De sfeer zat er altijd goed in in deel 2, ben benieuwd of dat bij de remake van 1 ook zo is. Bioshock was ook leuk maar lang niet zo leuk als de System Shock spellen.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik de remake ook nog moet spelen hoor.. maar wel blij dat na al die tijd de fysieke goodies van het backen van het project ook binnen zijn
Ik heb de preload al binnen via steam, zal wel druk zijn vanavond. Goede communicatie, duidelijke uitleg en eerlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 06:40 schreef Perrin het volgende:
Meer dan een miljoen keer EA toegang gekocht.
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit ook klaar. Ja ik ga uit van lange queues en misschien wel rokende servers.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:06 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb de preload al binnen via steam, zal wel druk zijn vanavond.
System Shock Remake is geweldig. Ik hoop dat ze SS2 ook gaan doenquote:Op donderdag 5 december 2024 23:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
De sfeer zat er altijd goed in in deel 2, ben benieuwd of dat bij de remake van 1 ook zo is. Bioshock was ook leuk maar lang niet zo leuk als de System Shock spellen.
Die aapjes in deel 2.
Bekijk deze YouTube-video
had ook al begrepen dat die goed scoordequote:Op vrijdag 6 december 2024 09:20 schreef MMaRsu het volgende:
Indiana Jones and the Great Circle heeft 85+ metacritic
quote:Indiana Jones and the Great Circle is out and is my favourite game of the year. It is so much like Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay with even more non-combat gameplay. I will be wrapping my PC video today or tomorrow which is also a positive story. Important info 8-10 GB cards.
Ik zit me in te houden om niet gewoon de Early Access te kopen ipv te wachten tot de kerstvakantiequote:Op vrijdag 6 december 2024 09:20 schreef MMaRsu het volgende:
Indiana Jones and the Great Circle heeft 85+ metacritic
Al enkele dagen. Fantastische game. Vergeet niet dat je hem op Gamepass kan spelen voor een tientje.quote:
dit was mijn plan voor het weekend, even kijken voor ik em definitief koop, want vind em wat prijzigquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Al enkele dagen. Fantastische game. Vergeet niet dat je hem op Gamepass kan spelen voor een tientje.
Doet me denken aan een mix van Dishonored, Deus Ex en Chronicles of Riddick.
laatste game die ik full price gehaald heb is 8 jaar geleden geweest, no man skyquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is voor 55¤ op verschillende websites te koop maar het is idd een full priced game. Maakt het ook wel waard tot nu toe
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
laatste game die ik full price gehaald heb is 8 jaar geleden geweest, no man sky
i stand corrected, planet coaster 2 heel recent, maar das toch een heel andere soort game die beter in mn straatje pas met blind kopen
Na vijf minuten uninstalled. 'Press A, Press S'.... (semi-)cutscene 'Press...'. Ga toch fietsen. Als ik een interactieve film wil kijkspelen, dan ga ik me wel aftrekken.quote:
Het gaat me niet alleen om de hint, maar ook het soort gameplay. Ik had het in de eerste vijf minuten ook als een tutorial kunnen interpreteren, maar het zorgt voor een disengagement wanneer je bijvoorbeeld een gat in de grond moet overbruggen met je lasso in een soort van cutscene terecht komt na 1 druk op de knop, net zoals met het verwijderen van obstakels op je pad. Spinnenweb? 'Druk A, houd dan S ingedrukt tijdens een ingezoomd en sloom stukje 'gameplay'.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:10 schreef V. het volgende:
Volgens mij kun je dat soort hints gewoon uitzetten, hoor.
Ik heb nog niet echt gespeeld, alleen het eerste stukje voor de fps count.
Maar in de opties heb ik gewoon de hints en aanwijzingen aangepast.
Lmao het is een intro jezusquote:Op woensdag 11 december 2024 17:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Na vijf minuten uninstalled. 'Press A, Press S'.... (semi-)cutscene 'Press...'. Ga toch fietsen. Als ik een interactieve film wil kijkspelen, dan ga ik me wel aftrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |