Had hij maar gezongen, dat kan hij beter dan Margriet dat kanquote:Op donderdag 21 november 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henny die in de clip achter het drumstel zit is ook zo ongeveer alles wat hij met deze plaat te maken heeft.
Tsja, het is allebei niet groots.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had hij maar gezongen, dat kan hij beter dan Margriet dat kan
Tegenwoordig wel jaquote:Op donderdag 21 november 2024 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had hij maar gezongen, dat kan hij beter dan Margriet dat kan
Da's discutabelquote:
Die draaiden ze volgens mij ook echt in de eerste paar edities.quote:
Is ook leuker. je krijgt er zelf spontaan de slappe lach vanquote:Op donderdag 21 november 2024 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die draaiden ze volgens mij ook echt in de eerste paar edities.
Die stond 1x op 88.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die draaiden ze volgens mij ook echt in de eerste paar edities.
Stonden ze er toen beide in, of is het een gevalletje Lola in, Lola uit?quote:
In 2009 stond Are You Lonesome Tonight op 6 en Are You Lonesome Tonight (Laughing Version) op 88 zie ikquote:Op donderdag 21 november 2024 17:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stonden ze er toen beide in, of is het een gevalletje Lola in, Lola uit?
Allebei aanwezig.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stonden ze er toen beide in, of is het een gevalletje Lola in, Lola uit?
Jeff Wayne mag dus om degradatie gaan spelen?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:39 schreef Tussle266 het volgende:
De Rob 1000 is net bekendgemaakt. Go staat daar nog altijd in op ongeveer dezelfde plek als de afgelopen jaren, terwijl die Go-hooligan is opgepakt al enkele jaren geleden. Dat laat mij wat vraagtekens zetten.
Volgens mij heeft Jeff de play-offs gewonnen. De play-offs waren de afgelopen week.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jeff Wayne mag dus om degradatie gaan spelen?
Oh. Nou op zich prima winnaarquote:Op donderdag 21 november 2024 17:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jeff de play-offs gewonnen. De play-offs waren de afgelopen week.
Die lijst wordt ook elk jaar minder interessant. Zo is The Killing Moon er dit jaar uit gevallen zie ik. Matigquote:Op donderdag 21 november 2024 17:39 schreef Tussle266 het volgende:
De Rob 1000 is net bekendgemaakt. Go staat daar nog altijd in op ongeveer dezelfde plek als de afgelopen jaren, terwijl die Go-hooligan is opgepakt al enkele jaren geleden. Dat laat mij wat vraagtekens zetten.
Volgens mij zit ie ook redelijk vast verder.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die lijst wordt ook elk jaar minder interessant. Zo is The Killing Moon er dit jaar uit gevallen zie ik. Matig
Pokemon ervoor terug. Het is aftellen tot Bankzitters vanaf hier. Dat eerste Rob-jaar was nog het beste. Toen was het echt een afwijkende lijst.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die lijst wordt ook elk jaar minder interessant. Zo is The Killing Moon er dit jaar uit gevallen zie ik. Matig
Rob moet buigen voor de Belgenquote:Op donderdag 21 november 2024 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pokemon ervoor terug. Het is aftellen tot Bankzitters vanaf hier. Dat eerste Rob-jaar was nog het beste. Toen was het echt een afwijkende lijst.
If I can dream al hoog toen. In week 53 nog nergens te bekennen.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pokemon ervoor terug. Het is aftellen tot Bankzitters vanaf hier. Dat eerste Rob-jaar was nog het beste. Toen was het echt een afwijkende lijst.
Zou toch fijn zijn als deze ballenversie een keer geloosd wordt uit de lijstjesquote:
Bert zit in t pak van Simone Walraven?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
Bert zegt tot morgen. Wij weten beter.
En dat die stemmen naar t echte Laat me gaanquote:Op donderdag 21 november 2024 17:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou toch fijn zijn als deze ballenversie een keer geloosd wordt uit de lijstjes
Dat is dat "mooie verhaal"quote:Op donderdag 21 november 2024 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps, deze staat in mijn sheet als Alderliefste & Paul de Leeuw
Die staat er gelukkig niet in nee.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is dat "mooie verhaal"
Eens al vind ik die California Blue ook heel fijn. She's a Mystery To Me z'n beste inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor toch liever I Drove All Night of She's a Mystery To Me als we het over de niet-usual suspects van The Big O hebben
Nee, die kan niet meer voor Sieneke kiezenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik oud word. Ik had geen idee meer of Pierre K. nou dood of levend is
Ja top 5 zeker. Lea en Arie gun ik nog wel, End of the Show is duidelijk de beste en dan is er vast nog wel eentje die mee mag doen. Die Let's Dance van net vind ik ook wel te doen.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit denk ik in de Top 3 leuk van The Cats.
Eerste jaar zeker?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft nog ooit op 1 gestaan.
Editie 5! Are You Lonesome Tonight (niet lachen) was de eerste nummer 1. Yesterday heeft ook nog wel eens op 1 gestaan.quote:
Maar nu wel de juiste versie.quote:
In de eerste jaren was de lijst wel echt heel uniek in lijstjesland. En ook duidelijk minder leuk om te luisteren dan nu.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Editie 5! Are You Lonesome Tonight (niet lachen) was de eerste nummer 1. Yesterday heeft ook nog wel eens op 1 gestaan.
Daarnaast altijd Het Dorp, behalve die edities toen Danny zich er mee ging bemoeien.
Shaffy Cantate vind je niets?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feitje: Ramses is de artiest met het grootste verschil tussen mijn favoriete en minst favoriete nummer in mijn Top 2000-allertijdenlijst.
Meer dan 4600 nummers er tussen
Vreselijk inderdaadquote:
Ik was niet aan het luisteren. Dit doet me vermoeden dat de eerste Bankzitters een Evergreen is geworden.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind die andere ook nog wel leuk eigenlijk. Alleen toen gingen ze dat trucje uitmelken, en werd het snel stom.
Doorgaan scoort ook vrij laag. Maar niet slechtste 200-laag.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik vind die best leuk (voor eens per jaar)
Doorgaan vind ik ook niets. Hooguit in de André van Duin-versie.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doorgaan scoort ook vrij laag. Maar niet slechtste 200-laag.
Nederland…quote:Op donderdag 21 november 2024 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze band zal dit jaar voor het eerst afwezig zijn in week 53 gok ik
Dus je vind de bloasmuziek zelf wel leuk?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder vocalen zou dit nog wel een aardig liedje zijn.
Dat is wel gewoon oke ja. Niet iets wat ik zelf zou opzetten, maar vind dat kitscherige getrompetter nog wel geinig.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je vind de bloasmuziek zelf wel leuk?
Stel dat het zou kunnen, dan zou ik dat nummer van de keuzelijst halen.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:16 schreef Tussle266 het volgende:
We krijgen straks ook nog de erfenis van de dikke uit de jury. Dat is dus echt iets wat ik letterlijk 1x per jaar hoor, altijd in deze week.
Ik heb de hoes nooit gezien, maar het schijnt de middelvinger van Henk-Jan te zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dat het zou kunnen, dan zou ik dat nummer van de keuzelijst halen.
Een top 4 ABBA in deze lijst wel:)quote:
Ze hadden dat Italiaans lekker achterwege moeten latenquote:Op donderdag 21 november 2024 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
En die fonetische uitspraak van Sarah helpt ook niet, dat stoort me enorm. Had daar nou niet even iemand met haar kunnen oefenen?
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik op de camping in Italië werkte moest ik een boodschap over de middagsrust voor de omroepinstallatie inspreken, mijn collega kreeg het in haar 2 talen (Duits en Italiaans) niet voor elkaar, dus ik heb alle talen ingesproken, terwijl ik nog helemaal geen Italiaans sprak. Ik stel me zo voor dat het net als Sarah heeft geklonken.
Gelukkig was de installatie na 2 dagen kapot en in al die maanden nooit gerepareerd.
En dan gaan de jongens zo ook nog even varen in hun sloep:)quote:Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
Laatste uur meepakken genot.
Good vibrations
Sluit mooi aan bij de "When you ain't got nothing, you got nothing to lose" uit Like a Rolling Stonequote:Op donderdag 21 november 2024 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
Freedom is just another word for nothing left to lose
Zullen verder vooral de mastodonten zijn die in 1999 begonnen in de top 150. Maakt het extra speciaalquote:Op donderdag 21 november 2024 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Even opgezocht. Altijd top 1000 gestaan in de Top 2000. Dat zal toch geen heel groot gezelschap aan liedjes zijn
Waar is @Pino112 als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zullen verder vooral de mastodonten zijn die in 1999 begonnen in de top 150. Maakt het extra speciaal
23 zijn er best nogal wat om kwijt te kunnen. Maar deze mag volgend jaar van positie wisselen met Our Last Summerquote:
Wilt Chamberlain: “those are rookie numbers”quote:Op donderdag 21 november 2024 20:51 schreef TLC het volgende:
Julio 'met meer dan 3000 vrouwen naar bed geweest' Iglesias
Ik kom er net een beetje in ja. Morgen veel in de auto, dus veel luisteren maar niet meekletsen.quote:
Dat is een goed nummer idd, maar voor een lijst als deze mag ie wmb nog wel even rijpenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Shallow wel vandaag verwacht dacht ik, maar die blijkt dus vanmorgen al geweest te zijn. Wat een plaat is dat toch
Hoort niet per se in deze lijst nee. Maar ja, als ie toch komt ben ik wel blijquote:Op donderdag 21 november 2024 21:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat is een goed nummer idd, maar voor een lijst als deze mag ie wmb nog wel even rijpen
Hopelijk collectief in de laatste 5 uur.quote:
Op tijd geroepen?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Op tijd ingeschakeld voor Sebastian genot
Worn Down Piano missen is wel zondequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah nog een kitschplaat die over was, ik dacht dat we ze tussen 6 en 7 allemaal wel hadden gehad.
Eloise missen vind ik meer zonde, voor de Piano zijn er 2 kansen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Worn Down Piano missen is wel zonde
Dat is toch geen Evergreen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh we zijn nog steeds niet ENGELBEWAARDERED trouwens. Benieuwd waar die terecht is gekomen
Ik ben slechts de boodschapper.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch geen Evergreen.
Ik hoor liever Queen dan Cats.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
Het woord Cats viel. Krijg je Queen. Gelukkig wel met George.
Ok, ik stuur je dan met deze boodschap terug.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben slechts de boodschapper.
Het is Catsdag, dan mag je op zijn minst verwachten...quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor liever Queen dan Cats.
Ja gelukkig met George, die hoor je normaal nooitquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
Het woord Cats viel. Krijg je Queen. Gelukkig wel met George.
Meer gewoon de drogist.quote:
Ik heb alleen goede woorden voor George.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja gelukkig met George, die hoor je normaal nooit
Heb jij ook maand over?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb toch maar weinig met Cash.
Matig jaar, geen enkel nummer van in de Evergreen.quote:
Film nooit gezien, maar zou ik wel eens willen.quote:
Het beeld van sneeuw is mooier dan de praktijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben naar mijn werk gelopen vandaag. In theorie was dit een wandeling door een magisch winterwonderlandschap, met een door de opkomende zon in paars veranderde lucht, begeleid door prachtige evergreens, waarna ik fris aan mijn werkdag kon beginnen met een kop heerlijke koffie.
In de praktijk was het glibberen over de stoep en daarna door gesmolten sneeuwplassen stampen onder een grauwe lucht. De koffie is kut, mij knie doet pijn en mijn schoenen, sokken en voeten zijn nat.
Maar de muziek was heerlijk
Diep in m'n hart vind ik nog erger, maar dat is het wel. En Droomland natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb hem helemaal uitgezeten, maar ben er niet trots op. De Vlieger is toch wel echt de bodem van de put hoor.
Morning Has Broken is wel mooi.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:01 schreef Fred_B het volgende:
Zometeen gelijk de Cats, tevens 12 andere mooie platen.
Er is meer ruimte op de bodem, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diep in m'n hart vind ik nog erger, maar dat is het wel. En Droomland natuurlijk.
Definieer 'alle lijsten'. Is dat dan:quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel nummers denken jullie dat in alle lijsten de top 100 hebben gehaald?
Alle edities van de Evergreen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Definieer 'alle lijsten'. Is dat dan:
Top 2000
Evergreen
Kink 1500
V500
Of meer?
Oh zo. Dan zeg ik 20. Die eerste week zo af van de rest, dus dat zal wel een flinke wissel trekken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle edities van de Evergreen.
Een stuk of 10? Die eerste lijst was nogal random in elk geval.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle edities van de Evergreen.
Iedereen zit nu nagelbijtend op de bank.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht nog even op het bod van wat andere mensen. Over 5 minuten het antwoord.
Nog spannender dan het NSF van 2010 dit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen zit nu nagelbijtend op de bank.
Zeker niet, het zou nogal vreemd zijn om de finale van de Top 2000 ineens bij een concullega af te werken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:14 schreef TLC het volgende:
Ooit was de finale van de Top 2000 op de woonboot van Hans Schiffers, dat kun je je nu niet meer voorstellen
Verdomme.quote:
Wat stelt dat hele Hotel California of Child In Time ook voor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand meer aanwezig, dus jullie krijgen hem gewoon. Het antwoord is minder dan 10: Slechts 7.
Du
Voor Haar
Lea
Sound of Silence
Bridge over Troubled Water
Yesterday
In The Ghetto.
Een nummer van Vader A.quote:
Hier had ook Wat Doen We Met De Arabieren Hier kunnen staan.quote:
Ik ga voorspellen dat er dit jaar minimaal 15 vervelendere nummers de Top 2000 binnenkomen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind het niet superbijzonder, maar de ellendigheid kan ook wel groter.
Als Yves, Roxy enzo met meerdere nummers binnenkomen, kan het hard gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga voorspellen dat er dit jaar minimaal 15 vervelendere nummers de Top 2000 binnenkomen.
Dat zou heel goed kunnen. Het ligt ook een beetje waar je de lat legt denk ik. Dit soort platen accepteer ik gewoon als onderdeel van de canon.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga voorspellen dat er dit jaar minimaal 15 vervelendere nummers de Top 2000 binnenkomen.
Yves vind ik eigenlijk ook niet zo'n probleem. Kuitenbrouwer vind ik ook niet zo erg. Alleen dat die twee die nu op een hobbyzender van Stenders zitten er zo enorm mee dweepten stoorde me een beetje.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Yves, Roxy enzo met meerdere nummers binnenkomen, kan het hard gaan.
Tsja, hij behoort wel tot de onderste 20% (maar daar niet uiterst onderin), maar ik vind het leuker dan Roxy Dekker en Yves Berendse, dus dan heb je er al 3.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Het ligt ook een beetje waar je de lat legt denk ik. Dit soort platen accepteer ik gewoon als onderdeel van de canon.
Valt me nog mee dat ie niet op Radio Hollandio stond.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mis mijn werk bij de mensen met een verstandelijke beperking vaak, maar als ik dan dergelijke Nederlandstalige ellende hoor dan mis ik dat aspect toch echt niet (standaard de radio op 100% NL)
In combinatie met de top 2000 blijft dan alleen Bridge over troubled water over. Niet het eerste nummer waar ik aan zou denken als het een quizvraag was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand meer aanwezig, dus jullie krijgen hem gewoon. Het antwoord is minder dan 10: Slechts 7.
Du
Voor Haar
Lea
Sound of Silence
Bridge over Troubled Water
Yesterday
In The Ghetto.
Nederland is een smakeloos landquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Al 94 weken in de single top 100 die Engelbewaarder.
De Hannah Mae/Claude/S&F/Snelle/Meau school is wel vervelender jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo van die artiesten waarvan 1 liedje nog best leuk was, maar het trucje heel snel gaat vervelen alleen de rest van Nederland heeft dat niet door.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Hannah Mae/Claude/S&F/Snelle/Meau school is wel vervelender ja
Erik de Zwart doet t vanavond vanuit zijn tramquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:14 schreef TLC het volgende:
Ooit was de finale van de Top 2000 op de woonboot van Hans Schiffers, dat kun je je nu niet meer voorstellen
Let's Dance en Sure He's a Cat toch wel? Die ken ik juist zowaar van buiten dit lijstje.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Behalve de Postkoets ken ik volgens mij de laatste 5 Cats-nummers die ik gehoord heb niet eens
Die heb ik niet meegekregen, maar die ken ik uiteraardquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Let's Dance en Sure He's a Cat toch wel? Die ken ik juist zowaar van buiten dit lijstje.
Maar ik ken tot aan de laatste dag volgens mij sowieso bijna niets van de Cats.
Dat verklaart.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegekregen, maar die ken ik uiteraard
Die kerel ziet er best Rock 'n Roll uit maar niets is minder waarquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk gewoon dus al die crap, man.
Achja hij heeft ook 'gewoon' van Giersbergen, Within Temptation en Autumn geproduceerd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die kerel ziet er best Rock 'n Roll uit maar niets is minder waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De concert agenda is toch geen Evergreen? Telegraph road ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch wel verwacht dat dit de hoogste zou blijven van Supertramp.
Fool’s Overture staat ook wel verdiend hoger wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is wel een stuk beter dan die van de concertagendaquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, zeg het maar, goeie wissels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze over het algemeen wel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Oja, zeg het maar, goeie wissels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat we wat leuke dingen verliezen, overall wel een verbetering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja, the winner takes it all, dat heb je uiteindelijk altijd met dit stemsysteem.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben redelijk 50/50, tis wel erg veel ABBA en BG's zo.
Oja, zeg het maar, goeie wissels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entrees doen me ongeveer evenveel als de exits dus om het evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ja, daar gaat iets niet helemaal goed. Aangepastquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:07 schreef Homdeck het volgende:
966 Aretha Franklin I Save A Little Prayer
Is dit een samenwerking met Duran Duran?
Zo breed omarmd is Bluesky nog niet volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |