Had hij maar gezongen, dat kan hij beter dan Margriet dat kanquote:Op donderdag 21 november 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henny die in de clip achter het drumstel zit is ook zo ongeveer alles wat hij met deze plaat te maken heeft.
Tsja, het is allebei niet groots.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had hij maar gezongen, dat kan hij beter dan Margriet dat kan
Tegenwoordig wel jaquote:Op donderdag 21 november 2024 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had hij maar gezongen, dat kan hij beter dan Margriet dat kan
Da's discutabelquote:
Die draaiden ze volgens mij ook echt in de eerste paar edities.quote:
Is ook leuker. je krijgt er zelf spontaan de slappe lach vanquote:Op donderdag 21 november 2024 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die draaiden ze volgens mij ook echt in de eerste paar edities.
Die stond 1x op 88.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die draaiden ze volgens mij ook echt in de eerste paar edities.
Stonden ze er toen beide in, of is het een gevalletje Lola in, Lola uit?quote:
In 2009 stond Are You Lonesome Tonight op 6 en Are You Lonesome Tonight (Laughing Version) op 88 zie ikquote:Op donderdag 21 november 2024 17:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stonden ze er toen beide in, of is het een gevalletje Lola in, Lola uit?
Allebei aanwezig.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stonden ze er toen beide in, of is het een gevalletje Lola in, Lola uit?
Jeff Wayne mag dus om degradatie gaan spelen?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:39 schreef Tussle266 het volgende:
De Rob 1000 is net bekendgemaakt. Go staat daar nog altijd in op ongeveer dezelfde plek als de afgelopen jaren, terwijl die Go-hooligan is opgepakt al enkele jaren geleden. Dat laat mij wat vraagtekens zetten.
Volgens mij heeft Jeff de play-offs gewonnen. De play-offs waren de afgelopen week.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jeff Wayne mag dus om degradatie gaan spelen?
Oh. Nou op zich prima winnaarquote:Op donderdag 21 november 2024 17:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jeff de play-offs gewonnen. De play-offs waren de afgelopen week.
Die lijst wordt ook elk jaar minder interessant. Zo is The Killing Moon er dit jaar uit gevallen zie ik. Matigquote:Op donderdag 21 november 2024 17:39 schreef Tussle266 het volgende:
De Rob 1000 is net bekendgemaakt. Go staat daar nog altijd in op ongeveer dezelfde plek als de afgelopen jaren, terwijl die Go-hooligan is opgepakt al enkele jaren geleden. Dat laat mij wat vraagtekens zetten.
Volgens mij zit ie ook redelijk vast verder.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die lijst wordt ook elk jaar minder interessant. Zo is The Killing Moon er dit jaar uit gevallen zie ik. Matig
Pokemon ervoor terug. Het is aftellen tot Bankzitters vanaf hier. Dat eerste Rob-jaar was nog het beste. Toen was het echt een afwijkende lijst.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die lijst wordt ook elk jaar minder interessant. Zo is The Killing Moon er dit jaar uit gevallen zie ik. Matig
Rob moet buigen voor de Belgenquote:Op donderdag 21 november 2024 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pokemon ervoor terug. Het is aftellen tot Bankzitters vanaf hier. Dat eerste Rob-jaar was nog het beste. Toen was het echt een afwijkende lijst.
If I can dream al hoog toen. In week 53 nog nergens te bekennen.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pokemon ervoor terug. Het is aftellen tot Bankzitters vanaf hier. Dat eerste Rob-jaar was nog het beste. Toen was het echt een afwijkende lijst.
Zou toch fijn zijn als deze ballenversie een keer geloosd wordt uit de lijstjesquote:
Bert zit in t pak van Simone Walraven?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
Bert zegt tot morgen. Wij weten beter.
En dat die stemmen naar t echte Laat me gaanquote:Op donderdag 21 november 2024 17:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou toch fijn zijn als deze ballenversie een keer geloosd wordt uit de lijstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |