Het weekend van 7/8 december hier denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zet de kerstboom twee weken vóór kerst in de kamer, en dan staat 'ie er mooi een maandje
Laat maar weten als je een beslissing hebt genomenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:21 schreef Adames het volgende:
Ik weet of ik hem ga zetten. Kamer staat al zo vol.
Is goedquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat maar weten als je een beslissing hebt genomen
Het is de boom van mijn vriendin met roze tintenquote:
Nee, maar je vriendin heeft wel met een homo.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de boom van mijn vriendin met roze tinten
Straks denken jullie nog dat ik homo heb
quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar je vriendin heeft wel met een homo.
Lol.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de boom van mijn vriendin met roze tinten
Hoe is jouw boom met roze tinten?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar je vriendin heeft wel met een homo.
Hoezo vind je dit een oplawaai? Ben je homofoob?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:46 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
de witte keniaan @:gurneyisbestoke komt het topic binnen vliegen en geeft de manke @:caland een stevige oplawaai
Ik wil best ontdekken of er een romantische klik is tussen ons.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo vind je dit een oplawaai? Ben je homofoob?
Klinkt alsof je Love Is Blind HABIBI hebt gekeken. Graag een review.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wil best ontdekken of er een romantische klik is tussen ons.
Nee, hypocriet gedoe. Beetje westers willen doen terwijl buiten de studio de homo's van het gebouw worden geflikkerd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je Love Is Blind HABIBI hebt gekeken. Graag een review.
Love Is Blind Sverige dan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, hypocriet gedoe. Beetje westers willen doen terwijl buiten de studio de homo's van het gebouw worden geflikkerd.
Oeeeeeeee niet gezien. Kijk meteen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojo
Ik had je laatst op Twitter nog getagd bij een schattig lammetje
Ik gok van welquote:Op woensdag 20 november 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat het kabinet de kerst halen?
Als je écht gaat zou ik het niet weten.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:41 schreef alpeko het volgende:
Ik wil in december een nachtje Rotterdam boeken samen met mijn vriendin. Waarschijnlijk overnachten we op de SS. Iemand nog tips qua eten en drank?
Mijn hele leven is een actquote:Op woensdag 20 november 2024 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je écht gaat zou ik het niet weten.
Mocht dit een act zijn waarbij je net doet alsof je in Rotterdam bent zonder dat je er ook echt bent dan zou ik mijn goede vriend @:kingroland om hulp vragen. Die doet heel vaak alsof hij in Rotterdam komt.
Vanaf de SS watertaxi pakken naar de ballententgenotquote:Op woensdag 20 november 2024 11:41 schreef alpeko het volgende:
Ik wil in december een nachtje Rotterdam boeken samen met mijn vriendin. Waarschijnlijk overnachten we op de SS. Iemand nog tips qua eten en drank?
Ik wil sowieso ook wat drinken bij Walsjérôt. Die moeten binnenkort weer open zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf de SS watertaxi pakken naar de ballententgenot
Zou alleen nu al reserveren, zit eigenlijk altijd vol in het weekend.
Waar is hier?quote:
Net een zeer behoorlijke bak snert weggeduwd.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje ingesneeuwd.
Vetnek.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net een zeer behoorlijke bak snert weggeduwd.
Toevallig wacht ik ook op een pakketjequote:Op woensdag 20 november 2024 12:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wacht op een pakketje en een monteur.
Dit kan zomaar een lange middag gaan worden.
Pics!quote:Op woensdag 20 november 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig wacht ik ook op een pakketje
Een winterjas
Net op tijd!!!
Oh ik wist niet dat je een jas op internet had uitgekozen zonder foto. Dan wacht ik even.quote:
Oh, het is deze jasquote:Op woensdag 20 november 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je een jas op internet had uitgekozen zonder foto. Dan wacht ik even.
Mooie jas.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het is deze jas
https://www.sans-online.n(...)3EVnFFxoCtdwQAvD_BwE
Ik heb (denk ik) een fijnere maar die draag ik alweer twee winters nu. Ik hoop dat hij past!
laatste bezoek: 45 minuten, 1 seconde geleden.quote:
Kun je dit artikel eens plaatsen in een spoiler hier?quote:Op woensdag 20 november 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het is deze jas
Ik heb (denk ik) een fijnere maar die draag ik alweer twee winters nu. Ik hoop dat hij past!
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kun je dit artikel eens plaatsen in een spoiler hier?
https://fd.nl/opinie/1537358/russische-leugens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flutstuk.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flutstuk.Yea, she's on crack.
Ik heb een like van @Tarado dus hij leeft nog.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
laatste bezoek: 45 minuten, 1 seconde geleden.
Maar op zijn leeftijd moeten we dat eigenlijk elk half uur checken inderdaad
Een winterjasquote:Op woensdag 20 november 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig wacht ik ook op een pakketje
Een winterjas
Net op tijd!!!
Zegt iemand die een muts draagt.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een winterjas![]()
Je bent toch geen, ja, mietje?
Dat doe ik al jaren niet meer en dat was niet vanwege de kou.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt iemand die een muts draagt.
Dan heb ik vanaf nu nog meer respect voor je.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren niet meer en dat was niet vanwege de kou.
Volgende.
Lekker man, zo'n zwarte jas met capuchon is ook gewoon handig in bepaalde sietewaassiesquote:Op woensdag 20 november 2024 14:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een winterjas![]()
Je bent toch geen, ja, mietje?
Die jas is vast heerlijk warm. Gewatteerd, dat is zó lekkerquote:Op woensdag 20 november 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het is deze jas
Heel af en toe wel, maar het is wat veel van hetzelfde en de clubtopics zijn verziekt door wat teveel trollen, dus leuk over voetbal lullen is er ook niet echt meer bij.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb een like van @:Tarado dus hij leeft nog.
Erg fijn! Jammer dat hij niet meer post hier.
Waar is dat topic?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:04 schreef KingRoland het volgende:
6 likes in het equal pay topic, dit is toch wel een hele geslaagde grap. @:yvonne
Die kan zaterdagavond meteen aan op een gure avond in de kuip makker.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:35 schreef Caland het volgende:
Jongens goed nieuws
Hij zit als gegoten
Ter voorbeeld illustratie:quote:Op woensdag 20 november 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan zaterdagavond meteen aan op een gure avond in de kuip makker.
Volwassen mannen die een voetbalshirt over een jas aandoen zou je eigenlijk moeten vergassenquote:Op woensdag 20 november 2024 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter voorbeeld illustratie:
[ afbeelding ]
Dat zei je toen wat aardiger.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Een volwassen man met een voetbalshirt over een jas
Dan is er iets chronisch mis
Zwart, lekker stoer doen met je jas aan straks. Gaaf! Voor de rest een één uit duizenden modelletje. Niet echt gewaagd.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het is deze jas
Het verharden van de maatschappij treft ook mij, zo blijktquote:
Een volwassen man met een voetbalshirt over een jasquote:Op woensdag 20 november 2024 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter voorbeeld illustratie:
[ afbeelding ]
Bruine bonen met spekjes.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Was dat stasiland?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bruine bonen met spekjes.
Ik ben zelf door een ander boek wat meer geïnteresseerd geraakt in de DDR. Vooral Stasi maar ook wel dagelijks leven. Iemand tips voor goede boeken?
Nee een 'gewone' literaire thriller (het dossier van Anya Niewierra) waar het deels over dit onderwerp ging, dus deze titel noteer ik even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |