SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
OrdovanBelgiequote:
Toch veel te koud om naar buiten te gaanquote:
HET tv-programma was top ja, alleen inhoudelijk niet veel meer van meegekregen toen die meid naakt ging met die sushi op tafel want toen moest ik even een fapje leggen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind de tvprogramma een leuk programma om te kijken. Lekker een beetje buiten je comfortzone.
Je weet maar nooit met Etto.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch veel te koud om naar buiten te gaan
Anonieme Audirijders?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:datismijnmening moet eerst naar de A.A.
Wie is de gast?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
In bed. Kruikje, theetje en Joe Rogan kijken
Zolang het maar in mijn armen isquote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vlinders fladderen overal en nergens idd.
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
HET tv-programma was top ja, alleen inhoudelijk niet veel meer van meegekregen toen die meid naakt ging met die sushi op tafel want toen moest ik even een fapje leggen.
Anders moet je het zelf gaan vangen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het maar in mijn armen is
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Anders moet je het zelf gaan vangen.
Lekker swingend muziekje erbijquote:Op donderdag 21 november 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het maar in mijn armen is
meestal wel, maar somsquote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt leuk, dat online bestellen.
Ze moesten de oven eerst weer aanzettenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
bestel eten.. 15-30 minuten bezorgen..
inmiddels 60 minuten verder en er lijkt actie te komen in de bestelling..
dacht al even dat het nooit ging komen
ik ben nog steeds niet overtuigd dat ik nog eten ga krijgen om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moesten de oven eerst weer aanzetten
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
bestel eten.. 15-30 minuten bezorgen..
inmiddels 60 minuten verder en er lijkt actie te komen in de bestelling..
dacht al even dat het nooit ging komen
spannendquote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veertig kilo zaagsel besteld. Eens zien of dat weer goed gaat.
Details willen we.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had wat bij de burger king besteld...
Nieuw dieet?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veertig kilo zaagsel besteld. Eens zien of dat weer goed gaat.
Als ze zich gewoon aan de regels houden is het allemaal prima verder.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt leuk, dat online bestellen.
Heb je sneeuw besteld?quote:
Met honger naar bed dusquote:Op donderdag 21 november 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt niet geannuleerd als ik het bestel..
eten daarin tegen..
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 21 november 2024 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt niet geannuleerd als ik het bestel..
eten daarin tegen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |