Mijn zus heeft net zoiets, gooi maar heel veel van die oude zooi bij elkaar en het ziet er opeens gezellig uitquote:
Hier heb ik nou echt zin inquote:
Ik vond er niet veel aan, heb niet zoveel met Arjan.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Jelka en Arjan wel bn-ers die ik fijn vind. Vooral Jelka. Geinige aflevering. Was een mooie kringloop.
Ik heb weer niet zoveel met Jelka, haar verhaal was ook al bekend, daar heeft ze het eerder over gehad.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond er niet veel aan, heb niet zoveel met Arjan.
Ik met beide niet hoor, maar het minst met Arjanquote:Op donderdag 13 november 2025 16:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb weer niet zoveel met Jelka, haar verhaal was ook al bekend, daar heeft ze het eerder over gehad.
Dat werd bij het einde aangekondigd.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd wie er volgende week komen.
Martijn Koning en Bentequote:Op donderdag 13 november 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik met beide niet hoor, maar het minst met Arjan
Heb 10 minuten gekeken geloof ik.
Ben benieuwd wie er volgende week komen.
Zoals ik al zei heb ik het niet afgekekenquote:Op donderdag 13 november 2025 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat werd bij het einde aangekondigd.
O Bente is wel leuk, leuke meid vind ik dat.quote:
Die ken ik niet echt maar lijkt me wel leuker dan Martijn Koningquote:Op donderdag 13 november 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Bente is wel leuk, leuke meid vind ik dat.
Ik heb haar laatste gezien in de Beste Zanger, ze kan goed zingen en lijkt mij een lieve dame.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt maar lijkt me wel leuker dan Martijn Koning
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 november 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb haar laatste gezien in de Beste Zanger, ze kan goed zingen en lijkt mij een lieve dame.
Eens. Dit was echt genieten.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:06 schreef Kanaroe het volgende:
Heerlijke aflevering, heb hardop meegelachen
Dit was, i.t.t. vorige keer, een fantastisch en elkaars humor aanvoelend triootje op de boerderie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |