Als ik dat kaartje zo zie wordt het 6 tot 9 graden... Perfect voor herfstachtig schijtweer met wind en regen...quote:Op maandag 25 november 2024 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mooi zo, verdwijnt de regen ook weer hopelijk
Ja mensen vergeten altijd dat hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar meestal schijtweer met zich meebrengt.quote:Op maandag 25 november 2024 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik dat kaartje zo zie wordt het 6 tot 9 graden... Perfect voor herfstachtig schijtweer met wind en regen...
- 6 tot 9quote:Op maandag 25 november 2024 12:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja mensen vergeten altijd dat hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar meestal schijtweer met zich meebrengt.
Was toch niet serieusquote:Op maandag 25 november 2024 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hitte![]()
Gewoon aangenaam milde lucht
Voor komend weekend staat vooralsnog wel best wat zon ingetekend.quote:Op maandag 25 november 2024 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik dat kaartje zo zie wordt het 6 tot 9 graden... Perfect voor herfstachtig schijtweer met wind en regen...
Mensen vergeten altijd dat het in het Nederlandse herfst halfjaar meestal schijtweer is. Vorige week was het guur koud met veelal 2-4 graden en toen was het ook vaak nat en grijs.quote:Op maandag 25 november 2024 12:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja mensen vergeten altijd dat hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar meestal schijtweer met zich meebrengt.
Doe maar 2 dagen voor kerst tot nieuwjaarsdagquote:Op maandag 25 november 2024 12:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon -10 met zon hebben we nodig
Wel eerst nog een halve meter sneeuw
Mensen vergeten ook dat we tot voor kort een geweldige herfst hebben gehad met een behoorlijk droge en zonnige september en oktoberquote:Op maandag 25 november 2024 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
Mensen vergeten altijd dat het in het Nederlandse herfst halfjaar meestal schijtweer is. Vorige week was het guur koud met veelal 2-4 graden en toen was het ook vaak nat en grijs.
Ik stem voor.quote:Op maandag 25 november 2024 12:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Doe maar 2 dagen voor kerst tot nieuwjaarsdag
Dit is gewoon gejank.quote:Op maandag 25 november 2024 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mensen vergeten altijd dat het in het Nederlandse herfst halfjaar meestal schijtweer is. Vorige week was het guur koud met veelal 2-4 graden en toen was het ook vaak nat en grijs.
Maar er komt hogedruk, dus iig droger weer. Waarschijnlijk met 6-10 graden. Op zich wel prima.
+10 graden valt gewoon onder hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar knakker.quote:
Je reageert op een post waar 6 tot 9 in staatquote:Op maandag 25 november 2024 14:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
+10 graden valt gewoon onder hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar knakker.
Daar had ik het dan ook niet over in de post waar jij op reageerde.quote:Op maandag 25 november 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reageert op een post waar 6 tot 9 in staat
quote:Op maandag 25 november 2024 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hele dag grijs geweest hier, maar de zon gaat zo weer doorbreken geloof ik. Jammer, zou toch leuk zijn als November op zijn minst één zonloos dagje haalt.
Nouja ik meen het, ik had net melancholische emo rock op gezet en zat helemaal in het grijze novemberweer sfeertje, breekt godverdomme die KUT zon weer door... moet ik wéér salsa muziek op zettenquote:
Gister was het zalig en heel warm, vandaag trek ik het slecht en heb ik het steenkoud ondanks warme temperatuur (nu is mijn inwendige thermostaat behoorlijk stuk)quote:Op zondag 24 november 2024 15:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
19 graden vandaag ook wtf. Al die gekkies met een dikke winterjas aan lopen
Kom gewoon een week hierheen..van die week sowieso 80% grijze treurnis gegarandeerd.quote:Op maandag 25 november 2024 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nouja ik meen het, ik had net melancholische emo rock op gezet en zat helemaal in het grijze novemberweer sfeertje, breekt godverdomme die KUT zon weer door... moet ik wéér salsa muziek op zetten
@RamboDirk heeft hier vast een andere visie op.quote:Op maandag 25 november 2024 16:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom gewoon een week hierheen..van die week sowieso 80% grijze treurnis gegarandeerd.
Helemaal top! ik teken ervoor, voel ik me ook een stuk beter bij gek genoegquote:Op maandag 25 november 2024 12:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon -10 met zon hebben we nodig
Wel eerst nog een halve meter sneeuw
Feiten liegen nooitquote:Op maandag 25 november 2024 16:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:RamboDirk heeft hier vast een andere visie op.
Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .quote:
Spannende locatie tijdens een stormquote:Op dinsdag 26 november 2024 04:40 schreef Resistor het volgende:
[..]
Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .
Nou ja, ik hoop om 17:00 met een lege bestelbus onderweg te zijn naar het hotel...
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2024 04:40 schreef Resistor het volgende:
[..]
Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .
Nou ja, ik hoop om 17:00 met een lege bestelbus onderweg te zijn naar het hotel...
Helaas niet van lange duur..quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 10 graden en strak blauw
ftfyquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 20 graden en strak blauw
Zo mag het weken duren. Goede temperatuur en zelfs zonquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 10 graden en strak blauw
Jep, dikke prima ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo mag het weken duren. Goede temperatuur en zelfs zon
Als het hard genoeg waait komt het kantoor naar jouquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
Twijfel of ik morgen naar kantoor zal komen boys (Amsterdam)
Houd ons op de hoogte, we wachten vol spanning af!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
- Vrijwillig naar Amsterdam gaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Amsterdam.
Tuurlijk blijf je dan weg.
Terecht @Haagsquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Amsterdam.
Tuurlijk blijf je dan weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |