Als ik dat kaartje zo zie wordt het 6 tot 9 graden... Perfect voor herfstachtig schijtweer met wind en regen...quote:Op maandag 25 november 2024 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mooi zo, verdwijnt de regen ook weer hopelijk
Ja mensen vergeten altijd dat hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar meestal schijtweer met zich meebrengt.quote:Op maandag 25 november 2024 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik dat kaartje zo zie wordt het 6 tot 9 graden... Perfect voor herfstachtig schijtweer met wind en regen...
- 6 tot 9quote:Op maandag 25 november 2024 12:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja mensen vergeten altijd dat hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar meestal schijtweer met zich meebrengt.
Was toch niet serieusquote:Op maandag 25 november 2024 11:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hitte![]()
Gewoon aangenaam milde lucht
Voor komend weekend staat vooralsnog wel best wat zon ingetekend.quote:Op maandag 25 november 2024 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik dat kaartje zo zie wordt het 6 tot 9 graden... Perfect voor herfstachtig schijtweer met wind en regen...
Mensen vergeten altijd dat het in het Nederlandse herfst halfjaar meestal schijtweer is. Vorige week was het guur koud met veelal 2-4 graden en toen was het ook vaak nat en grijs.quote:Op maandag 25 november 2024 12:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja mensen vergeten altijd dat hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar meestal schijtweer met zich meebrengt.
Doe maar 2 dagen voor kerst tot nieuwjaarsdagquote:Op maandag 25 november 2024 12:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon -10 met zon hebben we nodig
Wel eerst nog een halve meter sneeuw
Mensen vergeten ook dat we tot voor kort een geweldige herfst hebben gehad met een behoorlijk droge en zonnige september en oktoberquote:Op maandag 25 november 2024 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
Mensen vergeten altijd dat het in het Nederlandse herfst halfjaar meestal schijtweer is. Vorige week was het guur koud met veelal 2-4 graden en toen was het ook vaak nat en grijs.
Ik stem voor.quote:Op maandag 25 november 2024 12:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Doe maar 2 dagen voor kerst tot nieuwjaarsdag
Dit is gewoon gejank.quote:Op maandag 25 november 2024 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mensen vergeten altijd dat het in het Nederlandse herfst halfjaar meestal schijtweer is. Vorige week was het guur koud met veelal 2-4 graden en toen was het ook vaak nat en grijs.
Maar er komt hogedruk, dus iig droger weer. Waarschijnlijk met 6-10 graden. Op zich wel prima.
+10 graden valt gewoon onder hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar knakker.quote:
Je reageert op een post waar 6 tot 9 in staatquote:Op maandag 25 november 2024 14:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
+10 graden valt gewoon onder hogere temperaturen rond deze tijd van het jaar knakker.
Daar had ik het dan ook niet over in de post waar jij op reageerde.quote:Op maandag 25 november 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reageert op een post waar 6 tot 9 in staat
quote:Op maandag 25 november 2024 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
Hele dag grijs geweest hier, maar de zon gaat zo weer doorbreken geloof ik. Jammer, zou toch leuk zijn als November op zijn minst één zonloos dagje haalt.
Nouja ik meen het, ik had net melancholische emo rock op gezet en zat helemaal in het grijze novemberweer sfeertje, breekt godverdomme die KUT zon weer door... moet ik wéér salsa muziek op zettenquote:
Gister was het zalig en heel warm, vandaag trek ik het slecht en heb ik het steenkoud ondanks warme temperatuur (nu is mijn inwendige thermostaat behoorlijk stuk)quote:Op zondag 24 november 2024 15:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
19 graden vandaag ook wtf. Al die gekkies met een dikke winterjas aan lopen
Kom gewoon een week hierheen..van die week sowieso 80% grijze treurnis gegarandeerd.quote:Op maandag 25 november 2024 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nouja ik meen het, ik had net melancholische emo rock op gezet en zat helemaal in het grijze novemberweer sfeertje, breekt godverdomme die KUT zon weer door... moet ik wéér salsa muziek op zetten
@RamboDirk heeft hier vast een andere visie op.quote:Op maandag 25 november 2024 16:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kom gewoon een week hierheen..van die week sowieso 80% grijze treurnis gegarandeerd.
Helemaal top! ik teken ervoor, voel ik me ook een stuk beter bij gek genoegquote:Op maandag 25 november 2024 12:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon -10 met zon hebben we nodig
Wel eerst nog een halve meter sneeuw
Feiten liegen nooitquote:Op maandag 25 november 2024 16:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:RamboDirk heeft hier vast een andere visie op.
Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .quote:
Spannende locatie tijdens een stormquote:Op dinsdag 26 november 2024 04:40 schreef Resistor het volgende:
[..]
Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .
Nou ja, ik hoop om 17:00 met een lege bestelbus onderweg te zijn naar het hotel...
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2024 04:40 schreef Resistor het volgende:
[..]
Leuk. Dan zit ik IN de Oosterscheldekering (onderhoud aan de technische installatie) .
Nou ja, ik hoop om 17:00 met een lege bestelbus onderweg te zijn naar het hotel...
Helaas niet van lange duur..quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 10 graden en strak blauw
ftfyquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 20 graden en strak blauw
Zo mag het weken duren. Goede temperatuur en zelfs zonquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een dag. Vrijwel windstil, 10 graden en strak blauw
Jep, dikke prima ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo mag het weken duren. Goede temperatuur en zelfs zon
Als het hard genoeg waait komt het kantoor naar jouquote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
Twijfel of ik morgen naar kantoor zal komen boys (Amsterdam)
Houd ons op de hoogte, we wachten vol spanning af!quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
- Vrijwillig naar Amsterdam gaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Amsterdam.
Tuurlijk blijf je dan weg.
Terecht @Haagsquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Amsterdam.
Tuurlijk blijf je dan weg.
Dagje uit naar Amsterdam haha. Dagje straf bedoel je dan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:41 schreef KingRoland het volgende:
Users die klagen over Amsterdamgodzelfde dagjesmensen die zaterdag of zondag naar Amsterdam gaan en lopen te klagen over de stad wanneer ze thuis zijn, niemand verplicht je ernaar toe te gaan. Hypocrieten
Provincialen![]()
Deze storm trekt steeds verder naar het noorden. Gister was het nog Zeeland en zuid Holland.quote:
Alleen maar dit!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Deze storm trekt steeds verder naar het noorden. Gister was het nog Zeeland en zuid Holland.
@:SpeedyGJ vind dit niet erg
Dudequote:Op woensdag 27 november 2024 09:20 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is de eerste echt slechte dag van dit najaar.
Code groen vandaag ook voor Zeeland. Hier in Zuid-Holland code geel bijna net zo lang als een bioscoopfilmquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Deze storm trekt steeds verder naar het noorden. Gister was het nog Zeeland en zuid Holland.
@:SpeedyGJ vind dit niet erg
@Haags wij krijgen voor de verandering eens niet het zwaartepunt van de stormquote:
Mijn zonnebrand staat al klaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Haags wij krijgen voor de verandering eens niet het zwaartepunt van de storm
Nee want de wind komt pas later vanavond.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:11 schreef ACT-F het volgende:
Waaien jullie al weg daar in het westen?
Jullie in het zuiden janken al zodra de wind daar iets krachtiger is dan de gemiddelde herfstdag in het westen, dus maak je niet druk, je krijgt je stormquote:Op woensdag 27 november 2024 11:13 schreef GerryDV het volgende:
Ik woon in het zuiden, hier krijgen we helaas 0,0 mee van de storm.
oei moet ik de tuinset dan minder ver van het water zetten?quote:Op woensdag 27 november 2024 12:31 schreef Papabear het volgende:
Als het straks even droog is ga ik de plantenbakken buiten maar alvast veilig stellen (Wognum, kop van N-Holland).
Welk traject?quote:Op woensdag 27 november 2024 12:29 schreef Elan het volgende:
Godskolere ik moet natuurlijk uitgerekend vanavond een keer met de trein . Hoop dat er tijdelijk uitsluitsel komt over het al dan niet uitvallen van treinen door die storm.
Almere naar Utrecht moet ik. Maar is wel code oranje dus lijkt me sterk dat ze blijven rijden. Los dat er ongetwijfeld weer een boom op het spoort kankert.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welk traject?
https://www.ns.nl/reisinf(...)dwest-nederland.html
Dat gebied is geen code oranje. edit: niet volledig althans.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Almere naar Utrecht moet ik. Maar is wel code oranje dus lijkt me sterk dat ze blijven rijden. Los dat er ongetwijfeld weer een boom op het spoort kankert.
Welquote:Op woensdag 27 november 2024 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat gebied is geen code oranje. edit: niet volledig althans.
Oke nou succes, hopelijk geen boom op het spoor.quote:
Wat dan? Is gewoon van het KNMI.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit komt echt totaal niet overeen met de modellen...
Inderdaad, met name de Waddenquote:Op woensdag 27 november 2024 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt toch prima met de codes (behalve dat het misschien rood gaat worden) voor de provincies ?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, met name de Wadden
[ afbeelding ]
Is het niet zo dat het KNMI bezig is met het aanpassen van het waarschuwingssysteem? Volgens mij willen ze waarschuwingen in de toekomst meer regionaal maken in plaats van per provincie. In dit geval zou dan alleen de kop van Noord-Holland code oranje krijgt. Nu heeft het Gooi ook code oranje terwijl het zwaartepunt daar niet ligt en code geel voldoende is daar.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat al zou schelen als ze de gemiddelde provincie in een paar regio's verdelen.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het KNMI bezig is met het aanpassen van het waarschuwingssysteem? Volgens mij willen ze waarschuwingen in de toekomst meer regionaal maken in plaats van per provincie. In dit geval zou dan alleen de kop van Noord-Holland code oranje krijgt. Nu heeft het Gooi ook code oranje terwijl het zwaartepunt daar niet ligt en code geel voldoende is daar.
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat al zou schelen als ze de gemiddelde provincie in een paar regio's verdelen.
Wadden kunnen al apart genomen wordenquote:Op woensdag 27 november 2024 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het KNMI bezig is met het aanpassen van het waarschuwingssysteem? Volgens mij willen ze waarschuwingen in de toekomst meer regionaal maken in plaats van per provincie. In dit geval zou dan alleen de kop van Noord-Holland code oranje krijgt. Nu heeft het Gooi ook code oranje terwijl het zwaartepunt daar niet ligt en code geel voldoende is daar.
Ooh echt? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 november 2024 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Wadden kunnen al apart genomen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |