Straks ter compensatie nog de stroopwafels en Ede Staalquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
We blijven wel lekker in het zuiden zo te horen.
Breng ze nou niet op ideeën.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wel apart dat dit nog niet in de Top staat, als Utereg me stadsie het kan dan kan een goed gerichte stemactie uit Maastricht het ook.
En dat willen we ook graag zo houden dus ssssshhquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wel apart dat dit nog niet in de Top staat, als Utereg me stadsie het kan dan kan een goed gerichte stemactie uit Maastricht het ook.
Nouja, Stevie vindt dit Nicks.quote:
Dat vind ik ook niet zo'n topnummer eigenlijkquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:47 schreef Tussle266 het volgende:
Het is dat er zo nog een medley met een cokejunk komt, anders zou dit het lichtpuntje zijn.
Het was een uur met Claudia, een lallende man en gedoe over zuidelijke provincies en steden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo'n topnummer eigenlijkMaar wel leuk om nog eens te horen.
ohjaquote:
Deze?quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een ander soort Allemansvriend dus. Niet voor de alternatieve maar juist voor de klassieke lijstjes. Samen met Yann denk ik.
Oh, dit klopt inderdaad. Die Einaudi gaat ook die kant op, die van Lupin als mantelzorger.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een ander soort Allemansvriend dus. Niet voor de alternatieve maar juist voor de klassieke lijstjes. Samen met Yann denk ik.
Vandaar dat het zo'n zeiknummer isquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor vooral Sandra Reemer...
Ik lees net dat het Patries is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |