SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had lamellen als TTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit dus!quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Horizontale lamellen vind ik meer tokkie dan verticale lamellen/luxaflex
Maar luxaflex is toch horizontaal?
Verticale hebben meer een kantoor-vibe.![]()
Waarom associeer je die met Limburgers en Brabo's?quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Om niet te spreken over rolluiken....
* ieniminimuis duikt weg, want er zitten hier Brabo's en Limburgers![]()
heb die dingen niet.. hangen hier in de straat ook bijna niet op.Smile, it's free therapy.![]()
Oh nee precies andersom eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus!
Maar luxaflex is toch horizontaal?
Verticale hebben meer een kantoor-vibe.
Verticaal is meer tokkieTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee precies andersom eigenlijk
Verticaal is meer tokkie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee precies andersom eigenlijk
Verticaal is meer tokkie![]()
![]()
Zie je nou ToT![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb gewoon gordijnen. Lekker ouderwetsquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Om niet te spreken over rolluiken....
* ieniminimuis duikt weg, want er zitten hier Brabo's en Limburgers![]()
![]()
Met horizontale luxaflex zie je er vaak een dode cactus doorheen steken of dat het geknakt is omdat de bewoner (die die dingen chronisch gesloten heeft) boos regelmatig naar buiten zit te staren er tussendoor.![]()
![]()
Pakketjes waren binnen nu pizzareteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ik ga een lade in elkaar zetten en dan hebben we de ikea zooi weer gehadTrotste mama van Ambar
Mijn vader had begin dit jaar alles in mijn slaapkamer in elkaar gezet van IKEAquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga een lade in elkaar zetten en dan hebben we de ikea zooi weer gehad![]()
![]()
Liefquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn vader had begin dit jaar alles in mijn slaapkamer in elkaar gezet van IKEA![]()
![]()
Ik doe dat het liefste zelf, want het is leukquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn vader had begin dit jaar alles in mijn slaapkamer in elkaar gezet van IKEATrotste mama van Ambar
Zellufquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dat het liefste zelf, want het is leuk![]()
Ik ben totaal niet handig, heb geen inzicht enzo dus dan is vaders erg fijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe dat het liefste zelf, want het is leuk![]()
Hebben samen mijn huis gedaan, ik wist hoe ik het wilde hij zorgde dat het gerealiseerd werd![]()
![]()
Jaaaaa en hij vond 't ook zo fijn om dit jaar de slaapkamer te doen.quote:
Na zijn corona-coma dachten we niet dat hij ooit nog wat kon doen.
Hij is echt onze held.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 18:27:08 ]![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa en hij vond 't ook zo fijn om dit jaar de slaapkamer te doen.
Hij is echt onze held.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa en hij vond 't ook zo fijn om dit jaar de slaapkamer te doen.
Hij is echt onze held.Beter!
![]()
![]()
Nu heb ik niets meer om in elkaar te zetten
Trotste mama van Ambar
Dan haal je iets uit elkaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu heb ik niets meer om in elkaar te zetten![]()
![]()
Ja, hele dag al in bed gelegen en op de bank geslapen. Hoofdpijn is nu minder, maar wel moequote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je wordt niet ziek toch?quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hele dag al in bed gelegen en op de bank geslapen. Hoofdpijn is nu minder, maar wel moe
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hele dag al in bed gelegen en op de bank geslapen. Hoofdpijn is nu minder, maar wel moe![]()
![]()
![]()
Ahhh sterktequote:Op zaterdag 23 november 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hele dag al in bed gelegen en op de bank geslapen. Hoofdpijn is nu minder, maar wel moe![]()
![]()
Jah het waren mooie dagenquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het was leuk je gekend te hebben Justin![]()
![]()
Weet niet, vond het gisteren ook al heel warm, terwijl de verwarming op 18 stond. En nu weer warm en koud. Naja hopelijk na een nachtje slapen weer fris en fruitig.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Misschien wel vroeg naar bed vanavond. Beterschapquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet niet, vond het gisteren ook al heel warm, terwijl de verwarming op 18 stond. En nu weer warm en koud. Naja hopelijk na een nachtje slapen weer fris en fruitig.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is maar afwachten, ik ben natuurlijk niet van de IKEAquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ze zet je toch ook weer in elkaar?![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, maar ben pas net wakkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel vroeg naar bed vanavond. Beterschap
Bedankt!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oei, dan maar hopen dat je op een leuke puzzel lijktquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten, ik ben natuurlijk niet van de IKEA
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar ik heb geen nachtdienstquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed ritme voor de nieuwe werkweek
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: