SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
OrdovanBelgiequote:
Toch veel te koud om naar buiten te gaanquote:
HET tv-programma was top ja, alleen inhoudelijk niet veel meer van meegekregen toen die meid naakt ging met die sushi op tafel want toen moest ik even een fapje leggen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind de tvprogramma een leuk programma om te kijken. Lekker een beetje buiten je comfortzone.
Je weet maar nooit met Etto.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch veel te koud om naar buiten te gaan
Anonieme Audirijders?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:datismijnmening moet eerst naar de A.A.
Wie is de gast?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
In bed. Kruikje, theetje en Joe Rogan kijken
Zolang het maar in mijn armen isquote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vlinders fladderen overal en nergens idd.
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
HET tv-programma was top ja, alleen inhoudelijk niet veel meer van meegekregen toen die meid naakt ging met die sushi op tafel want toen moest ik even een fapje leggen.
Anders moet je het zelf gaan vangen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het maar in mijn armen is
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Anders moet je het zelf gaan vangen.
Lekker swingend muziekje erbijquote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het maar in mijn armen is
meestal wel, maar somsquote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt leuk, dat online bestellen.
Ze moesten de oven eerst weer aanzettenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
bestel eten.. 15-30 minuten bezorgen..
inmiddels 60 minuten verder en er lijkt actie te komen in de bestelling..
dacht al even dat het nooit ging komen
ik ben nog steeds niet overtuigd dat ik nog eten ga krijgen om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moesten de oven eerst weer aanzetten
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
bestel eten.. 15-30 minuten bezorgen..
inmiddels 60 minuten verder en er lijkt actie te komen in de bestelling..
dacht al even dat het nooit ging komen
spannendquote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veertig kilo zaagsel besteld. Eens zien of dat weer goed gaat.
Details willen we.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had wat bij de burger king besteld...
Nieuw dieet?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veertig kilo zaagsel besteld. Eens zien of dat weer goed gaat.
Als ze zich gewoon aan de regels houden is het allemaal prima verder.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt leuk, dat online bestellen.
Heb je sneeuw besteld?quote:
Met honger naar bed dusquote:Op donderdag 21 november 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt niet geannuleerd als ik het bestel..
eten daarin tegen..
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt niet geannuleerd als ik het bestel..
eten daarin tegen..
Wijf.quote:
quote:
Niet zo agressief hè!quote:Op donderdag 21 november 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat vraag je aan mij? hoe moet ik dat weten
voordeel is dat je gelijk lekker wakker bent als je buiten bent, ready voor je trainingquote:Op donderdag 21 november 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van dit weer is dat ik melk in de auto kan leggen voor m'n training zonder dat ie uit zichzelf wegloopt.
Dat is ook meteen alles. Kutkou.
Hoe warm is het daarquote:Op donderdag 21 november 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van dit weer is dat ik melk in de auto kan leggen voor m'n training zonder dat ie uit zichzelf wegloopt.
Dat is ook meteen alles. Kutkou.
Had gekund tochquote:Op donderdag 21 november 2024 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat vraag je aan mij? hoe moet ik dat weten
Oh lekkerquote:Op donderdag 21 november 2024 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
een big king met twister fries en wat nuggets voor de rest van de avond..
Ik had zo veel tijd nodig voor m'n warming up dat er toch wel wat kostbare training verloren is gegaanquote:Op donderdag 21 november 2024 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
voordeel is dat je gelijk lekker wakker bent als je buiten bent, ready voor je training
eerder beginnenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had zo veel tijd nodig voor m'n warming up dat er toch wel wat kostbare training verloren is gegaan
Volle vier graden warmer dan hier!quote:
Dit is wel een beetje flauw!quote:
niets gezien.. beetje hagel vannochtendquote:Op donderdag 21 november 2024 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Teurrrring veel sneeuw vandaag bro
Zorgde voor een mega mega mega verkeersopstopping
Jij hebt ECHT gelukquote:Op donderdag 21 november 2024 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
niets gezien.. beetje hagel vannochtend
eerder dubbel pechquote:Op donderdag 21 november 2024 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt ECHT geluk
Althans met de plaatselijke weersomstandigheden.
Minder met de plaatselijke bezorgwelwillendheden.
Op zich was sneeuw wel grappig voor ongeveer 30 secondenquote:
als ik zie dat het gesneeuwd heeft gaan mn waterdichte schoenen aan en is het heerlijk lopen door verse sneeuwquote:Op donderdag 21 november 2024 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich was sneeuw wel grappig voor ongeveer 30 seconden
Toen ik 3 uur moest reizen met natte schoenen en sokken was dat wat minder
Ja dacht kom je gedag zeggenquote:Op donderdag 21 november 2024 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga net naar bed en @:bitterbal is al wakker.
Das wel sick tho inderdaad. Ga ik ook eens opgoogelen.quote:Op donderdag 21 november 2024 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zie dat het gesneeuwd heeft gaan mn waterdichte schoenen aan en is het heerlijk lopen door verse sneeuw
Onweer is ook weer laten we maar zeggenquote:
Oh wat lief.quote:
K ga weer verder snurken Snurksequote:Op donderdag 21 november 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh wat lief.
Nou veel plezier vandaag.
Beetje als tijdens een date met Modus.quote:Op donderdag 21 november 2024 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Thailand
https://www.nu.nl/buitenl(...)-tot-vijf.html#nujij
Lekker dan als je nooit weet of je drankje goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |