abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215719287
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
Gaan we nu wekenlang tegen die 100k aanhikken? Arme mensen die de hapjes voor 't feest al hebben ingeslagen.
De kerstbonussen komen er aan
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215719312
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Er zijn veel getuigenissen van crypto-ondernemers die toegang tot een bank hebben verloren terwijl zij legale ondernemingen hebben. En dat overkomt hen niet één keer, maar steeds weer. Banken hoeven geen reden op te geven, maar in enkele gevallen is dat wel gebeurd: de banken zeggen volgens deze ondernemers onder druk gezet te worden door de regering.

The Wall Street Journal heeft overigens wel aandacht besteed aan Operation Chokepoint zoals ingezet onder Obama: Probe Turns Up Heat on Banks. Onder Trump is hier een eind aan gemaakt (Justice Department to end Obama-era ‘Operation Choke Point’):
[..]
Dit bewijst in ieder geval dat de Amerikaanse overheid hiertoe in staat is. Het is inderdaad wonderlijk dat dit geen wereldnieuws is. 't Vereist op z'n minst journalistiek onderzoek.

In Nederland is er mondjesmaat aandacht voor geweest in een wat andere context: het anti-witwasbeleid. Ik herinner me een geval van iemand die geld had verzameld via crowdfunding voor een medische behandeling en toegang tot een bank verloor. Het uitblijven van ophef is me een raadsel.

Gisteren toevallig weer een berichtje: Vijf vragen: raak ik als wappie mijn bankrekening kwijt? Klaarblijkelijk wil de Rabobank geen zakelijke rekening verstrekken aan organisaties die complottheorieën of desinformatie verspreiden. Verschil is hier wel dat de bank dit uit eigen beweging doet en niet onder druk van de overheid, al blijft het doodeng.
Sorry, ik was wellicht wat onduidelijk. Er zullen ongetwijfeld zaken zijn rondom crypto-ondernemers, zoals je benoemt. En een bank die verder gaat dan overheidsbeleid via ook opmerkelijk en engig. Daar mag zeker wat journalistiek tegenaan.

Maar structureel politieke tegenstanders targetten is natuurlijk nog een stapje verder, en dat zou absoluut wereldnieuws zijn.
pi_215720381
Mensen ervaring met arbitrage? Ik kan redelijk simpel XRP op plek 1 kopen voor ¤1.62 en dan sturen naar plek 2 om het daar te verkopen voor ¤1.71. Plek 1 is relatief klein met een lage liquiditeit, dus kan niet "infinite" gaan. Vraag me af of meer mensen dit hebben gedaan?
pi_215720798
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 03:47 schreef MeneerPresident het volgende:
Mensen ervaring met arbitrage? Ik kan redelijk simpel XRP op plek 1 kopen voor ¤1.62 en dan sturen naar plek 2 om het daar te verkopen voor ¤1.71. Plek 1 is relatief klein met een lage liquiditeit, dus kan niet "infinite" gaan. Vraag me af of meer mensen dit hebben gedaan?
Zitten er geen limieten op beide exchanges qua opnemen en storten waardoor dat de moeite niet loont? Of misschien betaal je wel dikke transactie kosten bij Exchange 1.

Zou ff alles goed nalopen voordat je het gaat proberen iig
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 november 2024 @ 08:57:43 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215720978
ETH zit eindelijk in de lift :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215721042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 03:47 schreef MeneerPresident het volgende:
In een heel grijs verleden (denk 2013/2014) heb ik dat geautomatiseerd gedaan. Conclusie toen al was dat het niets opleverde. De arbitreerbare koersen gelden alleen voor de bovenste order(s) in het orderboek, en daardoor is het volume waarvoor je gunstig kan kopen of verkopen zeker op de kleine exchanges heel laag. Dat weegt vaak nauwelijks op tegen de transactie- en opnamekosten.

Ter illustratie: ik arbitreerde tussen BTC/EUR, BTC/RUB en BTC/USD. Zodra er in de orderboeken arbitreerbare posities verschenen begon mijn programmaatje te handelen. Dat leverde me op een goede dag misschien een euro of 2 op.

Ik geloof niet dat als ergens winstgevend arbitrage mogelijk is, dat die mogelijkheid lang blijft bestaan, maar als je denkt dat het kan zou ik het eens met een klein bedrag uitproberen. Misschien heb je mazzel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 09:08:21 ]
pi_215721943
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 09:07 schreef recursief het volgende:

[..]
In een heel grijs verleden (denk 2013/2014) heb ik dat geautomatiseerd gedaan. Conclusie toen al was dat het niets opleverde. De arbitreerbare koersen gelden alleen voor de bovenste order(s) in het orderboek, en daardoor is het volume waarvoor je gunstig kan kopen of verkopen zeker op de kleine exchanges heel laag. Dat weegt vaak nauwelijks op tegen de transactie- en opnamekosten.

Ter illustratie: ik arbitreerde tussen BTC/EUR, BTC/RUB en BTC/USD. Zodra er in de orderboeken arbitreerbare posities verschenen begon mijn programmaatje te handelen. Dat leverde me op een goede dag misschien een euro of 2 op.

Ik geloof niet dat als ergens winstgevend arbitrage mogelijk is, dat die mogelijkheid lang blijft bestaan, maar als je denkt dat het kan zou ik het eens met een klein bedrag uitproberen. Misschien heb je mazzel.
Heb het allang gedaan, met paar duizend. Was redelijk simpel en heeft me zon 200 300 opgeleverd.. transactiekosten waren verwaarloosbaar. 0.2% oid. Ik snap alleen niet waarom. Zal wel te maken hebben met extreem lage liquiditeit op plek 1..
pi_215732565
Meer mensen problemen met het registreren bij Bitvavo? Krijg constant foutmelding ondanks het de eerste keer is dat ik mijn mail registreer en ww voldoet ook aan de eisen...
pi_215740401
twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door Claudia_x op 01-12-2024 20:04:41 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215742862
XRP doet het leuk :)
pi_215742917
XRP maakt me rijk _O_ _O_ _O_
pi_215742946
M'n oude stapeltje UBIX (ooit SilentNotary) komt ook weer tot leven :')

Ben het restant (dat ik toen óók had moeten verkopen) al 3,5 jaar aan het staken sinds het vorige alt-season.
Nog wat bijgekocht in april voor de gein en nu 250% in de plus.

Het is nog steeds niets waard maar we gaan de goede kant op :P
pi_215743047
twitter
pi_215743202
Good old LTC ook opeens +26% in 24h.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 10:59:38 #115
45833 crew  Fogel
pi_215745316
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 00:13 schreef PicoMMP het volgende:
"Op papier" of verkoop je het ook? ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_215748448
Zo blijven doorgaan ADA!
pi_215748533
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 00:13 schreef PicoMMP het volgende:
Gaat lekker inderdaad. Gefeliciteerd als je gaat uitcashen.
pi_215749508
Ik kwam er laatst achter dat ik nog een flinke zak HBAR op Kucoin had staan die ik op aanraden van iemand van hier had gekocht. Niet verkeerd op dit moment. :7
pi_215749867
Leuk hoor, BTC, maar het is toch echt ALT-season. Juist veel “goude oude” coins uit de vorige bull run doen het nu ook geweldig, en laat is die als N00b nou gewoon lekker HODLen.

BTC de afgelopen maand +41%

Ik had vooral nog wat
ADA +242%
VET +156%
CHZ +83%
FET +52%

_O_

XRP is helemaal zwakzinnig aan het exploderen
pi_215750066
Verrek doet VET iets ja? Was al bijna vergeten dat ik die nog had. Nu DOT nog ff aanhaken, ath was ooit rond de ¤35...
What Would Goku Do
pi_215750117
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 18:34 schreef De_Pel het volgende:
Leuk hoor, BTC, maar het is toch echt ALT-season. Juist veel “goude oude” coins uit de vorige bull run doen het nu ook geweldig, en laat is die als N00b nou gewoon lekker HODLen.

BTC de afgelopen maand +41%

Ik had vooral nog wat
ADA +242%
VET +156%
CHZ +83%
FET +52%

_O_

XRP is helemaal zwakzinnig aan het exploderen
Je moet ook even kijken waar al die coins vandaan komen.

Alt-season mijn reet
pi_215750129
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 16:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Gaat lekker inderdaad. Gefeliciteerd als je gaat uitcashen.
Voor het weekend paar duizend erin gestoken. Vandaag een mooie nieuwe laptop kunnen bestellen :7
pi_215750218
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 19:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Alt-season mijn reet
Om weer quite te draaien met VET moet er voor mij nog 257% bij
pi_215750242
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 19:15 schreef ISVV het volgende:

[..]
Om weer quite te draaien met VET moet er voor mij nog 257% bij
Voor mij moet er bij ADA nog zo'n 200% bij. BTC staat in mijn wallet echt dik in de plus. Maar goed alles is afhankelijk van het moment van aankoop maar alt-season is het zeer zeker nog niet.
pi_215750258
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 19:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Alt-season mijn reet
Ja dat dus :D eerst x10 omlaag en nu x3 omhoog is nog steeds verlies natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')