SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk toch de VerhulsjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Op naar de voortuin van TS met onze potjes en pannetjes, dit kan echt niet in een modern en beschaafd forum!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik las iets over strooizout op je balkon.quote:
Dat loop je ook weer naar binnen he ....
Beter een antislip matje oid ....![]()
Ik heb er een klein matje voorliggen.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las iets over strooizout op je balkon.
Beter een antislip matje oid ....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ma1lyquote:Op woensdag 20 november 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Beter een antislip matje oid ....![]()
![]()
![]()
Of gewoon binnen blijven staan en dan zooit naar buiten op het balkon strooienquote:Op woensdag 20 november 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Beter een antislip matje oid ....
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of gewoon je personeel zout laten strooien op je oprijlaan en je landgoedquote:Op woensdag 20 november 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of gewoon binnen blijven staan en dan zooit naar buiten op het balkon strooien
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk jij ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goderverbolk veeg die roet eens Piet!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou het is mentaal de laatste weken wat zwaarder omdat ik veel (nog?) niet kan verdragen. Maar ik ben vorige week vrijdag weer begonnen met sporten 3/4x pw. Ik heb geen gewichtsdoel hoop straks weer in maat 40 te passen met mijn 180cm lijkt me dat een mooi streven.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
MoKootje![]()
Gaat het allemaal naar wens? En hoeveel wil je nog kwijt?![]()
Nee joh, roddelpraat is veel te hooggeleid voor mijquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou het is mentaal de laatste weken wat zwaarder omdat ik veel (nog?) niet kan verdragen. Maar ik ben vorige week vrijdag weer begonnen met sporten 3/4x pw. Ik heb geen gewichtsdoel hoop straks weer in maat 40 te passen met mijn 180cm lijkt me dat een mooi streven.![]()
![]()
Beter!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou het is mentaal de laatste weken wat zwaarder omdat ik veel (nog?) niet kan verdragen. Maar ik ben vorige week vrijdag weer begonnen met sporten 3/4x pw. Ik heb geen gewichtsdoel hoop straks weer in maat 40 te passen met mijn 180cm lijkt me dat een mooi streven.![]()
![]()
@ToT hier en niet verder dus!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Niet te veel koolhyraten eten als je wil afvallen he! Dus een @:aardappelschotel is off the menu!![]()
![]()
Bleekselderij is ideaal als je wil afvallen; je moet veel kauwen dus het kost veel energie om te eten en het levert nauwelijks energie op:![]()
![]()
De mijne komt pas medio december binnen!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik nu nog niet mijn kast afmaken![]()
![]()
La is stuk?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik nu nog niet mijn kast afmaken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik mag gewoon alles eten. Een lekkere stevige aardappel gaat er zo inquote:Op woensdag 20 november 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Niet te veel koolhyraten eten als je wil afvallen he! Dus een @:aardappelschotel is off the menu!![]()
![]()
Nee. Het is de onderplaat.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan een vervangend exemplaar niet later gemonteerd worden?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@AardappelSchotel : broek laten zakken dus!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik mag gewoon alles eten. Een lekkere stevige aardappel gaat er zo in![]()
![]()
Ik pleur die hele doos bij de klantenservice denk ikTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zul je net zien dat er een doos achter de balie zit daar.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pleur die hele doos bij de klantenservice denk ik![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, voel je je al wat beter?Ik voel me nog half gebroken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Super!!!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
I know the feeling.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me nog half gebroken.
Rustig aan doen!En focus je niet te veel op die puntenteller; dat kost geestelijk ook een hoop energie.
![]()
![]()
Wanna talk about it?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Kutdagpatatje
Of
Kutdagfrietje
Whatever floats your boat
De mijne zinkt![]()
Beterschap! Hopelijk snel weer helemaal gebrokenquote:Op woensdag 20 november 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me nog half gebroken.![]()
![]()
Ja is totaaaal niet belangrijk.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
I know the feeling.
Rustig aan doen!En focus je niet te veel op die puntenteller; dat kost geestelijk ook een hoop energie.
![]()
![]()
Lekker onder dekentje blijven en vitamientjes en paramolletje nemen
Een kusquote:Op woensdag 20 november 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Kutdagpatatje
Of
Kutdagfrietje
Whatever floats your boat
De mijne zinkt
niet van m'n zus
en ook niet van Peter
maar hopelijk gaat het snel weer beter![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beterschap! Hopelijk snel weer helemaal gebroken![]()
![]()
![]()
![]()
Water en thee welquote:Op woensdag 20 november 2024 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ik heb geen idee of glaasje whisky in huis heeft, als bier, water en thee niet mogen?
Ja sorry, volgende keer zal ik er om denken. Om een komma te gebruiken.quote:
Sjezus, die reclame van VGZ met die quadruple amputee komt wel VERDOMD vaak langs op Youtube.
Misschien omdat Mini-ToT vaak naar filmpjes met ongelukken kijkt?![]()
![]()
Of een punt-komma? Ik weet niet wat officieel hoort in zo'n geval @maily ?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja sorry, volgende keer zal ik er om denken. Om een komma te gebruiken.![]()
Komma volgens mij..quote:Op woensdag 20 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een punt-komma? Ik weet niet wat officieel hoort in zo'n geval @:maily ?Maar weet niet 100% zeker
Ik denk er nog even over na.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een punt-komma? Ik weet niet wat officieel hoort in zo'n geval @:maily ?![]()
Staat genoteerdquote:Op woensdag 20 november 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
Niet te veel koolhyraten eten als je wil afvallen he! Dus een @:aardappelschotel is off the menu!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nog meer handige tips?quote:Op woensdag 20 november 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Bleekselderij is ideaal als je wil afvallen; je moet veel kauwen dus het kost veel energie om te eten en het levert nauwelijks energie op:
[ afbeelding ]
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: