alles met zeep wassen is wel een verschil's-ochtends wassen, en in de avond ff afspoelen
Trotste mama van Ambar
Maar serieus moet ik wel, als ik dat niet doe heb ik heel snel de rug weer vol met puisten. In mijn tienerjaren had ik extreem veel acne op de rug. borst en gezicht. Ik was ook alleen nog maar met Sanicur ofzo en als ik daar mijn rug iedere ochtend mee schoonmaak met borstel blijft het ook weg. Gezicht en borst al 20 jaar geen acne meer. Maar voor de rug moet ik dat gewoon blijven doen.quote:Lach met een schone bips![]()
Die verliest haar tanden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
Lylt
Wat nu als iemand aan je teen sabbelt ?Lach met een schone bips![]()
Is toch jakkie bahquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
Lylt
Wat nu als iemand aan je teen sabbelt ?![]()
Wie had het over een vrouwquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die verliest haar tanden.
Dat is dan wel weer geil, zeker als ie tegelijkertijd door jou met voorbind in de reet genomen wordt. Kunnen we elkaar aankijken van afgrijzen van wat er allemaal gebeurt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een kale man die aan je tenen sabbelt dus
Heu ga eens naar dat Afrika-topic allemaal. Daar is het te doen vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet zo van de attributenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer geil, zeker als ie tegelijkertijd door jou met voorbind in de reet genomen wordt. Kunnen we elkaar aankijken van afgrijzen van wat er allemaal gebeurt.
Nou ja, dan houdt het allemaal opquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de attributen
Die kale man die aan je teen sabbelt is anders zo geregeldquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, dan houdt het allemaal op
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: