quote:Op donderdag 21 november 2024 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of is dat iets te optimistisch?
Er zitten 44 dagen tussen kandidaatsstelling en verkiezingen, december kan dus niet meer. Er zit ook nog tijd tussen val kabinet en kamerontbinding en tussen kamerontbinding en kandidaatsstelling, maar die zijn niet zo precies vastgepind.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of is dat iets te optimistisch?
"Ik ga daar geen uitspraken over doen".quote:Op donderdag 21 november 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Benieuwd wat Schoof voor smoezen heeft
We hebben dezelfde archivaris gebruikt als Teeven, we kunnen het helaas niet meer vinden.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
"Er was geen stuk, want toen ik dat uitsprak had de hon dhet al opgegeten"
Dat weet je wel: het is geen echt stuk, hooguit wat verkenningen, ruwe schetsen. Niets definitiefs. Gewoon wat losse aantekeningen. Stelt niet veel voor.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
"Er was geen stuk, want toen ik dat uitsprak had de hond het al opgegeten"
quote:Op donderdag 21 november 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
@Black_Baron heeft 'm goed in de smiezen.quote:Na vragen van Trouw stelt premier Schoof dat de notitie van de landsadvocaat niet viel onder het verzoek van de Tweede Kamer, omdat ‘het een onvoltooid conceptstuk betrof’. De uitspraken over ‘geen stukken’ zijn dus ‘steeds in die context gedaan’, aldus een voorlichter van Schoof.bron
"Geen actieve herinnering aan die stukken"quote:Op donderdag 21 november 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Nee dat was Rutte.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Geen actieve herinnering aan die stukken"
Het woordenspel van Schoof was toen al doorzichtig. Goed bestuur!quote:Op donderdag 21 november 2024 22:19 schreef Szura het volgende:
Zoals iedereen al vermoedde was het volstrekt ongeloofwaardig dat de Landsadvocaat niks genoteerd zou hebben over gesprekken over de eventuele inzet van het noodrecht. Wat blijkt? Er is wel een stuk.
[ x ]
Ik lees het ja, maar ook dat ruikt behoorlijk naar de politiek van Rutte.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat was Rutte.
Zoals ik lees zegt Schoof gewoon dat je het stuk papier verkeerd genoemd hebt en hij daarom echt dacht dat het er niet was.
Neuh, die had echt veel slimmere excuses. Dit is kleuterachtig.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik lees het ja, maar ook dat ruikt behoorlijk naar de politiek van Rutte.
Die van Rutte zijn een beetje van een puber die zijn huiswerk niet heeft gemaakt. Die van Schoof zijn meer van een corpsbal die probeert onder een rondje bar uit te komen nadat hij de mores heeft geschonden.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, die had echt veel slimmere excuses. Dit is kleuterachtig.
Is toch logisch. Komt ook veel meer overeen met je eigen standpunten.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet conservatiever dan de gemiddelde SGP stemmer.
Zou ik moeten kiezen tussen SGP en DENK, dan kies ik absoluut voor de laatste.
Denk dat de gelederen gesloten blijven, alleen het NSC had volgens mij bij dit debat toch voor gestemd om alle documenten te krijgen. (Of was dat een ander debat)quote:Op donderdag 21 november 2024 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat dus niet naar de Kamer gestuurd worden. NSC gaat dit niet steunen.
Duh. DENK is overduidelijk veel progressiever dan de SGP (ja, ik ben bekend met de posters...) en daarnaast ook economisch centrum-links. SGP is misschien wel de meest conservatieve/reactionaire partij in heel Europa.quote:Op donderdag 21 november 2024 23:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Is toch logisch. Komt ook veel meer overeen met je eigen standpunten.
Ik las verkeerd op van mijn papiertje. Waar ik voorlas geen stuk bedoelde ik één stuk.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |