SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neinAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Slaap,lekker GG. Hopelijk morgen een stuk beterquote:Op woensdag 20 november 2024 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik noteer die vraag ook even voor morgen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een geweldige TT zeg![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
thanx. Ik zit nog aan de koffie.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap,lekker GG. Hopelijk morgen een stuk beterAutocorrect
(zelfst. naamw.)
"Dan had ik het helemaal verkeerd begrepen, sorry leidinggevende"quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
thanx. Ik zit nog aan de koffie slootwater.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
moah, dat valt wel mee hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Betwijfelquote:Op woensdag 20 november 2024 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
moah, dat valt wel mee hoor.
WOEF WOUFquote:Op woensdag 20 november 2024 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als een kruising tussen een Duitse herder en een zeehond![]()
Rob, goeienavond. Nou daar is nog geen 2 uur meer van over.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik was niet serieusquote:Op woensdag 20 november 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerde info. Ligt er wel aan waar die tr voor gezet
KiBi had dat eerder vanavond als garpje gezegd, daar refereerde ik aan.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Van die grote wimpersquote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
Maar eigenlijk weet ik niet wat ik moet doen.
Alles maar gewoon laten repareren (als dat nog kan, niet total loss is)
OF
2de hands dingen erop laten zetten (koplamp, mistlamp, bumper)![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
KiBi had dat eerder vanavond als garpje gezegd, daar refereerde ik aan.Beken
![]()
had er al extra garpje bij gezet ook toen ik het schreef
Hey uitgehoest 🤣quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef Rob het volgende:
als ik zolang blijf hangen krijg ik last van mijn armenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zou je aan de muur blijven plakken denk je?quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef Rob het volgende:
als ik zolang blijf hangen krijg ik last van mijn armenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:En van die ogen die meebewegen met elke bocht en hobbel?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ow die komen hier niet in de straat.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Wel strooiwagens aan de slag hier
net wel weer natte pruts gevallenSmile, it's free therapy.![]()
Hier voor langsquote:Op woensdag 20 november 2024 22:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow die komen hier niet in de straat.
net wel weer natte pruts gevallen
En over het fietspad achter
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als een hertje 'm geknuffeld heeft, heb je er zo forse schade aan.
Mocht het allemaal mis lopen, dan kan eventueel gekeken worden naar een bumper van de sloop?
Maar ze zei vervangen EN gespoten ....
Maar dat zal niet hetzelfde onderdeel zijn.![]()
En je had er nog wel zo'n serieuze smiley achter gezetquote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was niet serieus
KiBi had dat eerder vanavond als garpje gezegd, daar refereerde ik aan.![]()
![]()
Ja dat kan wel, volgens mij wordt elk onderdeel sowieso gespoten in de kleur van de auto.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat zal niet hetzelfde onderdeel zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bumper willen ze spuiten ookquote:Op woensdag 20 november 2024 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat zal niet hetzelfde onderdeel zijn.
die 1000 is alleen voor de bumper zelf..monteren, spuitwerk kosten komen er nog bijSmile, it's free therapy.![]()
Laat het nou gewoon makenquote:Op woensdag 20 november 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bumper willen ze spuiten ook
die 1000 is alleen voor de bumper zelf..monteren, spuitwerk kosten komen er nog bijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah zo.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, volgens mij wordt elk onderdeel sowieso gespoten in de kleur van de auto.
Ja dan kan het wel
wtf![]()
iedereen hier zegt: 2de handsquote:![]()
slaat toch nergens op.. zo'n koplamp die op de onderdelenlijn maar 40 euro kost .. en nieuw in de 200
het is maar een oude bakSmile, it's free therapy.![]()
Zelf wetenquote:Op woensdag 20 november 2024 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
iedereen hier zegt: 2de hands![]()
slaat toch nergens op.. zo'n koplamp die op de onderdelenlijn maar 40 euro kost .. en nieuw in de 200
het is maar een oude bak
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, als het kan strijk dan het geld op van de verzekering en ga zelf op zoek naar 2e hands dingen.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
iedereen hier zegt: 2de hands![]()
het is maar een oude bak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: