SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk toch de VerhulsjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Op naar de voortuin van TS met onze potjes en pannetjes, dit kan echt niet in een modern en beschaafd forum!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik las iets over strooizout op je balkon.quote:
Dat loop je ook weer naar binnen he ....
Beter een antislip matje oid ....![]()
Ik heb er een klein matje voorliggen.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las iets over strooizout op je balkon.
Beter een antislip matje oid ....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ma1lyquote:Op woensdag 20 november 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Beter een antislip matje oid ....![]()
![]()
![]()
Of gewoon binnen blijven staan en dan zooit naar buiten op het balkon strooienquote:Op woensdag 20 november 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Beter een antislip matje oid ....
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of gewoon je personeel zout laten strooien op je oprijlaan en je landgoedquote:Op woensdag 20 november 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of gewoon binnen blijven staan en dan zooit naar buiten op het balkon strooien
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk jij ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goderverbolk veeg die roet eens Piet!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou het is mentaal de laatste weken wat zwaarder omdat ik veel (nog?) niet kan verdragen. Maar ik ben vorige week vrijdag weer begonnen met sporten 3/4x pw. Ik heb geen gewichtsdoel hoop straks weer in maat 40 te passen met mijn 180cm lijkt me dat een mooi streven.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
MoKootje![]()
Gaat het allemaal naar wens? En hoeveel wil je nog kwijt?![]()
Nee joh, roddelpraat is veel te hooggeleid voor mijquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou het is mentaal de laatste weken wat zwaarder omdat ik veel (nog?) niet kan verdragen. Maar ik ben vorige week vrijdag weer begonnen met sporten 3/4x pw. Ik heb geen gewichtsdoel hoop straks weer in maat 40 te passen met mijn 180cm lijkt me dat een mooi streven.![]()
![]()
Beter!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou het is mentaal de laatste weken wat zwaarder omdat ik veel (nog?) niet kan verdragen. Maar ik ben vorige week vrijdag weer begonnen met sporten 3/4x pw. Ik heb geen gewichtsdoel hoop straks weer in maat 40 te passen met mijn 180cm lijkt me dat een mooi streven.![]()
![]()
@ToT hier en niet verder dus!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Niet te veel koolhyraten eten als je wil afvallen he! Dus een @:aardappelschotel is off the menu!![]()
![]()
Bleekselderij is ideaal als je wil afvallen; je moet veel kauwen dus het kost veel energie om te eten en het levert nauwelijks energie op:![]()
![]()
De mijne komt pas medio december binnen!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik nu nog niet mijn kast afmaken![]()
![]()
La is stuk?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik nu nog niet mijn kast afmaken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik mag gewoon alles eten. Een lekkere stevige aardappel gaat er zo inquote:Op woensdag 20 november 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Niet te veel koolhyraten eten als je wil afvallen he! Dus een @:aardappelschotel is off the menu!![]()
![]()
Nee. Het is de onderplaat.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan een vervangend exemplaar niet later gemonteerd worden?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@AardappelSchotel : broek laten zakken dus!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik mag gewoon alles eten. Een lekkere stevige aardappel gaat er zo in![]()
![]()
Ik pleur die hele doos bij de klantenservice denk ikTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zul je net zien dat er een doos achter de balie zit daar.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pleur die hele doos bij de klantenservice denk ik![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, voel je je al wat beter?Ik voel me nog half gebroken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Super!!!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
I know the feeling.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me nog half gebroken.
Rustig aan doen!En focus je niet te veel op die puntenteller; dat kost geestelijk ook een hoop energie.
![]()
![]()
Wanna talk about it?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Kutdagpatatje
Of
Kutdagfrietje
Whatever floats your boat
De mijne zinkt![]()
Beterschap! Hopelijk snel weer helemaal gebrokenquote:Op woensdag 20 november 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me nog half gebroken.![]()
![]()
Ja is totaaaal niet belangrijk.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
I know the feeling.
Rustig aan doen!En focus je niet te veel op die puntenteller; dat kost geestelijk ook een hoop energie.
![]()
![]()
Lekker onder dekentje blijven en vitamientjes en paramolletje nemen
Een kusquote:Op woensdag 20 november 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Kutdagpatatje
Of
Kutdagfrietje
Whatever floats your boat
De mijne zinkt
niet van m'n zus
en ook niet van Peter
maar hopelijk gaat het snel weer beter![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beterschap! Hopelijk snel weer helemaal gebroken![]()
![]()
![]()
![]()
Water en thee welquote:Op woensdag 20 november 2024 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ik heb geen idee of glaasje whisky in huis heeft, als bier, water en thee niet mogen?
Ja sorry, volgende keer zal ik er om denken. Om een komma te gebruiken.quote:
Sjezus, die reclame van VGZ met die quadruple amputee komt wel VERDOMD vaak langs op Youtube.
Misschien omdat Mini-ToT vaak naar filmpjes met ongelukken kijkt?![]()
![]()
Of een punt-komma? Ik weet niet wat officieel hoort in zo'n geval @maily ?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja sorry, volgende keer zal ik er om denken. Om een komma te gebruiken.![]()
Komma volgens mij..quote:Op woensdag 20 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een punt-komma? Ik weet niet wat officieel hoort in zo'n geval @:maily ?Maar weet niet 100% zeker
Ik denk er nog even over na.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een punt-komma? Ik weet niet wat officieel hoort in zo'n geval @:maily ?![]()
Staat genoteerdquote:Op woensdag 20 november 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Niet te veel koolhyraten eten als je wil afvallen he! Dus een @:aardappelschotel is off the menu!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nog meer handige tips?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Bleekselderij is ideaal als je wil afvallen; je moet veel kauwen dus het kost veel energie om te eten en het levert nauwelijks energie op:
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me nog half gebroken.♡♡♡♡![]()
Tijd voor een nick-change.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me nog half gebroken.![]()
![]()
Peter!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kus
niet van m'n zus
en ook niet van Peter
maar hopelijk gaat het snel weer beter
Bekijk deze YouTube-videoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is Peter gay?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Peter!
Bekijk deze YouTube-video♡♡♡♡![]()
Er was hier ook nog een parodie van.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Peter!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ah, zo'n soort kutdag ja, niet tof.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weinig geslapen
Kut op werk
Regen
Gewoon alles![]()
![]()
![]()
Dat is niet handigquote:Op woensdag 20 november 2024 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En nu gooi ik thee over de bank
Pfff![]()
Welja, kan er ook wel bij.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En nu gooi ik thee over de bank
Pfff![]()
![]()
Ja ditquote:Op woensdag 20 november 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Welja, kan er ook wel bij.
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Die van Jiskefet? Of nog een andere?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was hier ook nog een parodie van.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
hey heyquote:Op woensdag 20 november 2024 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Naja.. trekt wel in ofzoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Klopt van n manquote:Op woensdag 20 november 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was hier ook nog een parodie van.♡♡♡♡![]()
Zou best eens kunnen, want hij vindt de meisjes stomquote:
Ff handdoek of een stuk keukehrol op leggenquote:Op woensdag 20 november 2024 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Naja.. trekt wel in ofzo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
waarom negeer je mijquote:Op woensdag 20 november 2024 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff handdoek of een stuk keukehrol op leggen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En kijkt niet naar ze om!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, want hij vindt de meisjes stom♡♡♡♡![]()
Ja gedaanquote:Op woensdag 20 november 2024 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff handdoek of een stuk keukehrol op leggen♡♡♡♡![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Lovelyquote:
Waarom zeg jij niets tegen mijquote:
Hey Paul. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor hier rolt alles gewoon door.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ok..quote:
Zag laatst op tiktok dat Gio daar in zat die zo'n raar Nederlands liedje had..
Wat een nagels heeft dat plakplaatje hè.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:Op woensdag 20 november 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok..
Zag laatst op tiktok dat Gio daar in zat die zo'n raar Nederlands liedje had..
En nu Tom van TikTokThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze ligt wel constant in een deukquote:Op woensdag 20 november 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een nagels heeft dat plakplaatje hè.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel een knappe jongenquote:Op woensdag 20 november 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die ken ik niet denk ik.. had ff gekekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze past niet in zijn wereldje zegt ze 🤣🤣quote:Op woensdag 20 november 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze ligt wel constant in een deukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 20 november 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was een kinder programma?Enge beren zeg..
Maar wel met een vrolijk liedje!![]()
![]()
Wat een raar mensquote:Op woensdag 20 november 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze past niet in zijn wereldje zegt ze 🤣🤣
Ja vreemd volk soms daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Quando quandoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft een leukere kop dan die andere.. en een beter kapselquote:
Voor wie wil Famke Louise gaat gedragen slipjes verkopen @loveyoulongtimeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die heeft liever gedragen sokkenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor wie wil Famke Louise gaat gedragen slipjes verkopen @:loveyoulongtime
@Kissingbird heeft ook graag sokkenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft liever gedragen sokken![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Kissingbird heeft ook graag sokken
Smile, it's free therapy.![]()
Leuk setjequote:Op woensdag 20 november 2024 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Kissingbird heeft ook graag sokken
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zeg je?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
JaHawaii?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn gebolkt query verbeterd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik wist niet zeker of die klopte, en ik heb jullie opmerking (gewoon alles tellen) verwerkt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hopelijk zonder ananas.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee met!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee met!
NeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een kouwe douche dit, pizza met ananas.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekkerquote:Op woensdag 20 november 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kouwe douche dit, pizza met ananas.
![]()
![]()
Jij hebt liever worst erop?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kouwe douche dit, pizza met ananas."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet denken dat ik alleen maar met die teller bezig ben, ik heb ook heerlijk geslapen vanmiddag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt nog beter de paus in zijn bek schijten dan ananas op een pizza doenquote:
Is glassplintersvrijquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nouja...quote:Op woensdag 20 november 2024 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt nog beter de paus in zijn bek schijten dan ananas op een pizza doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig sta ik niet alleen in mijn pizza zonder ananas gebeuren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon allebeiquote:Op woensdag 20 november 2024 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt nog beter de paus in zijn bek schijten dan ananas op een pizza doen![]()
![]()
Tuurlijk niet..quote:Op woensdag 20 november 2024 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt nog beter de paus in zijn bek schijten dan ananas op een pizza doen
Je hebt gelijk. Ananas op pizza is velen malen erger dan een heilige in zijn mond schijtenquote:![]()
Jawel, juist smaak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, mensen met ananas op pizza hebben van smaak geen enkele weetquote:
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, mensen met ananas op pizza hebben van smaak geen enkele weetAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar goed. Over smaak valt te twisten.
Nu over naar de bolk van de dag: BOLK!
Ik zit in jouw team!quote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig sta ik niet alleen in mijn pizza zonder ananas gebeuren
Was daar toestemming voor gegeven dan?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet denken dat ik alleen maar met die teller bezig ben, ik heb ook heerlijk geslapen vanmiddag.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:.
Oei, drukte ik op ongeluk op het rapporteer knopje ipv het quote knopje![]()
![]()
Net op tijd gecanceled.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ehhhhquote:Op woensdag 20 november 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was daar toestemming voor gegeven dan?![]()
![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had zuurkool! Zonder ananas!
Maar ook daar zijn mensen die er ananas doorheen doen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: