Hij krijgt het niet kadooquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef pmponer het volgende:
Norris cruised op drs gewoon voorbij aan Max hoor.
bij deze post past je UI helemaal uitstekendquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:27 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
P5...mwa...iig voor Norris
Yuki die Norris richting Max beukt in de eerste bocht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:26 schreef pmponer het volgende:
Het enige wat Max kan proberen is zoals in Mexico, Norris zoveel mogelijk tijd laten verliezen.
Al besproken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
ach ja zullen we de RBR courreurs ook even noemen?
Als die in DRS van z’n voorganger kan blijven is die achtervleugel geen probleemquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:28 schreef ZaZoe het volgende:
Max morgen een sitting duck op het rechte stuk vrees ik
Scheelt echt niks met Sjarrelquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:27 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
P5...mwa...iig voor Norris
Hoe dat?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:30 schreef pmponer het volgende:
George de man! Ik heb gewoon zijn helm in handen gehad, en de handschoenen van Lewis btw ....
volgens mij is hij behoorlijk zuurquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:27 schreef pmponer het volgende:
Lando heeft al opgegeven, dus die gaat niks doen
Op een event stond een hele stand van mercedes f1 + safety car. Waar ook de pirelli banden overall, handschoenen en helm werden getoond. Het was daar niet zo druk dus heb een hele tijd met die knakkers kunnen praten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |