SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er staat hier al weken overal schoenen in huis, maar nergens een cadeautje inTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Luie Sintquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat hier al weken overal schoenen in huis, maar nergens een cadeautje in![]()
Zet jij een kerstboom?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat doe je pas na Sinterklaas
Ik doe het ook gewoon voor sinterklaas
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
m'n schoonzusje gaat helpen met verlanglijstjes, iaaawh schat ook
Do what you love, love what you do!![]()
PS/5 enzo.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:01 schreef kree het volgende:
m'n schoonzusje gaat helpen met verlanglijstjes, iaaawh schat ook![]()
![]()
nou we hadden voor kinderen totaal volgens mij euro of 20 afgesprokenquote:
wat oma's van ze geven en rest familie aan hun.Do what you love, love what you do!![]()
3x20 dus en voor de leuk met familie nog 5x15 orzo. vind t wel duur zat. en tis dat ik van me nichtje en neefjes hou, van mij kunnen ze t liefst overslaan.Do what you love, love what you do!![]()
Geef ze een boekenbon!quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou we hadden voor kinderen totaal volgens mij euro of 20 afgesproken
wat oma's van ze geven en rest familie aan hun.![]()
![]()
t vervelende is ik kom hier niet onderuit.
en vind me neefjes en nichtje zo leuk enzo........ maar iets verzinnen voor ze is wel lastig, want iedereen vind ze heel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Die horrorsint stiekemquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
Ah, Mini-ToT is inderdaad een Sinterklaasfilm aan het kijken met 'z'n schoolgenootjes.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sinterklaas kreeg van jullie ouders de vragen
"Sint, kunt u iets kopen voor onze blagen?"
Jullie zien er uit als een stel standaard Henkje en Mientjes,
dus krijgen jullie van mij iets voor 2 tientjes.
Dus wat de goede Sint voor jullie verzon
is deze geweldige boekenbon!![]()
hahaha ja idd niet eens aan gedacht. geloof dat we het zonder gedichten deden. maar AI is ook nog idee.Do what you love, love what you do!![]()
Luie flikker!quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:10 schreef kree het volgende:
hahaha ja idd niet eens aan gedacht. geloof dat we het zonder gedichten deden. maar AI is ook nog idee.![]()
![]()
![]()
Even de afwas doen zodat het lijkt dat ik een relatief fatsoenlijk huishouden voerTrotste mama van Ambar
niks voor die jongens. die vonden die kinderen boerderij al eng bij berg ambacht aan overkant. hoe heet t?Do what you love, love what you do!![]()
ja weet je tot ik vind dat prima maar moeten ouders lekker doen met kinderen.quote:
tuurlijk ik hou ook van ze en als het dan zo nodig moet extra feestje voor ze. maaaaaar niet mijn kinderen en ik ben niet goed in kadotjes of gedichten.Do what you love, love what you do!![]()
echt als t aan mij zou liggen dan zou ik zeggen laat lekker gaan.
maar zie nu al weer die treurige gezichtjes dan van die kinderen. enne ja daar kan ik niet tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Had die in de bios gezien, gingen wel controleren op leeftijd door de media aandacht, maar had alleen schoolpas bij dus was toen wel even spannend maar gelukkig mochten we door. Was toen ook net 18quote:Uw ADH vitamine Worst
Wendela had een dag erna spijt van haar vrijpartij tijdens kerstavond met Nick Sanders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja er bestaan mensen die een andere leeftijd hebben dan jijquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:24 schreef kree het volgende:
school[pas? hmmmmmm 25 jaar terug had ik die eigenlijk?Uw ADH vitamine Worst
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
op de scholen die ik gehad heb (voor het HBO) konden alle leerkrachten en conciërges alle leerlingen bij naamquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:24 schreef kree het volgende:
school[pas? hmmmmmm 25 jaar terug had ik die eigenlijk?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neeeeeequote:Op vrijdag 22 november 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja er bestaan mensen die een andere leeftijd hebben dan jij![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pak jij hem, pak ik zijn vriendin wel![]()
![]()
Bah mijn lange vingers zijn slof gewordenTrotste mama van Ambar
Nee, ik denk het niet, misschien wat kerstprulletjesquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zet jij een kerstboom?
Ik doe het ook gewoon voor sinterklaas![]()
Beter dan lange tenenquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:48 schreef Rob het volgende:
hadden het maar geen lange vingers moeten wordenUw ADH vitamine Worst
Liever een kouwe.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dank u!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:07 schreef Rob het volgende:
[..]
nee ik drink thee (als ontbijt) daarna koffie en/of waterDa's een voedzaam ontbijtje!
![]()
lekker een kouwe vatten, tis weekendquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewone English blend, of meer iets als Wild Lettuce of Kratom of zo?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:08 schreef Rob het volgende:
Altijd droge keel als ik wakker word dus halve liter Thee erin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
lekker een kouwe vatten, tis weekend![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil een kroketletter in mijn schoen.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil een kroketletter in mijn schoen.[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan geef je zo eerst een pot goede mosterd in de schoen en denken ze:"WTF?quote:" en dan de volgende dag die letter!
En de dag daarna de airfryer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan geef je zo eerst een pot goede mosterd in de schoen en denken ze:"WTF?" en dan de volgende dag die letter!
![]()
![]()
Dan heeft die letter al lang in de oven gelegen bij mij.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Koekster!
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan geef je zo eerst een pot goede mosterd in de schoen en denken ze:"WTF?" en dan de volgende dag die letter!
! idd!
Maar iets zegt me dat-ie in de koeling of vriezer bewaard moet worden.![]()
![]()
De enige plek waar dat ding 'bewaard' moet worden is in mijn tummyquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]! idd!
Maar iets zegt me dat-ie in de koeling of vriezer bewaard moet worden.
Wil je ook een kroketletter?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zal ik je buikje even kriebelen?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De enige plek waar dat ding 'bewaard' moet worden is in mijn tummy![]()
*Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr*quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal ik je buikje even kriebelen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
We gaan op zoek naar een kroketletter met paddenstoelenragout voor jou dan!quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik eet nog steeds geen gemalen doodbeest"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
jägerteequote:Op vrijdag 22 november 2024 20:07 schreef Rob het volgende:
[..]
nee ik drink thee (als ontbijt) daarna koffie en/of waterUw ADH vitamine Worst
Die wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan op zoek naar een kroketletter met paddenstoelenragout voor jou dan!![]()
![]()
is die nu bij de Laidel te koop?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil een kroketletter in mijn schoen.[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Patatje dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik eet nog steeds geen gemalen doodbeest![]()
![]()
Ik was ook van plan om er meteen meerdere te kopen. Ook eentje voor mezelf uiteraard.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nawhhhh ❤️ ik bedenk me net dat ik nog bitterballen in de koelkast heb liggen maar daar heb ik geen zin knquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan op zoek naar een kroketletter met paddenstoelenragout voor jou dan!![]()
Vorig jaar hadden ze 'm, weet niet of ie dit jaar terug is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is die nu bij de Laidel te koop?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou gisteren had ik zoete aardappelpatat en dat was iig geen goed ideequote:
Morgen ga ik zelf foeijonghai maken (of hoe je het ook schrijft)![]()
https://www.lidl.nl/p/favorina-kroketletter/p10013894quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze 'm, weet niet of ie dit jaar terug is.![]()
Geen goed idee om het zelf te maken?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou gisteren had ik zoete aardappelpatat en dat was iig geen goed idee
Morgen ga ik zelf foeijonghai maken (of hoe je het ook schrijft)
Oeh, ook lekker![]()
![]()
Ik laat het je weten zodra ik 'm gekeken heb. Wat waarschijnlijk ergens ná The Bodyguard en Titanic zal zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heeft iemand hier it ends with us gezien? Zo ja is hij de moeite waard?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nouja meer dat ik er geen blije maag van kreegquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen goed idee om het zelf te maken?
Oeh, ook lekker![]()
Ah in 2047quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik laat het je weten zodra ik 'm gekeken heb. Wat waarschijnlijk ergens ná The Bodyguard en Titanic zal zijn.![]()
![]()
Lekker.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou gisteren had ik zoete aardappelpatat en dat was iig geen goed idee
Morgen ga ik zelf foeijonghai maken (of hoe je het ook schrijft)![]()
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt.![]()
Na m'n crematie.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik laat het je weten zodra ik 'm gekeken heb. Wat waarschijnlijk ergens ná The Bodyguard en Titanic zal zijn.dit helpt niet. Ik dacht dat wij hem helemaal romantisch samen gingen kijken
![]()
Shii shiiquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Ik ook niet![]()
![]()
100x beter dan van de chineesquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker.![]()
![]()
gewone english bled/zwarte thee.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewone English blend, of meer iets als Wild Lettuce of Kratom of zo?
Al het andere is geen thee![]()
Ligt eraan wie het maaktquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
100x beter dan van de chinees![]()
![]()
![]()
Ik kan het gewoon écht niet, dat soort films kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]dit helpt niet. Ik dacht dat wij hem helemaal romantisch samen gingen kijken
Ow dat willen we niet neequote:Op vrijdag 22 november 2024 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee bij de chinees gooien ze er meuk doorheen waar ik buikpijn van krijg![]()
![]()
Da's ook prima. Kunnen ze me in de zaal met m'n kop naar het scherm zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat je niet opgezet wordt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Te veel opwindingquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon écht niet, dat soort films kijken.![]()
![]()
DHL?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben benieuwd of mijn pakje ergens zo nog gebracht word..![]()
Ben sowieso een slechte filmkijker. In de bios baal ik altijd dat ze bijna nergens meer pauze hebben
oeh gaan jullie twee op datequote:Op vrijdag 22 november 2024 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]dit helpt niet. Ik dacht dat wij hem helemaal romantisch samen gingen kijken
Uw ADH vitamine Worst
ik had een heel goed gesprek met me schoonzusje en over sinterklaas enzo.Do what you love, love what you do!![]()
voor mij is het 10 jaar geleden ofzo dat ik naar de bios ben geweestquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben sowieso een slechte filmkijker. In de bios baal ik altijd dat ze bijna nergens meer pauze hebbenUw ADH vitamine Worst
Als het goed is ligt morgen mijn (hopelijk enige) black friday-aankoop op het afhaalpunt.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oeh gaan jullie twee op date![]()
![]()
Ja dat krijg je met DHLquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor demotiverend bericht![]()
De pakketboeren schijnen het wel weer goed druk te hebben dus enige vertraging zou me niks verbazen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
echt wtf. sinterklaas vergadering is dit. no shit. Nu heb ik uur gebeld met mijn schoonzusje en mag ik blij zijn dat ze zo lief is naar mij ook en me ff helpt. maar we hebben cadeautjes nu.Do what you love, love what you do!![]()
wat is het?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het goed is ligt morgen mijn (hopelijk enige) black friday-aankoop op het afhaalpunt.Uw ADH vitamine Worst
Gamepad voor de pcquote:
https://tweakers.net/pric(...)er-ngr300-zwart.html
Prijs door de helft gegaan dus ging ik voor de bijl.
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde ook geen DHLmaar hij zou er met een uur moeten zijn
![]()
![]()
pak van me hart dit weer, sinterklaas gedoe ook, hahaha wel gelachen enzo weer.Do what you love, love what you do!![]()
echt je zou dat moeten filmen enzo.... LOL mss krijg ik dan YT hit nog. heheheheDo what you love, love what you do!![]()
Zellufquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat gezellig dat meelie er ook weer is ❤️![]()
![]()
zelluf MoKoquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat gezellig dat meelie er ook weer is ❤️![]()
hou je de moed er nog een beetje in? #-20![]()
Niet? Nou wat stom zegquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
daar ben ik niet zo zeker van hoor .....
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hou op hoor. Ik had vandaag ook ontzettend weer-medelijden met mezelfquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neen maar voelde me er wel een vandaag met al die kou en sneeuw
Jazeker! Het is niet iedere dag leuk maar ben afgelopen week begonnen met sporten en misschien ga ik dag zelfs nog leuk vindenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
zelluf MoKo![]()
hou je de moed er nog een beetje in? #-20![]()
![]()
Ag skatje tochquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hou op hoor. Ik had vandaag ook ontzettend weer-medelijden met mezelf![]()
![]()
daar kun je aan verslaafd rakenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jazeker! Het is niet iedere dag leuk maar ben afgelopen week begonnen met sporten en misschien ga ik dag zelfs nog leuk vinden
mak-an he!!!![]()
Hhhmmquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik weet het gewoon niet ....
que si que no
ik weet het niet .....
gewoon niet ....![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zou mijn leven wel makkelijker makenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
daar kun je aan verslaafd raken
mak-an he!!!![]()
![]()
Ik haat de herfst en winter
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zolang het maar droog isquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
herfst kan er nog een beetje mee doorgaan
maar winter ben ik ook geen fan van .....![]()
Het stuk herfst waarin het nazomert is geweldig, de rest kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
maar winter ben ik ook geen fan van ....."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gelukkig werkt de opvouwbare infraroodpaneel prima ondanks lage vermogenUw ADH vitamine Worst
Zoiets kan zomaar mijn 2e black-friday-aankoop wordenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig werkt de opvouwbare infraroodpaneel prima ondanks lage vermogen
O van mij mag je hoor. Laat Justin maar lekker vingeren ipv Bolkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry Dot, ik zal het niet meer doen.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van mij mag je hoor. Laat Justin maar lekker vingeren ipv Bolken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Als hij er een gaatje voor kan vinden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaatjes!quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij er een gaatje voor kan vinden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
een kudtgaatje zekerquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij er een gaatje voor kan vinden.![]()
![]()
Maar waarom zou ik niet moeten bolken dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Hey heytjes Grrrrrrrr :wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
idd, hoezo niet bolken?!?!quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik niet moeten bolken dan?
Dan kan je even vingeren. Even een andere beweging voor je vingersquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik niet moeten bolken dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijvoorbeeld.quote:
Ah voor de broodnodige afwisseling!quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je even vingeren. Even een andere beweging voor je vingers![]()
Boem. Hey Robquote:
foei Dottekequote:Op vrijdag 22 november 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je even vingeren. Even een andere beweging voor je vingers![]()
Oh nee mijn sims kunnen niet van elkaar afblijven en nu heeft hij zijn vrouw en 3 kinderen achter gelaten zonder geld
Trotste mama van Ambar
Foeiquote:. Niets mis mee hoor zowel mannen als vrouwen doen het
De kou kan ik wel goed hebben. Ben op dit moment juist opzettelijk naar buiten omdat ik door de droge warme lucht binnen maar blijf snotteren en hoesten. De koude buitenlucht helpt. Maar ik ik heb gewoon een bloedhekel aan het het grauwe en grijze weer deze periode.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
maar winter ben ik ook geen fan van .....Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh nee mijn sims kunnen niet van elkaar afblijven en nu heeft hij zijn vrouw en 3 kinderen achter gelaten zonder geldVroeger speelde ik dat ook
![]()
Ja ff wat anders. Niets mis mee tochquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah voor de broodnodige afwisseling!
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ff wat anders. Niets mis mee toch![]()
![]()
Goffedomme.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh nee mijn sims kunnen niet van elkaar afblijven en nu heeft hij zijn vrouw en 3 kinderen achter gelaten zonder geld
het is je vergeven.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:57 schreef Rob het volgende:
[..]
als ik het op tijd zie
plus het is druk
ik ben er altijd zeer vereerd mee; een speciale bolk voor mij![]()
![]()
Volgens @Rob kan ik zo aan de slag bij de Russische aivdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:59 schreef DJMO het volgende:
Volgens @:rob kan ik zo aan de slag bij de Russische aivduitkijken bij open ramen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hmm.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Volgens @:rob kan ik zo aan de slag bij de Russische aivdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens @:rob kan ik zo aan de slag bij de Russische aivdAls de KGB nog zou bestaan, was je gelijk aangenomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Keihard en Geniaal Bolken bestaat nog steeds hoorquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de KGB nog zou bestaan, was je gelijk aangenomen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Keihard en Geniaal Bolken bestaat nog steeds hoor![]()
![]()
Kleine Geniepige Bolkjes worden overigens ook nog steeds af en toe geplaatstquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleine Geniepige Bolkjes worden overigens ook nog steeds af en toe geplaatst![]()
![]()
Wat weer niet te verwarren is met een Kei Grote Banaanvraagquote:![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat weer niet te verwarren is met een Kei Grote Banaanvraag![]()
![]()
![]()
Eventjes nog een vraag over die banaan, hoe duurkoop is diequote:
Geen idee, hier verkopen ze alleen maar appels.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eventjes nog een vraag over die banaan, hoe duurkoop is die![]()
![]()
ik mis een plakbandjequote:Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, hier verkopen ze alleen maar appels.
[ afbeelding ]![]()
Apple life matters!quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, hier verkopen ze alleen maar appels.
[ afbeelding ]
Moeten ze nu trouwen terwijl ze hoogzwanger is?Trotste mama van Ambar
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat was toch van een Nederlandse "kunstenaar"?
Of is dit van iemand die het heeft nagemaakt?![]()
Ernie met zijn pindakaas vloer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat was toch van een Nederlandse "kunstenaar"?
Of is dit van iemand die het heeft nagemaakt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha jaquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er gaat een bruiloft gepland worden inclusief ex en kinderenTrotste mama van Ambar
En bert verkleed als dominee Grendaat met zijn moslimhaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
in je neusquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Banaan in mijn oor
Beter daar dan jeweetwel![]()
Ernie was zijn tijd ver vooruit met zijn banaan prototype airpodsUw ADH vitamine Worst
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3707 / +132 / +155 / 8078 / 9033
2. Dr.Mikey / 1184 / +68 / +53 / 1162 / 1654
3. KillemWieft / 989 / +27 / +20 / 381 / 718
4. ToT / 674 / +53 / +13 / 3035 / 3437
5. AardappelSchotel / 653 / +25 / +9 / 2262 / 2661
6. mario390 / 551 / +96 / +67 / 177 / 335
7. Lovely / 549 / +36 / +12 / 2556 / 2953
8. kree / 509 / +10 / +100 / 797 / 1048
9. Rob / 466 / +5 / +15 / 382 / 505
10. Pinnenmutske / 454 / +13 / +21 / 1241 / 1625
11. hemarookworst / 417 / +44 / +14 / 898 / 1163
12. loveyoulongtime / 353 / +22 / +15 / 1368 / 1588
13. HappyCharly / 350 / +3 / +0 / 1045 / 1243
14. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
15. devzero / 318 / +0 / +21 / 503 / 643
16. gebrokenglas / 294 / +25 / +15 / 1733 / 1993
17. greysbones / 282 / +104 / +26 / 1650 / 1788
18. Bally-b / 252 / +0 / +23 / 60 / 98
19. MizzezAmy / 231 / +17 / +12 / 1551 / 1781
20. sp3c / 229 / +17 / +11 / 479 / 605SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
een banaan is wel handig..quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Banaan in mijn oor
Beter daar dan jeweetwel
Het werkt stoppend bij diarree![]()
Ja maar als je 'm dan weer uit je reet haalt, stroomt alles er alsnog uit...quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:30 schreef Rob het volgende:
[..]
een banaan is wel handig..
Het werkt stoppend bij diarree![]()
![]()
maar je lekt voor die tijd nietquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar als je 'm dan weer uit je reet haalt, stroomt alles er alsnog uit...![]()
![]()
Is wel een beetje lastig voor tijdens een sollicitatiegesprek, zo met je broek op de knieën omdat de banaan er zo uit bungelt...quote:![]()
![]()
daar is de buttplug voor uitgevondenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Is wel een beetje lastig voor tijdens een sollicitatiegesprek, zo met je broek op de knieën omdat de banaan er zo uit bungelt...![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:32 schreef maily het volgende:
omg ik ben even weg en waar gaat het nu weer over
"This is DTS, baby! You never know!"![]()
Echt hè!quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:32 schreef maily het volgende:
omg ik ben even weg en waar gaat het nu weer over![]()
Ik trek er nog even eentje open om bij te komen van de schok hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
Ik trek er nog even eentje open om bij te komen van de schok hoor.Proost!
![]()
Is dat sneeuwmokkaquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"This is DTS, baby! You never know!"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja nou .... proost hoor!quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
Ik trek er nog even eentje open om bij te komen van de schok hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel laatste en dan naar bed. Beetje korte nacht gehad vannacht en blijkbaar kan ik daar steeds minder goed tegenquote:
Heb daar ook altijd een handje van hierquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:32 schreef maily het volgende:
omg ik ben even weg en waar gaat het nu weer over![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]Melk en vla zijn lekkerder uit een fles dan uit een pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je 80?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Melk en vla zijn lekkerder uit een fles dan uit een pak![]()
Net een mario bb post zo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: