Mwah, in de buurt van Zurich? Staat nergens bij dat het de eigenaar was, alleen de bestuurder.quote:
Is dit het bewijs dat de Transformers echt bestaan?quote:werd door een naderende auto aangereden en tegen de grond gegooid.
Dat hele verhaal klopt van geen kanten. Naakt achter het stuur van een peperdure Aston Martin een ongeluk gehad, maar later in de tekst buiten omvergereden door een auto. Aston Martin is ineens een Alfa Romeo. Etc, etc..quote:Op woensdag 20 november 2024 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Belg (38) in levensgevaar na bizar ongeval waarbij hij naakt achter het stuur zat.
Een 38-jarige Belg is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht na een bizar ongeval in Zwitserland. De man zat namelijk naakt achter het stuur. Hij botste frontaal met een peperdure Aston Martin. De politie spreekt van “vreemde omstandigheden”
Het ongeval gebeurde volgens de politie dinsdag omstreeks 22.30 uur aan de Bruggerstrasse in Baden, een stad met 19.000 inwoners in de buurt van Zürich. Een Alfa Romeo raakte op de tegenoverliggende rijbaan en botste frontaal met een peperdure Aston Martin.
Politie en hulpdiensten troffen achter het stuur van de Alfa Romeo een 38-jarige Belg aan. Hij was bewusteloos en werd met levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht. De 24-jarige bestuurder van de Aston Martin raakte lichtgewond. Beide auto’s liepen zware schade op.
Bizarre omstandigheden
Aan het ongeval gingen volgens de politie vreemde omstandigheden vooraf. De 38-jarige Belg zou geen vaste verblijfplaats in Zwitserland hebben. Het lijkt erop dat hij kort voor het ongeval uit een taxi werd gezet vanwege verdacht gedrag. Even later kleedde hij zich volgens ooggetuigen uit en werd door een naderende auto aangereden en tegen de grond gegooid.
Onder onduidelijke omstandigheden kon de 38-jarige Belg er vervolgens vandoor gaan met de Alfa Romeo, terwijl de taxichauffeur zich bekommerde om de bestuurder van die wagen.
Het openbaar ministerie in Zwitserland heeft een strafrechtelijk onderzoek geopend en een bloed- en urineonderzoek bevolen van de 38-jarige Belg, die is gearresteerd. Hij ligt nu ernstig gewond in het ziekenhuis.
https://www.hln.be/nieuws(...)wlEuvBqvFE_mGTIiuX4w
Welke fokker is dit?
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hele verhaal klopt van geen kanten. Naakt achter het stuur van een peperdure Aston Martin een ongeluk gehad, maar later in de tekst buiten omvergereden door een auto. Aston Martin is ineens een Alfa Romeo. Etc, etc..
Het had iets duidelijker geschreven kunnen zijn maar echt fout is het ook niet.quote:Hij botste frontaal met een peperdure Aston Martin.
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:40 schreef Zoddie het volgende:
[..]
[..]
Dit had ets duidelijker geschreven had kunnen zijn maar echt fout is het ook niet.
Duidleijker geweest als er 'tegen' stond ipv 'met'
quote:De 38-jarige Belg zou geen vaste verblijfplaats in Zwitserland hebben. Het lijkt erop dat hij kort voor het ongeval uit een taxi werd gezet vanwege verdacht gedrag. Even later kleedde hij zich volgens ooggetuigen uit en werd door een naderende auto aangereden en tegen de grond gegooid.
Waar staat dat die 24-jarige bestuurder van de Aston Martin een Zwitser is?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:28 schreef Harvest89 het volgende:
Dat naakt zijn is gewoon bijzaak.
Belgen die ongelukken maken is helemaal niet bijzonder.
Dit is eigenlijk de schuld van de Zwitser. Want ik ben altijd waakzaam en op mijn hoede als ik een Belgisch kenteken voor of achter me zie.
Je moet het een paar keer lezen maar volgens mij ben ik er uitquote:Op woensdag 20 november 2024 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hele verhaal klopt van geen kanten. Naakt achter het stuur van een peperdure Aston Martin een ongeluk gehad, maar later in de tekst buiten omvergereden door een auto. Aston Martin is ineens een Alfa Romeo. Etc, etc..
Die taxi was een peperdure Aston Martin?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet het een paar keer lezen maar volgens mij ben ik er uit
hij zat in een taxi, daar is hij uitgezet daarna kleedde hij zich uit waarna hij werd aangereden
Toen de taxichauffeur zich om de bestuurder van de andere auto bekommerde is de Belg er met de taxi vandoor gegaan en later gewond en bewusteloos achter het stuur aangetroffen
De taxi was de Alfa Romeo en de tegenligger de Aston martinquote:Op woensdag 20 november 2024 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die taxi was een peperdure Aston Martin?
Maar hoe kwam die Belg dan achter het stuur van die Aston Martin?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
De taxi was de Alfa Romeo en de tegenligger de Aston martin
Nou, dit lijkt me meer een stevig tripmiddel te zijn geweestquote:
En wanneer werd hij buiten de auto omver gereden? En door wie? En waren er dan 2 ongelukken? Etcquote:Op woensdag 20 november 2024 16:57 schreef sp3c het volgende:
Nee huh, ik snap het nog steeds niet, nog een keer lezen dan maar
Ik denk 2quote:Op woensdag 20 november 2024 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wanneer werd hij buiten de auto omver gereden? En door wie? En waren er dan 2 ongelukken? Etc
1 ding is i.i.g. héél duidelijk: het is een zeer slecht geschreven én erg onduidelijk artikelquote:Op woensdag 20 november 2024 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik denk 2
1 met de belg, en met de Alfa Romeo
Yep. Eerst is hij als voetganger (want uit een taxi gezet) aangereden door een Alfa Romeo. Daarna is hij in die Alfa Romeo gestapt en tegen een Aston Martin aangereden.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik denk 2
1 met de belg, en met de Alfa Romeo
Had er gestaan, Belg met een capuchon op ..quote:Op woensdag 20 november 2024 15:47 schreef Hallojo het volgende:
Dit moet @:capuchon_jongen zijn geweest.
Vrij ingewikkeld allemaal.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:49 schreef sp3c het volgende:
Nee de Belg is door de Aston Martin aangereden en tegen de grond gegooid
Daarna is er een tegenligger in Alfa Romeo op de Aston Martin geknald
Die Alfa Romeo is daarna gepikt en daar is de inmiddels bewusteloze Belg achter het stuur aangetroffen
FTFY.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had er gestaan, naakte Belg met een capuchon op ..
valt wel meequote:
Ik quote Obelix.quote:
Als je naakt ben kan je geen capuchon op hebben hequote:
Ja maar ik lees alleen de Nederlandse uitgaven van Asterix.quote:
inderdaad jaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 17:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja maar ik lees alleen de Nederlandse uitgaven van Asterix.
In Asterix en de Belgen zegt Obelix wel degelijk dat Belgen rare jongens zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Romeinen zijn geen Belgen![]()
I stand correctedquote:Op woensdag 20 november 2024 17:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Asterix en de Belgen zegt Obelix wel degelijk dat Belgen rare jongens zijn.
Ik rijd Alfa, zie graag een Aston Martin van dichtbij en ben volgens het minder begaafde deel van Nederland misschien te klassificeren als Belg (woon namelijk in Limburg), maar ik was het niet!quote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet het een paar keer lezen maar volgens mij ben ik er uit
hij zat in een taxi, daar is hij uitgezet daarna kleedde hij zich uit waarna hij werd aangereden
Toen de taxichauffeur zich om de bestuurder van de andere auto bekommerde is de Belg er met de taxi vandoor gegaan en later gewond en bewusteloos achter het stuur aangetroffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |