Toen was ik hier nog niet, dus nu ben ik wel getriggerd.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weten jullie nog, dat top 2000-moment met dit nummer? Dat is alweer (bijna?) 10 jaar geleden..
Remind me?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weten jullie nog, dat top 2000-moment met dit nummer? Dat is alweer (bijna?) 10 jaar geleden..
Unanieme euforiequote:
Ik ben best benieuwd naar de Allemansvriend top zoveel. Hoeft niet eens in volgorde.quote:
Unforgettable Firequote:Op donderdag 21 november 2024 09:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar de Allemansvriend top zoveel. Hoeft niet eens in volgorde.
Wauw, cool, thnx. Dit is dus echt de nederlandse lijst der lijstenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Unforgettable Fire
A Forest
A Day in the Life
Comfortably Numb
Child in Time
Wish You Were Here
Shine on you Crazy Diamond
Stairway to Heaven
Fix You
God Only Knows
Innuendo
Go Your Own Way
Riders on the Storm
With or Without You
Heroes
Mr Blue Sky
The Chain
Hurt
The River
Space Oddity
Gimme Shelter
Baba O'Riley
Starman
The End
Troy
Hurricane
Eleanor Rigby
Back to Black
Radar Love
Losing My Religion
Clocks
One
Whole Lotta Love
Strawberry Fields Forever
Here Comes The Sun
Pride
Where The Streets Have No Name
Light My Fire
Paranoid
Heart of Gold
Forever Young (twijfelgeval, die ligt volgens mij nu uit de Kink 1500)
While My Guitar Gently Weeps
I'm Gonna Be (500 Miles)
Show Must Go On
Volgens mij zijn dat ze.
Oh ik verwachtte Dance The Night Away.quote:
Er zijn de laatste paar jaar wel mindere ABBA-nummers de T2k binnengekomenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik verwachtte Dance The Night Away.
Deze gaat wel (maar zou hem niet missen als ie geloosd wordt)
Nee, man, Bonnie & Jose-gehaltequote:Op donderdag 21 november 2024 09:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een ABBA die ik nog niet ken. Maar met t hoge Cats-gehalte van dit nr snap ik de hoge notering wel
Zou I Still Haven't Found.. uit de V500 liggen? Anders heeft U2 nog meer vrienden. Denk zelf dat Forever Young nog wel verschijnt daar dus die idd ook nog. Heb em zelf ook hoger dan ooit gezet:)quote:Op donderdag 21 november 2024 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Unforgettable Fire
A Forest
A Day in the Life
Comfortably Numb
Child in Time
Wish You Were Here
Shine on you Crazy Diamond
Stairway to Heaven
Fix You
God Only Knows
Innuendo
Go Your Own Way
Riders on the Storm
With or Without You
Heroes
Mr Blue Sky
The Chain
Hurt
The River
Space Oddity
Gimme Shelter
Baba O'Riley
Starman
The End
Troy
Hurricane
Eleanor Rigby
Back to Black
Radar Love
Losing My Religion
Clocks
One
Whole Lotta Love
Strawberry Fields Forever
Here Comes The Sun
Pride
Where The Streets Have No Name
Light My Fire
Paranoid
Heart of Gold
Forever Young (twijfelgeval, die ligt volgens mij nu uit de Kink 1500)
While My Guitar Gently Weeps
I'm Gonna Be (500 Miles)
Show Must Go On
Volgens mij zijn dat ze.
Ik vind Angeleyes leuker. Don't Shut Me Down minder. Summer Night City is een van mijn favorieten. Money, Money, Money vrij matig. Super Trouper tsja.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zijn de laatste paar jaar wel mindere ABBA-nummers de T2k binnengekomen
Ja ik ben bij de V500 nog even uitgegaan van de lijst van vorig jaar, maar verwacht niet dat er heel veel uit liggen.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou I Still Haven't Found uit de V500 liggen? Anders heeft U2 nog meer vrienden. Denk zelf dat Forever Young nog wel verschijnt daar dus die idd ook nog. Heb em zelf ook hoger dan ooit gezet:)
Angeleyes is zeker genieten ja in de categorie recente T2000 ABBA binnenkomersquote:Op donderdag 21 november 2024 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Angeleyes leuker. Don't Shut Me Down minder. Summer Night City is een van mijn favorieten. Money, Money, Money vrij matig. Super Trouper tsja.
Dat zijn alle nummers die sinds 2008 zijn binnengekomen of teruggekeerd. Maar ik zie liever Slipping Through My Fingers of Head over Heels binnenkomen dan deze.
Die vinden we niet meer in de KKD dit jaar.quote:
Ik wacht nog steeds op de aankondiging van t structureel maken vd KKDquote:Op donderdag 21 november 2024 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vinden we niet meer in de KKD dit jaar.
Die komt niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de aankondiging van t structureel maken vd KKD
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de aankondiging van t structureel maken vd KKD
Zou dat toch wel toejuichen ook. Beetje lijstjes overkill in december andersquote:
Eenmalig was het tof en ik ga nu volledig stemmen op basis van de KKD (en de onderkant van de lijst) maar structureel maakt het gewoon een top 2500.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou dat toch wel toejuichen ook. Beetje lijstjes overkill in december anders
Gecheckt en in de Kink 1500 dit jaar is ie idd niet present Forever Youngquote:Op donderdag 21 november 2024 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben bij de V500 nog even uitgegaan van de lijst van vorig jaar, maar verwacht niet dat er heel veel uit liggen.
Ja precies. Nu weet je tenminste wat nog enigszins kans heeft en dat het echt geen nut meer heeft om bv. op een Dancing On My Own of Tin Soldier te stemmenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eenmalig was het tof en ik ga nu volledig stemmen op basis van de KKD (en de onderkant van de lijst) maar structureel maakt het gewoon een top 2500.
Cortonhaat.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gecheckt en in de Kink 1500 dit jaar is ie idd niet present Forever Young
Salva Mea ging wel omhoog in die 90's lijst. Dat heeft me wel wat aan het twijfelen gebracht.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Salva Mea geef ik ook geen kans, die had vorig jaar al dodenbonus. Maar ik hoop vooral dat die draken niet ineens terugkeren of binnenkomen. Ik noem een Oele Plop, een Blijf Bij Mij, een Herpes House Band..
Volgens Radio 5 is het blaosen in plaats van bloasenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:57 schreef Tussle266 het volgende:
Wel next level toeteren. Er is me ook wat bloasen beloofd vandaag, maar die kan ik niet vinden.
Is er wel een waarvan mensen wellicht kunnen denken 'die heeft kans'. Vooruit, ik noteer hem. Station to Station had ik na 1x erop stemmen ook afgeschreven.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Salva Mea ging wel omhoog in die 90's lijst. Dat heeft me wel wat aan het twijfelen gebracht.
Volgens Gé ook.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volgens Radio 5 is het blaosen in plaats van bloasen
Wat weet die er nou vanquote:
Het was een beetje zelfspot omdat ik nog altijd in n00bie's trucjes trap.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volgens Radio 5 is het blaosen in plaats van bloasen
Nu willen we ook gewoon de andere 2 weten.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn 3 nummers dit ik eigenlijk matigjes vond, totdat ie binnenkwam door een tv-programma. Dit is er 1 van.
De andere 2 God Only Knows en We've got tonight, beide door The Wonder Years.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu willen we ook gewoon de andere 2 weten.
Heb ook niks met U2. Dus snap t welquote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn 3 nummers dit ik eigenlijk matigjes vond, totdat ie binnenkwam door een tv-programma. Dit is er 1 van.
En dan nu ook nog eens de meest zaaddodende jijookquote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ook niks met U2. Dus snap t wel
Wie weet dit weekend. Staat geregeld in de V500 meen ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Yeahh stemplaatje. Had nu wel zin gehad in de 18 minuten versie..
Björn opende de stembus dit jaarquote:Op donderdag 21 november 2024 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit ABBA zo in de lift in dit lijstje?
Hete teek: Als dit ooit in de albumversie was gedraaid had ie nu er nog in gestaan. Maar volgens mij mag deze wel KKD'en, misschien hebben mensen hem ontdekt.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat deze niet meer in de Top 2000 staat sinds de (albumversie) tijd.
Ook dat is een bewerkte albumversiequote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet dit weekend. Staat geregeld in de V500 meen ik.
Niet helemaal goed gekeken maar dat kan wel eens nachtwerk zijn dit jaarquote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet dit weekend. Staat geregeld in de V500 meen ik.
Ja, die laatste 4 minuten kunnen wel geskipt wordenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ook dat is een bewerkte albumversie
Ik noteer em alvast voor op de lijstquote:Op donderdag 21 november 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hete teek: Als dit ooit in de albumversie was gedraaid had ie nu er nog in gestaan. Maar volgens mij mag deze wel KKD'en, misschien hebben mensen hem ontdekt.
Die probeerde Morad nog te pushen voor week 53. Als dat gebeurt dan is het tijd voor bommeldingen en poederbrieven.quote:
Dat lijkt me vrij kansloos. Alsof iemand weet hoe Purno en Pardoes heten.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die probeerde Morad nog te pushen voor week 53. Als dat gebeurt dan is het tijd voor bommeldingen en poederbrieven.
En waarom die Duitsers liever thee willen.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij kansloos. Alsof iemand weet hoe Purno en Pardoes heten.
Ik ben blij dat we aan die kampermuziek ontsnappen.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat Don Mercedes eigenlijk niet in deze lijst. Als we het toch over tragische verhalen hebben
Breng mensen niet op ideeën zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom staat Don Mercedes eigenlijk niet in deze lijst. Als we het toch over tragische verhalen hebben
Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Justin Hayward dit jaar opgetreden in NL ofzo?
Beetje zoals Danny de Munk die bij Vrienden voor het leven opeens ABN ging zingenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is best een mooi liedje, maar deze man heeft een hele irritante zangstem.
Eve of the War zat ook al flink in de lift jaquote:Op donderdag 21 november 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Justin Hayward dit jaar opgetreden in NL ofzo?
Wordt iets te comfortabel zo, dan gaat het borrelenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Warm bad wordt verder gevuld
Word af en toe ook wel een beetje week van die evergreen jaquote:Op donderdag 21 november 2024 10:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt iets te comfortabel zo, dan gaat het borrelen
Blijf je op voor Daniël over 6 weken?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De op 1 na hoogste Gerry & the Pacemakers nu
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Blijf je op voor Daniël over 6 weken?
Nou ja, ik had wel die hoop. Lijkt me een recept voor mooie televisie op FOK! Dan was ik ook ervoor op gebleven.quote:
Lijkt me weinig entertaining. De man is gewoon doodsaai. En een hork.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, ik had wel die hoop. Lijkt me een recept voor mooie televisie op FOK! Dan was ik ook ervoor op gebleven.
Als je van een feestje komt terugrollen is 2.00 tot 4.00 wel precies een mooi tijdslot om mee te pakkenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Blijf je op voor Daniël over 6 weken?
Hij kent ook niets van voor 1998. Dat was ook al zo'n groot succes tijdens de 90's lijst.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt me weinig entertaining. De man is gewoon doodsaai. En een hork.
Dat hangt een beetje van je humor af. Hij kan niks. Daar kan je om lachen, of het kan je mateloos storen.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken Lippens niet, maar die is niet leuk dus?
Gelukkig luister ik toch nooit op dat tijdstip.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van je humor af. Hij kan niks. Daar kan je om lachen, of het kan je mateloos storen.
https://www.facebook.com/(...)ream/575512013022476quote:Op donderdag 21 november 2024 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken Lippens niet, maar die is niet leuk dus?
Wat een mongoolquote:Op donderdag 21 november 2024 11:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ream/575512013022476
Hoor nog liever Eddy Keur dan de Wild ja. Hij heeft daar zelf ook duidelijk geen zin inquote:Op donderdag 21 november 2024 11:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik toch nooit op dat tijdstip.
Jammer ook dat De Wild nog steeds meedoet.
Snap niet dat ze hem dan toch blijven indelen/ hij zelf geen vrij neemt. Leo Blokhuis zou vast best die uren willen doen toch?quote:Op donderdag 21 november 2024 11:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoor nog liever Eddy Keur dan de Wild ja. Hij heeft daar zelf ook duidelijk geen zin in
En andersom heeft niemand zin in Ruud.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoor nog liever Eddy Keur dan de Wild ja. Hij heeft daar zelf ook duidelijk geen zin in
Waarom verbaast me dat niet? Man, man, manquote:Op donderdag 21 november 2024 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens de NPO radio 5 quiz is I put a spell on you geschreven door John Fogerty..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé maar ik weet nu het ideale Rob-nummer om bovenaan te krijgen als ie gaat hemelenDe Rob-versie heet 'In de uren van de middag'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee zo heet het albumquote:Op donderdag 21 november 2024 12:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De Rob-versie heet 'In de uren van de middag'
Costello is in deze lijst niet echt geliefd inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah de op één na beste Elvis in de lijst
Zeker niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vooralsnog was gisteren een stuk beter dan vandaag
Maandag en dinsdag zijn wel de leukste en verrassendste dagen in deze lijst.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 21 november 2024 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
Deep Purple gemist omdat ik stond te douchen
Daar heb ik minstens een live uitvoering van Space Trucking voor nodigquote:Op donderdag 21 november 2024 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben jullie een nummertje gemaakt samen ofzo?
de 5:21 zijn we wel voorbijquote:
En intro’s volgeluldquote:Op donderdag 21 november 2024 12:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verder wordt wel alles en iedereen z'n moeder afgekapt in deze lijst
en Henk?quote:
Ja maar 8.42 is 8.42.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de 5:21 zijn we wel voorbij
Ik denk dat er bij de nieuwkomers jaarlijks meer onder dan boven deze worden toegevoegd?quote:Op donderdag 21 november 2024 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn zo'n 4000 mindere nummers die ooit de Top 2000 hebben behaald.
Eigenlijk heet hij Daniëlquote:
Ongetwijfeld. Maar de gehele lijst zal ik volgend jaar uitsturen.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij de nieuwkomers jaarlijks meer onder dan boven deze worden toegevoegd?
Zijn dit The Cats?quote:Op donderdag 21 november 2024 14:18 schreef TLC het volgende:
Piet en Joey Veerman hebben 1 ding gemeen ; ze kunnen allebei niet voetballen
Top 3 voor mij ook. Zou zelf zeggen JOHAN op 1quote:Op donderdag 21 november 2024 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga het gewoon roepen: Earth & Fire is de beste band van Nederland.
Johan heb ik niet bijzonder veel mee. Ik heb nog het meest met die metalbandjes maar mweh, dan is Earth & Fire toch beter.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Top 3 voor mij ook. Zou zelf zeggen JOHAN op 1
Oeh lastige. De Dijk hier denk ikquote:Op donderdag 21 november 2024 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga het gewoon roepen: Earth & Fire is de beste band van Nederland.
Air raid vehicle?quote:
Dan zal het even doorbijten zijn voor jou in week 53quote:
En warme chocolademelk. Met slagroom en rum. Slagroom en chocolademelk optioneel.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden even sneeuw hier zojuist, nu weer andere nattigheid die valt, het is echt weer voor een lijst met mooi muziekjes
Nee, die hype was mij ook volledig ontgaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voordat dit nummer de T2K binnenkwam, had ik het nog nooit gehoord
Ook deze versie accepteer ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ik was even enthousiast, maar zie boven.
Van de Hermans vind ik dit wel de beste, maar het blijft wel een beetje bijten.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook deze versie accepteer ik.
Speciaal voor jou dezequote:Op donderdag 21 november 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook deze versie accepteer ik.
Hier niet op gestempt?quote:Op donderdag 21 november 2024 14:06 schreef Starflyer het volgende:
Laatste stemplaat van vandaag. De volgende is morgen pas weer.
Hoooor de branding in mijn hoofdquote:Op donderdag 21 november 2024 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
Maggie MacNeal is ook wel echt een evergreen nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |