Ik wist niet dat steam korting geeft op bundels als je een deel van de bundel al in bezit hebt.quote:
Hoop dat het een beetje draait voor je. De reden dat ik hem heb laten liggen is dat de pc versie echt slecht schijnt te zijnquote:Op zondag 22 december 2024 12:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat steam korting geeft op bundels als je een deel van de bundel al in bezit hebt.![]()
Jedi Survivor is in de sale voor ¤17,49. Hij is er ook in de bundel met Fallen Order voor ¤19,33. Omdat ik Fallen order al in bezit had, kreeg ik ¤3,59 korting en heb ik uiteindelijk ¤15,74 betaald voor Jedi Survivor.
Neva net zo. ¤13,59 betaald ipv ¤15,99 omdat ik GRIS al in bezit had.
Nu nog tijd vinden om ze te spelen.
Dat doe ik dus ook.quote:Op zondag 22 december 2024 12:27 schreef over_hedge het volgende:
voor die paar euro winst koop ik liever gewoon op een manier die niet kut is voor de devs
En welke is dan niet kut voor de devs?quote:Op zondag 22 december 2024 12:27 schreef over_hedge het volgende:
voor die paar euro winst koop ik liever gewoon op een manier die niet kut is voor de devs
Gewoon. via steam. Of je moet doelen op dat steam ook een groot gedeelte pakt.quote:
dit is al een tijdje zo, maar moet voor een bundel wel specifiek aangezet worden door de dev heb ik begrepenquote:Op zondag 22 december 2024 12:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat steam korting geeft op bundels als je een deel van de bundel al in bezit hebt.![]()
Er zijn genoeg sites waarbij de keys gewoon van de devs/publishers worden gekocht.quote:Op zondag 22 december 2024 12:27 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb nu net voor het eerst iets bij CDKeys besteld, want ik dacht "FOK! user MMaRsu zal niet tegen me liegen"quote:Op zondag 22 december 2024 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sites waarbij de keys gewoon van de devs/publishers worden gekocht.
CDkeys etc zijn gewoon prima websites en devs worden helemaal niet genaaid oid.
Greenmangaming ook
Even gekeken, heel erg temptingquote:Op zondag 22 december 2024 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sites waarbij de keys gewoon van de devs/publishers worden gekocht.
CDkeys etc zijn gewoon prima websites en devs worden helemaal niet genaaid oid.
Greenmangaming ook
Dat is aardig lelijk, prijs omhoog van wat, dertig naar de huidige prijs?quote:Op zondag 22 december 2024 07:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nee, de ontwikkelaar had op het laatste moment de prijs verhoogd en ook nog eens 'part 1' toegevoegd aan de marketing, dat gaf niet echt veel vertrouwen.
Steam is vaak meer kut voor de devsquote:Op zondag 22 december 2024 12:27 schreef over_hedge het volgende:
bron?quote:Op zondag 22 december 2024 18:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Steam is vaak meer kut voor de devs
Kijk maar wat ze moeten afstaan aan steamquote:Op zondag 22 december 2024 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bron?
ik bedoel hiermee, een key genereert gemiddeld nauwelijks omzet voor een developer op de gemiddelde keysite (ookal zijn de keys gratis te maken) , steam genereert nog omzet en winst
Kijk maar wat voor hoeveelheden ze verkopen door steam.quote:Op zondag 22 december 2024 18:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kijk maar wat ze moeten afstaan aan steam
30% ofzo toch, net als bij google e.d.? lijkt me niks mee voor een platform dat je volledig ontzorgt wat betreft distributie en een enorme consumer reach heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 18:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee, was een oprechte vraag. Dan doe ik het goedquote:Op zondag 22 december 2024 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon. via steam. Of je moet doelen op dat steam ook een groot gedeelte pakt.
Ja inderdaad, van bijna dertig naar bijna veertig euro gegaan.quote:Op zondag 22 december 2024 17:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is aardig lelijk, prijs omhoog van wat, dertig naar de huidige prijs?
Kijk ook even wat devs ervoor terug krijgenquote:Op zondag 22 december 2024 18:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Haha nice! Ja CDkeys is echt een topsite. Vaak puike deals en nooit problemen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nu net voor het eerst iets bij CDKeys besteld, want ik dacht "FOK! user MMaRsu zal niet tegen me liegen"
En ik heb nu een game voor 6,70 die op steam nog 21 euro is![]()
![]()
Dus bedankt voor de tip
Coral Island! Stond al een tijdje op mn verlanglijst maar ik vond m nog erg prijzig. CDKeys was dus een goede optiequote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha nice! Ja CDkeys is echt een topsite. Vaak puike deals en nooit problemen.
Welke had je gekocht als ik mag vragen?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Coral Island! Stond al een tijdje op mn verlanglijst maar ik vond m nog erg prijzig. CDKeys was dus een goede optie
Enige wat keysites doen is een deel van de 30% cut aan de kopers geven, de uitgever krijgt hetzelfde bedrag uitgekeerd.quote:Op zondag 22 december 2024 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bron?
ik bedoel hiermee, een key genereert gemiddeld nauwelijks omzet voor een developer op de gemiddelde keysite (ookal zijn de keys gratis te maken) , steam genereert nog omzet en winst
Ik vind het leuker dan Stardew Valley, hoewel het veel overeenkomsten heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Die ken ik niet. Dus daar ik niet mee vergelijken. Ik ken wel Harvest Moon.quote:Op zondag 22 december 2024 23:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan Stardew Valley, hoewel het veel overeenkomsten heeft.
Ga in dat geval maar snel stardew valley kennen.quote:Op zondag 22 december 2024 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Dus daar ik niet mee vergelijken. Ik ken wel Harvest Moon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |