Stond van de zomer geloof ik ook een stuk over in het AD of de T. Weet niet precies meer. Waren allemaal lui die banden met FvD haddenquote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef capricia het volgende:
[..]
3500 of zo lees ik. Conservatieve westerlingen die naar Rusland gegaan zijn voor een geweldige conservatieve toekomst voor hun kinderen.
"Meet the Western conservatives moving to Russia"
https://thespectator.com/(...)tives-moving-russia/
Veel Duitsers ook.
Ze willen er een heleboel aantrekken en hebben er nu ook een office voor geopend en de visa-regels versoepeld.
De Sovjet-Unie was òf een unie van gelijkwaardige staten waarvan Rusland er eentje was, òf het was een mooie term om Russisch kolonialisme achter te verbergen. Maar dat kan niet allebei tegelijk zo zijn geweest.quote:Op zondag 24 november 2024 13:36 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat is wat anders dan dat ze bij de Soviet-Unie hoorden. Moet gewoon geen onzin gezegd worden, houden bij de feiten.
lekker laten gaan die mensenquote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Stond van de zomer geloof ik ook een stuk over in het AD of xD T. Weet niet precies meer. Waren allemaal lui die banden met FvD hadden
quote:Waarom organiseert Nederland de NAVO-top in 2025?
Nederland is tijdens de NAVO-top van 2023 in Vilnius (Litouwen) gevraagd om de top in 2025 te organiseren. NAVO-landen (bondgenoten) waarderen wat Nederland bijdraagt aan de NAVO.
Door de NAVO-top te organiseren, kan Nederland zijn positie als betrouwbare bondgenoot verder versterken.
De NAVO-top vindt van 24 tot en met 25 juni 2025 plaats in het World Forum in Den Haag.
quote:Lijst NAVO-landen
Albanië;
België;
Bulgarije;
Canada;
Denemarken;
Duitsland;
Estland;
Finland;
Frankrijk;
Griekenland;
Hongarije;
IJsland;
Italië;
Kroatië;
Letland;
Litouwen;
Luxemburg;
Montenegro;
Nederland;
Noord-Macedonië;
Noorwegen;
Polen;
Portugal;
Roemenië;
Slovenië;
Slowakije;
Spanje;
Tsjechië;
Turkije;
het Verenigd Koninkrijk;
de Verenigde Staten;
Zweden.
Win-win lijkt me.quote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Stond van de zomer geloof ik ook een stuk over in het AD of de T. Weet niet precies meer. Waren allemaal lui die banden met FvD hadden
nu wel het beste moment om het te doenquote:
De kortste route is dat Oekraïne de Russen uit die strook traptquote:Op zondag 24 november 2024 13:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De kortste route voor Moldavië is Transnistrië opgeven en aansluiting zoeken bij Roemenië.
Het begint met Rusland met vriendschap en samen werking tot de tanks komenquote:Op zondag 24 november 2024 14:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Sovjet-Unie was òf een unie van gelijkwaardige staten waarvan Rusland er eentje was, òf het was een mooie term om Russisch kolonialisme achter te verbergen. Maar dat kan niet allebei tegelijk zo zijn geweest.
De bron is dus een of andere kremlin trekpop met een strafblad.quote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef capricia het volgende:
[..]
3500 of zo lees ik. Conservatieve westerlingen die naar Rusland gegaan zijn voor een geweldige conservatieve toekomst voor hun kinderen.
"Meet the Western conservatives moving to Russia"
https://thespectator.com/(...)atives-moving-russia
Massale emigratie vanuit Latvia is wel mogelijk vanwege de vele russen daar, maar zijn dat wel "westerse conservatieven"?quote:Butina is a member of the State Duma from the Kremlin-backing United Russia Party.
...
By Butina’s account, her team gets around fifteen serious inquiries every day, and around 3,500 westerners have already settled in Russia since 2021. Of these, 31 percent are from Germany, 25 percent from Latvia
die zijn er ook heel wat naar Hongarije verhuist, vooral ten oosten van het balaton meer,quote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Stond van de zomer geloof ik ook een stuk over in het AD of de T. Weet niet precies meer. Waren allemaal lui die banden met FvD hadden
Lees het boek “Concentratiekamp in de Paradijsstraat”.quote:Op zondag 24 november 2024 14:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het begint met Rusland met vriendschap en samen werking tot de tanks komen
Rusland beschouwd landen als Ukraine ook als minderwaardige mensen
als je ook ziet hoe die botte russen zich gedragen in all inclusive hotels in Egypte , als beesten, voordringen, scheldenquote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lees het boek “Concentratiekamp in de Paradijsstraat”.
De Russen gaan als beesten tekeer in Oekraïne. Echt op een manier die niet onder doet voor hoe de nazi’s huishielden.
Haha.. over conspiracy gesprokenquote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ow, maar het is aannemelijk.quote:Op zondag 24 november 2024 14:13 schreef oheng het volgende:
[..]
De bron is dus een of andere kremlin trekpop met een strafblad.
And nothing of value will be lost.quote:Several hundred American communists — including the black labor activist Lovett Fort-Whiteman — moved there in the 1920s, but all ended up in the gulag.
Denk dat dat net zo hard geld voor de zogenaamde 'duitsers'. Zitten immers ~700.000 russen in DE.quote:Massale emigratie vanuit Latvia is wel mogelijk vanwege de vele russen daar, maar zijn dat wel "westerse conservatieven"?
ja zo wil men de population collapse voorkomenquote:Op zondag 24 november 2024 14:22 schreef Viesdik het volgende:
Dit is het echte bericht.
Typisch wokies die alles verzinnen.
[ afbeelding ]
quote:Oprichting van de NAVO
Kort na de Tweede Wereldoorlog richtten 12 landen de NAVO op. Nederland was 1 van de oprichters die op 4 april 1949 het NAVO-verdrag (het Noord-Atlantisch Verdrag) tekenden.
Na die tijd besloten nog 20 landen om lid te worden van de NAVO.
Zoals een aantal Oost-Europese landen die tijdens de Koude Oorlog nog onderdrukt werden door de Sovjet-Unie.
Na hun onafhankelijkheid werden zij lid van de NAVO om sterker te staan tegenover Rusland.
Sinds de toetreding van Finland in 2023 en Zweden in 2024 telt de NAVO nu 32 landen
3500 is natuurlijk niet eens een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op zondag 24 november 2024 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
geen van deze mensen gaat kinderen maken
De wokies van notabene het AD? Het AD.quote:Op zondag 24 november 2024 14:22 schreef Viesdik het volgende:
Dit is het echte bericht.
Typisch wokies die alles verzinnen.
[ afbeelding ]
Onzin, dit is gewoon opgeschreven. Niks met gevoel te maken.quote:Op zondag 24 november 2024 13:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet gebeurt.
Maar wat ik al eerder opgemerkt heb, wat heb je aan verdragsteksten en uitleg van gorbatsjov als je een gevoel hebt.
Zal hem een rotzorg zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 13:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Finland was niet bij de NATO ,nu wel, door Poetin
Zweden idem dito
Waarom niet beginnen over die afspraak? Het Boedapest memorandum staat gewoon.quote:Op zondag 24 november 2024 13:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jawel, dat recht hebben ze wel. Zoals elk soeverein land. Maar jij erkent de soevereiniteit van Oekraïne niet.
En begin nou niet weer over die “afspraak”, want er is je al zo vaak uitgelegd dat die niet bestaat.
Ze mogen doorvechten tot hun dood, ik raad het hun niet aan. Maar niet meer met NAVO materiaal straks.quote:Op zondag 24 november 2024 13:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De publieke opinie in Oekraïne verkiest bij meerderheid vechten boven het afstaan van grondgebied. Wie zijn wij dan om ze niet te steunen? Zo moeilijk is het allemaal niet.
Het is niet verboden om het een tijdje te proberen in Rusland hè. En bevalt het niet, ga je gewoon weer terug.quote:Op zondag 24 november 2024 14:13 schreef oheng het volgende:
[..]
De bron is dus een of andere kremlin trekpop met een strafblad.
[..]
Massale emigratie vanuit Latvia is wel mogelijk vanwege de vele russen daar, maar zijn dat wel "westerse conservatieven"?
Er wordt daar meer liefde bedreven dan in Nederland kan ik je vertellen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja zo wil men de popultation collaps te voorkomen
Echter geen van deze al wat oudere mensen gaat kinderen maken , en als het tijd voor AOW is dan gaat men weer terug
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |