SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komt niet door mij hoor. Ik was daarnet niks aan het doen, geen data ophalen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Morguh ToT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen iedereen
* gebrokenglas schenkt koffie inAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Birdiequote:![]()
Wat is jou eigendan?
Hier ligt nog steeds wat sneeuw in het gras en op kliko's.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O eigen koffiezie het al
Hier alles al weer weg geregendquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier ligt nog steeds wat sneeuw in het gras en op kliko's.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit toch weer ff aan de thee; mijn maag is nog steeds niet wat het moet zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen iedereen
* gebrokenglas schenkt koffie in![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie![]()
Wat is jou eigendan?
eigen koffie
en eigen vogel
edit lees nu pas wat je eronder schrijft
zit hier net aan mn eerste koffie om wakker te wordenSmile, it's free therapy.![]()
Blijft er meer over voor ons 😀☕👍😊quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weet niet of ons daar blij mee 'moet' zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blijft er meer over voor ons 😀☕👍😊
Beetje opgeknapt?Smile, it's free therapy.![]()
En zo is het, Birdie is een beetje een ondankbare vogelquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blijft er meer over voor ons 😀☕👍😊
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het, Birdie is een beetje een ondankbare vogel![]()
niet lief om te zeggen
Smile, it's free therapy.![]()
Nee, ik voel me slechter.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weet niet of ons daar blij mee 'moet' zijn.
Beetje opgeknapt?
Maar ik heb paracetamol op en ga straks nog weer even liggen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeiii beterschap, man!quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik voel me slechter.
Maar ik heb paracetamol op en ga straks nog weer even liggen.![]()
O alweer een jaar, jemig het staat mij nog als de dag van gisteren bij dat je vertelde dat je vriend kanker had.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Beterschap voor alle zieke mannen
@:Dotteke daten ruim een jaar
Maar dat is dus al veel langer geleden.
Leuk, wist niet dat jullie een stel waren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wat vervelend dat je je weer slechter voelt nu.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik voel me slechter.
Maar ik heb paracetamol op en ga straks nog weer even liggen.
Flink te pakken
Dankjewel. Jij succes straks met de enorme klus vandaagquote:![]()
Het is te hopen voor je dat het meezit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben ook niet lief dat weet je toch.quote:
Wat gaat KabouterToTklus nu weer klussen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dankjewel. Jij succes straks met de enorme klus vandaag![]()
Het is te hopen voor je dat het meezit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lief dat weet je toch.Jup
![]()
![]()
Disclaimer; garpje
Achter ieder geintje zit een seintjequote:
Dotteke is een schat![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hee, die heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter ieder geintje zit een seintjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank je wel GG ik voel mij gevleidquote:
Af en toe hoor je weer eens wat nieuws hierquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, die heb ik nog niet eerder gehoord.
Bolk die Greys
Welke klus?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dankjewel. Jij succes straks met de enorme klus vandaag![]()
Het is te hopen voor je dat het meezit.Ik heb vrij weinig op het programma staan voor vandaag; een rolgordijn installeren en nog een beetje lijm van de trap verwijderen. Mocht ik nog puf over hebben, probeer ik het deurtje van de vaatwasser te monteren.
![]()
Dat is 1 van mijn allerliefste vrienden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alweer een jaar, jemig het staat mij nog als de dag van gisteren bij dat je vertelde dat je vriend kanker had.
Maar dat is dus al veel langer geleden.
Leuk, wist niet dat jullie een stel waren.
Paar weken geleden hebben hij en sp3c elkaar ontmoet. Vriend wilde weten bij wie hij me achterliet als hij er niet meer zou zijn![]()
![]()
En sp3c wilde 1 van de belangrijkste mannen in mijn leven ook graag ontmoeten.
Vriend had die nacht heel de nacht de verpleging bij zijn bed, zijn moeder was gebeld dat ze het niet zeker wisten hoe lang het nog zou gaan.
Heel verdrietig allemaal.
Maar blij dat ze elkaar iig 1x ontmoet hebben.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is 1 van mijn allerliefste vrienden.
Paar weken geleden hebben hij en sp3c elkaar ontmoet. Vriend wilde weten bij wie hij me achterliet als hij er niet meer zou zijn![]()
![]()
Vriend had die nacht heel de nacht de verpleging bij zijn bed, zijn moeder was gebeld dat ze het niet zeker wisten hoe lang het nog zou gaan.
Maar blij dat ze elkaar iig 1x ontmoet hebben.![]()
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe hoor je weer eens wat nieuws hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga je wel eens lekker iets relaxt doen als je mini niet hebtquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke klus?Ik heb vrij weinig op het programma staan voor vandaag; een rolgordijn installeren en nog een beetje lijm van de trap verwijderen. Mocht ik nog puf over hebben, probeer ik het deurtje van de vaatwasser te monteren.
Zelf even bijtanken en leuke dingen doen
Ik was trouwens ook altijd lekker thuis dingen aan het doen
Zo heb ik leren klussen.
Ben niet zo stappertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neehee!!quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter ieder geintje zit een seintje![]()
hoe gaat het met project trap?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke klus?Ik heb vrij weinig op het programma staan voor vandaag; een rolgordijn installeren en nog een beetje lijm van de trap verwijderen. Mocht ik nog puf over hebben, probeer ik het deurtje van de vaatwasser te monteren.
waarmee krijg je die zooi nu eraf?Smile, it's free therapy.![]()
O dacht dat het je relatie was, niet minder erg natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Maar blij dat ze elkaar iig 1x ontmoet hebben.
Wel fijn dat ze elkaar ontmoet hebben.
Is je goede vriend al overleden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is heel verdrietig.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Maar blij dat ze elkaar iig 1x ontmoet hebben.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dingen in m'n eentje doen vind ik niks aan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je wel eens lekker iets relaxt doen als je mini niet hebt
Zelf even bijtanken en leuke dingen doen
Ik was trouwens ook altijd lekker thuis dingen aan het doen
Zo heb ik leren klussen.
Ben niet zo stappert
Dan zit ik meestal maar hier in DTS enzo, en Youtube filmpjes kijken.
Er zijn nog wel wat films en series die ik wil kijken, maar dat vind ik ook saai zo in m'n uppie.![]()
Ik gebruik lijm-afbijt en een verfbrander + krabber, maar ik zorg nu dat alleen de ergste ellende er van af is; dinsdag gaat de trap bekleed worden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoe gaat het met project trap?
waarmee krijg je die zooi nu eraf?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Maar blij dat ze elkaar iig 1x ontmoet hebben.Erg verdrietig, maar ook wel mooi dat ze elkaar tenminste ontmoet hebben!
![]()
![]()
Ohhh jaaa weer bijna een projectje klaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruik lijm-afbijt en een verfbrander + krabber, maar ik zorg nu dat alleen de ergste ellende er van af is; dinsdag gaat de trap bekleed worden.![]()
![]()
Ik hoorde gisteren in een programma iets nieuws waar ik hartelijk om heb gelachtenquote:
Een vrouw zegt dat ze wel een borstverkleining wil omdat alles zakt
Zegt die andere vrouw, je kan ook een goede stevige bh aan doen.
Zegt die vrouw: ja, maar als ik die uittrek hange ze zo dat ik de vloer er mee kan dweilen zo hangen ze
Precies!quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhh jaaa weer bijna een projectje klaar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Jahaaaaaaaaaaaaaa
Heb je geen vriend of zo waar je wat mee kan doen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dingen in m'n eentje doen vind ik niks aan.
Dan zit ik meestal maar hier in DTS enzo, en Youtube filmpjes kijken.
Er zijn nog wel wat films en series die ik wil kijken, maar dat vind ik ook saai zo in m'n uppie.
Of schrijf je in op zo date site?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier in de omgeving heb ik niemand, ik heb een hele goede vriend in Gelderland wonen en eentje in Amersfoort, maar die hebben beiden een heel druk leven en zo ff op en neer rijden doe je ook niet zo snel elke keer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen vriend of zo waar je wat mee kan doen.
Of schrijf je in op zo date site?![]()
Ja ik had begrepen dat die deze zaterdag gemonteerd zou worden. Of in elk geval dat de werkzaamheden ervoor vandaag zouden starten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
@:gebrokenglas Je bedoelde natuurlijk de warmtepompboiler!
Ja dat is helaas even uitgesteld.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt ja, maar wegens omstandigheden is dat uitgesteld.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik had begrepen dat die deze zaterdag gemonnteerd zou worden. Of in elk geval dat de werkzaamheden ervan vandaag zouden starten.![]()
Hij doet het nog steeds, wonder boven wonderquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat het je relatie was, niet minder erg natuurlijk.
Wel fijn dat ze elkaar ontmoet hebben.
Is je goede vriend al overleden?![]()
Maar er is niks meer van hem over. Hij doet het alleen nog zwaar aan de medicatie, zuurstof en bergen morfine.
Het is afwachten nu tot het zo ver is.
Als hij gaat heb ik in ieder geval bijna 20 jaar aan geweldige herinneringen samen![]()
Zo nu verder met luchtige dingen hoor![]()
![]()
Nee, maar een enkele keer een afspraakje maken kan toch geen kwaadquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de omgeving heb ik niemand, ik heb een hele goede vriend in Gelderland wonen en eentje in Amersfoort, maar die hebben beiden een heel druk leven en zo ff op en neer rijden doe je ook niet zo snel elke keer.
Even er tussen uit zal je ook goed doen(denk ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij doet het nog steeds, wonder boven wonder![]()
Maar er is niks meer van hem over. Hij doet het alleen nog zwaar aan de medicatie, zuurstof en bergen morfine.
Als hij gaat heb ik in ieder geval bijna 20 jaar aan geweldige herinneringen samen![]()
Zo nu verder met luchtige dingen hoor![]()
![]()
Heftig hoor, sommige moeten echt zo lang lijdenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo nu verder met luchtige dingen hoor
Kwam gisteren iemand tegen haar man krijgt volgende week euthanasie
Sterkte m_k ook voor je goede vreind
Maar mooi dat je geweldige herinneringen samen hebt.
Iets luchtigs euhhhhhh ff denken euhhh euhhh nog ff denken
Ik weet zo niets
Klopt, een paar weken geleden ben ik met Mini-ToT naar die kameraad in Amersfoort geweest.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar een enkele keer een afspraakje maken kan toch geen kwaad
Even er tussen uit zal je ook goed doen(denk ik)Was weer leuk!
![]()
![]()
Ja luchtig, maar ik vind het fijn om dit te weten. Soms zijn bepaalde grapjes niet gepast.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo nu verder met luchtige dingen hoor
En veel sterkte!
Kom ik aan met mijn coronading, dat stelt dan niks voor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Corona kan ook echt behoorlijk kut zijn, ik heb het ook gehad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja luchtig, maar ik vind het fijn om dit te weten. Soms zijn bepaalde grapjes niet gepast.
En veel sterkte!
Kom ik aan met mijn coronading, dat stelt dan niks voor.![]()
O leuk, je moet er ook zin in hebbenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, een par weken geleden ben ik met Mini-ToT naar die kameraad in Amersfoort geweest.Was weer leuk!
Ik vond het juist fijn om alleen thuis te zijn als de kids naar hun vader waren.
Geen verplichting en lekker aan kunnen doen.
Later ben ik gaan werken als hun weg waren in een shoarma zaak, was heel leuk om te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bondgenoot Sylviaquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren in een programma iets nieuws waar ik hartelijk om heb gelachten
Een vrouw zegt dat ze wel een borstverkleining wil omdat alles zakt
Zegt die andere vrouw, je kan ook een goede stevige bh aan doen.
Zegt die vrouw: ja, maar als ik die uittrek hange ze zo dat ik de vloer er mee kan dweilen zo hangen ze
Ohhhhhh maar je moet dingen echt niet vergelijken hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja luchtig, maar ik vind het fijn om dit te weten. Soms zijn bepaalde grapjes niet gepast.
En veel sterkte!
Kom ik aan met mijn coronading, dat stelt dan niks voor.
Heb zelf ook behoorlijk zwartgallige humor en kan goed relativeren. Zeker wat dit betreft![]()
![]()
Allemaal leuke weetjes. Nooit geweten dat jij in een shoarma zaak gewerkt hebt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, je moet er ook zin in hebben
Ik vond het juist fijn om alleen thuis te zijn als de kids naar hun vader waren.
Later ben ik gaan werken als hun weg waren in een shoarma zaak, was heel leuk om te doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha okee dan!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, je moet er ook zin in hebben
Later ben ik gaan werken als hun weg waren in een shoarma zaak, was heel leuk om te doen
Nee als Mini bij zijn mama is, ga ik meestal (licht) klussen, huishouden doen, of FOK!ken.![]()
Dat moet je niet zeggen GGquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En veel sterkte!
Kom ik aan met mijn coronading, dat stelt dan niks voor.
Dit is wat jij doorstaat momenteel, voor jou is dat nu niet leuk
Ik heb ook een tijd zo gedacht toen er iets vreselijks in mijn leven was gebeurd, toen dacht ik man moet je nu hier al zo om sjankebekken. Het was bij mij thuis net een maatschappelijkwerk kantoor. Allemaal mensen met problemen die altijd bij mij kwamen. En dat was ook nooit erg. Alleen dacht ik nadat dat bij mij gebeurd was vaak mens wat piep je toch om niets![]()
Maar dat is niet eerlijk besefte ik achteraf. Het was voor hun wel pijnlijk/vervelend.
En iedereen zijn pijn verdriet mag er zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moest zo lachen. En die kop van Moirame schitterendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb zo'n voorstelling van Dotteke en die had ik echt nooit in een shoarmazaak geplaatstquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal leuke weetjes. Nooit geweten dat jij in een shoarma zaak gewerkt hebt.![]()
![]()
Hear! Hear!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen GG
Dit is wat jij doorstaat momenteel, voor jou is dat nu niet leuk
Ik heb ook een tijd zo gedacht toen er iets vreselijks in mijn leven was gebeurd, toen dacht ik man moet je nu hier al zo om sjankebekken. Het was bij mij thuis net een maatschappelijkwerk kantoor. Allemaal mensen met problemen die altijd bij mij kwamen. En dat was ook nooit erg. Alleen dacht ik nadat dat bij mij gebeurd was vaak mens wat piep je toch om niets![]()
Maar dat is niet eerlijk besefte ik achteraf. Het was voor hun wel pijnlijk/vervelend.
En iedereen zijn pijn verdriet mag er zijn.![]()
Ja vaak in de avonden en nachten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal leuke weetjes. Nooit geweten dat jij in een shoarma zaak gewerkt hebt.
Ik stond ook wel eens alleen in de zaak op een door de weekse dag.
Vind het altijd heel leuk om te doen. Vooral als ik achter de gril stond en broodjes zelf mocht maken.
Klein zakcentje bij verdienen om de kinderen iets extra's te kunnen gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je lekker ongestoord je werk doen, vond ik altijd wel fijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Nee als Mini bij zijn mama is, ga ik meestal (licht) klussen, huishouden doen, of FOK!ken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee, echt een paar jaar gedaan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorstelling van Dotteke en die had ik echt nooit in een shoarmazaak geplaatst
Vaak ook met de Kerst als de kids bij hun vader waren, laat mij dan maar werken dan kunnen andere die kiunderen hebben thuis blijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo ging ik gisteren met Mini-ToT naar de supermarkt waar we vroeger altijd kwamen en daar stond zo'n medewerkster waar ik soms wel een babbeltje mee heb gemaakt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorstelling van Dotteke en die had ik echt nooit in een shoarmazaak geplaatst
Echt zo'n typische forse Drentse deerne.Ik dacht dat het zo eentje was die 's zomers altijd naar de lokale camping gaat en dat dat al avontuurlijk genoeg zou zijn. (ZEER veel mensen hier zijn namelijk zo!)Blijkt dat ze een duikbrevet heeft en bij diverse landen gaat duiken in haar vakanties!
![]()
![]()
Met grotere klussen is dat echt wel beter ja, maar met sommige kleinere dingetjes vind ik het wel gezellig als hij om me heen stuitert.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lekker ongestoord je werk doen, vond ik altijd wel fijn.![]()
![]()
Suitert hij nog steeds?quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Met grotere klussen is dat echt wel beter ja, maar met sommige kleinere dingetjes vind ik het wel gezellig als hij om me heen stuitert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buurvrouw zat anderhalf uur geleden op de buur te bonken omdat hij weer zoveel kabaal beneden zat te maken en zij wilde uitslapen!quote:![]()
![]()
O jee, dat is geen goed teken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurvrouw zat anderhalf uur geleden op de buur te bonken omdat hij weer zoveel kabaal beneden zat te maken en zij wilde uitslapen!![]()
Is hij niet naar zijn mama?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat hij straks naar toe.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat is geen goed teken.![]()
Is hij niet naar zijn mama?Ze had allerlei dingen te doen en als ze klaar is, geeft ze een seintje.
En vanavond kan ik hem weer ophalen!![]()
![]()
Ik ook niet nee. Zo zit DTS vol verrassingen....quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat ben jij toch makkelijk zeg wat dat betreft heeft ze het wel getroffenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat hij straks naar toe.Ze had allerlei dingen te doen en als ze klaar is, geeft ze een seintje.
En vanavond kan ik hem weer ophalen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VEEL te makkelijk ja, dat klopt absoluut en iedereen zegt dat ik veel meer mijn poot stijf moet houden, maar ik zie Mini-ToT het liefst zo veel mogelijk!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben jij toch makkelijk zeg wat dat betreft heeft ze het wel getroffen![]()
Gisteravond was hij echt teringschattig toen ik Woezel en Pip aan het voorlezen was!![]()
![]()
En toch ben ik hier net zoals in het echte leven hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Zo zit DTS vol verrassingen....
Ik zeg wat ik vind, leef met mensen mee. Wil iedereen helpen als het binnen mijn macht ligt. En als iemand mij kwetst of een mes in de rug steekt krijgt hij of zij nog een hoog uit twee kansen. Doet men het daarna weer dan is het klaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sommige mensen blijken hele bijzondere hobbies te hebben of bijzondere dingen te doen qua werk, wat je bij je eerste voorstelling van iemand nooit verwacht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo ging ik gisteren met Mini-ToT naar de supermarkt waar we vroeger altijd kwamen en daar stond zo'n medewerkster waar ik soms wel een babbeltje mee heb gemaakt.
Echt zo'n typische forse Drentse deerne.Ik dacht dat het zo eentje was die 's zomers altijd naar de lokale camping gaat en dat dat al avontuurlijk genoeg zou zijn. (ZEER veel mensen hier zijn namelijk zo!)Blijkt dat ze een duikbrevet heeft en bij diverse landen gaat duiken in haar vakanties!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bolkquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sommige mensen blijken hele bijzondere hobbies te hebben of bijzondere dingen te doen qua werk, wat je bij je eerste voorstelling van iemand nooit verwacht.
* gebrokenglas bolkt greys keihard terug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker!quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sommige mensen blijken hele bijzondere hobbies te hebben of bijzondere dingen te doen qua werk, wat je bij je eerste voorstelling van iemand nooit verwacht.
Maar dat van die camping overdrijf ik niet; de camping hier net buiten de bebouwde kom schijnt altijd vol te zitten met lokale bevolking die hooguit af en toe boodschappen in Duitsland doet en verder de grens over komt.
Sterker nog; ik heb iemand gesproken die nauwelijks verder dan een nabijgelegen stad hier in de provincie komt.
Hij is ooit een keer in een nabijgelegen stad in Overijssel geweest, maar dat is dan ook echt alles!
Zijn hele leven lang op dit kleine stukje hier.
En dat schijnt echt geen uitzondering te zijn; iemand vertelde me lachend dat dat inderdaad echt bij deze omgeving hoort.![]()
Hee onze Lovely.![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Birdiequote:
JaMijn eigen ui kan je de sneeuw niet goed op zien, dus dan maar een andere
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook al in winterstemming. Hier ligt nog steeds een klein beetje sneeuw trouwens, maar dat verdwijnt in een rap tempo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Moest eerst even kijken wie je bentquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Birdie
JaMijn eigen ui kan je de sneeuw niet goed op zien, dus dan maar een andere
![]()
zag een nieuw UISmile, it's free therapy.![]()
Is altijd even weer wennen idd..quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest eerst even kijken wie je bent![]()
zag een nieuw UI
Hier ook nog wat, een beetje op het gras en de dakenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook al in winterstemming. Hier ligt nog steeds een klein beetje sneeuw trouwens, maar dat verdwijnt in een rap tempo."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een boel mensen hebben een nieuwe UI, dat is wel wennen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest eerst even kijken wie je bent![]()
zag een nieuw UI
Maar ik kijk eigenlijk nooit naar een UI, altijd naar de username zelf.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pfff ik hou de rolluik in de keuken voorlopig ff dicht; scheelt echt gigantisch met de warmte in huis. Normaal moet de airco hier de halve dag staan bulderen voor het hier op temperatuur komt, nu is het echt heel snel aangenaam in huis.
Scheelt dus enorm in de kosten als ik die rolluik dicht hou, maar dan heb je weer nauwelijks daglicht in huis.![]()
1 en gevoels moet ik opzoekenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier 3 graden.. voelt aan als -4 zegt de appThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zijn lamellen dan misschien een mooie tussenoplossing? Dat je die op 45 graden zet en dus nog wel naar buiten kunt kijken maar de lucht een soort van van het raam weggeleid wordt?quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
Pfff ik hou de rolluik in de keuken voorlopig ff dicht; scheelt echt gigantisch met de warmte in huis. Normaal moet de airco hier de halve dag staan bulderen voor het hier op temperatuur komt, nu is het echt heel snel aangenaam in huis.
Scheelt dus enorm in de kosten als ik die rolluik dicht hou, maar dan heb je weer nauwelijks daglicht in huis.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aankomende nacht warmer als de afgelopen dagen overdag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lamellen zijn lelijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn lamellen dan misschien een mooie tussenoplossing? Dat je die op 45 graden zet en dus nog wel naar buiten kunt kijken maar de lucht een soort van van het raam weggeleid wordt?
3 keer is scheepsrecht
oven eerst aan en afgelopen zonder broodje erin
daarna wel erin maar niet op de aan knop gedrukt
nu wel aan het bakken![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
3 keer is scheepsrecht
![]()
Wat heb jij voor je ramen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
excuses alvast voor degene die ze wel hebben
maar man o man wat zijn die dingen afzichtelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb ze wel voor de grote raamquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
maar man o man wat zijn die dingen afzichtelijk
Ik hoop ook zon.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:32 schreef Lovely het volgende:
Zou wel raar aanvoelen als t morgen 14/15 graden isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
geen excuses van hieroquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
maar man o man wat zijn die dingen afzichtelijk![]()
zijn gewoon spuuglelijkSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn lamellen dan misschien een mooie tussenoplossing? Dat je die op 45 graden zet en dus nog wel naar buiten kunt kijken maar de lucht een soort van van het raam weggeleid wordt?De lamellen heb ik een tijdje geleden net weggegooid!
Maar misschien ja.Geeft ook wat meer privacy; als mensen in dat pad achter lopen, kijken ze zo de keuken in.
![]()
dan zou ik nog eerder van die paneelgordijnen van de Ikea halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
maar man o man wat zijn die dingen afzichtelijk![]()
![]()
![]()
neeee heb je die weggegooid alquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]De lamellen heb ik een tijdje geleden net weggegooid!
Maar misschien ja.Geeft ook wat meer privacy; als mensen in dat pad achter lopen, kijken ze zo de keuken in.
neequote:Op zaterdag 23 november 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
gewoon nee
Komende dagen 15 graden
R.I.P DTS.![]()
koop dan luxaflex
maar beide doen niks voor/tegen tochtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik heb nu in-betweens voor de raam hangen hier, maar ze moeten nog op maat gemaakt worden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeee heb je die weggegooid al
En op de vliering trof ik nog lamellen voor alle ramen hier in huis aan!Die hadden de vorige eigenaren dus verwijderd en netjes opgeborgen.
Ook gelijk weggetyft.![]()
![]()
https://www.ikea.com/nl/n(...)dubbel-wit-30324480/
dit isoleert ook, had deze eerst boven op de gang toen daar nog enkel glas in zat.Smile, it's free therapy.![]()
Dat siert je ook, dat je de kleine het liefst bij je hebtquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
VEEL te makkelijk ja, dat klopt absoluut en iedereen zegt dat ik veel meer mijn poot stijf moet houden, maar ik zie Mini-ToT het liefst zo veel mogelijk!![]()
Gisteravond was hij echt teringschattig toen ik Woezel en Pip aan het voorlezen was!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb nu in-betweens voor de raam hangen hier, maar ze moeten nog op maat gemaakt worden.
En op de vliering trof ik nog lamellen voor alle ramen hier in huis aan!Die hadden de vorige eigenaren dus verwijderd en netjes opgeborgen.
![]()
Luxaflex vind ik veel lelijker en veel meer Tokkie dan verticale lamellen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
koop dan luxaflex
maar beide doen niks voor/tegen tocht![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb nu in-betweens voor de raam hangen hier, maar ze moeten nog op maat gemaakt worden.
verrassing
Morguh Lovelyquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Luxaflex vind ik veel lelijker en veel meer Tokkie dan verticale lamellen.![]()
maar Tottie tis andersom
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Luxaflex vind ik veel lelijker en veel meer Tokkie dan verticale lamellen.![]()
![]()
hele donkere antraciete , brede luxaflex hiero![]()
Hier aanstaande zo en ma en dan de zo en ma erop weer ertussen 9 en 11.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier maar 2 als het echt 15 graden wordtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie het idd.. al is dat voor mij wel iets té warm voor de tijd van het jaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier aanstaande zo en ma en dan de zo en ma erop weer ertussen 9 en 11."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Paar jaar geleden die twintig graden met oud en nieuw vond ik een aparte beleving.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie het idd.. al is dat voor mij wel iets té warm voor de tijd van het jaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt lekker uitgeslapen vandaag. Gister was je helemaal moegebolkt natuurlijk....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt hebben we dat gehad?quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paar jaar geleden die twintig graden met oud en nieuw vond ik een aparte beleving.Kan ik mijn geen eens meer herinneren haha
Ja idd en het is tenslotte weekendquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt lekker uitgeslapen vandaag. Gister was je helemaal moegebolkt natuurlijk....![]()
![]()
Zo recent als 2022-2023 maar was wel veel wind.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt hebben we dat gehad?Kan ik mijn geen eens meer herinneren haha
R.I.P DTS.![]()
En rond 7,8 februari 2021 (dat was midden in de coronatijd). Toen was het 's nachts -20 en kon iedereen zelfs schaatsen. En een week later was het +20. Zo apart was dat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Staat me ook niet meer bijquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het idd gevonden https://nos.nl/artikel/24(...)tig-op-nieuwjaarsdagquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo recent als 2022-2023 maar was wel veel wind."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat kan ik mij nog wel vaag herinneren idd.. Ach wie weet kunnen we volgend jaar ook wel ineens weer schaatsenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En rond 7,8 februari 2021 (dat was midden in de coronatijd). Toen was het 's nachts -20 en kon iedereen zelfs schaatsen. En een week later was het +20. Zo apart was dat."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik onthoud dat eigenlijk nooitquote:Misschien maar op schrijven hoe warm/koud het die dag is haha
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
Vanaf maandag pepernotenkaas bij de Aldi![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij maar augurkenkaasquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Lijkt mij wel iets lekkerder
Gisteren een stukje speculaas met amandelspijs gehad maar ik word er niet meer blij van. Sinds wanneer is dat zo mierzoet![]()
![]()
Heb je al de Kesbeke chocoladeletter gehad?quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe mij maar augurkenkaasLijkt mij wel iets lekkerder
![]()
![]()
Ja dat is wel lekker. Of je die combi nu op een prikker eet of gemixtquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe mij maar augurkenkaasLijkt mij wel iets lekkerder
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:49 schreef JustinK het volgende:
Doe mij maar gewoon alleen kruidnoten
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee en wil ik ook niet proberenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je al de Kesbeke chocoladeletter gehad?
Scheelt wel weerquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker. Of je die combi nu op een prikker eet of gemixt
Brengt kerst en sinterklaas samen zo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net als die dubai repen, Ik ben gek op Pistache noten maar zo'n vulling er vanquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Brengt kerst en sinterklaas samen zo.commercieel wel een goed idee ja
ja dat lijkt me ook echt smerig..quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Net als die dubai repen, Ik ben gek op Pistache noten maar zo'n vulling er van
Heb jij zo'n dure reep uitgeprobeerd?Smile, it's free therapy.![]()
Nee zo gek ben ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook echt smerig..
Heb jij zo'n dure reep uitgeprobeerd?
Zo echt wel, was even bezig hier het voor de vogels weer gezellig te maken maar mijn handen bbbrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dottiequote:Op zaterdag 23 november 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo echt wel, was even bezig hier het voor de vogels weer gezellig te maken maar mijn handen bbbrrrrrr![]()
![]()
Dat heb ik dus hier ook, zodra ik de plise gordijnen omhoog doe komt er gelijk een bult kou naar binnen Ik heb iksolerende plise gordijnenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
Scheelt dus enorm in de kosten als ik die rolluik dicht hou, maar dan heb je weer nauwelijks daglicht in huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
chaotquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
3 keer is scheepsrecht
Ik heb ze ooit ook gehad, het altijd het idee in een gevangenis te zitten als ze open stondenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
maar man o man wat zijn die dingen afzichtelijk
Heb je al jaren niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan er ook lichtdoorlatende plisegordijnen voor hangen dan heb je geen inkijk maar nog wel wat lichtquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
Luxaflex vind ik ook niet mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Luxaflex vind ik veel lelijker en veel meer Tokkie dan verticale lamellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Koekiequote:![]()
Je gebruikt zeker weinig suiker meerquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gisteren een stukje speculaas met amandelspijs gehad maar ik word er niet meer blij van. Sinds wanneer is dat zo mierzoet![]()
Ik heb dat ook met dingen die vind ik in een keer mierzoet, omdat ik eigenlijk nergens meer suiker in doeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zijn ook nog super duur ook, zag van de week een reep 12 euro gekke werkquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Net als die dubai repen, Ik ben gek op Pistache noten maar zo'n vulling er vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey skattiequote:
Klopt heb er sws geen behoefte meer aan. Wat ik echt heel heel heel fijn vind. Ik kan nu 1 zoetig iets nemen en dan ben ik klaar. Geen dooreetdrang meer ❤️quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gebruikt zeker weinig suiker meer![]()
Ik heb dat ook met dingen die vind ik in een keer mierzoet, omdat ik eigenlijk nergens meer suiker in doe![]()
Hey Nijnquote:
O dat is wel fijn, ik heb dat welquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt heb er sws geen behoefte meer aan. Wat ik echt heel heel heel fijn vind. Ik kan nu 1 zoetig iets nemen en dan ben ik klaar. Geen dooreetdrang meer ❤️
Als ik bv bonbons, truffels of en reep krijg dan heb ik nooit genoeg aan een stukje
Het is dan nog een en dan nog een en dan nog eenen voor ik het weet is het op
Oh wat fijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt heb er sws geen behoefte meer aan. Wat ik echt heel heel heel fijn vind. Ik kan nu 1 zoetig iets nemen en dan ben ik klaar. Geen dooreetdrang meer ❤️![]()
![]()
Ja det had ik dus ook. Heb hier nu al 2 weken een zak aangebroken chips liggenquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, ik heb dat wel
Als ik bv bonbons, truffels of en reep krijg dan heb ik nooit genoeg aan een stukje
Het is dan nog een en dan nog een en dan nog eenen voor ik het weet is het op
heb alles nu in luchtdichte bewaardozen want ik doe zo lang nu met voeding
![]()
![]()
Mwa snap niet dat het zo duur moet zijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn ook nog super duur ook, zag van de week een reep 12 euro gekke werk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gelukkig wel, alleen een beetje last van mijn rug..quote:
Maar vanmiddag de deur uit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Profiteren van de hype. Er zijn mensen die het ervoor uit willen geven.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa snap niet dat het zo duur moet zijn![]()
Oh gelukkig voel je je beterquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig wel, alleen een beetje last van mijn rug..
Maar vanmiddag de deur uit
Als je nog een massage nodig hebt, roep dan maar![]()
![]()
Yes dat is het ookquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Profiteren van de hype. Er zijn mensen die het ervoor uit willen geven."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan geef ik wel een gilquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig voel je je beter
Als je nog een massage nodig hebt, roep dan maar
Fijn te horen. Geen last van het eten en zo?quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja det had ik dus ook. Heb hier nu al 2 weken een zak aangebroken chips liggenheb alles nu in luchtdichte bewaardozen want ik doe zo lang nu met voeding
Vandaag wachten op twee pakketjes 📦
R.I.P DTS.![]()
PS5?quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag wachten op twee pakketjes 📦![]()
![]()
Soms wel maar het gaat wel steeds beterquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Geen last van het eten en zo?ik leer langzaam beter inschatten hoeveel ik kan hebben en beter aanvoelen wat wel en niet goed gaat. Afentoe gaat het nog wel mis maar er zit iig veel vooruitgang in
![]()
Yup en er los een spel bij gekocht samen 579 normaal is die bundel met twee controllers alleen al 609-.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh mooie deal.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup en er los een spel bij gekocht samen 579 normaal is die bundel met twee controllers alleen al 609-.
Je ziet nu rond black friday ook veel leuke deals voor losse controllers en games.![]()
Mischien omdat het een hype is?quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa snap niet dat het zo duur moet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is fijn te horenquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Soms wel maar het gaat wel steeds beterik leer langzaam beter inschatten hoeveel ik kan hebben en beter aanvoelen wat wel en niet goed gaat. Afentoe gaat het nog wel mis maar er zit iig veel vooruitgang in
Ja controllers eindelijk naar 55 euroquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh mooie deal.
Je ziet nu rond black friday ook veel leuke deals voor losse controllers en games.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zag gisteren zelfs een aanbieding voor ¤40 voorbijkomen (alleen rood).quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja controllers eindelijk naar 55 euro![]()
Wat is er met Tong80 ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan heb je hem goed verbrandquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wtf? Tong nog sreeds steeds pijnlijk.
Ach ja bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop wel dat ie er voor het eind van de middag er is anders moeten we de pizzarette verplaatsen naar mijn huis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja. Nochtans had ik er melk buj gedaan om koud te worden. Roombouillon 🧡😟quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Heb je geen tijdvak ontvangen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat ie er voor het eind van de middag er is anders moeten we de pizzarette verplaatsen naar mijn huis.![]()
Melk bij de bouilon?quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Nochtans had ik er melk buj gedaan om koud te worden. Roombouillon 🧡😟Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tussen 08:30 en 21:30 nogquote:
R.I.P DTS.![]()
Net een bakkie op
Zo meteen maar eens op sinterklaascadeautjes jachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week kan ik ook niet is mijn kleindochter jarigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spelletje tussen 9:30 en 18:00 maar die kan door de brievenbus.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat gaat met een console iets lastigerquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spelletje tussen 9:30 en 18:00 maar die kan door de brievenbus.![]()
![]()
Haha ik dacht nog ik bestel bij coolblue komen ze zelf is het opeens toch een postnl zending.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat gaat met een console iets lastigerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hadden ze gelijk je kookplaat kunnen meenemen, of heb je die inmiddels alweer terug met stekker er aan deze keer?quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik dacht nog ik bestel bij coolblue komen ze zelf is het opeens toch een postnl zending.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja ik vroeg me altijd al af wanneer ze het zelf bezorgen...quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik dacht nog ik bestel bij coolblue komen ze zelf is het opeens toch een postnl zending.![]()
Nog steeds niks heb mijn neef gebeld die kwam een stukje verder 1 dec ligt ie 3 weken daar en dat is over de termijn van hoelang het eigenlijk mag duren. Hoop nog steeds op een nieuwe met hoelang dat het duurt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hadden ze gelijk je kookplaat kunnen meenemen, of heb je die inmiddels alweer terug met stekker er aan deze keer?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij geld terug schaven we zelf een nieuwe aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet te hard schavenquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij geld terug schaven we zelf een nieuwe aan.![]()
![]()
Pff vervelend dat het zo lang duurt. Coolblue had altijd wel de naam dat ze een goede klantenservice hebben, maar valt dus toch best tegen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog steeds niks heb mijn neef gebeld die kwam een stukje verder 1 dec ligt ie 3 weken daar en dat is over de termijn van hoelang het eigenlijk mag duren. Hoop nog steeds op een nieuwe met hoelang dat het duurt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja er is iemand zo lomp geweest om na het testen dat ding met losse kabels terug te sturen daarna hebben ze hem wel netjes hier thuis opgehaald maar sindsdien schiet het niet op.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pff vervelend dat het zo lang duurt. Coolblue had altijd wel de naam dat ze een goede klantenservice hebben, maar valt dus toch best tegen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Blijft er geen kookplaat meer over
Mooi rukquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja er is iemand zo lomp geweest om na het testen dat ding met losse kabels terug te sturen daarna hebben ze hem wel netjes hier thuis opgehaald maar sindsdien schiet het niet op.![]()
![]()
Gelukkig heb ik zo lang een 1 pit kookplaatje te leen en kan ik bij vriendin koken als het moet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat scheelt, maar even een stekker er aan zetten zouden ze met een dagje wel geregeld kunnen hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig heb ik zo lang een 1 pit kookplaatje te leen en kan ik bij vriendin koken als het moet.
Op zich wel een goed excuus om elke dag te gourmetten
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat zou jij doen hequote:Op zaterdag 23 november 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat scheelt, maar even een stekker er aan zetten zouden ze met een dagje wel geregeld kunnen hebben.
Op zich wel een goed excuus om elke dag te gourmetten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: