Er staat toch echt boven dat je bent wat je speelt, dus ze noemen je inderdaad een dwerg.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen ideeenige wat ik met dwergen kan bedenken is total warhammer 3.
Oh ja! Deep Rock Galactic heb ik wel gespeeld dit jaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:33 schreef Perrin het volgende:
Dwerg games: Deep Rock Galactic, Age of Wonders 4, Baldur's Gate 3
quote:Op donderdag 19 december 2024 11:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wel apart dat Dwergen erg specifiek worden genoemd, wat heb je gedaan?
Die wil ik nog wel een keer uitproberen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Disney Dreamlight Valley is trouwens een heel vette game
Gewoon een tip! Beetje cozy grove of stardew vally-achtig.
Heb zelf geen enkele Disneyfilm gezien. Die kennis heb je ook helemaal niet nodig voor de queestes
Pak er nu mijn steamdeck erbij om weer verder te gaan
Kijk! Nu komt de dwerg uit de mouw.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ja! Deep Rock Galactic heb ik wel gespeeld dit jaar.
Ik kan hem echt adviseren!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel een keer uitproberen.
De laatste lifesim die ik erg veel heb gespeeld is My Time at Sandrock, erg vermakelijk alleen werd ik soms een beetje moe van al het woestijn.
Hee, jij hier?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan hem echt adviseren!
Zwaar verslavend (en allerlei soorten gebieden)
Kan dat voorstellen van die game. Ken hem niet trouwens
Cozy Grove is dan ook niks voor je. Alles op hetzelfde eiland (was heel lang mijn favoriete game, maar idd het eiland zat en alle queestes waren hetzelfde. Zoek tien keer x of y)
Cozy Grove heb ik ooit eens in een sale gekocht voor op de Switch, ik moet hem nog steeds een keer echt goed spelen. Meestal ging ik liever Animal Crossing spelen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan hem echt adviseren!
Zwaar verslavend (en allerlei soorten gebieden)
Kan dat voorstellen van die game. Ken hem niet trouwens
Cozy Grove is dan ook niks voor je. Alles op hetzelfde eiland (was heel lang mijn favoriete game, maar idd het eiland zat en alle queestes waren hetzelfde. Zoek tien keer x of y)
Oh animal crossing is absoluut niet mijn spel...quote:Op donderdag 19 december 2024 14:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Cozy Grove heb ik ooit eens in een sale gekocht voor op de Switch, ik moet hem nog steeds een keer echt goed spelen. Meestal ging ik liever Animal Crossing spelen.
Is dat een soort portable oven? Voor als je honger hebt onderweg?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook een steakdeck
Als vegan moet je toch ergens anders je steak vandaan halenquote:Op donderdag 19 december 2024 14:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dat een soort portable oven? Voor als je honger hebt onderweg?
Ja flauw. weet het
Klopt, daar liep ik dus ook al tegenaan. Vooral omdat het spel realtime wordt gespeeld en je eigenlijk meerdere keren per dag moet spelen. Geef mij maar een normale cozy game zoals Stardew Valley.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh animal crossing is absoluut niet mijn spel...
Gebeurt te weinig in of zo?
Stardew is ook leuk idd!quote:Op donderdag 19 december 2024 14:33 schreef RaXz het volgende:
[..]
Klopt, daar liep ik dus ook al tegenaan. Vooral omdat het spel realtime wordt gespeeld en je eigenlijk meerdere keren per dag moet spelen. Geef mij maar een normale cozy game zoals Stardew Valley.
Graveyard Keeper is ook een leuke, aardig wat tijd in zitten.
Ik kan niet beloven dat ik niets koopquote:
Ik zou graag zien wat er te koop is als ik Steam in kanquote:
Chill town kende ik nog niet. Dinkum heb ik wel gespeeld en was best leuk, ik vond de vorm van de map alleen minder. Was leuk om het dorpje op te bouwen, helaas niet ver gekomen omdat ik het samen met een vriend speelde en die heeft niet veel tijd meer om te gamen.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stardew is ook leuk idd!
Doe andere ga ik zo eens opzoeken
Dinkum en chill town zijn trouwens ook leuk
Moet toch meer gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |