Mijn zus heeft net zoiets, gooi maar heel veel van die oude zooi bij elkaar en het ziet er opeens gezellig uitquote:
Hier heb ik nou echt zin inquote:
Ik vond er niet veel aan, heb niet zoveel met Arjan.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Jelka en Arjan wel bn-ers die ik fijn vind. Vooral Jelka. Geinige aflevering. Was een mooie kringloop.
Ik heb weer niet zoveel met Jelka, haar verhaal was ook al bekend, daar heeft ze het eerder over gehad.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond er niet veel aan, heb niet zoveel met Arjan.
Ik met beide niet hoor, maar het minst met Arjanquote:Op donderdag 13 november 2025 16:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb weer niet zoveel met Jelka, haar verhaal was ook al bekend, daar heeft ze het eerder over gehad.
Dat werd bij het einde aangekondigd.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wie er volgende week komen.
Martijn Koning en Bentequote:Op donderdag 13 november 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik met beide niet hoor, maar het minst met Arjan
Heb 10 minuten gekeken geloof ik.
Ben benieuwd wie er volgende week komen.
Zoals ik al zei heb ik het niet afgekekenquote:Op donderdag 13 november 2025 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat werd bij het einde aangekondigd.
O Bente is wel leuk, leuke meid vind ik dat.quote:
Die ken ik niet echt maar lijkt me wel leuker dan Martijn Koningquote:Op donderdag 13 november 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Bente is wel leuk, leuke meid vind ik dat.
Ik heb haar laatste gezien in de Beste Zanger, ze kan goed zingen en lijkt mij een lieve dame.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt maar lijkt me wel leuker dan Martijn Koning
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 november 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb haar laatste gezien in de Beste Zanger, ze kan goed zingen en lijkt mij een lieve dame.
Eens. Dit was echt genieten.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:06 schreef Kanaroe het volgende:
Heerlijke aflevering, heb hardop meegelachen
Dit was, i.t.t. vorige keer, een fantastisch en elkaars humor aanvoelend triootje op de boerderie
Ja dat was een leuk stukkiequote:Op donderdag 20 november 2025 20:40 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond de uitzending met Martijn en Bente best leuk en openhartig. Hun gejam met Raven erbij op de elektrieke gitaar had wat langer gemogen..
Ken ze geen van beide, vind het alleen leuk kijken als het met mensen is die ik ken.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond met rapper Sef(???) en schrijfster Roxane van Iperen.
Roxane is heel bekend als schrijfster. Onder meer vanwege het prachtige boek 't Hooge Nest.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Ken ze geen van beide, vind het alleen leuk kijken als het met mensen is die ik ken.
Ik ken haar werk niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Roxane is heel bekend als schrijfster. Onder meer vanwege het prachtige boek 't Hooge Nest.
Zij heeft ook op 4 mei, een paar jaar geleden, een voordracht gedaan tijdens de herdenkingsbijeenkomst in de Nieuwe Kerk in Amsterdam, die voorafging aan de plechtigheden op de Dam.
De moeite waard om eens wat van haar te gaan lezen. Met name het non-fictieboek 't Hooge Nest heeft mij heel erg geraakt.quote:
Ik ken iemand, die zou zo haar dochter kunnen zijn, lijkt er behoorlijk op maar dan zo'n 20 jaar jonger en mer stijl haar.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:17 schreef golfer het volgende:
Voor een vrouw van bijna 50 ziet Roxane er nog heel goed uit.
Ze heeft een heel geweldadige en onzekere zwervende jeugd gehad en daar over geschreven.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:41 schreef SiGNe het volgende:
Ik ken haar verder niet dus snap ook af en toe niet waar over ze het heeft als ze bijv zegt dat ze slachtoffer is.
Ik kan me er een voorbeelding van maken maar zonder de kleinere details kan je moeilijk inschatten hoe erg het is geweest.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft een heel geweldadige en onzekere zwervende jeugd gehad en daar over geschreven.
In dat kader 2 absolute aanraders: 'Ik beloof het' en 't Hooge Nest'.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:52 schreef SiGNe het volgende:
Ik kan me er een voorbeelding van maken maar zonder de kleinere details kan je moeilijk inschatten hoe erg het is geweest.
Misschien ook maar eens haar boeken lezen, lijkt me wel een interessante vrouw met een goed realiteitsbeeld
Ik zat net ook even haar wiki door te nemen maar daaruit blijkt ook niks van een slechte jeugd, gymnasium gedaan en daarna rechtenstudie afgerond.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat kader 2 absolute aanraders: 'Ik beloof het' en 't Hooge Nest'.
Daarom vond ik de aflevering met Arjan en Jelke weer een verademing.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel steeds minder worden door de gasten die komen. Totaal oninteressante mensen met weinig humor en zelfspot. De leukste aflevering blijft voor mij die met Maxim Hartman en Hanneke Groenteman. Zij lekker blowen bij het kampvuur, en hij "dan kun je vast wennen".
Oh echt? Ik vond haar zo zeuren over haar ADHD en zo.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom vond ik de aflevering met Arjan en Jelke weer een verademing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |