SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat kan ik me goed voorstellen. Toen ging het echt hard achteruit.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, begin 2000 haakte ik echt af bij de Top 40…
Komt me wel bekend voor maar ken geen naam/rugnummetquote:Op donderdag 21 november 2024 19:31 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of de volgende bekend is bij jullie.
Even kijken of Mad nog 0 punten kan scoren.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor maar ken geen naam/rugnummet
Ik was even afgeleid.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Even kijken of Mad nog 0 punten kan scoren.
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid.
Carnaval de Paris - Dario
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Dit lukt me niet om op te schrijven…
quote:
Ik zou het niet gekunnen hebben.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Baker Street - de slechte (under)cover van een bandje waar ik de naam vergeten ben…
#metooquote:Op donderdag 21 november 2024 19:54 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor dit voor het eerst denk ik.
Nummer 24 in 1998.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:54 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor dit voor het eerst denk ik.
Ik luisterde in die tijd naar heel andere muziek.quote:
Het is een simpel deuntje.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd gebruikt als einde van een Grand Mix van Ben Liebrand.
In die context klonk het wel prima…
Heel simpel, ik gebruik een wat zwaardere remix hiervan nog wel eens…quote:Op donderdag 21 november 2024 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een simpel deuntje.
Wellicht makkelijk om mee te mixen?
Is die 365 dagen per jaar op vakantie?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Komend weekend zullen we Geri wel weer zien…
Oh ja, niet vergeten de wekker te zetten.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Komend weekend zullen we Geri wel weer zien…
Die begrijp ik even niet…quote:Op donderdag 21 november 2024 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Is die 365 dagen per jaar op vakantie?
Ik dacht dat je dan al op vakantie was.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die begrijp ik even niet…
Jump - Kriss Kross
Nee, een week later pas.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan al op vakantie was.
Dacht dat je die op dat eiland vaker tegen kwam (geen idee of ze daar ooit komt overigens).quote:Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een week later pas.
Maar dan kan ik de link met Geri nog niet leggen…
Nee, was het maar waar…quote:Op donderdag 21 november 2024 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat je die op dat eiland vaker tegen kwam (geen idee of ze daar ooit komt overigens).
Zit inderdaad best wel redelijk in elkaar. Ze hadden het alleen wat zwaarder aan mogen zetten.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Grappig, destijds vond ik dit niet het beluisteren waard, qua opbouw vind ik dit nu wel aardig gedaan…
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:22 schreef brother52 het volgende:
Deep blue something - breakfast at tiffany's
Een zelfdoding of zo op het einde had het compleet gemaakt…quote:Op donderdag 21 november 2024 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zit inderdaad best wel redelijk in elkaar. Ze hadden het alleen wat zwaarder aan mogen zetten.
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een zelfdoding of zo op het einde had het compleet gemaakt…
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een zelfdoding of zo op het einde had het compleet gemaakt…
Qua bassen kan je nog wel redelijk wat doen, toch?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:24 schreef brother52 het volgende:
Ik heb dit ooit nog eens moeten spelen.
Ja de bas is vrij simpel maar ik speelde toen gitaar.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua bassen kan je nog wel redelijk wat doen, toch?
Het is niet alleen maar 3 akkoordjes…
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja de bas is vrij simpel maar ik speelde toen gitaar.
Distortion vol open bij het refreinVonden ze niet zo leuk....
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:35 schreef brother52 het volgende:
Phil Collins - Something happened on the way to heaven
Maar niet om te horen…quote:Op donderdag 21 november 2024 20:46 schreef brother52 het volgende:
Dit is dan wel weer een leuk liedje om te spelen.
Met een goede zangeres valt dat ook nog wel mee.quote:
Whigfieldquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:57 schreef brother52 het volgende:
Brian May - too much love will kill you
Ik vind dit niet zo erg, heb de single destijds wel gekocht…quote:Op donderdag 21 november 2024 20:59 schreef brother52 het volgende:
Gelukkig is er ook een versie die ingezongen is door Freddie
Ik heb de single ook maar Brian kan gewoon niet zingen.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo erg, heb de single destijds wel gekocht…
Ik lag al op 1 oor.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
En daar heeft niemand iets van gemerkt...
We keken 2voor12 terug en toen naar bed, dus gemist dat er nog een show wasquote:Op donderdag 21 november 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoefde voor de verandering niet te oefenen, maar had een personeelsuitje en stond op de bowlingbaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Gek genoeg is één van die gasten doorgegroeid tot een zeer succesvol topproducer, die onder meer voor Ed Sheeran werkt. Het kan raar lopen. Hetzelfde geldt trouwens voor één van de leden van Candy Flip, die in de vroege 90s Strawberry Fields Forever van The Beatles coverden....quote:Op donderdag 21 november 2024 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Baker Street - de slechte (under)cover van een bandje waar ik de naam vergeten ben…
Dan noem je ook wel wat namen op…quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gek genoeg is één van die gasten doorgegroeid tot een zeer succesvol topproducer, die onder meer voor Ed Sheeran werkt. Het kan raar lopen. Hetzelfde geldt trouwens voor één van de leven van Candy Flip, die in de vroege 90s Strawberry Fields Forever van The Beatles coverden....
quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben van plan om morgen, voorafgaand aan Melting, weer een reguliere uitzending te doen om 19:00 uur. Nadere info volgt.
Vooraf-track ongeveer om 18:55:30quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Dreaming Of Music
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond en welkomquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Kende het niet, maar je hoort wel meteen dat het Simply Red is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Simply Red - Fake (Love To Infinity Classic radio mix)
Het originele nummer nogal radicaal verbouwd. Heb het origineel overwogen voor vanavond, maar vind deze versie toch veel fijnerquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Kende het niet, maar je hoort wel meteen dat het Simply Red is.
Mozeskriebel. Nu heb ik echt een heel goed maatgevoel, maar dit trek ik heel slechtquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Het is dan wel weer een mooi bruggetje naar lange winters. Er staat er weer eentje voor de deur. Daardoor kreeg ik zin in dit liedje. Let op het ritme.The Long Winters - Cinnamon
Toch is het heel geniaal gedaan, vind ik. Ben ooit eens bij een optreden van deze band geweest. Toen vroegen ze gewoon aan het publiek wat ze moesten spelen. Ik heb toen "Cinnamon" geroepen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mozeskriebel. Nu heb ik echt een heel goed maatgevoel, maar dit trek ik heel slecht
Zekerquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Luistert DDM ook mee? (Dit in verband met een bepaalde, inmiddels welbekende rubriek)
Het zit heel knap in elkaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch is het heel geniaal gedaan, vind ik. Ben ooit eens bij een optreden van deze band geweest. Toen vroegen ze gewoon aan het publiek wat ze moesten spelen. Ik heb toen "Cinnamon" geroepen.
Dat is beduidend minder plezierig om in te rijdenquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker![]()
We zijn wel een beetje total los.
Donderdagavond heb ik al 2,5 uur in de file gestaan en gisteren een ritje Zeeland v.v. met behoorlijke hagelbuien op de terugweg.
Daar word je wel gaar van; dat snap ik.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker![]()
We zijn wel een beetje total los.
Donderdagavond heb ik al 2,5 uur in de file gestaan en gisteren een ritje Zeeland v.v. met behoorlijke hagelbuien op de terugweg.
Er zijn mensen die langer dan 6,5 uur stil hebben gestaan op de route die ik normaal neem.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is beduidend minder plezierig om in te rijden(of nou ja in geval van file meer stil staan)
Goed verzoekjequote:Op zaterdag 23 november 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Neil Young - Cinnamon Girl
Ik heb deze hele week thuis gewerkt. Had geen zin om me in het verkeer te begeven.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn mensen die langer dan 6,5 uur stil hebben gestaan op de route die ik normaal neem.
Ik hoorde dat er een lange file stond (wist niet waarom, dat hadden ze er niet bij verteld) en besloot de andere route te nemen. Er lag gewoon een ijsplaat op beide wegen van 20 kilometer.
Heel verstandig! Het is ook best link. Morgen wordt het gelukkig weer 16 graden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb deze hele week thuis gewerkt. Had geen zin om me in het verkeer te begeven.
Ik twijfelde nog, maar vond deze net wat te verantwoord. Maar gelukkig was Symph daar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt onverwachts kerstig vanavond. Deze keer is Symphonic de dader aanvrager:The Pogues feat. Kirsty MacColl - Fairytale Of New York
Ik snap wat je bedoelt. Ik kreeg vandaag ook al bijna zin om de kerstverlichting tevoorschijn te halen. Warme chocolademelk en zo.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Het voelt ook een beetje als kerst met die sneeuw en hagel en hele dagen licht en kaarsen aan
Ik heb sowieso een enorme zwakke plek voor the Pogues en voor Kirstyquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog, maar vond deze net wat te verantwoord. Maar gelukkig was Symph daar.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat wij kaartjes hadden voor een theatervoorstelling van 19 oktober en helemaal vergeten waren. Zegt mijn man dat hij wel naar die voorstelling was geweest. Hij had zelf op de avond zelf nog een kaartje gekocht. Hebben we het theater toch mooi gesponsord met 3 kaartjes voor 1 persoon.
Ik kwam er gisteren achter dat wij kaartjes hadden voor een theatervoorstelling van 19 oktober en helemaal vergeten waren. Zegt mijn man dat hij wel naar die voorstelling was geweest. Hij had zelf op de avond zelf nog een kaartje gekocht. Hebben we het theater toch mooi gesponsord met 3 kaartjes voor 1 persoon.
Ik heb er al een paar dagen last van. Maar nu is het wel heel erg, ja.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:40 schreef DJ11 het volgende:
FOK! is ineens heel traag hier. De uitzending gaat wel gewoon door hoor
Stream doet het weer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is het enige dat niet wegvalt.
Het forum heeft de hik.
Slaap lekker, aRd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ik ga nu zo slapen
Dank voor het luisteren, welterustenquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ik ga nu zo slapen
Welterusten aRdquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ik ga nu zo slapen
Ah, ik hoorde wel iets bekends, maar dat klopt dus ook.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Zes jaar oud, alweer. Dit ondergewaardeerde liedje van eigen bodem:Sandra van Nieuwland - Hum Of Multitudes
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Ik ga nu zo slapen
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende deze Belgische kunstenaar/artiest tot vandaag niet, maar de man draait al jaren mee. Dit nummer van hem springt er wat mij betreft echt uit:Jan Verstraeten - Wolfman
Zegt zelden tot nooit iets over kwaliteit. Ik kreeg er een beetje The Verve-achtige vibes bij. Bittersweet Symphony en zo.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Beetje wel inderdaadquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zegt zelden tot nooit iets over kwaliteit. Ik kreeg er een beetje The Verve-achtige vibes bij. Bittersweet Symphony en zo.
Ik vind dat het in dit geval wel iets over de kwaliteit zegt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zegt zelden tot nooit iets over kwaliteit. Ik kreeg er een beetje The Verve-achtige vibes bij. Bittersweet Symphony en zo.
Kwalitiet nog welquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat het in dit geval wel iets over de kwalitiet zegt.
Niet mijn kopje thee.
Past er inderdaad mooi achteraan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels alweer vier weken geleden dat ik dit nummer draaide. Moet toch nog eens opnieuw. Zou in de laatste uitzending van dit jaar ook weleens kunnen klinken...Elmiene - Anyways
Het doet me wel aan iemand denken, maar ik kom er niet op. Niet MJquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:19 schreef livelink het volgende:
Stem doet me iets te veel aan MJ denken.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
Je UI deed hem aan de eerste klas van de trein denken.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
Ineens random vraag van mijn zoon: Waarom zit DJ11 eerste klas?
Dan weet -ie meer dan ikquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
Je UI deed hem aan de eerste klas van de trein denken.
Misschien de komende weken ergens een keerquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Ohne dich had nu ook wel gemogen hoor
Ik dacht inderdaad eerst dat het David Bowie was. Ik ben gelukkig niet helemaal gek.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje over al die zangwedstrijden op tv, waarbij mensen anderen nadoen:Keane - Better Than This
Ik noemde het recent al een keer: Keane heeft wat geluidjes geleend van Bowie: Ashes to Ashes
Anders dan dat je kerstplaten van Billy Idol aanvraagt, valt het wel meequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad eerst dat het David Bowie was. Ik ben gelukkig niet helemaal gek.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje over al die zangwedstrijden op tv, waarbij mensen anderen nadoen:Keane - Better Than This
Ik noemde het recent al een keer: Keane heeft wat geluidjes geleend van Bowie: Ashes to Ashes
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Anders dan dat je kerstplaten van Billy Idol aanvraagt, valt het wel mee
quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Anders dan dat je kerstplaten van Billy Idol aanvraagt, valt het wel mee
's Nachts vind ik het niet zo erg.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen naar buiten gekeken en toen besloten dat het hier weer tijd voor is:The Communards - So Cold The Night
Ja, het wordt ineens weer heel warm. Komende week kan ik met Hot, Hot, Hot van Buster Pointdexter beginnen of zoquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De buitentemperatuur begint al weer op te lopen, zo gek dat fenomeen
Of Andre Hazes - De Opvliegerquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het wordt ineens weer heel warm. Komende week kan ik met Hot, Hot, Hot van Buster Pointdexter beginnen of zo
Probeer het niet als gefluister te zien, maar gewoon als een robotstem (wat het feitelijk ook is). Misschien helpt dat.quote:
Het zou me niet ontspannen in ieder geval.quote:
En dat is nou net wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou me niet ontspannen in ieder geval.
Oh ja, dit vond ik de eerste keer dat je het draaide ook al mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Deze zanger was nog 17 toen hij dit nummer uitbracht, inmiddels net 18. Het klinkt alsof het uit de 60s is weggelopen. Het enige dat nog ontbreekt is een broer die de tweede stem zingt.Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
Mooiquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De laatste voordat @:Melting het overneemt. Gisteren verschenen, wat mij betreft een prachtig liedje van deze Engelse zangeres met band:Imogen and the Knife - Dream Died With You, Blue
Dank voor de bijzondere muziek, DJ11.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Dreaming Of Music
01 The Doobie Brothers - Listen To The Music (Motiv8 12-inch mix)
02 Fox Stevenson - Sweets (Soda Pop)
03 Simply Red - Fake (Love To Infinity Classic radio mix)
04 Jam & Spoon feat Rea - Be.Angeled (radio mix)
05 Billy Idol - Jingle Bell Rock
06 The Long Winters - Cinnamon
07 Blur - Coffee & TV
08 Neil Young - Cinnamon Girl
09 The Pogues feat. Kirsty MacColl - Fairytale Of New York
10 Fontaines D.C. - In The Modern World
11 Heaven 17 - Let Me Go
12 Étienne de Crécy feat. Alexis Taylor - World Away
13 Sandra van Nieuwland - Hum Of Multitudes
14 Björk - Hunter
15 Dido - Hunter
16 Paul McCartney - This One
17 Supertramp - The Logical Song
18 Jan Verstraeten - Wolfman
19 George Michael - A Different Corner
20 Elmiene - Anyways
21 The Judds - Why Not Me
22 Pet Shop Boys - Loneliness (demo version)
23 New Order - Round & Round '94
24 Freiheit - Play It Cool
25 Keane - Better Than This
26 The Communards - So Cold The Night
27 Ladytron - Light & Magic
28 AIR - How Does It Make You Feel?
29 Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
30 Imogen and the Knife - Dream Died With You, Blue
Zie nu pas dat ik Paul McCartney heb gemist met This One. Was toen even druk met mijn zoon. Jammer. Vind ik stiekem een heel leuk nummer van hem.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Dreaming Of Music
01 The Doobie Brothers - Listen To The Music (Motiv8 12-inch mix)
02 Fox Stevenson - Sweets (Soda Pop)
03 Simply Red - Fake (Love To Infinity Classic radio mix)
04 Jam & Spoon feat Rea - Be.Angeled (radio mix)
05 Billy Idol - Jingle Bell Rock
06 The Long Winters - Cinnamon
07 Blur - Coffee & TV
08 Neil Young - Cinnamon Girl
09 The Pogues feat. Kirsty MacColl - Fairytale Of New York
10 Fontaines D.C. - In The Modern World
11 Heaven 17 - Let Me Go
12 Étienne de Crécy feat. Alexis Taylor - World Away
13 Sandra van Nieuwland - Hum Of Multitudes
14 Björk - Hunter
15 Dido - Hunter
16 Paul McCartney - This One
17 Supertramp - The Logical Song
18 Jan Verstraeten - Wolfman
19 George Michael - A Different Corner
20 Elmiene - Anyways
21 The Judds - Why Not Me
22 Pet Shop Boys - Loneliness (demo version)
23 New Order - Round & Round '94
24 Freiheit - Play It Cool
25 Keane - Better Than This
26 The Communards - So Cold The Night
27 Ladytron - Light & Magic
28 AIR - How Does It Make You Feel?
29 Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
30 Imogen and the Knife - Dream Died With You, Blue
En ik heb niet eens last van opvliegers, kun je nagaan...quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Naadloze overgang weer. Jullie zijn goed op elkaar ingespeeld hoor.
Dat ging inderdaad vlekkeloosquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Naadloze overgang weer. Jullie zijn goed op elkaar ingespeeld hoor.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf zeker luisteren, maar ga wel eerst even snel wat te eten maken.
Melting is er scheutig meequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Verre van de juiste titel. Toch bedankt voor de 0 punten.
Wat mij betreft blijft het hier bij.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Is het wolvenavond vanavond?Ik heb ook al een "Wolfman" gedraaid...
In de provincie Utrecht blijft de wolf ook onrust zaaienquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Het was een slechte dag voor de wolf
https://www.nu.nl/312943/(...)g-in-gelderland.html
Verkleedkist weer eens opengetrokken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kandidaat voor de trofee voor het belachelijkste hoesje
Vraag me af of een wolf een volwassen persoon aan zou vallen, als je deze niet bedreigd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
In de provincie Utrecht blijft de wolf ook onrust zaaien
https://www.rtvutrecht.nl(...)nder-incidenten-zijn
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me af en toe niet helemaal lekker voelde de afgelopen maanden in de bossen hier. Ik hou er van om een beetje te dwalen in een bos en kleine paadjes te kiezen, maar was toch wat ongerust. Ik weet dat het geen reeëele angst is, maar toch.
Ik kan me voorstellen dat het een stuk minder relaxt lopen is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
In de provincie Utrecht blijft de wolf ook onrust zaaien
https://www.rtvutrecht.nl(...)nder-incidenten-zijn
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me af en toe niet helemaal lekker voelde de afgelopen maanden in de bossen hier. Ik hou er van om een beetje te dwalen in een bos en kleine paadjes te kiezen, maar was toch wat ongerust. Ik weet dat het geen reeëele angst is, maar toch.
Ze zeggen van niet en daar moet ik maar op vertrouwen. Maar in de periode dat ze welpen hebben, durf ik het niet te zeggen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag me af of een wolf een volwassen persoon aan zou vallen, als je deze niet bedreigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |