SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
OrdovanBelgiequote:
Toch veel te koud om naar buiten te gaanquote:
HET tv-programma was top ja, alleen inhoudelijk niet veel meer van meegekregen toen die meid naakt ging met die sushi op tafel want toen moest ik even een fapje leggen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind de tvprogramma een leuk programma om te kijken. Lekker een beetje buiten je comfortzone.
Je weet maar nooit met Etto.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch veel te koud om naar buiten te gaan
Anonieme Audirijders?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:datismijnmening moet eerst naar de A.A.
Wie is de gast?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
In bed. Kruikje, theetje en Joe Rogan kijken
Zolang het maar in mijn armen isquote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vlinders fladderen overal en nergens idd.
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
HET tv-programma was top ja, alleen inhoudelijk niet veel meer van meegekregen toen die meid naakt ging met die sushi op tafel want toen moest ik even een fapje leggen.
Anders moet je het zelf gaan vangen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het maar in mijn armen is
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Anders moet je het zelf gaan vangen.
Lekker swingend muziekje erbijquote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het maar in mijn armen is
meestal wel, maar somsquote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt leuk, dat online bestellen.
Ze moesten de oven eerst weer aanzettenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
bestel eten.. 15-30 minuten bezorgen..
inmiddels 60 minuten verder en er lijkt actie te komen in de bestelling..
dacht al even dat het nooit ging komen
ik ben nog steeds niet overtuigd dat ik nog eten ga krijgen om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moesten de oven eerst weer aanzetten
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
bestel eten.. 15-30 minuten bezorgen..
inmiddels 60 minuten verder en er lijkt actie te komen in de bestelling..
dacht al even dat het nooit ging komen
spannendquote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veertig kilo zaagsel besteld. Eens zien of dat weer goed gaat.
Details willen we.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had wat bij de burger king besteld...
Nieuw dieet?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veertig kilo zaagsel besteld. Eens zien of dat weer goed gaat.
Als ze zich gewoon aan de regels houden is het allemaal prima verder.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt leuk, dat online bestellen.
Heb je sneeuw besteld?quote:
Met honger naar bed dusquote:Op donderdag 21 november 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt niet geannuleerd als ik het bestel..
eten daarin tegen..
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt niet geannuleerd als ik het bestel..
eten daarin tegen..
Wijf.quote:
quote:
Niet zo agressief hè!quote:Op donderdag 21 november 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat vraag je aan mij? hoe moet ik dat weten
voordeel is dat je gelijk lekker wakker bent als je buiten bent, ready voor je trainingquote:Op donderdag 21 november 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van dit weer is dat ik melk in de auto kan leggen voor m'n training zonder dat ie uit zichzelf wegloopt.
Dat is ook meteen alles. Kutkou.
Hoe warm is het daarquote:Op donderdag 21 november 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van dit weer is dat ik melk in de auto kan leggen voor m'n training zonder dat ie uit zichzelf wegloopt.
Dat is ook meteen alles. Kutkou.
Had gekund tochquote:Op donderdag 21 november 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat vraag je aan mij? hoe moet ik dat weten
Oh lekkerquote:Op donderdag 21 november 2024 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
een big king met twister fries en wat nuggets voor de rest van de avond..
Ik had zo veel tijd nodig voor m'n warming up dat er toch wel wat kostbare training verloren is gegaanquote:Op donderdag 21 november 2024 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
voordeel is dat je gelijk lekker wakker bent als je buiten bent, ready voor je training
eerder beginnenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had zo veel tijd nodig voor m'n warming up dat er toch wel wat kostbare training verloren is gegaan
Volle vier graden warmer dan hier!quote:
Dit is wel een beetje flauw!quote:
niets gezien.. beetje hagel vannochtendquote:Op donderdag 21 november 2024 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Teurrrring veel sneeuw vandaag bro
Zorgde voor een mega mega mega verkeersopstopping
Jij hebt ECHT gelukquote:Op donderdag 21 november 2024 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
niets gezien.. beetje hagel vannochtend
eerder dubbel pechquote:Op donderdag 21 november 2024 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt ECHT geluk
Althans met de plaatselijke weersomstandigheden.
Minder met de plaatselijke bezorgwelwillendheden.
Op zich was sneeuw wel grappig voor ongeveer 30 secondenquote:
als ik zie dat het gesneeuwd heeft gaan mn waterdichte schoenen aan en is het heerlijk lopen door verse sneeuwquote:Op donderdag 21 november 2024 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich was sneeuw wel grappig voor ongeveer 30 seconden
Toen ik 3 uur moest reizen met natte schoenen en sokken was dat wat minder
Ja dacht kom je gedag zeggenquote:Op donderdag 21 november 2024 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga net naar bed en @:bitterbal is al wakker.
Das wel sick tho inderdaad. Ga ik ook eens opgoogelen.quote:Op donderdag 21 november 2024 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zie dat het gesneeuwd heeft gaan mn waterdichte schoenen aan en is het heerlijk lopen door verse sneeuw
Onweer is ook weer laten we maar zeggenquote:
Oh wat lief.quote:
K ga weer verder snurken Snurksequote:Op donderdag 21 november 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh wat lief.
Nou veel plezier vandaag.
Beetje als tijdens een date met Modus.quote:Op donderdag 21 november 2024 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Thailand
https://www.nu.nl/buitenl(...)-tot-vijf.html#nujij
Lekker dan als je nooit weet of je drankje goed is.
Joe Etto, hoe gaat het met de pijn nu?quote:
Is ook niet iets om naar uit te kijken meestalquote:Op vrijdag 22 november 2024 02:25 schreef RaXz het volgende:
Ik zou eigenlijk al moeten slapen, morgenochtend om 8:00 bij de tandarts zijn en ik heb zo'n geen zin.
Wat heb je flory?quote:Op vrijdag 22 november 2024 02:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Joe Etto, hoe gaat het met de pijn nu?
Hier is het al meer dan een week afzien weer![]()
Ik probeer nu Buscopan, heeel soms helpt dat samen met Paracetamol met codeïne.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 02:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Erge buikpijn, ibs is meestal de oorzaak
Ja word er vaak ook wakker van.quote:Op vrijdag 22 november 2024 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]Das balen. Hoop dat het je lukt om in slaap te vallen
Dank je welquote:Op vrijdag 22 november 2024 02:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is ook niet iets om naar uit te kijken meestal![]()
Ik ga weer proberen, succes morgen!
hier 3 cm, de treinen rijden niet meer, vertraging op schiphol en 10.000 km file op de weg straksquote:
Islamitische basisschool?quote:Op vrijdag 22 november 2024 02:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Erge buikpijn, ibs is meestal de oorzaak
Ik hoorde regen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 05:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier 3 cm, de treinen rijden niet meer, vertraging op schiphol en 10.000 km file op de weg straks![]()
morningquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En verder goedemorgen![]()
Ik heb hoofdpijn.
Ja dat denk ik wel maar snachts vind ik dat toch wel eng. Of dat er een boom omvalt ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2024 06:51 schreef Karzai het volgende:
Is je huisje wel sterk genoeg voor de grote boze wolf
quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:29 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/uit-and(...)il-moet-betalen.html
leen je wat uit, moet je betalen om het terug te krijgen , wat een graaiers
Oei. Niet naar buiten dan maar vandaag.quote:Op vrijdag 22 november 2024 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. non stop regen. En vannacht ging het te keer man man man![]()
ik zit in het rode gebied
[ afbeelding ]
HdPquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. non stop regen. En vannacht ging het te keer man man man![]()
ik zit in het rode gebied
[ afbeelding ]
Heb vanmiddag weer badminton maar verder weet ik het niet :pquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oei. Niet naar buiten dan maar vandaag.
Niet?quote:Op vrijdag 22 november 2024 06:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Islamitische basisschool?
Je kan de moslims niet overal de schuld van geven, Geert.
"Er zit veel tijd in." Lul niet.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:29 schreef mschol het volgende:
Curators zijn de enige die beter worden van faillissementen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:29 schreef mschol het volgende:
Even lekker dansenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vanmiddag weer badminton maar verder weet ik het niet :p
Ik hoop dat ze aangifte doen, zitten ze nog verder in de schulden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:29 schreef mschol het volgende:
Vanavond babi pangang?quote:
Ik neem aan dat het wel ergens vast ligt wie wat heeft uitgeleend enzo. En dat de uitleners ook iets op papier hebben staan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze aangifte doen, zitten ze nog verder in de schulden.
Lenen is lenen en niet ineens iets anders
Oeh, dat klinkt wel goed eigenlijk.quote:
Kun je VT2 terugkijkenquote:
Musea lenen vaker iets uit, maar er voor betalen om terug te krijgen is echt zotquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het wel ergens vast ligt wie wat heeft uitgeleend enzo. En dat de uitleners ook iets op papier hebben staan.
Eens. Maar daarom moet je er toch ergens op papier staan wie de rechtmatige eigenaar is. Lijkt me dat je juridisch dat gewoon kan terugvorderen zonder ervoor te betalen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Musea lenen vaker iets uit, maar er voor betalen om terug te krijgen is echt zot
Als ze zo gaan werken als nu hadden ze het ook aan iemand anders kunnen verkopen voor meer winstquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Maar daarom moet je er toch ergens op papier staan wie de rechtmatige eigenaar is. Lijkt me dat je juridisch dat gewoon kan terugvorderen zonder ervoor te betalen.
quote:
Hier terrasjesweer in de sneeuw ☀️ nog beterquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:41 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag sneeuwbuien des doods en zondag terrasjesweer, mooiste land ter wereld hier wat dat betreft
zoiets zou ik ook denken jaquote:
eensquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:04 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:
ik kan mij zo voorstellen dat er bij de kleine dingetjes misschien nooit wat is vast gelegd, onder het mom van goed vertrouwenquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het wel ergens vast ligt wie wat heeft uitgeleend enzo. En dat de uitleners ook iets op papier hebben staan.
Ja, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets zou ik ook denken ja
[..]
eens
[..]![]()
*haalt Luctor onderuit
[..]
ik kan mij zo voorstellen dat er bij de kleine dingetjes misschien nooit wat is vast gelegd, onder het mom van goed vertrouwen
Ja daar hebben ze een soort standaard contract voor, dus wat ik eerder zei, aangifte doen tegen die luiquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Maar daarom moet je er toch ergens op papier staan wie de rechtmatige eigenaar is. Lijkt me dat je juridisch dat gewoon kan terugvorderen zonder ervoor te betalen.
tegen wie moeten ze aangifte doen? Tegen het failliete bedrijf dat nergens meer aan mag komen of tegen de curator die ineens geld wil zien van derde partijen?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen tegen de curator.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tegen wie moeten ze aangifte doen? Tegen het failliete bedrijf dat nergens meer aan mag komen of tegen de curator die ineens geld wil zien van derde partijen?
0°C Bewolkt. Buiten schijnt de zon.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer : 1 C deels zonnig
*kijkt naar buiten: regen.
Femke Halsemaquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tegen wie moeten ze aangifte doen? Tegen het failliete bedrijf dat nergens meer aan mag komen of tegen de curator die ineens geld wil zien van derde partijen?
Ik denk dat je iets te Disney denkt over een faillissement, als het bedrijf waar jij werkt failliet gaat moet je zorgen dat je jas niet op kantoor hangt en je vissenkom niet op je bureau staat anders kost het je nog heel moeite om deze terug te krijgen van een curator.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen tegen de curator.
Ik heb niets met Wilders maar zoals zo vaak is dit natuurlijk simpelweg een typische antisemitische actie van DeugLinks, waar zijn de arrestatiebevelen tegen Poetin of de warlords in Darfur, waar een echte genocide door uithongering aan de gang is.quote:
Daarom, thuiswerkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te Disney denkt over een faillissement, als het bedrijf waar jij werkt failliet gaat moet je zorgen dat je jas niet op kantoor hangt en je vissenkom niet op je bureau staat anders kost het je nog heel moeite om deze terug te krijgen van een curator.
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er net achter dat huizenprijzen harder stijgen dan wat ik heb kunnen sparen dit jaar.
Tijd om boomers af te schieten.
Gewoon harder en beter werken dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er net achter dat huizenprijzen harder stijgen dan wat ik heb kunnen sparen dit jaar.
waarbij?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, ik had al mijn netto inkomen nodig om bij te blijven
Huizenprijzen. De prijs van een willekeurig appartement was een jaar geleden precies 12x mijn netto maandinkomen lager.quote:
Ik heb gewoon opgegeven dat ik een huis kan kopen met mijn salaris.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben geen boomerquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor deportatiesquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Die heb ik net gehad, want trede in schaal omhoog en van de zomer nieuwe cao.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Weet wel dat ik in december voor een flinke loonsverhoging ga.
Ik zit aan de top van mijn schaalquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Topambtenaarquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit aan de top van mijn schaal
Inflatiecorrectie?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Moet je dan wel meteen een huis kopenquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Meteen in een nieuwe schaal, hou je onder de streep minder over.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Whehehequote:Op vrijdag 22 november 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen in een nieuwe schaal, hou je onder de streep minder over.
Geen cao genotquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit aan de top van mijn schaal
Zo ver ik weet is er nog maar één belasting die bij mij omhoog kan, dat is de loonheffing, en daar betaal ik nu al de volle mep voor omdat ik liever alles terug krijg.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen in een nieuwe schaal, hou je onder de streep minder over.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)reind-25-c/43798348/
Da's geen geld toch
Nou ja, wel 8,5% erbij gekregen dankzij de nieuwe CAO. Bij mijn vorige werkgever zonder CAO kregen ze niks.quote:
Ik bedoel, ik wéét dat de tijden heel anders zijn, maar ik blijf het bizar vinden dat het rijtjeshuis waar ik in woon minder kostte dan dat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)reind-25-c/43798348/
Da's geen geld toch
Je wasmachine rook het sloepje met geld.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, wel 8,5% erbij gekregen dankzij de nieuwe CAO. Bij mijn vorige werkgever zonder CAO kregen ze niks.
En vandaag een extra uitkering maar die heb ik gelijk overgemaakt naar KoelBlauw omdat mijn wasmachine het gisteravond begaf
Budabolide ook. Ontdekte in het weekend een barstje in de ruit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je wasmachine rook het sloepje met geld.
Fuuuuquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide ook. Ontdekte in het weekend een barstje in de ruit.
Dat is kwekveelquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, wel 8,5% erbij gekregen dankzij de nieuwe CAO. Bij mijn vorige werkgever zonder CAO kregen ze niks.
En vandaag een extra uitkering maar die heb ik gelijk overgemaakt naar KoelBlauw omdat mijn wasmachine het gisteravond begaf
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide ook. Ontdekte in het weekend een barstje in de ruit.
En dat met die temperaturen nu.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Geld verdampt wel snel tegenwoordig.
Stoken doe ik maar matig want die afrekening was ook al niet malsquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat met die temperaturen nu.
Nooooooquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stoken doe ik maar matig want die afrekening was ook al niet mals
Daar maak ik iedere maand wat extra voor over zodat ik achteraf geen verrassing heb.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In België is dat wettelijk verplicht.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand in mijn team wil altijd inflatiecorrectie + 10-15%. Altijd leuke discussies
Ik ken er ook een die bijna in elke zin het woordje opslag verstopt, die wil ik langzaam doodmartelen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand in mijn team wil altijd inflatiecorrectie + 10-15%. Altijd leuke discussies
Ja, dat is wel grappig. Iemand die bij ons is komen werken ging van het Belgische bedrijf naar het Nederlandse bedrijf. Die gaat ineens op de rem qua salaris.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In België is dat wettelijk verplicht.
Af en toe wat berichten van nu.nl doorstuurt dat de gemiddelde loonstijging 12% is geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er ook een die bijna in elke zin het woordje opslag verstopt, die wil ik langzaam doodmartelen.
Ik weet dankzij het kabinet bij de volgende cao onderhandelingen op 0% zitten.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn ze ook al aan het voorsorteren op een minimale loonsverhoging. Duurt toch nog 4-5 maanden voordat ze dat dan doorvoeren.
Met hun bloemkool- en trekpaardeconomie.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In België is dat wettelijk verplicht.
Las ooit dat Nederland - aardgas = België isquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met hun bloemkool- en trekpaardeconomie.
Gelukkig hebben we ASML nog en blokkeren we Antwerpen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Las ooit dat Nederland - aardgas = België is
Het is iets in elk gevalquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In juni 3,5% erbij gekregen en in maart krijgen we er nog eens 3% bij. Na jaren van niks.
Lol, ben je het ze niet waard dan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier krijgen we laatst de mededeling dat we toch echt teveel verdienen ten opzicht van sommige andere collega's
Het chipbedrijfje waar Philips geen toekomst in zagquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ASML nog en blokkeren we Antwerpen.
Stel nou dat Nederland het voor elkaar krijgt om Netayahu te vangen, zou Biden/Trump dan zijn marine en leger sturen om hem met geweld te bevrijden?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Verder is België gewoon echt een Oost-Europees land in West-Europa.
Waarom zouden ze dat doen? Het is geen Amerikaans staatsburger.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nou dat Nederland het voor elkaar krijgt om Netayahu te vangen, zou Biden/Trump dan zijn marine en leger sturen om hem met geweld te bevrijden?
Dan heeft ie ook geen bondgenoten meer behalve Putinquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nou dat Nederland het voor elkaar krijgt om Netayahu te vangen, zou Biden/Trump dan zijn marine en leger sturen om hem met geweld te bevrijden?
Nog helemaal niet gestooktquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mijn manager wel; maar nu moeten 3 bedrijven op 1 hoop gegooid worden en dan ontdekken ze wat verschillen. Zijn ook wel wat verschillen qua output natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, ben je het ze niet waard dan.
Ik denk dat IDF hem gewoon komt ophalen. Die stonden laatst met die kristalnacht opstootjes al klaar om Amsterdam in te nemen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amper gas verbruikt want warmtepomp op het dakquote:
Wat je allemaal doet om een huisje te kopenquote:
Het staat ook gewoon in de Amerikaanse grondwet voor Amerikaanse burgers, politici en militairen maar inderdaad Netanyahu is geen Amerikaan en toch denk ik dat ze binnen 1 seconde op de stoep staan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat IDF hem gewoon komt ophalen. Die stonden laatst met die kristalnacht opstootjes al klaar om Amsterdam in te nemen.
Zou Israël een aanval op een NAVO land wel aandurven?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon in de Amerikaanse grondwet voor Amerikaanse burgers, politici en militairen maar inderdaad Netanyahu is geen Amerikaan en toch denk ik dat ze binnen 1 seconde op de stoep staan.
Heeeeel misschien dat ze het IDF even bellen "laat maar staan die vliegtuigen, regelen wij wel even"
Britten overwogen ook een inval om pirkjes op te eisen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon in de Amerikaanse grondwet voor Amerikaanse burgers, politici en militairen maar inderdaad Netanyahu is geen Amerikaan en toch denk ik dat ze binnen 1 seconde op de stoep staan.
Heeeeel misschien dat ze het IDF even bellen "laat maar staan die vliegtuigen, regelen wij wel even"
Amerika = Israëlquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou Israël een aanval op een NAVO land wel aandurven?
Ja gekke Boris.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Britten overwogen ook een inval om pirkjes op te eisen.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had even een "waar de hell is m'n geld heen deze maand", maar ik krijg nog 2/3e van de kosten van een Legoset terug.
Nee joh, kijk deze video maar eensquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Las ooit dat Nederland - aardgas = België is
Ja concerten worden er niet goedkoper op. Ga je naar LP? Ik niet hoor.quote:
Waar is de slaapkamer op de plattegrond?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)straat-3-c/43700449/
Dit is al iets groter.
Dat hoekje achter de keuken. Gordijntje ophangen en bedje erachter.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar is de slaapkamer op de plattegrond?
Kijken of plekken waar ik zit nog redelijke prijzen zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja concerten worden er niet goedkoper op. Ga je naar LP? Ik niet hoor.
Wat een smalle woonkamerquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)rkplein-45/89165972/
Tering wat een geld![]()
En dan zit je aan de achterkant tegen die lelijke muur van de Sting aan te loeren.
En je hebt niet echt een balkon.
Die heb je niet nodig, want je moet werken om dat appartement te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar is de slaapkamer op de plattegrond?
meh, beter is om soort van muur met een deur in te zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hoekje achter de keuken. Gordijntje ophangen en bedje erachter.
Maar dan wordt het wel weer heel hokkerig.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
meh, beter is om soort van muur met een deur in te zetten.
Banken berovenquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat je allemaal doet om een huisje te kopen
450 euroquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Tering wat een geld![]()
En dan zit je aan de achterkant tegen die lelijke muur van de Sting aan te loeren.
Ik vind dit best redelijk eigenlijk. Los van de teringherrie van de kerk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Tering wat een geld![]()
10 miljoen mensen kunnen het wel makkelijk betalen, aan wie ligt het dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig, want je moet werken om dat appartement te kunnen betalen.
Jezusquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Alleen nog platinum tickets voor 300 euro
Kaartjes voor 9,98 per stuk lijkt me beter op hun plek.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Alleen nog platinum tickets voor 300 euro
Ok boomer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaartjes voor 9,98 per stuk lijkt me beter op hun plek.
https://www.acclaimedmusic.net/061024/1948-09art.htm
Nu verdienen ze geen geld meer met de verkoop van cd'squote:Op vrijdag 22 november 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
20 gulden betaald voor Robbie in 1997![]()
Take That was volgens mij nog geen 40 gulden in 1994 en 1995, was toen echt een hoop geld.
Electric Callboy was vorig jaar 30 euro. Nieuwe ticket die ik heb is al 71 euro. Denk dat ik er maar aan moet wennen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
20 gulden betaald voor Robbie in 1997![]()
Take That was volgens mij nog geen 40 gulden in 1994 en 1995, was toen echt een hoop geld.
Zonde.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ai ai ai. Elke 2 weken op vrijdagochtend neem ik de stand van de watermeter op. Voor in een excelletje. Dit is toch wel weer een tikkeltje jammer![]()
[ afbeelding ]
Weer 111.109 liter wachtenquote:
Maar waarom?quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ai ai ai. Elke 2 weken op vrijdagochtend neem ik de stand van de watermeter op. Voor in een excelletje. Dit is toch wel weer een tikkeltje jammer![]()
[ afbeelding ]
Bij mij in de meterkast. Dat is zoveel beter dan in zo'n kruipruimte.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
Mijn meter zit in de kruipruimte dus trek die luik liever zo weinig mogelijk open.
Lars Ulrich probeerde dit nog tegen te houden maar het plebs was te gretigquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nu verdienen ze geen geld meer met de verkoop van cd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |