abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2024 @ 14:31:44 #251
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215671872
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2024 14:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Onzin, dit is gewoon opgeschreven. Niks met gevoel te maken.
Zit je weer te trollen?
Doe eens een bron dan.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 24 november 2024 @ 14:31:47 #252
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215671873
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2024 14:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom niet beginnen over die afspraak? Het Boedapest memorandum staat gewoon.
je ze zijn nu goed de sjaak
nooit moeten doen die kernwapens opgeven
quote:
Het Memorandum van Boedapest zijn de veiligheidswaarborgen die Oekraïne, Wit-Rusland en Kazachstan op 5 december 1994 hebben gekregen van Rusland, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk in ruil voor het overdragen van de kernwapens op hun grondgebied aan Rusland en voor hun toetreding tot het Non-proliferatieverdrag als niet-nucleaire wapensstaten (NNWS).
quote:
Na de implosie van de Sovjet-Unie in 1991 bevond een groot deel van het nucleaire arsenaal zich fysiek in de voormalige deelrepublieken, die nu onafhankelijk waren geworden.

Formeel stonden de wapens onder het gezag van het Gemenebest van Onafhankelijke Staten, terwijl de lanceercodes in Russische handen waren (hoewel dit laatste moeilijk verifieerbaar is en ook andere beweringen zijn gedaan).

Wereldwijd was er grote bezorgdheid over nucleaire proliferatie. Met name Oekraïne kon potentieel een nieuwe kernmacht worden met een groter arsenaal dan Frankrijk, het VK en China samen.
Het kraken van de lanceercodes of het (riskante) hermonteren van de kernwapens zou daartoe volstaan.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215671878
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 14:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De wokies van notabene het AD? Het AD. _O-

[ afbeelding ]
Het AD.. wie leest het AD nog.. wie leest überhaupt nog staatsnieuws :')
De overheid blokt RT.com, omdat ze bang zijn dat we ander nieuws lezen...

Oja.. want Russia bad.. want Propaganda.. JAAA Russia baaaaaaaad :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zondag 24 november 2024 @ 14:32:20 #254
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215671880
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 13:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, daarom ben ik pro Oekraïne in dit conflict.

Maar jij bent dat niet meer zeg je.
Ik ben pro Oekraiene als in dat ik hoop dat deze oorlog snel stopt. Maar we kunnen er niet meer omheen dat het Westen stookt en hitst, en daar is dit het gevolg van.

Oekraiene is vooral een slachtoffer.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215671885
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 14:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De wokies van notabene het AD? Het AD. _O-

[ afbeelding ]
Elektrische auto's zitten wel dicht tegen woke aan ja :')
  zondag 24 november 2024 @ 14:33:08 #256
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215671886
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 14:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is niet verboden om het een tijdje te proberen in Rusland hè. En bevalt het niet, ga je gewoon weer terug.
Land of hope and freedom. ;)
Het is vrij normaal dat je je huidige nationaliteit op moet geven om de russische te accepteren.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 24 november 2024 @ 14:34:42 #257
323876 michaelmoore
pi_215671897
quote:

[..]
Het is niet verboden om het een tijdje te proberen in Rusland hè. En bevalt het niet, ga je gewoon weer terug.

Ongekende mogelijkheden voor hij die dat weet te waarderen.

Als land zou je ook uit de NATO en de EU moeten kunnen, oh wacht ,...
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 24 november 2024 @ 14:35:16 #258
236264 crew  capricia
pi_215671901
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2024 14:33 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het is vrij normaal dat je je huidige nationaliteit op moet geven om de russische te accepteren.
Je bent niet vanaf dag 1 Russisch staatsburger. Zoiets duurt járen. En voor een 'Shared value visa' heeft Poetin dus de taaleis laten vallen. Je mag het zomaar drie jaar proberen, zonder je Nederlanderschap op te hoeven zeggen.
https://www.movetorussia.com/shared-values-visa
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 24 november 2024 @ 14:35:59 #259
323876 michaelmoore
pi_215671908
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 14:30 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Er wordt daar meer liefde bedreven dan in Nederland kan ik je vertellen.
over 30 jaar heb je niet eens meer een blanke meerderheid in Nederland.
Dat is onze redding, landen die echt blank willen blijven dat gaaat niet lukken

dan krijg je krimp en deflatie
  zondag 24 november 2024 @ 14:36:49 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215671910
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2024 14:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ben pro Oekraiene als in dat ik hoop dat deze oorlog snel stopt. Maar we kunnen er niet meer omheen dat het Westen stookt en hitst, en daar is dit het gevolg van.

Dit klopt gewoon niet. Oekraïne wordt aangevallen door Rusland, en dat is een feit. Rusland is het die deze oorlog begonnen is door in 2022 Oekraïne binnen te vallen. Ze hebben steden gebombardeerd, duizenden mensen gedood en duizenden gezinnen verscheurd. Dus nee, het Westen "stoken" of "hitsten" helemaal niet.

Het Westen steunt Oekraïne omdat ze zich verdedigen tegen een brutale invasie van Rusland. Het is echt belachelijk om te zeggen dat het Westen de oorzaak is van deze oorlog. Als je dat denkt, vergeet je gewoon de hele Russische agressie die dit alles begonnen is. Oekraïne is het slachtoffer hier, en de steun die ze van het Westen krijgen, is gewoon logisch. Als iemand je huis aanvalt, wil je toch ook dat anderen je helpen om je te verdedigen?

Als je denkt dat het Westen dit veroorzaakt, ben je echt misinformeerd. Het is Rusland die al sinds 2014 bezig is met deze oorlog en niet het Westen. Misschien even goed je feiten checken, want deze onzin is gewoon niet waar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215671917
quote:

[..]

Pffff vertel dat maar aan Lovett Fort-Whiteman.

quote:
Lovett Fort-Whiteman applied for permission to return home to the United States at this time – a request which was refused.[17] Three weeks later, Fort-Whiteman was denounced for having expressed "counterrevolutionary" sentiments and on July 1, 1937 was sentenced to five years internal exile.
pi_215671926
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2024 14:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het punt is dat wij niet in staat zijn de schuld bij onszelf neer te leggen, en altijd de schuld bij een ander zoeken.
Er wordt continu gelogen, bedrogen en gestolen. Een steeds groter groeiend volk is er zo klaar mee.
De basis van deze oorlog ligt bij het Westen, niet bij Rusland. Of je het nou leuk vindt of niet.
En het is niet omdat Baudet dat zegt, maar dit is gewoon mijn mening.
Wilders vond dit in beginne ook, maar is 180 graden gedraaid die lafaard.

Deze oorlog zorgt ervoor dat onze hele Westerse economie implodeert in sneltreinvaart.
  zondag 24 november 2024 @ 14:38:59 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215671936
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 14:38 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Het punt is dat wij niet in staat zijn de schuld bij onszelf neer te leggen, en altijd de schuld bij een ander zoeken.
Er wordt continu gelogen, bedrogen en gestolen. Een steeds groter groeiend volk is er zo klaar mee.
De basis van deze oorlog ligt bij het Westen, niet bij Rusland. Of je het nou leuk vindt of niet.

Deze oorlog zorgt ervoor dat onze hele Westerse economie implodeert in sneltreinvaart.
De Europese. De Amerikaanse vaart er wel bij..
The End Times are wild
  zondag 24 november 2024 @ 14:39:17 #264
323876 michaelmoore
pi_215671942
quote:

[..]

Nederland implodeert niet , USA ook niet

https://www.populationpyramid.net/united-states-of-america/2024/

https://nl.wikipedia.org/wiki/Memorandum_van_Boedapest_(1994)
quote:
Oekraïne besefte dat een internationaal isolement niet in zijn belang was, maar was zich tegelijk zeer bewust van de geopolitieke dreiging die in de toekomst van Rusland kon uitgaan en wenste garanties van de grootmachten om zich daartegen te beschermen. De Verenigde Staten waren bereid een politieke waarborg (assurance) te geven, maar geen verdragsrechtelijke militaire garantie zoals die bijvoorbeeld gold voor NAVO-bondgenoten. In de Trilaterale Verklaring van 14 januari 1994 omschreven Boris Jeltsin en Bill Clinton de veiligheidswaarborgen die hun landen zouden geven wanneer Oekraïne toetrad tot het START- en Non-proliferatieverdrag. D
pi_215671948
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 14:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat is onze redding, landen die echt blank willen blijven dat gaaat niet lukken

dan krijg je krimp en deflatie
Gaat zeker wel lukken, maar als je vanaf het begin de vrouw gaat vervreemden van de man krijg je een daling in geboortecijfers. We wilden allemaal een graantje meepikken van de welvaart.. maar geloof mij. Je kan geen 17 miljoen miljonairs hebben.
  zondag 24 november 2024 @ 14:40:29 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215671952
quote:

[..]

Oke, dit is echt te ver gaan. Wat je hier zegt, is gewoon niet gebaseerd op feiten, maar op een valse narratief die totaal niet klopt. Het Westen de schuld geven voor deze oorlog is absurd. De oorlog in Oekraïne is puur het gevolg van de agressie van Rusland. Rusland is het land dat zijn grenzen heeft overschreden, eerst door de Krim in 2014 in te nemen en daarna in 2022 Oekraïne binnen te vallen. Dit heeft helemaal niks te maken met wat het Westen doet of niet doet.

En dan die uitspraak over "continu gelogen, bedrogen en gestolen" – dat is pure stemmingmakerij zonder onderbouwing. Natuurlijk zijn er dingen mis in de wereld, maar dat maakt deze oorlog niet de schuld van het Westen. Het Westen heeft Oekraïne niet de oorlog in gestuurd. Ze steunen Oekraïne omdat het een soeverein land is dat wordt aangevallen. En als je zegt dat we de schuld altijd bij anderen leggen, kijk dan eens goed naar Rusland en hun daden. Rusland is het land dat elke internationale wet aan zijn laars lapt, niet het Westen.

Over de economie gesproken: ja, de oorlog heeft gevolgen, dat klopt. Maar de oorzakelijke factor voor de economische problemen ligt in de Russische oorlog, niet in de steun die Oekraïne krijgt. Als Rusland stopt met deze agressie, zal de wereld eindelijk weer in rustiger vaarwater komen. Dus het Westen is niet de boosdoener hier – de boosdoener is Rusland, dat onterecht een ander land binnenvalt en het vernietigt. Het is tijd om de feiten onder ogen te zien en de werkelijkheid te accepteren, in plaats van onterecht het Westen de schuld te geven.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215671954
quote:

[..]

Ongekende mogelijkheden voor hij die dat weet te waarderen.

Geweldig land inderdaad Rusland... Waar je weer ongestraft homo's de kast in kan slaan en je vrouw kan aftuigen zonder problemen. Klinkt vooral als een land voor gefrustreerde mannen, maar goed dat is mijn kijk daar op.
pi_215671955
quote:
16s.gif Op zondag 24 november 2024 14:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit klopt gewoon niet. Oekraïne wordt aangevallen door Rusland, en dat is een feit.
Jouw feiten zijn vanaf dag 1 al bullshit.
pi_215671964
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2024 14:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom niet beginnen over die afspraak? Het Boedapest memorandum staat gewoon.
Doe es een quote dan.

Hier is de originele tekst.
  zondag 24 november 2024 @ 14:41:40 #270
201761 phpmystyle
pi_215671965
quote:
16s.gif Op zondag 24 november 2024 14:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit klopt gewoon niet. Oekraïne wordt aangevallen door Rusland, en dat is een feit. Rusland is het die deze oorlog begonnen is door in 2022 Oekraïne binnen te vallen. Ze hebben steden gebombardeerd, duizenden mensen gedood en duizenden gezinnen verscheurd. Dus nee, het Westen "stoken" of "hitsten" helemaal niet.

Het Westen steunt Oekraïne omdat ze zich verdedigen tegen een brutale invasie van Rusland. Het is echt belachelijk om te zeggen dat het Westen de oorzaak is van deze oorlog. Als je dat denkt, vergeet je gewoon de hele Russische agressie die dit alles begonnen is. Oekraïne is het slachtoffer hier, en de steun die ze van het Westen krijgen, is gewoon logisch. Als iemand je huis aanvalt, wil je toch ook dat anderen je helpen om je te verdedigen?

Als je denkt dat het Westen dit veroorzaakt, ben je echt misinformeerd. Het is Rusland die al sinds 2014 bezig is met deze oorlog en niet het Westen. Misschien even goed je feiten checken, want deze onzin is gewoon niet waar.
Dat weten we nu wel, dat Rusland oek is beginnen gevallen? En nu? Terugvechten? Ook dat is geen reëel pat meer.

Het zal via de diplomatieke wegen moeten gebeuren.
Lees de "heartland" theorie.
  Moderator zondag 24 november 2024 @ 14:41:46 #271
236264 crew  capricia
pi_215671967
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 14:40 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Geweldig land inderdaad Rusland... Waar je weer ongestraft homo's de kast in kan slaan en je vrouw kan aftuigen zonder problemen. Klinkt vooral als een land voor gefrustreerde mannen, maar goed dat is mijn kijk daar op.
Christian conservatives mikken ze op. Dus dat klopt wel wat jij schrijft. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215671974
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 14:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
De Europese. De Amerikaanse vaart er wel bij..
Ja, met Trump kunnen ze hopelijk weer wat fixen.
We moeten gvd straks weer gered worden door zowel Rusland als Amerika.
Het is toch wat.
  zondag 24 november 2024 @ 14:42:23 #273
201761 phpmystyle
pi_215671976
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2024 14:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Christian conservatives mikken ze op. Dus dat klopt wel wat jij schrijft. :D
Dit slaat natuurlijk nergens op.
  zondag 24 november 2024 @ 14:42:52 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215671985
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 14:40 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Jouw feiten zijn vanaf dag 1 al bullshit.
Oh, echt? Jij noemt mijn feiten "bullshit"? Als je denkt dat de feiten niet kloppen, dan kun je ze zelf gaan checken, want de situatie is helder: Rusland is degene die Oekraïne binnenviel en niet het Westen. De invasie van Oekraïne door Rusland is gedocumenteerd, wereldwijd erkend en ondersteund door talloze landen en internationale organisaties. Als je dit ontkent, ontken je simpelweg de realiteit.

Misschien is het makkelijker om dingen te ontkennen en je in een complotdenken te verliezen, maar dat verandert niks aan de waarheid. Je kunt zeggen wat je wilt, maar de feiten staan vast. En je kunt niet blijven zeggen dat alles "bullshit" is zonder je eigen argumenten met feiten te onderbouwen.

Als je werkelijk gelooft dat het Westen de oorlog veroorzaakt heeft, dan moet je misschien je bron wat beter kiezen dan je eigen vooroordelen. Misschien zou je een stap terug moeten doen en kijken naar wat er echt gebeurt, in plaats van vast te houden aan een valse versie van de geschiedenis.
  Moderator zondag 24 november 2024 @ 14:43:11 #275
236264 crew  capricia
pi_215671988
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2024 14:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op.
FvD aanhang is erg geïnteresseerd las ik hierboven.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')