Ik heb nog wel wat plekjes over. 16 zijn wel zeker. Nog 9 waarin ik wat kan schuiven maar daarbij staan ook wel wat darlings maar wel bereid die te killen.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Laatste darling is gekilled![]()
Laat de vrijdag maar komen
oh, en RIP darling![]()
En We Used to Wait ook nog. Allebei 2 jaar erin gestaan. Everything Now kwam in het 2e jaar erbij en heeft toen in het 3e jaar (bijna) alle stemmen overgenomen aangezien die andere 2 eruit vielen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Reflektor heeft er van Arcade Fire ook eventjes in gestaan. Blijf het raar vinden dat die ook heel snel weer weg was.
Nick Drake is echt kansloos. Er staat al jaren wat op de keuzelijst en vorig jaar reikte de man niet eens tot de KKD. Eefje is ergens in het voorjaar 1x gedraaid op Radio 2. Ik denk dat die plaat weggetypext wordt door de redactie (zoals vorig jaar gebeurde met Mazzy Star die een keer gedraaid werd), maar mocht dat niet zo zijn en komt deze op de keuzelijst, dan is er een goede kans.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hopend op Eefje en Nick Drake dit jaar en ga daar ook inspanningen voor verrichten
Ik ga proberen in het buitenland te ronselen voor Nick Drake. Er zijn vrij grote Drake-communities in Engeland.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nick Drake is echt kansloos. Er staat al jaren wat op de keuzelijst en vorig jaar reikte de man niet eens tot de KKD. Eefje is ergens in het voorjaar 1x gedraaid op Radio 2. Ik denk dat die plaat weggetypext wordt door de redactie (zoals vorig jaar gebeurde met Mazzy Star die een keer gedraaid werd), maar mocht dat niet zo zijn en komt deze op de keuzelijst, dan is er een goede kans.
Proberen kan altijd toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet de Top 2000 quiz dit jaar nog opgegraven en afgestoft worden, of zijn we wel een beetje door de inspiratie heen?
Nick Drake lijdt aan het niet-1-grote-hit syndroom. Mensen die erop stemmen stemmen op verschillende nummers.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nick Drake is echt kansloos. Er staat al jaren wat op de keuzelijst en vorig jaar reikte de man niet eens tot de KKD. Eefje is ergens in het voorjaar 1x gedraaid op Radio 2. Ik denk dat die plaat weggetypext wordt door de redactie (zoals vorig jaar gebeurde met Mazzy Star die een keer gedraaid werd), maar mocht dat niet zo zijn en komt deze op de keuzelijst, dan is er een goede kans.
Vluchtige zoektocht levert op dat je dit jaar wilde stemmen op Into Temptation, Eagle, Catch the Rainbow, Living in another world, Oh well en Everybody (Backstreet's back)quote:Op woensdag 27 november 2024 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb helemaal geen lijst bedacht om op te stemmen dit jaar. Ik heb waarschijnlijk wel wat opgeschreven in de vorige editie maar dit heb ik denk ik niet meegenomen naar mijn nieuwe woning![]()
Dank, dat helpt al een hoopquote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vluchtige zoektocht levert op dat je dit jaar wilde stemmen op Into Temptation, Eagle, Catch the Rainbow, Living in another world, Oh well en Everybody (Backstreet's back)
Je kan Pippen ook confettikanonnen laten afschieten als je je hieraan houdt.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:33 schreef laxus13 het volgende:
Ook weer present! Heb er weer zin in dit jaar
Dit was ook ongeveer het verhaal van Astronomy van Conan Grey toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:38 schreef Tussle266 het volgende:
Geen plaatselijke boer met kiespijn, maar niettemin een actie: https://wos.nl/nieuws/art(...)-wesley-zou-uitkomen
Yes, een joker-DAB.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit was ook ongeveer het verhaal van Astronomy van Conan Grey toch?
Voor wie m zondag al gezien heeft, het is de herhaling, dus u hoeft niet in paniek naar de beeldbuis te rennenquote:
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor wie m zondag al gezien heeft, het is de herhaling, dus u hoeft niet in paniek naar de beeldbuis te rennen
De Untold Stories erna zijn volgens mij wel vers, dus dan zitten ze maar alvast klaarquote:
Dat klopt met de volgende onderwerpen de komende weken (zie https://ntr.nl/serie/80/tekst/TV-programmering/626):quote:Op woensdag 27 november 2024 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De Untold Stories erna zijn volgens mij wel vers, dus dan zitten ze maar alvast klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |