Daar kan niet veel meer aan verkloot wordenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh Thalysia pas op je neus, straks stoot je 'm
Proeven? Kip?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
Zou niemand dan EJVJL hebben gekeken?
En Mori denkt niet eens aan die proef ???
vind haar wat ik zo zie wel aardigquote:Op donderdag 21 november 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Nancy![]()
![]()
Als ik mijn bh uit doe kan ik hier de vloer dweilen
Heeft ze dan 2 moppen hangen onder haar truitje?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Nancy![]()
![]()
Als ik mijn bh uit doe kan ik hier de vloer dweilen
En Moraima kan er dan met haar wissers achteraan om de vloer droog te trekkenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. lagge over de veel te grote hangtieten van Nancy .. wat een lol
[ afbeelding ]
Wat er bij Moriaatje verkleind moet worden is d'r waffelquote:Op donderdag 21 november 2024 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Moraima kan er dan met haar wissers achteraan om de vloer droog te trekken
Je verwacht het niet. Gert Jan faal opdracht.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. het wordt de EJVJL opdracht
[ afbeelding ]
Misschien kan ze pepernoten bakkenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:35 schreef freaky40 het volgende:
Lachwekkend weer inderdaad. Ze vind zichzelf heel wat maar bakt er niets van.
Eindelijk krijgt ze ook eens een beurt i.p.v. overruled worden door Floris, bijv. dat boogschutter item wat ze graag had willen doen had ze waarschijnlijk ook veel beter gedaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Weer dat verschuilen achter dat 'meer van zichzelf willen laten zien', ze wilde haar sowieso kwijt.
Ze doet iets, dat is al wonderlijk op zich.quote:Op vrijdag 22 november 2024 02:19 schreef Majoraan het volgende:
Dit wordt hopelijk de maand van Demi, dat ze alles taal topo rekenen met 2 vingers in de neus wint en de meeste en lekkerste pepernoten![]()
![]()
Wat een geduldige lieve meid![]()
Waarom zou ze, dat lost Flootje toch wel voor haar op.quote:Op vrijdag 22 november 2024 02:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt ze ook eens een beurt i.p.v. overruled worden door Floris, bijv. dat boogschutter item wat ze graag had willen doen had ze waarschijnlijk ook veel beter gedaan.
Vanaf het begin had ik een hekel aan Demi, want veganistisch![]()
Inmiddels hoop ik dat ze de volgende finale wint, maar dan moet ze wel mentaal afscheid durven nemen van haar irritante stalkertje Elsje. Eruit met Annet en Elsje, en Demi wint de ton
En btw, heeft Senna ooit een opdracht of uitdaging gespeeld? ooit een antwoord of opdracht goed gehad?
Geloof dat Senna eens vragen voor het team beantwoord heeft achter zo'n desk, geen idee meer of dat een succes was. Weet nog wel dat ze zich toen ze er net in zat af vroeg of Assen een provincie was of niet..quote:Op vrijdag 22 november 2024 02:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt ze ook eens een beurt i.p.v. overruled worden door Floris, bijv. dat boogschutter item wat ze graag had willen doen had ze waarschijnlijk ook veel beter gedaan.
Vanaf het begin had ik een hekel aan Demi, want veganistisch![]()
Inmiddels hoop ik dat ze de volgende finale wint, maar dan moet ze wel mentaal afscheid durven nemen van haar irritante stalkertje Elsje. Eruit met Annet en Elsje, en Demi wint de ton
En btw, heeft Senna ooit een opdracht of uitdaging gespeeld? ooit een antwoord of opdracht goed gehad?
Het valt inderdaad mee, met die nieuwen, maar heb daar bij Moraima wel last van. Ook Jennemie en hoe heet ze ook alweer, praatten vaak met een accent, wat het voor een Brabo lastig te verstaan maakt.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:17 schreef Cirilico het volgende:
Wie moest nou die persoon voorstellen met zogenaamd een "Afrikaans spraakgebrek" en "onverstaanbaar Nigeriaans gebrabbel"?Ik heb alleen maar mensen gezien die keurig Nederlands spreken. Beter dan een Sam of die ene van de McDonald's filmpjes.
Ja dat was al met Johan zo, waar ze heel veel mee deedquote:Op vrijdag 22 november 2024 02:19 schreef Majoraan het volgende:
Dit wordt hopelijk de maand van Demi, dat ze alles taal topo rekenen met 2 vingers in de neus wint en de meeste en lekkerste pepernoten![]()
![]()
Wat een geduldige lieve meid![]()
Johan heb ik meer depri gezien toen en Demi deed in de afgelopen periode geen moer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:00 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja dat was al met Johan zo, waar ze heel veel mee deed
Maar die zijn toch niet Afrikaans? Ik vind Brabants lastig te verstaan. Om niet te spreken over het Limburgs accent.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Het valt inderdaad mee, met die nieuwen, maar heb daar bij Moraima wel last van. Ook Jennemie en hoe heet ze ook alweer, praatten vaak met een accent, wat het voor een Brabo lastig te verstaan maakt.
Ik zet de ondertiteling aan.
Heb het gisteren een beetje gemist en vandaag geen zin in terug kijken gehadquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
Vanavond de opdracht met het golf karretje
Het wordt goud![]()
![]()
Dat is vanavond!quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Zag op LoveReality een stukje dat Fleuris even van repliek werd gegeven door Paul en Nancy? Was dat gisterenavond of moet dat nog komen vanavond?
Waarom? Wat afzichtelijk lelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Faatje heeft aardig lopen smikkelen volgens mij
En pas haar lippen op laten spuiten![]()
![]()
En dan ;n opdrachht dat of Floris of Nancy op de bek gaanquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker druk, niet verkeerd, gooi er nog maar een opdracht in.
Je kunt straks genietenquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan ;n opdrachht dat of Floris of Nancy op de bek gaan![]()
![]()
Jason is echt een eiquote:
Nee als de vossen boodschappen doen gaat ook 50% van het bedrag naar de haaienquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
De Vossen moeten 50% meebetalen aan de boodschappen van de haaien?
Ohw.. die gaan dan een boodschappen meer doen danquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee als de vossen boodschappen doen gaat ook 50% van het bedrag naar de haaien
Heulmaal wel, Floris ken allesquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit gaat geen bondje lukken, en Floris al helemaal niet![]()
Heeft hij nou een po-stoel achter op zijn karretje?quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Er staan er nog een paar
[ afbeelding ]
Voetenplankje.. het uitstekende fuckplankjequote:Op vrijdag 22 november 2024 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft hij nou een po-stoel achter op zijn karretje?
Geen idee, kan via NLZiet ook niet meer terugspoelen om het te checkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:58 schreef Yver73 het volgende:
Is er expliciet gezegd dat ze in die rechthoek moeten blijven? Of alleen dat er strafminuten bij komen als je een glas omgooit? Dan zou ik snel eruit rijden en dus wat strafminuten pakken, omdraaien en parkeren in het vak… 😄
Jan zei wel binnen het vak een rondje maken, maar als niemand dat lukt maakt het aantal omgevallen glazen ook nix meer uitquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:58 schreef Yver73 het volgende:
Is er expliciet gezegd dat ze in die rechthoek moeten blijven? Of alleen dat er strafminuten bij komen als je een glas omgooit? Dan zou ik snel eruit rijden en dus wat strafminuten pakken, omdraaien en parkeren in het vak… 😄
-100 pepernotenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Hoeveel punten straf voor uit het vak rijden ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |