Ssstttquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef pmponer het volgende:
Norris cruised op drs gewoon voorbij aan Max hoor.
Vorige kwali denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef raptorix het volgende:
6 verschillende teams in top 7, hoe lang is dat terug?
Mythe moet in stand blijvenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef Zorro het volgende:
Coulthard zegt het gewoon weer he .
"A rare mistake from Hamilton"
Die Britten blijven grappig
Geen probleem als ze 5 en 6 wordenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef pmponer het volgende:
En dat Norris zijn bandjes oprooktquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
Het enige wat Max kan proberen is zoals in Mexico, Norris zoveel mogelijk tijd laten verliezen.
Niet meer nodig. Het gat is groot genoegquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
Het enige wat Max kan proberen is zoals in Mexico, Norris zoveel mogelijk tijd laten verliezen.
Dan nog is dat genoeg.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef pmponer het volgende:
Klopt, maar toch ga je het doenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Het gat is groot genoeg
Hij krijgt het niet kadooquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef pmponer het volgende:
bij deze post past je UI helemaal uitstekendquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:27 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
P5...mwa...iig voor Norris
Yuki die Norris richting Max beukt in de eerste bocht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
Al besproken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
ach ja zullen we de RBR courreurs ook even noemen?
Als die in DRS van z’n voorganger kan blijven is die achtervleugel geen probleemquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:28 schreef ZaZoe het volgende:
Max morgen een sitting duck op het rechte stuk vrees ik
Scheelt echt niks met Sjarrelquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:27 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dat?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:30 schreef pmponer het volgende:
George de man! Ik heb gewoon zijn helm in handen gehad, en de handschoenen van Lewis btw ....
volgens mij is hij behoorlijk zuurquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:27 schreef pmponer het volgende:
Lando heeft al opgegeven, dus die gaat niks doen
Op een event stond een hele stand van mercedes f1 + safety car. Waar ook de pirelli banden overall, handschoenen en helm werden getoond. Het was daar niet zo druk dus heb een hele tijd met die knakkers kunnen praten.quote:
Hij zei toch geen (variant op) "fuck" he?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:36 schreef TweedeKlum het volgende:
C.LECLERCNot for ***** sake. The tires felt completely different, I don't know why. So much understeer for ***** sake.
op de boordradio mag hetquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zei toch geen (variant op) "fuck" he?
In die context lijkt het erop dat die fuck zei.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zei toch geen (variant op) "fuck" he?
True.quote:
Ja, ik heb geen audio bij deze helaas.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True.
Maar was het op de boardradio?
gezien dat tweedeklum van de andere drivers de boordradio aan het delen was neem ik aan van welquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True.
Maar was het op de boardradio?
Dan heeft hij gelukquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen audio bij deze helaas.
Mooie helm.quote:
Inderdaad, als ze nu weer dik punten scoren dan verdienen ze het ook gewoon. Kunnen Aston Martin ook nog inhalen, daar gaan niet veel punten meer bijkomen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:28 schreef pmponer het volgende:
Maar Pierre toch! Wat een mooi einde van het seizoen zo, de vorige race het hele seizoen voor het team goed gemaakt en nu gewoon p3. Lullig wel voor Haas, maar Alpine goed bezig.
Lando krijgt morgen een tikkie van Maxquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:36 schreef HiDiHo het volgende:
Als Max en Norris morgen zo eindigen is hij kampioen
En morgen sollicitatie "gesprek" bij RBquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:32 schreef -XOR- het volgende:
Yuki vandaag toch een heel goede kwali
Als Max verstandig is doet ie geen domme dingenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Lando krijgt morgen een tikkie van Max![]()
[ afbeelding ]
waarom zou lando aan max gaan betalen dan?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Lando krijgt morgen een tikkie van Max![]()
[ afbeelding ]
Het bedrijf waar ik werkte had een F1 wagen in de lobby staanquote:
Dat ie er al die tijd aan heeft mogen ruikenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou lando aan max gaan betalen dan?
Ik heb ooit de Williams F1 auto gezien op de Carričrebeurs een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik werkte had een F1 wagen in de lobby staan
Als Norris Verstappen inhaalt ook. Zonder snelste race ronde weliswaar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:36 schreef HiDiHo het volgende:
Als Max en Norris morgen zo eindigen is hij kampioen
Bij een ander bedrijf hadden we de Solar wagens staan, dat viel van dichtbij toch wat tegen, ik dacht dat zijn echt strakke dingen, maar het zag er erg houtje touwtje uit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ooit de Williams F1 auto gezien op de Carričrebeurs een paar jaar terug.
Het is gemaakt door studenten voor het racen tijdens de Solar challengequote:Op zaterdag 23 november 2024 08:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij een ander bedrijf hadden we de Solar wagens staan, dat viel van dichtbij toch wat tegen, ik dacht dat zijn echt strakke dingen, maar het zag er erg houtje touwtje uit.
Hoe was het inhalen de vorige keren? Ik kan me dat niet zo goed herinneren.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe ik de kwali vond?
Redelijk ok, niet fantastisch. Circuit is niet heel vet, althans voor een snelle ronde.
Race wordt wel weer leuk.
Je kan hier heel goed inhalen. Genoeg DRS en haakse bochtenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe was het inhalen de vorige keren? Ik kan me dat niet zo goed herinneren.
Max wordt eerder ingehaald dan dat hij iemand in gaat halen vrees ik.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe was het inhalen de vorige keren? Ik kan me dat niet zo goed herinneren.
F1 wagen in de lobby maar geen kantoren?quote:
Het was nogal een sjiek kantoor, ik denk maar een werkplek of 100 als het echt vol zatquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
F1 wagen in de lobby maar geen kantoren?
Vandaar dat ze op de trap moeten werkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het was nogal een sjiek kantoor, ik denk maar een werkplek of 100 als het echt vol zat
Dat staat niet los. Budget is voor een heel jaar, zowel voor de ontwikkeling van de huidige auto als die voor het volgende jaar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:56 schreef raptorix het volgende:
Even offtopic, in 2026 rijdt men met nieuwe wagens, is de ontwikkeling van die wagens onderdeel van het budget? Met andere woorden, kun je voor volgend jaar besluiten de huidige wagen niet verder te ontwikkelen, en alles in de nieuwe steken, of staat dit los?
DE Ferrari van Schumacher uit 2005, chassis van de eerste 3) in de loods op een vliegtuigplaat, ergens 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ooit de Williams F1 auto gezien op de Carričrebeurs een paar jaar terug.
Ja, bij Bol zaten ze in de lobby te overleggen, paar jaar in hetzelfde pand gewerkt. Het zal wel modern zijn, maar het was niet echt stil daar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaar dat ze op de trap moeten werken
Tsunado er ook gewoon weer bij. Beter schuiven ze die gewoon naar het hoofdteam. Kunnen ze hem daar mooi testen, mocht ie er niets van bakken gooi je hem eruit. Die blokkeert nu ook een stoeltje bij VCarb.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:27 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Wij noemden dat de vissenkom, dat glas was echt vervelend, altijd afgeleid als er iemand langs liep.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:04 schreef pmponer het volgende:
Verschrikkelijk die moderne werkplekken, met van die glazen prive overleg ruimtes die eigenlijk werken als een klankkast.
Bij de opening van het pand had men het vilt van de Akoestische platen verwijderd, je kon elkaar serieus niet verstaan op 2 meter afstand, ik heb nog voorgesteld om zand op de vloer te gooien, staat nog lekker hipster ook.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, bij Bol zaten ze in de lobby te overleggen, paar jaar in hetzelfde pand gewerkt. Het zal wel modern zijn, maar het was niet echt stil daar.
Maar als je onderdelen ontwikkeld en pas in 2026 gebruikt, dan tellen ze dan pas voor het budget?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat staat niet los. Budget is voor een heel jaar, zowel voor de ontwikkeling van de huidige auto als die voor het volgende jaar.
Dat al in Papendorp?quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja, bij Bol zaten ze in de lobby te overleggen, paar jaar in hetzelfde pand gewerkt. Het zal wel modern zijn, maar het was niet echt stil daar.
Ik heb toch echt genoeg races gezien waar die auto voor beide coureurs op rails liep. Norris mag in het off-season echt wel even wat gaan werken aan z'n mentale hardheid.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:02 schreef pmponer het volgende:
Lando "the car has been difficult to drive all year"
Maar die is mentaal goed geknakt, ik vraag me af of hij er volgend jaar wel kan staan. Het lijkt wel of hij denkt dat dit jaar de enige kans was op een wdc.
en toch werd een deel van het pand verhuurd, Cap Gemini zat ook in dat pand.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat al in Papendorp?
Kantoor was al te klein voordat ze er goed en wel zaten
Ja, vreemde reactie. Hij zou eens een dagje in de auto van Max moeten rijden denk ik.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb toch echt genoeg races gezien waar die auto voor beide coureurs op rails liep. Norris mag in het off-season echt wel even wat gaan werken aan z'n mentale hardheid.
Nee, dat telt voor het jaar waarin je de kosten maakt. Je geeft aan of je iets wel of niet gebruikt hebt. En de niet gebruikte dingen vallen onder Redundant Inventories mag je daarna ook niet meer gebruiken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar als je onderdelen ontwikkeld en pas in 2026 gebruikt, dan tellen ze dan pas voor het budget?
Zoals met de vleugels bij RB, niet gebruiken is niet van budget af?
https://www.fia.com/sites(...)1_-_2024-07-31_0.pdfquote:the F1 Team determine they will not be used in the future in respect of the F1 Team’s Current Cars or any cars intended for future participation in the Championship.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |